Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

Mersi tuturor pentru pareri, vad ca e unanimitate la "distantiere" :lol: 

Am cerut si o cotatie de la Eibach: 335Ron pe punte si 13Ron prezonul, deci 335x2 + 13Ron prezonul, deci 13*20 = 930Ron toata distractia...

Trebuie sa ma apuc de masurat cat e gapul dintre wheel arch - in partea de sus - si sidewall-ul gumei.

Revin

Link către comentariu

Atunci hai sa fiu eu avocatul Diavolului :)) - stai linistit...atatia bani pentru a scoate roata 1 cm mai in afara si a pune la "linie" ?! Tii banii aia, mai pui pe atat peste 1-2 ani de zile, faci remap si esti mult mai fericit, trust me :D 

 

Link către comentariu

Total de acord cu @CristiALF. Nu merita atatia bani. Nu vreau sa intru in polemici, dar am vazut cu ochii mei masini care dupa nu foarte multi km cu asa ceva montat aveau probleme cu trepidatii la franare sau la viteze mari. Eu unul nu mi-as baga cuie in talpa cu asa ceva, mai ales la o masina noua care merge impecabil, indiferent cati sunt care spun ca nu se intampla asta. Unii nu sunt asa pretentiosi la schimbari de genul. Am multe cunostinte care spun ca masinile lor merg perfect, dar cand am mers cu ele nu mi-au ajuns degetele de la maini ca sa enumar cate chestii "naspa" am simtit fata de masina mea (si nu ma refer la asta noua), dar e chestia si de perceptie. Daca stii ca esti pretentios la orice zgomot, vibratie, mers neregulat, trepidatie, etc, mai bine nu. E suficient sa fii tu unul dintre cei ghinionisti si apoi iti va parea rau. Pe de alta parte, e adevarata si vorba unui veteran care imi spunea candva sa nu mai ascult orice zgomot sau vibratie apare la masina, sa consider ca nu exista pana nu raman cu ea in drum. Poate ca nu e chiar asa, dar cu siguranta am fi mai fericiti daca am ignora multe din zgomotele aparute si probabil ca majoritatea dintre ele nu ne aduc oricum neplaceri mari in urmatorii cativa ani de utilizare ai unei masini.

In schimb as alege oricand o resoftare nu foarte agresiva, dar care sa iti zbarleasca parul din cap cand apesi acceleratia mai mult decat se intampla deja.

Just my 2 cents.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Absolut de acord cu RzzV, mai frumos nici eu nu puteam sa le astern gandurile mele despre aceasta tema. Desi aceste chestii sunt strict legate de mentalitatea si bugetul fiecaruia dintre noi...  Eu nu as face asa ceva... RzzV de asemenea, Cristi ALF a descris iarasi bine situatia, dar daca aia 1000 lei cheltuiti iti linistesc sufletul si macar ai incercat marea cu degetul, fa-l...si macar sti un lucru. Sincer eu cred ca te ocupi de asa ceva cand deja de prea buna voie nu mai sti de ce sa te mai apuci si te ocupi de fineturi din astea scumpe...(sau cel purtin mie scumpe)

 

Link către comentariu

Eu am adus argumentul financiar, dar sincer sa fiu nu il consider ca prim lucru pentru alegere (in definitiv poate Tizul meu e bogat si nu il deranjeaza acest aspect chiar deloc :D ). Dar lasand partea financiara la o parte, eu oricum nu mi-as pune distantiere pe masina, mereu am avut un cui impotriva acestui lucru desi recunosc ca nu am auzit oameni care sa aibe probleme deosebite cu ele - si am cunoscut cativa. Dar eu totusi, pentru mine, nici gand sa pun distantiere pe o masina pe care o folosesc zi de zi. Aaa, daca imi fac un moft si ma pasioneaza mult subiectul tuning pentru ea, atunci da, poate fi un must pentru look. Nu e cazul aici insa, sunt convins :) 

 

Link către comentariu

Eu am mai spus ca folosesc si inca unele groase (20 cu 25  pe fiecare roata la jantele de iarna) si sunt absolut OK, nu au nicio problema. Ideea e sa fie de calitate nu de pret. Mie cele de 10 mm mi se par mici :)) iar la pret se poate mai bine.

Oricum masina arata foarte bine si acum, asta cu distantiere e genul de pitic in creier de care nu mai scapi.

Link către comentariu

Argumentul financiar cred ca e invalid. Omu are masina pe care a dat 30k. Sigur 1000 ron nu sunt un efort pentru pitic :) 

As merge pe varianta cu alte jante cu et mai mic dar stiind ca e bataie mare de cap cu achizitia altora, vanzarea actualelor samd samd ... te inteleg daca alegi distantierele. 

Link către comentariu

Probabil ca deja deviez de la subiect, dar mai dezvolt putin ideile de mai sus.

Eu unul nici daca ar costa 200 lei nu as pune pe masina mea din motivele deja expuse. Si cand ai un pitic pe creier de genul asta, nu conteaza ca dai 500 sau 1000 lei, sunt convins ca asa e si la @75NOR.

