Jump to content

Martor EPC


dante
 Share

Postare recomandată

Bujie, bobina, injector, cam in aceasta ordine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , acum cateva zile s-a aprins EPC , am parcat masina si a doua zi  am facut o programare pt. scanare, a trecut mai bine de o saptamana si nu s-a mai aprins; rezultatul : valvula de la pompa de benzina trebuie schimbata , dar am inteles ca nu se gaseste separat si trebuie comandata toata pompa  si pot circula cu masina pana gasesc piesa . Mai este cineva care a avut defectul acesta ?  Masina este cea din semnatura din Nov.2008 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara

Detin un Golf 4 1.6 16V AUS 2001. Recent am fost sa fac schimbul de ulei plus filtre (benzina, ulei, aer) si in momentul lucrarii mecanicul a sesizat ca sunt scurgeri de ulei pe la capac culbutori. A etansat cu silicon Victor-Reinz capacul si am descis sa schimbe si bujiile (NGK am pus). Azi, la o zi dupa service, am patit ca dupa ce am pornit motorul sa mi se aprinda martorul EPC si Check Engine si turatia era pe undeva pe la 1500 rpm. Dupa vreo cateva reporniri martorul a disparut si turatia a revenit la normal 650 rpm. Am facut o scanare cu VCDS si am observat urmatoarele erori :

3 Faults Found:
17989 - Throttle Actuator (J338) 
            P1581 - 35-00 - Basic Setting Not Performed
17953 - Throttle Valve Controller 
            P1545 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
17973 - Throttle Actuator (J338) 
            P1565 - 35-00 - Lower Stop not Reached
Readiness: 0010 0001

Imi puteti da va rog vreo solutie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia finala este schimbarea clapetei de acceleratie si adaptarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns.

Am incercat adaptarea ei cu VCDS dar pe Measuring Blocks , Group 60 imi apare ERROR. Se poate adapta si in alt fel? Are rost sa incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este alta procedura de adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara,

Masina tatalui meu...gol4, 1.6 16v AZD, martor EPC aprins.La scanare am eroarea intake manifold...

Am dat astazi jos senzorul G71 de pe galeria de admisie si l-am curatat, era destul de murdar.Am dat cu spray de contact si pe mufe.L-am montat la loc si face la fel, EPC aprins.

Am dat senzorul asta jos ptr ca nici motorul nu merge chiar cum trebuie, adica isi pierde din putere sau isi modifica relanti-ul cand se aprinde EPC sau chiar moare de tot dupa ce pleci cu masina de pe loc si faci 5-10m.

La switch-ul de la pedala de frana n-am umblat deloc..

Poate fi defect G71 sau sa incerc sa mai curat si EGR sau alte contacte, mufe...?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea exact asa cum apare pe tester ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun toata lista cu scanarea, mai apar erori si pe la portbagaj, radio...

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 CN
   Component:  MARELLI 4MV       3957  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 60CF460BE0B6781EF43-4A3A
   WVWZZZ1JZ2W242398     VWZ6Z0A3770692

2 Faults Found:
16786 - EGR System 
            P0402 - 35-00 - Excessive Flow
17566 - Manifold Pressure Sensor (G71) 
            P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0010 0101

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 01317 785 00200
   VCID: 2C57E23B8CFEEC7E18B-5072

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 A
   Component: 27 AIRBAG VW51 01     02  
   Coding: 12855
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 224B0C03AE3A2A0EA27-5000

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 806 B
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V10  
   Coding: 01113
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 26431013C212D62ECEF-5072
   WVWZZZ1JZ2W242398     VWZ6Z0A3770692

2 Faults Found:
01304 - Radio 
            49-00 - No Communications
01176 - Key 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: F0EFB64BB056489EE43-5072

1 Fault Found:
01304 - Radio 
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 
   Component: 1F Komfortgerát HLO 0001  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: F4E7BA5BC44E74BE00B-4A3A

   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
   Component: 1F Tőrsteuer.FS KLO 0002  

   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
   Component: 1F Tőrsteuer.BF KLO 0002  

   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
   Component: 1F Tőrsteuer.HL KLO 0002  

   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
   Component: 1F Tőrsteuer.HR KLO 0002  

2 Faults Found:
01141 - Luggage Compartment Unlocking Switch (E165) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 3B7-035-1xx-56.lbl
   Part No: 3B7 035 195 
   Component: Radio DE2           0005  
   Coding: 0000401
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: E3C5C90721A0E306691-5000

   Subsystem 1 - Part No: 3B7 035 195 
   Component: Radio DE2           0005

No Faults Found
  or DTCs not supported by controller
  or a communication error occurred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica, schimba egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu ieri sa mi se aprinda EPC-ul, iar cand am ajuns acasa si am repornit masina, nu mai aparea. Sa imi fac griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si o sa vezi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/2/2017 at 7:56 PM, Al Bundy said:

verifica, schimba egr.

