Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

moartea cutiilor automate sunt aceste plecări puternice de pe loc. e decizia ta de câte ori repeți testul. 

Link către comentariu

@bobalex18: care test sa-l repet ? Daca te uiti cu atentie, filmuletul de 0-100 e cu un combi. Eu am berlina.

Link către comentariu

Toată lumea așteaptă consumurile de +15 si tu o dai cu filmulete de pe YouTube!

Link către comentariu

@sebip: pai de ce? Ca sa-si justifice alegerea dieselului - pe motiv ca ar trebui sa consume putin ? Sarea de 10 si TDI-ul de 140 alergat pe Poiana :lol: 

O sa fac testul ala de consum si revin

Link către comentariu

Eu astept consumurile alea mari ca sa zambesc gandindu-ma la cum ai mers sa scoti consumuri din alea :D Nu ca sa comparam cu diesel sau cu altceva, pentru ca nu ar avea rost :)

Link către comentariu

In cazul asta e bine... revin dupa weekend :) 

Link către comentariu

Am facut si "seara curateniei" :) 

Periat/aspirat alcantara, curatat si hidratat pielea. Au fost vreo 2 ore bune de lucru.

A iesit foarte bine, pielea e matifiata. 

Pozele le-am facut a 2-a zi, initial nu-mi placea cum arata pielea, caci lucea enervant. Dupa ce s-a absorbit crema in piele, a fost ok.

In rest...am ars juma' de rezervor pe Poiana si Rasnov weekendul asta :), dupa ce m-am intors cu coada in picioare si 20km/h de pe santierul din Moieciu - Fundata.

In alta ordine de idei, imi place cum se simte motorul in Sport. Suna bine in ture si are un fel misto de a suna pe retrogradarea in S, mai ales din 4 in 3 si din 3 in 2. 

Inca nu am reusit sa prind in offsaid gumele, le-am dat si pe ploaie si pe umed

PS. Sa moara Bibi, "leather treatmentul" OEM miroase exact ca si....da, ati ghicit Laptele Doina :na: Puteti sa mistocariti in voie, nu ma supar :) 

IMAG3060.jpg

IMAG3082.jpg

IMAG3085.jpg

IMAG3089.jpg

Link către comentariu

In alta ordine de idei, am facut retrofitul la diuzele de spalat parbriz de A6: 4G0 955 987 A si 4G0 055 988 A

Sunt multumit de retrofit, dupa cateva zile de folosire am observat ca si plusuri fata de cele OEM:

- combinatie "perdea" + jeturi + jeturi oblice

- debit lichid marit ("arzi" destul de rapid un rezervor de spalat parbrizul, dar curata rapid, nu trebuie actionat de multe ori jetul). In plus, debitul marit face ca inclusiv la 100-120km/h sa ajunga suficienta apa pe parbriz pentru o stergere facila.

- zona de dispersie lichid foarte mare - acopera cam 95% din suprafata parbriz

Dupa teste multiple, personal am gasit cel mai bun aranjament interschimbarea lor, adica duza marcata R am montat-o pe stanga si cea L am montat-o pe dreapta :wacko:

La montaj "normal" am constat ca zona mediana a parbrizului e "ne-udata", in schimb lateralele sunt prea "udate". Suspectez ca prinderea lor pe capota de A6 e mai centrala, sunt mai apropriate fata de Superb si de asta la A6 acopera optim. Prin interschimbare am gasit efectul perfect, se vede si in prima poza: perdea + jeturile oblice.

Anyhow, am mai bifat un retrofit dorit. Multumesc @vdragos pentru sprijin si rabdare - ti-am zis ca e greu cu astia cu OCD :) 

Mai am in plan ceva nimicuri:

- inel LED bricheta

- scut motor

- tips-uri evacuari

 

IMAG3091.jpg

IMAG3100.jpg

Link către comentariu

Iti trebuie scut motor special pentru suspensia ta? Daca nu, parca am vazut oferta la AVIA, scut motor Superb, material plastic, la vreo 400 de ron

Link către comentariu

Nu e special, nu am de niciunul, doar un deflector de aer sub bara fata, care se prinde si de capetele contraripilor fata. Vreau scut motor ca sa nu arunc direct pe baie, pe mufaraia de electrice de acolo si pe planetare tot jegul de pe sosele de la iarna.

