Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

..adica ..o sa-mi solicitati avans pentru cele 2 suruburi suport bagaje cad o sa le comand? :D ..glumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Facut revizia azi la Elcar Gid. Din nou m-a surprins placut punctualitatea, profesionalismul si atitudinea.

Multumesc Cornel si celor care s-au ocupat de masina. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am facut prima revizie pentru masina din semnatura la Elcargid Buzau.

Pe acesata cale multumesc in primul rand Dl-ui Cornel dar si restului echipei de la Elcargid pentru corectitudinea, amabilitatea si professionalismul de care au dat dovada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Multumesc frumos tuturor celor cu care am colaborat pe acest forum si va doresc succes in continuare tuturor.Raman in continuare fidel acestui forum dar, din pacate nu voi mai posta in aria acestui service Elcar Gid Buzau, chiar daca este locul unde am descoperit masura fortelor propii, o alta mentalitate,alte scopuri ... .

Toate au o limita .... si mai exista si problema respectarii regurilor pe care degeaba le stabilim daca oamenii implicati nu le respecta.

Majoritatea colegii mei sa stiti ca se inscriu in general pe aceeasi linie ca si mine numai ca se mai intampla sa dam si chix.Drumul spre succes e presarat si cu greseli si nu intotdeauna ne atingem telurile pe care ni le-am propus.

In viata nu reuseste toata lumea.

Va multumesc pentru atentia acordata si aveti incredere in angajatii Elcargid care isi dau silinta sa va deserveasca cat mai bine cu putinta.

Un paste fericit la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O mare bila alba celor de la elcargid pentru felul in care s-au ocupat de dauna mea, iar lui tutu0581 ii spun un prietenesc MULTUMESC, omul este foarte profesionist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu cumva am inteles gresit, a plecat de la ElcarGid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a plecat de nicaieri omul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O noua vizica la Elcar Gid. De data aceasta pentru a fi montat un tempomat pe motorasul de 1.2, 55 CP. Ca de obicei totul a decurs foarte bine, si multumesc pe aceasta cale echipei pentru profesionalismul de care au dat dovada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Cei care dau bile negre acestui service, ori sunt mult prea carcotasi ori intr-adevar s-a strecurat fara voia nimanui o mica chestie care nu ar fi trebuit sa fie la locul ei; omul nu e robot ca sa faca tot timpul acelasi lucru fara gresaela, omul e facut sa si greseasca ;)

A doua vizita pentru revizie si ITP la Elcar Gid nu mi-a adus decat zambet pe buze si o stare de liniste, pentru ca altceva nici nu poti simti in acel service.

Servirea si modul de comunicare ca si data trecuta au fost la inaltime.

Nu pot decat sa multumesc intregii echipe pentru tot si sper sa ne intalnim si pe viitor :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am vizitat Elcar-Gid pentru revizia de 45k si o geometrie. La 8 am fost acolo, la 8.10 masina era receptionata si intra la rampa.

Totul s-a desfasurat in nota obisniuta pentru Elcar (adica foarte bine)... sper sa o tina tot asa. Multa amabilitate si disponibilitate pentru rezolvarea tuturor problemelor pe care le-am ridicat (probleme privind masina, nu service-ul :icon_cheesygrin: )

Multumiri celor care au lucrat la masina. Multumiri speciale domnilor Alin Baroian si Cornel Tutui pentru profesionalism si relatia cu clientul. Cat de bine ar fi sa gasim in service-uri numai oameni ca ei.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel e de milioane :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

:) Auzi la el, de milioane ... :)

Nu cred ca exista calificativ pentru omusorul asta, e cu mult peste ce intalnesti chiar si intre cercurile de prieteni.

Stiu ca sunt si oameni "de aceeasi parere contrara" cu mine :P , dar acelora nu pot decat sa le zic ca au oarece probleme cu simtul aceasta numit intelegere si/sau socializare.