Eu unul am avut ocazia sa merg cu o masina cu distantiere (nu stiu ce model erau sau alte detalii tehnice) si am mers cu aceeasi masina si inainte si dupa. Ideea e ca in conditiile in care drumurile noastre sunt proaste (si sunt!!), adica denivelari multe, gropi si mai si tragi de masina pe serpentine cu accelerari bruste si franari multe la rand + viraje luate in forta, pot aparea deteriorari ale butucului, discurilor, etc. Nu ma pronunt exact unde sau ce deteriorari apar, dar cert e ca pe o masina relativ noua, in stare tehnica buna care mergea impecabil (in viziunea mea), dupa 20k km de mers sportiv cu ea si nu neaparat cu abuzari extreme ale franelor si evitat gropi pe cat posibil, masina prezenta multiple trepidatii si mersul se schimbase, nu mai mergea asa lin ca inainte si pace. Am dat jos distantierele, insa alea nu au mai disparut. Discurile erau putin ovalizate, dar problema era ca trepidatiile nu se manifestau doar pe franare, deci nu franele erau neaparat problema. Toate astea pana in 50k km rulati cu masina (luata de noua), ca sa nu intelegeti ca e vorba de vreo cazatura adusa la 300k km in tara si rupta de cine stie cine pe cine stie unde.

Si totusi masina nu se vrea una tunata, deci cu atat mai mult nu ar avea rost. Eu unul as alege intai un eleron de Sportline, tips-uri de TSI280, soft modificat si multe altele. Dupa cum spun si colegii mai sus, asta ar fi ultimul lucru pe care l-as modifica la masina - si nu l-as modifica! :)

Acum, daca piticul e prea mare, poti sa-i faci damblaua, nu e un capat de tara 1000 lei pierduti. Dar sigur in timp vei realiza ca nu era cel mai potrivit pitic pe care l-ai avut :)

L.E. As accepta sa-mi pun distantiere (si inca unele serioase :D) daca as avea o alta masina, doar asa de fun, de genul BMW E36 foarte "tunat". Dar nu pt masina cu care circul zilnic si de la care vreau mai mult decat o tura seara sa impresionez gagicile.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Domnilor, asa cum spuneam, multumesc tuturor pentru pareri, imi sunt folositoare, mai ales ca au aparut si cele "contra", cu argumente foarte valide. Cam sunt de acord cu tot ceea ce ati spus pe subiect, atat Pros cat si Cons

Sunt perfect constient ca e doar un pitic/moft si stiu ca e nu are prea multa plus-valoare. Eventual gadila ceva ego-ul personal de pasionat.

Referitor la costuri, pusesem aici suma la care s-a ridicat cotatia, in ideea de a asocia o cifra in dreptul "proiectului".

Tocmai pentru ca nu am gasit copacul cu hartii de 100E in el, ca sa ma duc sa-l scutur de vreo cateva ori pentru modificari si alte mofturi, mi-e clar ca exista moduri mult mai folositoare/utile/practice de a cheltui suma aia.

Si mai e ceva: ma tot framant, pentru ca nu sunt hotarat. Daca eram hotarat, faceam efortul, imi faceam damblaua si gata. 

Am mai tras 2 poze cu felul in care sta roata in arcul aripii si ma sacaie faptul ca designul a fost facut intentionat "anti flush". Ma refer la faptul ca acum, roata e putin iesita fata de partea din fata a barei si fata de prag. Adica apexul aripii fata este "umflat" din design.

Punand distantiere, voi corecta aspectul relationat la apexul wheel arch-ului, dar voi nasoli aspectul relationat la bara fata si la prag. In sensul in care roata va iesi si mai mult in exterior fata de aceste elemente si va accentua efectul de "tuning prost facut/janta aleasa cu ET gresit" etc.

La Passat e altceva, roata urmareste fidel bara, aripa si pragul, ca si arc de cerc, nu are apexul aripilor fata umflate.

De asta nu sunt hotarat. Pentru ca dusmanul binelui este intotdeauna "mai binele" :) 

Parerile sunt binevenite...

IMAG3259.jpg

IMAG3260.jpg

Link către comentariu

Nu stiu ce sa iti zic legat de asta, dar eu in ziua cand am ridicat masina de la dealer am avut o senzatie ciudata uitandu-ma la aripi. Mi se pareau extrem de iesite in afara fata de restul masinii si parca din alt film - am avut un moment in care m-am gandit "cum de nu am vazut pana acum cat de urat ii sta masinii asteia cu aripile asa?!?".

Pana a doua zi mi-a trecut si m-am obisnuit cu forma masinii. Acum mi se pare ca ii sta bine asa, mai bine decat daca nu erau gandite aripile in felul asta. :D La mine oricum e accentuat efectul si de faptul ca am roti mici si masina e inalta.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Asa sunt si la Seat, mai ales ca la mine se adauga si overfenderul.

Link către comentariu

Boon...

