Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

@sebip: ar merge foarte ok puse pe hayon, lumina e alba, nu albastruie sau alt efect "tuning" :) 

Link către comentariu

Apropo de acele LED-uri, de aia le-am si ales. In torpedo de exemplu am pus unul din ala de 10 lei bucata (evident, luat de pe ebay direct cu sub 1$) si nu imi place tare mult ca se vad punctele ledurilor prin lampa, nu e lumina perfect uniforma ca la cele Philips, si culoarea duce spre albastru - sunt undeva in jur de 6000-6500k cred, doar ca acolo nu ma deranjeaza, oricum am nevoie de lumina din torpedo de 2 ori pe an..

Pe de alta parte, @sebip intre lampile originale cu led si ledurile astea nu vei vedea diferente la lumina, in schimb vei vedea diferente la bani, si inca mari. Eu am ajuns la concluzia ca nu merita sa arunc cateva sute de lei doar ca sa am plafoniera led din fabrica, cand pot pe plafoniera mea sa am acelasi rezultat cu jumatate din suma. Acum fiecare stie ce calcule isi face, dar nu vei obtine un rezultat diferit. Pana la urma rezultatul e important, nu sa poti spune "am dat dublu, deci sunt smecher" sau "eu am originale, imi tin de cald".

Asta e motivul pentru care eu am sarit peste ideea de plafoniere originale led. De altfel, in cazul altor componente, sustin cumpararea celor originale, majoritatea au intr-adevar o calitate mai buna. End of Offtopic.

L.E. Daca tii la look-ul lampii, atunci go for it :)) Eu voiam lumina alba, nu ma interesa look-ul. Ma enerva lumina galbena de la lumanarile cu care venise masina. Dadea urat rau pe langa led-urile din manere, bord, etc.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

@RzzV ii drept ca la plafoniere nici nu am intrebat de un pret! Eu m-am indragostit prima data de look-ul lampii si apoi de lumina :D. End of OT!

 

Link către comentariu

Am si eu o curiozitate daca nu te deranjeaza. Ai simtit vreodata, la nivelul puterii actuale, ca ai avea nevoie de tractiunea integrala? Adica ar fi fost un plus un considerabil sau doar partial datorita greutatii, consumului crescut si al eventualului pret de achizitie (in caz ca exista varianta asta in configurator)? 

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu

Simplu de tot! Cauta la Nello un superb awd (de preferat benzina) dauna totala si in 1 luna maxim are singurul 220 awd din lume :)).

( vorbim strict de Superb 3)

Sa vezi atunci urcari de Poiana, muhahaha:Driver:.

Link către comentariu

@vdragos @cristi511 daca considerați ca incalc vreo regula sau deranjează pe cineva intrebarea mea, stergeti ce am scris și gata. Chiar nu credeam ca cineva se poate supara de la o asemenea întrebare.

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu

Nu s-a suparat nimeni, doar m-am amuzat de un potential upgrade :))

Link către comentariu
2 hours ago, mihai.onu94 said:

Am si eu o curiozitate daca nu te deranjeaza. Ai simtit vreodata, la nivelul puterii actuale, ca ai avea nevoie de tractiunea integrala? Adica ar fi fost un plus un considerabil sau doar partial datorita greutatii, consumului crescut si al eventualului pret de achizitie (in caz ca exista varianta asta in configurator)? 

Nu ma deranjeaza, cum sa ma deranjeze ? Ar fi culmea...

Am avut ocazia de a da o tura pe Poiana cu un Superb TSI280 4x4, tot cu 19'', dar cu DCC.

M-a interesat in primul rand ideea de 4x4 si apoi ideea de 280.

Ce pot spune este ca la exact acelasi stil de mers pe Poiana, (adica Sport, viraje abordate pe trasa si acceleratie cat de mult a fost posibil) in niciun moment nu am simtit aportul 4x4, adica nu am simtit ca masina "impinge de spate" la iesirea din viraj. Am cautat vreo urma de supravirare dar nu am gasit-o, nici macar provocand-o prin incercari de a o scoate de pe trasa prin stanga-dreapta de volan la iesirea din apex. Are exact aceeasi tinuta neutra pe care o stiu de la TSI220-ul meu. Testul a fost facut pe asfalt uscat, cam 25 grade in aer, deci conditii bune. In ambele cazuri se simte masina foarte "planted" pe sosea, din dimensiuni, gabarit si setarile MQB :) TSI280 4x4 e mai grea cu ceva peste 100kg

Daca acelasi test era facut pe ud, la o temperatura de 5-10 grade, cu siguranta ca ar fi existat aport din partea propulsiei, pentru ca TSI220 "te munceste" pe acele de par cand e ud pe jos, chiar si cu tot XDS-ul, adica trebuie sa mergi foarte foarte curat, cu trase ideale ca sa ai sanse sa pui jos toata puterea.