Ar fi excelent daca pe viitor marii importatori auto (nu zic doar de Porsche, pentru ca pobleme similare sau chiar mai grave sunt pe la toate firmele de profil) ar face angajari ghidandu-se dupa un model ca al lui.

Cum asa ceva nu se va intampla in veci, pentru ca societatea din ziua de azi este bazata pe profit si nu pe relatia cu omul, nu ne ramane decat sa-i uram multa sanatate si sa stea cat mai mult posibil prin preajma pentru ca avem nevoie de oameni ca el! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:ceuameni: Auzi la el, de milioane ... :D

Nu cred ca exista calificativ pentru omusorul asta, e cu mult peste ce intalnesti chiar si intre cercurile de prieteni.

Ai perfecta dreptate.

Nu-mi ajung cuvintele sa le multumesc lui Cornel, lui Alin si mecanicului (spre rusinea mea nici nu stiu cum il cheama), care in numai 5 ore

mi-au readus zambetul pe buze, m-au facut din nou sa fiu mandru ca am un VW, chiar daca a implinit 8 anisori.

Dupa ce in Bucuresti am facut prostia sa dau masina pe mana unor "mega-mecanici" care si-au batut joc de masina mea, ieri am reusit

sa ajung la Buzau fara frane si cu masina troncanind mai rau ca o caruta.

La 08.30 masina era deja pe rampa. Imediat au aparut si surprizele:

- furtunul de frana de la etrierul stanga/fata era pus rasucit (strangulat) deci nu mai circula lichidul de frana, deci nu se putea aerisi, deci.....

Dovada:

furtunstrangulat.th.jpg

- Rulmentii de la flansele de amortizor erau pusi invers (de aici troncaneala care se auzea)

In final nu a mai fost nevoie sa cumpar pompa centrala de frana, conducta de frana, garnituri de frana (aprox 1.200 ron + manopera), banutii au ramas in buzunarul meu.

Cornel a avut rabdare cu "creierasii mei incinsi" si mi-a raspuns la toate intrebarile, a mers cu mine in proba...

Alin mi-a aratat / explicat fiecare valoare de pe fisa de la standul de franare, de pe fisa de la geometrie si de pe factura (care a fost cat se poate de rezonabila)

Mecanicul...a dus "greul". Nu l-am vazut sa stea deloc pana nu a terminat masina.

Pe la 14.00 am plecat spre Buc. masina merge IMPECABIL.

Si acum "cireasa de pe tort"

Cand am ajuns in Buc, m-a sunat Cornel sa ma intrebe daca sunt multumit de cum merge masina.

Ce pacat ca sunt atat de putini oameni ca ei...

In incheiere, un sfat:

- Ganditi-va de mai multe ori pe mana cui dati masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne spui si la ce "mecanici " ai fost in Bucuresti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici este topicul Elcar Gid Buzau, unde eu doar mi-am exprimat multumirea pt. amabilitatea oamenilor si calitatea lucrarilor efectuate.

Rog un moderator sa mute postul lui Marian (Pakard) AICI unde-i este locul si unde o sa vina si raspunsul meu.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul a fost mutat in topicul La service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nefericire de aceasta data am fost la Elcar pentru inlocuire scut si carenaj stanga si revopsit bara fata, multumita primarilor din Bucuresti. Masina a stat 3 zile in service. Ca de obicei totul a decurs cum ma asteptam, adica foarte bine. Lucrarea a iesit excelent. De mentionat ca atunci cand am dus masina mi-am uitat ochelarii de soare in portiera dreapta, loc unde i-am si gasit. Multumiri si pe aceasta cale tuturor celor care s-au implicat in aceasta operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot afla și eu prețuri orientative pentru schimb de distribuție cu/fără piese incluse (pentru mașina din semnătură)? :)

Modificat de Ciuby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F. simplu, telefon, email AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa ce citisem despre bataia de joc din service-urile unor reprezentante VAG,

hotarasem ca n-o sa merg niciodata intr-un asemenea loc sa-mi repar masina.