Mersi de pont, o sa sun sa vad ce au :)

Link către comentariu

si io...da' nu stiu daca gaseste. nici eu n-am, ca suspensie sport ne-a trebuit. :)) 

Link către comentariu

@Luciosu & @vdragos Este de tabla, dar nu vreau :) 

Plastic e arhi-mega suficient pentru ce fac eu iarna cu masina asta. Testat si cu S2-ul.

P.S. Voi stiti ca am mai dezbatut subiectul asta acum vreo 10 pagini ? :) Eu pun poze cu tapitaria data cu lap....solutie de curatat pielea :na: si cu retrofit duze si e de ajuns sa mentionez "scut" si se duce totul naibii :) Ce uameni :biggrin:

Link către comentariu

Deci acuma cand dai cu jetul nu stropesti doar mașinile din spate, ci și alea din lateral! :))

Urmează sezonul de curățenie la bordura.... :)

 

 

Link către comentariu

@sebip da, am semnat un contract de colaborare cu Comprestul, îi ajut la spălat străzile ?

Dacă le lăsăm cum trebuia, da, cam băteau în lateral. Dar, inversate, e perfect. Se dueleaza jeturile alea oblice pe parbriz ? 

Link către comentariu

Eu nu-s convins ca e bine dar ce n-as da sa fii multumit, ca doar eu te-am pus sa le iei.

Link către comentariu

Poate ai avut cod de masina de Anglia. :D

Oricum orice îmbunătățire care creste siguranța și implicit confortul îi binevenită! Păcat ca nu merg si pe S2 :)

 

Link către comentariu

@vdragos ti le arat pe viu când ne vedem. Poate o sa ti le schimbi si tu, după ce le vezi pe astea ???

@sebip: Muahahahahah, poate chiar erau de la mașină de UK ?

Link către comentariu

Asa e cand termini rodajul si poti sa "gadili" redline-ul...ai nevoie de șpreiuri best in class pantru a ascunde "carnagiul" de pe parbriz...ntz ntz ntz :))

 

Link către comentariu

As avea nevoie de cateva pareri, rogu-va :) 

Studiez varianta de a avea ca set de iarna la Superb3 setul de Trinity 18'' pe care le-am avut de vara la S2, pentru ca imi place foarte mult acest design de janta, de asta l-am si ales la S3 (doar ca aici e 19'') Evident, voi monta pe Trinity cauciucuri adecvate S3, adica 235/45/18

In weekend, am facut testul: am dat jos roata de 19'' (235/40) si am montat Trinity-ul (225/40)

Am facut cate 3 poze pentru fiecare set-up, pe care le pun mai jos. De altfel, diferenta de circumferinta intre cele 2 set-up-uri se vede in ultimele poze.

Din punct de vedere tehnic, avem:

Trinity: 7.5J x 18, cu ET46 (guma de 235/45 se va aseza bine pe 7.5J, devreme ce Kodiak-ul are 235/50 pe 7J)

OEM S3 18": 8J x 18, cu ET44

Bottom line: janta 18'' Trinity va sta mai sub aripa fata de cat ar trebui sa fie un 18'' OEM S3 cu 8mm: 6mm din diferenta de J si 2mm din diferenta de ET

Intrebarile mele sunt:

1. La -8mm fata de cota OEM, are sens sa ma complic cu distantiere ?

2. Este foarte vizibil ca e mai in interior ? Nu va legati de cum "umple aripa", e circumferinta mica din cauza gumelor 225/40/18. 

3. Le las Argintiu OEM sau le fac Antracite OEM (pentru ca au existat si in culoarea asta pe S2 FL Combi Outdoor). Ma gandeam la Antracite OEM, in ideea in care sa rup monotonia aceluiasi design si pentru vara si pentru iarna, ar fi argintii pentru vara si antracite pentru iarna :) 

Mersi anticipat de pareri

IMAG3108.jpg

IMAG3103.jpg

IMAG3113.jpg

IMAG3106.jpg

IMAG3110.jpg

IMAG3120.jpg

IMAG3114.jpg

IMAG3115.jpg

Link către comentariu

Nu stiu cum ai calculat tu dar la marginea de sus a caroseriei la cauciucuri de 235 ambele diferenta o da doar ET -ul care e 2 mm, ceea ce e insignifiant, pasabil etc.

Link către comentariu

1. Mergi pe antracit doar daca accepti faptul ca vor parea mai mici.

2. Daca tot ai setul de ce naiba te gandesti la altceva de iarna? 

3. Ti-am spus ca preferi niste jante "sub caroserie" iarna. :)

@vdragos @mike. diferenta e de 2mm din et si inca vreo 6mm din latimea jantei. 

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!