Iarna pe zapada - sunt convins ca ar fi fost mai fun, desi, din nou, nu e masina pe care sa o scoti din viraj de-a latul, ai mai multe sanse sa subvirezi si sa ajungi in sant decat sa supravirezi cand calci acceleratia hotarat, la iesirea din viraj. In schimb, la demaraje pe zapada/polei, acolo e 4x4 territory.

In al doilea rand TSI280 are lag in ture joase si spre medii. In oras, TSI220 se simte mai fasnet si mai responsiv, la TSI280 se simte lagul, din cauza turbinei mai mari. Are acelasi cuplu, de 350NM. Diferenta de cai se simte in felul in care pleaca atunci cand faci kick down la viteze mari. Repriza 60-100 o castiga TSI220, iar cea 80-120 o castiga TSI280 - exact ce spuneam mai devreme.

Dupa testul facut cu TSI280 si dupa impresiile schimbate cu un posesor de Passat TSI280, sunt 100% convins ca pentru mine, pentru stilul de mers si nevoile mele, am facut alegerea corecta cu TSI220. 

Daca ar fi existat optiune de TSI220 + 4x4...greu de spus ce as fi ales. Aveam un buget in care trebuia sa ma incadrez, trebuia sa tai optiuni de +1,000Eur pentru 4x4, ceea ce ar fi facut alegerea dificila. Pentru a avea o masina mai grea cu 100kg, care consuma mai mult si a carei aport in performante sa le simt in sezonul rece. Sau optiuni de care ma bucur in fiecare zi...gen Alcantara. Greu de spus, greu de ales.... Am ales ceea ce am considerat eu ca e cu adevarat important pentru mine.

Cam astea sunt impresiile mele. 

1 hour ago, cristi511 said:

Simplu de tot! Cauta la Nello un superb awd (de preferat benzina) dauna totala si in 1 luna maxim are singurul 220 awd din lume :)).

( vorbim strict de Superb 3)

Sa vezi atunci urcari de Poiana, muhahaha:Driver:.

Right, era exact ce imi lipsea :) Si un bun motiv de scoatere din garantie :) Sau alte 1000 lucruri care pot merge prost, avand in vedere ca in ziua de azi un up-grade de 4x4 inseamna mai mult decat 2 planetare, 1 diferential si 1 cardan, ca in vremurile vechi :) Numai cata electronica si cate module sunt implicate...

1 hour ago, vdragos said:

Mamaaa ce poke! Cristi, cum facem un retrofit la AWD? :))

Nu facem ca are rotile bagate prea inauntru :) 

Link către comentariu

Va rog sa va limitati in acest topic la discutii despre masina colegului @75NOR

Urmatoarele derapaje vor fi sanctionate.

Multumesc.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Boon, hai sa mai facem un up-date. 

Au fost aproape 2 saptamani de concediu, cu bune si rele, cu demamagiri si neplanificate, cu momente de extaz si cu momente...wow. Dar, toate la timpul lor :) 

Am bagat 1500km, pe traseul Brasov, Mamaia, Bucuresti, Pitesti, Valcea, Horezu, Transalpina, Marginimea Sibiului, Brasov.

Aproape 1 saptamana masina a fost parcata, in Mamaia. Caci plaja, caci Neversea, caci Maxi-Taxi (pentru 2 lei chiar nu merita sa-mi ard benzina mea si sa-mi pierd locul de parcare - cine face Mamaia in weekend stie la ce ma refer) si cu RATa varianta CT :) 

Desi am avut o grija maniacala in a cauta locul de parcare si desi parcarea a fost in spic si loc a fost destul, va puteti imagina senzatia de brain freeze/ drowning in my thoughts, cand am vazut o indoitura pe aripa stanga spate, la mijlocul panoului. Se vede in poza. Exact in ziua cand masina facea 4 luni. :( A fost o usa deschisa. Dupa munca de CSI aferenta, am identificat si melteanul, un p*******i pasager dreapta spate in Phaeton-ul parcat langa mine. A fost o dupa-amiaza de nervi, blesteme, injuraturi si senzatia aia cretina de neputinta...