Dar:

- feedback-ul bun

- faptul ca mi-am dorit lucrari ca la carte (a la ELSA)

- faptul ca mi-am dorit garantie si factura pentru reparatii

m-au determinat sa merg la ElcarGid Buzau. Si nu regret nici macar o jumatate de secunda.

Voi sumariza acum experienta de acolo si voi detalia la final pentru cine are rabdare sa citeasca.

Plus:

- oamenii sunt neasteptat de amabili (de la consilier pana la mecanic)

- cand ai nelamuriri/intrebari, consilierul te insoteste in hala si poti vorbi cu mecanicul

- mecanicul a scos din ELSA scheme de montaj si cupluri de strangere pt suruburi (prima poza) :)

- se lucreaza cu cheia dinamometrica - :offtopic:

- nu se foloseste ciocanul si nu se "brutalizeaza" masina chiar daca o piesa se lasa greu demontata

- mecanic care se misca rapid si este foarte organizat :P - stiu, pare imposibil dar e adevarat

- sala de asteptare langa hala, situata la inaltime, cu fereastra mare, prin care se poate vedea clar masina (pozele sunt facute in/din sala de asteptare)

- mecanicul care a facut geometria a tinut masina aproape 30 de minute pe stand si chiar a reglat-o bine

- se lucreaza si cu piesele clientului - cazul meu :ceuameni:

- la final ti se pun in portbagaj toate piesele inlocuite

- 20% reducere pentru piesele oem la masinile din 2003 si mai vechi

- internet wireless, tv si fotolii in sala de asteptare, inclusiv aparat de cafea

- anunturi si informari pe peretii salii de asteptare

Minus:

- nu mi s-au explicat rezultatele de pe fisa de geometrie sau de la standul de franare si amortizoare (unele lucruri erau clare, altele nu)

- mecanicul de la geometrie n-a reusit sa-mi puna volanul perfect drept, e cu 1-2 grade spre dreapta (nimeni n-a reusit pana acum, incep sa cred ca are volanul un defect de design); nici eu n-am sesizat decat pe drumul de intoarcere spre casa bine ca e directia buna - o voi rezolva la urmatoarea vizita la ei

- internetul n-a functionat in ziua in care am fost eu, desi ma puteam conecta la retea

Mai jos sunt pozele si povestea pe larg.

dscf4828o.th.jpg dscf4839.th.jpg dscf4838.th.jpg dscf4837.th.jpg

dscf4832m.th.jpg dscf4833r.th.jpg dscf4834g.th.jpg dscf4836.th.jpg

Asadar aveam nevoie sa schimb discuri, placute, lichid de frana, lichid servo, amortizoare fata inclusiv flanse si protectii, bucse punte spate, flanse si protectii amortizoare spate. Aveam piesele asa ca am cerut oferte de pret la cativa independenti si la unii chiar am mers sa vad service-ul si sa discut cu mecanicii. Si asa au inceput surprizele: fie trebuia sa la masina toata ziua acolo (niciodata n-as face asta), fie dura 4-5 ore numai schimbul bucselor de punte spate, fie erau bine dotati dar aveau preturi mari, fie aveau preturi mai bune dar nu se omorau sa lucreze ca la carte. Garantie? Verbala. Factura? Lipsa.

Buun. Imi recomanda un bun prieten (si coleg de forum) sa merg la ElcarGid. Iau legatura cu Cornel si primesc o oferta de pret. Stupoare. Preturi apropiate de cele primite de la independenti. Dar cu factura si garantie si cu promisiunea unui lucru facut ca la carte. Bineinteles ca m-am programat intr-o dimineata pentru montarea pieselor.

