Jump to content

Golf 7 "Macaroana"


laduncaag

Postare recomandată

Salutare,

Ne-am întors acasă, de data asta prin Sibiu. A fost un drum lung dar mai putin obositor ca alta dată; antifonarea foarte buna si scaunele si-au făcut din nou treaba. Pe A1 in regim 130-135 zgomot la oglinzi deloc, nefiind nici vânt; a fost super ok.

Motorizarea e ok si ma face sa visez la un gti ☺ Totusi am notat cu multumire ca masina trage bine la deal, atât in regim urban cat si extraurban. Depășirile se fac in siguranță in zona vitezelor de dn si european.

La capitolul minusuri pot sa trec comenzile cruise control; este dificila stabilirea unei viteze intermediare, gen 135. Dar e un minus căutat cu lumânarea.

Numai bine

p.s.

http://vwforum.ro/topic/105776-cat-consuma-golful-7-al-vostru/?page=42#comment-2782500

Modificat de laduncaag
Link către comentariu

Ce intelegi prin viteza intermediara si in ce fel e greu sa o setezi?

Link către comentariu

sa nu fie multiplu de 10. Trebuie sa tio apăsat si teoretic va creste cu o unitate. Însă creșterea e f rapida si daca nu esti pe faza sa ridici degetul la 4,5 sare la următorul multiplu de 10. Am sa mai exersez

Link către comentariu

multiplu de 10 setezi cu butoanele argintii +- din stanga-dreapta butonului de cancel, modificari de +-1 kmph le faci cu butoanele sus-jos (RES si SET) din stanga ansamblului respectiv (vezi in poza), poti sa pui si 131 si 136 cat vrei tu, numai 131,5 nu poti :)

LE: sunt curios de aparatorile alea cum se comporta pe zapada si temperaturi cu minusuri (la munte), cand se strange zapada si ingheata acolo, mie la O2 (care daca nu ma insel avea aparatori din fabrica) mi se strangea acolo o tona pe care trebuia sa o dau seara jos altfel dimineata nici cu bocancul nu o mai spargeam

40857_4.jpg

Modificat de codz
Link către comentariu

Read the fucking manual ! :) mersi @codz, nu stiam ca asa se face corect, eu foloseam tot butoanele de +-, si merge, dar mai greu, cum ziceam. Am sa incerc cu RES/SET cu prima ocazie.

Despre aparatori momentan nu am avut prea multa zapada, am adunat o singura data si cand am ajuns la destinatie pe o parte a cazut singura pe cealalta a cazut la primul bobarnac. Asta pe spate, pe fata nu aveam nimic.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Au venit si primele dosare de dauna ! :) 

1. bara fata slefuita binisor pe stanga, deh, a venit iarna si dimensiunile masinilor cresc iarna  (asta o las pt primavara)

2. puncte de sudura pe geamul dr spate si pe stalpul de rezistenta

Cu ocazia asta am sa experimentez si service-ul vw, revin in topicul dedicat cu detalii

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salutare, revin cu primele impresii de iarna in București.

Sa începem cu începutul, deszăpezirea: facila cu ajutorul parbrizului încălzit. Lateralele suferă cel mai mult, ac-ul nu face fata decât după câțiva km sa le dezghețe. Practic e vb de putina matura sa dau zăpada jos și apoi 5-8 min la căldurica (scaunele incalzite sunt :) ) și gata, se poate pleca la drum.

Pe drum intra destul de des esp-ul, fără sa deranjeze și fără ca mașina sa dea emoții. Parbrizul încălzit face pereche imbatabila cu clima pt a tine parbrizul și ștergătoarelor curate.

Anvelopele Dunlop Wintersport 4, la al 3 - lea sezon sunt decente dar nu atât de bune ca versiunea anterioară. De reținut la următoarea achiziție.

Cam asta a fost prima zi de iarna cu Macaroana, seara faina "la gura sobei" !

P.S. uitasem de apărători; pline de zăpada la destinație, se curată imediat cu mâna.

 

Modificat de laduncaag
Link către comentariu

Ceva poze mai de ansamblu, in care sa se vada cum ii sta cu mud flaps se poate? Sint interesat si eu pt a mea dar nu foarte decis.

Link către comentariu

Azi s-a cam inserat, fac mâine. Mie îmi place cum arată pe alb.

Link către comentariu

Merci. Dincolo de utilitate, sufera baba la frumusete. Din cauza asta nu sint hotarit:)

Si al meu tot alb asa ca m-ar ajuta sa ma decid.

Mentionai si de pretul pt gti. Mai tii minte cit era un set complet? Nu sint in tara, ca m-as fi interesat si eu.

Link către comentariu

ti-am răspuns pe celălalt topic, cred ca erau aproape duble deci tot setul cam 650,700...pe acolo. Daca nu uit, sun eu luni la pbn si revin cu pretul real.

Modificat de laduncaag
Link către comentariu

un post on si putin off ☺, văzuși cealaltă masina din semnătură lui @stamir  :

am făcut un 0-60 cu un glk 220 cdi automat, pe uscat, si m-a luat doar de putin. Automata nah, si eu nu eram pe sport. Orisicum, m-a bucurat masinuta, nu s-a făcut de ras deloc ☺

Modificat de laduncaag
Link către comentariu

Glk nu sportiv, doar are cuplu. Dar e fff placut pt cruising si are un sistem 4x4 excelent. Pe 0-60 nu te intrece cu mult dar va depasi mai usor. In schimb il vei lasa in urma pe curbe

Link către comentariu

Mud flaps-urile parca protejeaza mai bine partea din spate si hayonul

Pe usi si pe laterale nu prea ajuta

Legat de "liniute" eu zic ca e posibil sa bati multe masini mai mari si  SUV-uri cu motoare serioase mai ales din cauza greutatii lor mai mari :D

Pe reprize sau pante...poate sa aiba in continuare avantaj Turbo diesel-urile mari, desi daca te inraiesti putin s-ar putea sa le faci zile negre si acolo.... :)

 

Modificat de mihai_tmn
Link către comentariu

Nu am avut ocazia sa văd cum e pe vreme rea fără apărători, dar sa știi ca nu prea protejează haionul. Pe mâzga sau ploaie eram murdar pana-n antena radio :)

Nu e o mașina sa impresioneze, dar te mai poți distra și visa la gti-uri :) 

Link către comentariu

Am dus masina la avia pt dosarul cu geamul spate dreapta. Cu ocazia asta am dat comanda si de un set de tipsuri de la Yeti (5L0 071 910) , am inteles ca se potrivesc pe golf 7 1.4 TSI.

Link către comentariu

Am luat deja mașina înapoi, totul ca nou. Cu ocazia asta m-am uitat și sub mașina, sa văd ce scuturi lipsesc și vesti bune, pare ca-s cam toate protectiile de plastic acolo, mai verificăm mâine cu vin, ca azi era târziu.

@stamir nu am uitat de preț pt apărătoare, doar ca nu au răspuns la pbn azi când am sunat, mâine ma suna de la avia pt comanda mea și intreb.

WP_20170110_17_50_02_Pro.jpg

in plan îndepărtat e fata masinii

Despre vizita la service, aici :

http://vwforum.ro/topic/3234-aviamotors-bucuresti/?page=59#comment-2792288

 

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!