Dupa o baie rece in mare, mi-am adunat gandurile si a urmat telefonul salvator la PDR. Ca de fiecare data am apelat la Turbocon, pentru ca sunt super oameni si foarte pasionati de ceea ce fac, which is good enough in my book. Si uite asa s-a lasat cu o zi mai putin de plaja, cu o vizita inopinata in Bucuresti. Daca tot a aparut neprevazutul, am programat si o Transalpina, in ideea unui chill la +2,000m altitudine.

"Buba" mea s-a rezolvat cu 15 min de munca atenta, care au avut darul de a-mi readuce buna dispozitie. 

A urmat Pitesti, Dealul Negru - in lucru, yupeee :( , Valcea, Horezu. Facut si plin la pompa, 8.2% consum pe ruta BV-Mamaia-Bucuresti-Horezu.

Am ales sa revizitez drumul pitoresc de la Horezu-Vaideeni-Cerna-Polovragi-Baia de Fier-Novaci. Locuri superbe, peisaje cu iz de copilarie, case asa cum nu se mai fac...

Seara, catre asfintit am pus toti cei 220 de cai la treaba... Urcarea de la benzinaria din Novaci, pana pe platoul cu antene de la Ranca este la fix pentru Superb. Zone doar de 2,3 si 4. Fiind urcarea de "recunoastere" am lasat-o in Sport, sa-si faca treaba... Ce nu mi-a placut este ca la mers in forta, sunt anumite viraje unde nu retrogradeaza in 2, o tine in 3, rezultatul fiind ca pe iesirea din viraj pleci in gaz de la 2500rpm. Mi s-a atras atentia sa nu mai fac WOT de la turatiile alea, sa incerc pe manual, multumesc de sfaturi. ;) 

Ranca...aceeasi mizerie obosita, acelasi haos in constructii, mizerie, spoiala, jecmaneala si aceleasi capace de canal defazate fata de nivelul asfaltului, care necesita slalom masiv, in general aceeasi senzatie de...neterminat, de facut in graba, la repezeala.

Am continuat in forta de la iesirea din Ranca, catre platou, dar am renuntat. Acele de par foarte stranse, cu diferenta de nivel pronuntata nu se pupa cu gabaritul Superbului, asa ca am renuntat, nu am vrut sa o chinui inutil. Un Polo GTI e ce trebuie acolo...

La lasatul serii am coborat catre Ranca, la Cabana Transalpina. Super oameni, super conditii. Sa adormi vazand prin veluxuri cerul plin de mii de stele, curat la altitudinea aia, este...priceless.

Singurul downside al locatiei: ca sa ajungi la Cabana, ai 200m de pietris, in urcare medie. Am strans din fese toti cei 200m, incercand sa gasesc trasa ideala printre pietris si pamant, gandindu-ma cu emotii la talonul gumelor si la jantele mele 19'' polishate. Asta a fost un moment in care mi-as fi dorit sa am Scout...

Dimineata...early start, aveam planuri mari ;)

Am "prestat" urcarea din seara precedenta, de data asta, in manual, folosind padelele. Am urmarit cu atentie turatiile, iar rezultatul a fost mult mai bun. Am mers mai smooth, satisfactia a fost maxima. Inca ma suprinde cat de bine poate sa traga in treapta 3 si cat de bine suna in 2, in momentul in care treci de 4000rpm.

Gumele si-au facut treaba foarte bine, fara sa protesteze, intr-un singur viraj de urcare am simtit interventia XDS-ului. Uleiul nu a trecut de 119 grade, am fost foarte multumit.

De la Obarsie am coborat la lacul Oasa si pentru ca era in cursul saptamanii si pentru ca nu m-am putut abtine, am tras 2 urcari de la Oasa pana la limita de judet SB/AB. A fost vis, era exact genul de drum facut pentru Superb. Asfalt perfect, drum liber si motorul in ture mari... Ranjeam ca prostul, ce sa mai... :) 

Pe coborarea catre Dobra, am un loc "al meu" unde imi intotdeauna ma opresc pentru chill/incarcat baterii si gustat din vicii/placeri vinovate. Pe lista s-a adaugat si privitul Superbului....