Am ajuns la ora 8 acolo. Programul incepea la 8:30 dar clientii deja incepeau sa se adune. Am fost indrumat catre amabilul consilier Alin Baroian pentru a pune la punct toate detaliile inainte ca masina sa intre in service. Apoi am mers la masina unde s-au consemnat km parcursi, cantitatea de motorina afisata, zgarieturile prezente pe masina, etc. Masina este preluata de mecanic care face 10-20 m cu ea si apoi intra in hala. Sunt invitat la masina pentru a scoate piesele din portbagaj. O buna ocazie pentru a-l chestiona pe mecanic. Neasteptat, Andrei asa il cheama, a fost foarte amabil si mi-a oferit toate explicatiile cerute, cu zambetul pe buze. Chiar ca jos palaria la capitolul asta. :Driver:

Dupa predarea pieselor am iesit din service si am urcat in sala de asteptare unde am facut si pozele de mai sus. Aveam sa fiu placut surprins vazand-ul pe mecanic cum merge intr-un birou si isi printeaza pagini din ELSA cu schemele de montaj. :)) Nu mai spun cat de organizat si curat a lucrat. Toate suruburile si piulitele le strangea cu cheia dinamometrica, asa cum e si normal. Bucsele de punte spate au fost schimbate cu o presa speciala. Erau cam vechi si se lasau greu si l-am rugat pe consilier sa ma conduca din nou la masina sa vad si eu ce se intampla. Din nou amabil m-a condus in hala si am mai stat de vorba cu mecanicul cateva minute. La schimbul discurilor s-a folosit un ciocan de cauciuc in rest ciocanul obisnuit nu figureaza in lista de scule iar masina nu mi-a fost "brutalizata" in nici un fel. Inca un motiv pentru care alesesem acest service.

Exista 3 pauze de 30 de minute dar mecanicul nu s-a oprit decat in pauza de masa la 12:30. Aparatul de schimbare al lichidului de frana este automat si nu am putut folosi lichidul meu de frana desi este OEM. In pauza de masa am avut ocazia sa stau de vorba si cu Cornel (tehnician service :D ), un om care m-a impresionat prin atitudine dar mai ales prin cunostinte si profesionalism :salut: . Am avut ocazia "sa-i testez" cunostintele si sa-l bombardez cu intrebari. Bineinteles ca a fost amabil si rabdator si mi-a raspuns la toate. Multumesc inca odata pe aceasta cale.

Undeva spre ora 14.30 toate piesele erau montate. Masina a fost mutata la standul de geometrie unde a stat aproape de 30 de minute. In tot acest timp mecanicul a reglat la ea. Din nou placut surprins. Apoi mecanicul a scos masina in curte pentru o serie de accelerari - franari moment in care eu am mers la consilier sa intreb de ce face omul ture cu masina mea. Mi s-a explicat ca discurile si placutele sunt noi si trebuie usor rodate pentru ca masina sa treaca testul de frana. Dupa 5 minute masina a fost adusa la standul de franare si amortizoare si de acolo am plecat cu masina la proba de drum. La intoarcere am refacut testul de franare si rezultatele s-au imbunatatit.

Pe timpul reparatiilor am fost chemat din sala de asteptare pentru a mi se arata diverse probleme identificate. Toate aceste probleme figurau si pe factura primita la final, ceea ce iara mi se pare un lucru bun deoarece isi asuma raspunderea pe ceea ce e scris. Inainte de a mi se emite factura mi-au fost enumerate toate operatiile si piesele. Am avut intrebari si nelamuriri la acest pas dar din nou am primit explicatii clare. Am primit, pe hartie, rezultatele de la geometrie, standul de franare si standul de amortizoare. Mi-as fi dorit sa fi primit si explicatii pentru ele dar asta nu s-a intamplat. Si eu ma cam grabeam cu factura si nici nu mi-am dat seama sa intreb.

La final am mers din nou in hala unde mi s-au prezentat toate piesele ramase (oricum le vazusem si de sus) si mecanicul mi le-a pus pe toate in portbagaj, pana la ultimul surub. Pe toata durata lucrarilor, in hala exista 2-3 tehnicieni care supravegheaza mecanicii si le ofera consultanta atunci cand este cazul, ce sa mai treaba organizata. Dupa ce masina a fost scoasa din hala am incercat "sa-mi exprim recunostinta" pentru treaba bine facuta insa am fost categoric refuzat ba mai mult am fost si putin apostrofat. Mi s-a explicat ca acolo oamenii au salarii si fac treaba pentru ca asa considera ca e normal, n-o fac pentru atentii.