Am dat jos egr, l-am curatat putin, l-am si testat asa la rece, alimentat 12V, pinul 1 si 5,lucreaza, adica inchide si deschide.Montat la loc, calibrat, sters erorile.Primul drum de 20km a fost in regula, nu s-a mai aprins EPC.Urmatorul drum, 20km, a treia zi sa zic, s-a aprins iarasi, la prima pornire, la rece.

Aceleasi simptome, motorul da sa moara. 

Modificat de Adrianu2016
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Mitran catalin

Salutare am  un golf 4 1,6 16V și am și eu o întrebare , ieri am fost la cineva să-mi sudeze toba, sa dat borna + jos sa sudat toba , sa pus borna la loc și după 1 ora i-am dat cheie , martorul EPC și martorul Ceckh sau aprin ,nu înțeleg Dc scade turația la relanti sub 700 rpm scade urca , + se și oprește motorul 

ma poate ajuta cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un tester şi vezi ce erori ai.

Probabil că trebuie făcută şi o adapatare la clapeta de acceleraţie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am și eu o mica problema la un passat b5 2003, 131 cp. Cam pe la 100 110 km/h,in treapta la cincea îmi clipește martorul EPC (3-4 ori) in bord și îmi taie accelerația fracțiunile de secundă cat clipeste, apoi mașină merge normal. A mai întâmpinat cineva aceasta mica problema..? Nu clipește de fiecare dată când ating acea viteza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EPC la diesel, nu ai.... poate ESP ?

sau pune o poza/ scanare, sa vedem ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna.Cine ma poate ajuta la ce anume  se refera eroarea . Va multumesc pentru ajutor.

IMG_20171012_125540.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible Causes 

Wiring and/or Connectors faulty

Fuse(s) faulty

Wrong Brake Light Bulb installed (21W instead of 5/21W)

Brake Light Bulb(s) faulty

Brake Light Switch (F) faulty

Possible Solutions 

Check Wiring or Connectors

Check/Replace Fuse(s)

Check/Replace Brake Light Bulb(s)

Check/Replace Brake Switch (F)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica switch-ul pedalei de frana - il inlocuiesti numai cu original sau Hella

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna am un golf 4 16 16v AUS se aprinde in mers epc si se opreste motorul dupa care porneste la a 2,3ia cheie dupa care merge normal dar ramane epc aprins pana ce opresc motorul dupa care nu se mai aprinde pana face figura din nou la diagnoza nu arata nici o eroare a fost curatata si adaptata clapeta am curatat si egr-ul am schimbat buji,bobina,senzorul g28. unde poate fi problema???

Modificat de Alex0987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
negraruovidiu

Salut am si eu o problema martorul EPC aprins la o skoda fabia 1.4 16V, imi da eroare la MAP sensor G71, l-am scos afaral-am curatat si nimic, tot joaca relantiul. Am schimbat senzorul de proba cu unul de pe golf 4 cand surpriza s-a stins martorul si motorulmerge rotund. Am zis ca ala este si trebuie schimbat, am cumparat un senzor si cand l-am montat m-am lovitde vechea problema cu tot cu senzor nou, relantiul oscileaza si da eroarea 17566. Eu nu mai inteleg nimic, voi ce ziceti?

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea asa cum apare pe trester. Scoate mufa de la egr si vezi daca merge rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
            P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

 

asta da pe tester, am schimbat senzorul cu unul de la golf 4 si se sting becurile si nici in vcds nu mai stocheaza erori, motorul merge rotund, dar este un pic altfel la forma, am pus si un senzor nou de la o firma mai slabuta si  la fel face, da erori si merge trepidat la pornire, se stabilizeaza in final la relanti dar tot aprinsi raman martorii. am verificat cablurile de la senzor toate 4 si is ok. maine incerc la egr sa il decuplez si revin, multumesc de ajutor deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!