Cam asta a fost povestea ultimelor saptamani.

Multumesc pentru rabdare, celor care au citit pana aici...

Acum pozele. 

Se vede in poza 4 un prag, imbinare de straturi de asfalt. Am luat unul din ala, eram in coborare relaxata, l-am luat cam la 40km/h... Si azi imi fac mustrari de constiinta si ma gandesc cum s-o fi disipat socul, intre bucsele mari din spatele bratelor si amortizoare. Evident, nu a fost capat de cursa comprimarea, dar l-am simtit. Si ma oftic...

P.S. Pun si poza cu ultimele 99h59min: 8.8% media, fata de cei 8% scosi pe primele 99h59min.  

Asta e diferenta intre rodaj/mers calm (8%) si "all in"/descoperit potentialul masinii (8.8%), care a inclus si sesiuni pe TF/TA si multiple ture de Poiana/Predeal.

Mult timp a stat la 8.4% media all time, inainte de turele de TF si TA, deci preconizez ca asta o sa fie media "a la long". Adica 2L/100km peste diesel. Prefectly happy.

IMG-20170710-WA0003.jpg

IMAG3417.jpg

IMAG4235.jpg

IMAG4291.jpg

IMAG4297.jpg

IMAG4303.jpg

IMAG4221.jpg

Link către comentariu

Frumos itinerariul si felul in care ne-ai transmis momentele si emotiile principale :P

Referitor la indoitura, eu sincer cred ca nici nu as fi observat pe moment, poate dupa o tura la spalatorie sa-mi fi sarit in ochi.

In rest, SUPERB-a masinuta ^_^

Link către comentariu

Sa vina pozele de la apus!

Faina iesire v-ati tras, trebuie sa recunosc ca astept weekendul cu Brasovul sa pot trage retur via Valcea si ale tale 2 bifari propuse :)

PS: promit ca parcurg tot ce ai scris la prima cafea dupa pauza de pranz :P

 

Link către comentariu

Super tare iesirea! Super tari pozele! Deja imi i-au notite de locatii/trasee. :D

Link către comentariu

@ToniM vin si pozele alea, dar putina rabdare :) 

Facem iarasi "recapitularea traseului" weekendul viitor... O sa-ti placa

@sebip: mersi fain :) 

Link către comentariu

Foarte frumos cum va bucurati de masinuta! Avem o tara frumoasa, chiar merita sa ne plimbam cat ne tine, chiar daca sunt lucruri care te mai si enerveaza, dar deh, cu bune si cu rele. :)

Iti recomand calduros (sau racoros in perioada verii :D) si Transraraul, este drumul foarte bun, de fapt chiar perfect as putea spune - sau era cand am fost noi cel putin - si se preteaza mai bine la o masina cu ampartament mai mare. Si e liber... asa ca e de distractie. ;) Apoi urcare pe jos la Pietrele Doamnei, nu e un traseu foarte greu, noi am urcat in tenisi ca deh, n-am stiut despre ce e vorba si ne-a prins in off-side, dar e ok, se poate face fara probleme. 

Modificat de cris.g
Link către comentariu

@cris.g: mersi frumos de aprecieri :) 

Dap, avem o tara foarte frumoasa, inca mai am multe drumuri pe "bucket list-ul" de Superb :)  TransRarau e printre ele, am vazut pozele tale inca de atunci.                                                                          

Link către comentariu
3 hours ago, sebip said:

Super tare iesirea! Super tari pozele! Deja imi i-au notite de locatii/trasee. :D

cred ca e tarziu pt edit, nu?

"iau spus sa i-a notite"

Link către comentariu

A venit momentul sa raportez prima problema :( 

De fapt e primul greieras, ceea ce este si mai enervant.

Pe scurt, am un greieras/vibratie in usa dreapta fata. Se manifesta - evident - doar din cand in cand, fara un pattern anume. In principal se declanseaza pe virajele de stanga, cand turatia e in zona de 2500 rpm. E un fel de rezonanta/ zornait.

Am testat geamul - nu e de acolo.

Fata de usa e bine clipsata si nu are lufturi - deci nu cred ca e de acolo

 

Suspectez 2 aspecte: ori banda de leduri care nu e bine clipsata pe fata de usa, ori ceva intern fetei de usa, intre usa si mecanismul geamului.