Stiu ca tot ce-am scris e mai mult de bine si mai putin de rau, insa eu n-am avut motive serioase sa fiu nemultumit. Ba dimpotriva m-am felicitat zile intregi ca am ales ElcarGid. Am considerat ca sunt reparatii importante si am ales sa le fac la un service ce-mi garanteaza siguranta si calitatea lucrarilor. Si nu, nu ma dau banii afara din casa dar am considerat ca merita sa platesc in plus pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite cum se aduna inca un client foarte multumit :blah_: Bravo ElcarGud Bravo Cornel si Bravo lui Alin ca fac o echipa atat de buna si competenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

..ce este cu service-ul Bosch?..s-a rebranduit service-ul ElcarGid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

Sunt in continuare autorizati si certificati sa repare Skoda si Volkswagen.

Doar ca mai nou sunt si service Bosch si sunt autorizati sa repare si alte marci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost din nou in service-ul ElcarGid pentru mai multe lucrari: schimbare amortizoare spate, schimbare intinzator, curea agregate si fulie alternator. Am profitat de ocazie si am facut revizia plus o verificare a instalatiei de aer conditionat si incarcare cu freon si ulei.

M-a incantat faptul ca desi era o zi de sambata si programul scurt, am fost intampinat cu aceeasi bunavointa si promptitudine pe care am constatat-o si data trecuta.

Masina a ajuns din nou pe mana aceluiasi mecanic priceput, Andrei, care cu aceeasi minutiozitate si rapiditate a reusit sa termine toate lucrarile in timp util. Desi teoretic ele ar fi trebuit sa se intinda dincolo de incheierea programului. Mai mult a reusit sa rezolve cateva probleme in plus pentru care nu facusem programare sau de care nu stiam . Amintesc aici doar reglarea avansului injectiei. Care avans era destul de "retardat" si pe care l-a setat ideal (dovada se poate vedea in printscreen-ul de mai jos). Evident ca si de aceasta data am avut multe intrebari si desi era presat de timp mi-a raspuns la toate cu aceeasi amabilitate de care povesteam intr-un post anterior.

17323660.th.jpg

O mare bila alba merge si la Ginel Comanita care in acea sambata a jucat rolul de consilier service si care mi-a explicat toate fisele cu rezultate de la scanari, stand frane si amortizoare, etc si care a avut rabdare sa-mi raspunda la toate intrebarile desi programul se incheiase.

Am apreciat foarte mult faptul ca s-a stat peste program pentru a mi se efectua verificarea instalatiei de A/C, completarea cu freon, explicarea fiselor, intocmirea si plata facturi si le multumesc tuturor inca odata pentru acest lucru :icon_thumright:

In mod intentionat am lasat la urma un "mare OM, mare Caracter", Cornel Tutui, un individ cu un mare bun simt si de o amabilitate rara si care in acea sambata a stat aproape 2 ore peste program pentru proba de drum, schimbarea pozitiei volanului si alte mici tweak-uri, inclusiv o sesiune de "discutii". Iti multumesc enorm pentru tot sprijinul acordat :salut:

Ma bucura tare mult faptul ca intr-o reprezentanta VAG exista asemenea oameni! Felicitari intregii echipe ElcarGid si mult succes in continuare !

P.S. Era sa uit:

1) internetul tot nu functiona in sala de asteptare

2) majoritatea celor cu care am discutat in sala de asteptare erau incantati de serviciile ElcarGid si am constatat ca nu sunt singurul "nebun" :Driver: care prefera sa bata drumul pana la Buzau pentru service, ba chiar erau oameni care venisera din Bucuresti doar pentru un schimb de ulei... impressive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!