M-am hotarat, pentru moment abandonez proiectul cu distantierele. Cand ma voi plictisi de masina "as is" atunci o sa vad daca reiau proiectul. Intre timp am "ingropat" piticul :) 

Pentru ca - din motive ciudate, de fapt cost saving - iluminatul portbagajului era facut cu becuri clasice, in timp ce tot iluminatul interior al masinii este cu LED, am hotarat sa fac up-grade la LED si pentru iluminatul portbagajului.

Am trecut la LED Philips W5W, de 4000K si 50Lumeni. Multumesc @RzzV pentru pont. Le-am luat de la Aspad, sunt cea mai buna sursa pentru Philips si au garantie 12 ani.

Cateva poze... (ignorati va rog cutia cu role :) 

IMAG3267.jpg

IMAG3271.jpg

IMAG3273.jpg

Link către comentariu

Pentru ca nu am reusit niciunul dintre noi sa ajungem la intalnirea VWF, impreuna cu @RzzV, am facut o mini intalnire "Superb" :lol: 

Am tras si cateva cadre cu ocazia asta...

DSCN4593.JPG

DSCN4599.JPG

DSCN4601.JPG

DSCN4583.JPG

DSCN4580.JPG

Link către comentariu

Foarte bine arata, felicitari pentru masini si OCD :))

S-a schimbat greu becul in portbagaj? Trebuie sa fac si eu operatiunea asta, dar mi-e frica de cele 2 maini stangi pe care le detin :D 

Link către comentariu
22 minutes ago, cristi511 said:

Frumos frumos!

@RzzV nu incerci tu macar niste 18"? :D

Mersi Tiz. 

Asa i-am zis si eu, tot incerc sa-i inoculez piticul, dar se tine bine, e "refractar" :lol: 

19 minutes ago, gabinitu23 said:

Foarte bine arata, felicitari pentru masini si OCD :))

S-a schimbat greu becul in portbagaj? Trebuie sa fac si eu operatiunea asta, dar mi-e frica de cele 2 maini stangi pe care le detin :D 

Mersi :) OCD-ul e nasol, nu are vindecare :lol: 

Nu e greu deloc. Lampile in sine se prind direct in postavul/materialul ce imbraca portbagajul. Le poti extrage foarte usor cu o surubelnita plata, cat mai subtire si facand parghie cu grija. Le scoti afara si apoi mai desfaci o clema a subansamblului lampii in sine, ca sa ajungi la bec. Cu aceeasi surubelnita impingi cu grija becul afara si il pui pe cel LED. Vezi ca e foarte incins becul si tot ansamblul ca la balamuc...

14 minutes ago, vdragos said:

Aia mai inchisa la culoare are jantele cam inauntru :))

Mersi domnule :vaidecapulmeu:Eu incerc sa ma tratez si tu ii dai cu poke :icon_cry:

Link către comentariu

Dupa cum am zis si sambata, mi-ar placea chiar 19, nu doar 18, dar avantajul vizual in cazul asta nu reuseste sa bata ratiunea pentru care am ales jante 17". :)

Lampile in portbagaj nu sunt fierbinti decat daca ai stat mult cu portbagajul deschis si ele pornite inainte. :D Eu cand le-am desfacut erau reci.

O sa revin si eu pe topicul meu cu ceva poze, dar astazi nu am timp. Zilele urmatoare... :)

Link către comentariu

Frumos duet. :wub:

Keep on changing stuff, strang si eu idei. :) 

Link către comentariu

Cei aia poke?!? Ala alb merge dar ala cu gri nu are jante sa se observe !

In alta ordine de idei: frumoase carute, sa le purtati sanatosi:cheers:

LE: drunk out :unsure:

Modificat de ToniM
Link către comentariu

Super tare LED-urile. Din ce vad parca s-a schimbat nu doar culoarea ci și intensitatea. 

Link către comentariu

@ToniM Poke = ce scrie si in dictionarul englez-roman, adica un ghiont, un cot pe la spate, o ciupitura...ceva :))

Asa e, ala alb sta bine cu rotile iesite in afara asa.. :))

Link către comentariu
8 hours ago, ToniM said:

  ala cu gri nu are jante sa se observe !

Care gri, bre? In talon scrie GALBEN :screwy: 

Eu zic sa vizitezi un oftalmolog...stiu eu unul in Brasov care are Ateca portocalie si cu trapa, abia poti sa testezi daca vezi dublu sau nu...Facem un concurs gen "gasiti 10 diferente" :lol: Iti fac programare la amicul meu ? 

 

@sebip: mersi. Pai becurile OEM cred ca aveau temperatura de culoare in zona de 2800-300k. LED-urile, la 4000k fac vizibila diferenta. La 6000k ar fi fost prea albastre, avea dreptate @RzzV. Oricum, ti le recomand si pentru S2, ai putea sa pui si in portbagaj si in interior in plafoniere. Avantajul mare e ca au exact forma de bec w5w, nu se vad leduri punctiforme, sunt foarte bine facute, de aici si pretul...

Link către comentariu

Pai la portbagaj ma gandeam cand am mai povestit de LED-uri. Si eram interesat mai ales de intensitate, ca la combi respectivele becuri is pe haion. La plafoniera as merge pe OEM (5F0 947 109 B Y20)

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!