Mai fac o incercare in regim DYI, sa imping banda de LED cu un betigas de urechi, in ideea in care poate nu e bine fixata.

Daca nici asa nu rezolv...ma paste o vizita la service si invariabil un moment de care mi-e cam groaza: dat jos fata de usa :(

Pareri/idei, evident sunt binevenite :) 

Link către comentariu

Eu am zgomot in usa stanga, dupa mersul pe drumuri cu pietre destul de mult in primavara. Habar n-am de la ce este, am incercat si eu sa misc de geam, oha, nu e de acolo, nici nu se clinteste. La mine se manifesta doar pe denivelari/drumuri proaste. Habar n-am de la ce este, nici daca e din stalp sau usa macar. Iar chef de mers la reprezententa...n-am deloc.

Daca nici la mine n-am habar, iti dai seama ca nu stiu la tine :) - macar tu stii cat de cat de unde vine.

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Descrierea ta se potriveste manusa pe zgomotul pe care il aud eu de cand am ridicat masina. Eu am identificat acel zgomot la bagheta de pe usi care contine banda de LED, cum zice si Cristi, se aude pe drumuri denivelate. 

Eu am vorbit la service legat de asta, si mi-au spus ca pentru a-si face o idee, trebuie sa dea fetele de usi jos. M-am cam desumflat si nici n am avut timp saptamana asta, dar probabil ca o sa merg intr-un final, ma scoate din minti zgomotul :banghead: 

Daca gasesti vreo rezolvare, please let us know. 

 

Link către comentariu

Foarte frumos descrisa distractia. :D Ai talent de scriitor, ce sa mai!

Nasol cu datul cu usa, dar e plin de ghiolbani pe strazi din pacate. Si eu am o indoitura identica cu a ta, fix in aceeasi zona la aripa stanga spate, dar nu imi bat capul, vreau sa ma bucur de masina conducand-o, fara sa ii vad defectele (deocamdata asta e singurul, sper sa nici nu mai fie altul, ca am avut destule de cand am luat-o :(). La mine totusi e un mic avantaj faptul ca masina e alba si nu se vede indoitura aia decat daca stii unde e si te uiti atent la ea. De la distanta nu se observa nimic.

Imi pare rau ca a aparut primul greieras, ma simt norocos ca a mea nu scoate niciun sunet inca, din ce citesc vad ca tot mai multi au greieri prin noua masina si nu prea e deloc normal, la km asa putini...

Ai atins pragul de 10k km? :)

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Las doar OT-ul asta si sper sa nu supar moderatorii: la o sapt dupa ce am luat Meganul am fost la munte si lucram cu surubelnita electrica (d-aia cu acumulator de 14,4V, ni-mh, mare) pe balconul sub care era parcata masina. Mi-am zis, bai, sa nu dau cu piciorul la surubelnita sa cada peste masina... mu-ta masina...neah, sunt atent.. N-au trecut 2 min si am observat cu surubelnita cadea, ii dadusem un cot, am vazut si auzit buf - cazuse fix cu bateria pe muchia portbagajului (care la megane sedan e putin trapezoidala) .. n-am stiut daca sa ma bucur ca n-a cazut cu bitul, sa faca vreo gaura, ca n-a cazut pe luneta.. am ramas cu o tesitura acolo timp de 11 ani - nu s-a luat vopseaua, e "ca noua". Dupa aia m-am "linistit" si primit cu detasare orice zgarietura :) 

Revenind la topic, felicitari pentu toate drumurile frumoase, sunt de parere ca "odihna activa" e mult mai benefica decat lancezeala. Iar greierasul zic sa-l mai lasi sa "creasca", risti sa te alegi cu o fata de usa desfacuta, problema neidentificata si apoi cu familia greierasului in vizita :) 

 

Link către comentariu

Bun, stiu ce inseamna greierasii in usi la masinile astea noi asa ca...mergi la reprezentanta sa ti lipeasca bine banda LED.

Sau, asta e varianta grea, astepti sa se agreveze (te pregatesti pentru ce e mai rau dar speri la ce e mai bine) si abia atunci mergi in reprezentanta.

Nu e vreun defect monumental ci mai degraba unul care iti consuma nervii putin cate putin. Asta il face periculos!

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!