Jump to content

Golf 7 "Macaroana"


laduncaag

Postare recomandată

Aceeasi problema am avut-o si eu. Am gasit jante Rial Bavaro 16" la 270 lei/bucata. Am zis sa fac si eu o "aroganta" daca tot nu gaseam table sub 250lei/buc.

1311_rial_vw_golf_low-res.jpg

Modificat de dadu
Link către comentariu

Astăzi am pus folie pe faruri, pe fundeni. Nu era llumar, era alt brand. Daca imi amintesc editez. Pt llumar ar fi trebuit sa ma duc tocmai in militari asa ca asta e. Am primit garantie 3 ani, a costat 100 ron.

Link către comentariu

M-am tot gandit cu setupul de iarna (mersi de sugestii); cred ca am sa merg pe varianta cu dunlopurile mele, care au fost f ok si au doar ~10k rulaj. Iar pt jante raman cu cele pe care le am. Pt ca nu prea imi plac, si nu vreau sa cheltui bani ca sa le protejez. O sa imi cumpar la un moment dat alte jante de vara si le pastrez pe astea pt iarna. 

Ramane sa confirm la dealer ca sunt ok astea pt iarna. Si daca sunt, cred ca asta voi face.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am reusit azi sa pun cauciucurile de iarnă, zic reusit pt ca ieri era coada mare la ambele locații unde am încercat si am renunțat. Prima impresie dupa trecerea la dunlopuri este ca diferența de elasticitate mi se pare f mica spre inexistenta. De altfel, când am dus continentalurile la boxa am observat ca erau f moi in mana. Atipic pt cauciucuri de vara.

Am luat si un mic accesoriu, pt ca cel vechi era pt bricheta si stătea firul aiurea peste toata consola.

 

WP_20161019_14_49_25_Pro (2).jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie! Imi place optiunea ta, sincer, mi se pare o masina ideala pentru o familie tanara. E sportiva, rapida, dar si frumoasa, cocheta. Este o masina noua, pe benzina, usor de intretinut si fiabila. :) Este exact optiunea mea in cazul in care mi-as dori o masina noua care sa mearga bine si cu multele mele plimbari prin Bucuresti, dar si escapade la munte!

Pe ce optiuni as fi mers poate : interior piele daca intentionam sa tin masina mult (se intretine excelent pielea de la VW) SI poate un DSG.

In rest, e super! :) Multi km fara probleme!

 

Link către comentariu

Salutare, multumesc frumos ! Întâmplător, chiar acum ne întorceam din oras si schimbam opinii dupa doua luni de la achizitie ☺

puncte tari:

- volanul, pedalierul si cutia fac orice drum plăcut si usor.

- composition media e f ok, se navighează rapid, grafica placuta, comenzi intuitive, se misca f rapid si nu in ultimul rand e f la indemana, spre deosebire de alte compacte unde nu ajungeam la el fără sa ma aplec.

- spatiul interior este f ok si spatiile de depozitare si cârlige de agatat sunt peste tot, e f fain. Bomboana de pe tort, mochetarea  lor care este atât elegantă cat si utila.

- frâna de mana electrica si autoholdul sunt ?

- senzorii de parcare, sotia e mare fan ☺

- scaunele sunt f faine atât dpdv mers sportiv cat si comfort

- si încheiem cu insonorizarea, care e o plăcere

puncte mai putin tari:

- motorul ☺ face viteza, masina e mulțumitor de rapidă, fără probleme in orice situație. Este silențios si face consumuri f bune atât urban cat si extraurban. Dar, dar... e un motor mic, si se vede, in sarcina cere retrogradare si ma vad nevoit sa umblu mai des decât imi place la schimbător. Plus ca nu-mi place sunetul. Venind de pe un aspirat 1.8 140 cp...nu-mi place. Însă, însă... nu am nici un regret pt ca: in mod realist, motorul isi face treaba super bine si doi, pt tot ce e golful, accept sa nu pot avea motor aspirat.

despre optiuni, da, dsg vroiam, nu ni l-am permis, asta e, poate la următoarea ☺ am ales 1.4 si susp indep in detrim 1.2 cu dsg

De piele nu s-a pus problema, dar am vazut un golf cu piele sapt trecuta intr-o parcare. Culoarea cafelei cu lapte, scaune si fete usi...ce sa zic... ? arata intr-un mare fel ! Daca citește cineva mai bogat ca mine, din tot sufletul meu de om chibzuit, bifați piele ! ?

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare,

În așteptarea unor drumuri mai plăcute decât naveta zilnică de 12km, ne mai ocupăm de mașină. Am reușit sa o spăl ieri si astăzi au venit apărătorile de noroi.

Din păcate momentan mă uit la ele, pt că nu am cu ce să le montez.

Un apel pe această cale, daca  are cineva sculele din instrucțiunile de mai jos si le poate împrumuta pt o ora într-o seară, dau o bere ☺

fata :

WP_20161102_19_39_33_Pro.jpg

WP_20161102_19_42_44_Pro.jpg

si spate

 

WP_20161102_19_38_33_Pro.jpg

WP_20161102_19_45_23_Pro (2).jpg

Link către comentariu

O mica observatie Se dau gauri in aripa/contraaripa fata pentru montaj?... Sper ca nu... 

Link către comentariu

Din ce am văzut in instructiuni se dau in cea spate. Pt asta e scula aia ascutita.

Link către comentariu

hmm, m-a pus putin pe gânduri. O solutie ar fi sa le tin ca echipament de iarna si vara sa le dau jos. Iarasi treaba cu folierea zonei e interesanta. Mai studiez problema, mersi de link!

Link către comentariu

Da, folierea zonei mi se pare o idee excelenta!

Acum ca le-ai cumparat cred ca se impune montajul lor :) Insa eu personal, nu as alege aceasta solutie, ci de 2 ori pe an (primavara/toamna) as demonta carenajul aripilor din fata/spate si as curata zona, eventual uns cu vaselina. 

Acum 2-3 veri am scos prima data carenajul de la Skoda din semnatura si era plin de pamant alaturi de elemente vegetale, pana aproape de jumatatea aripii si aparusera deja puncte de rugina din cauza umezelii ce a avut timp sa actioneze.  

Link către comentariu

Am vb cu un prieten sa le montam sâmbătă. Pana atunci vad ce fac si cu folia. Am sa ma uit maine pe lumina, am impresia ca nu acoperă toata zona carenajul, ci are o zona de gaura exact unde ar trebui sa vina apărătorile. Revin maine cu o poza. Am sa încerc si o întrebare la service.

Link către comentariu

@laduncaag: intreb si eu (ca sa nu tac :P ) Nu e mai simplu sa foliezi pragul din fata pana in spate ? Si eventual partea inferioara a barei spate, daca tot te gandesti sa o protejezi de pietre ?

Ideea e ca mud-flaps-urile alea sunt cam frectie. Iarna pe pietris/nisip, oricum roata va arunca mizerie pana aprox la mijlocul pragului. Ai mai multe sanse sa ciobesti vopseaua de pe buza aripii, acolo arunca roata fata la viraj, decat de pe prag.

Niciodata nu am pus mud flaps-uri si am avut o singura masina cu vopsea exfoliata dupa prima iarna: Opel Astra I

Dupa 3 ierni de Brasov, vopseaua de pe pragurile Superbului arata impecabil, nu am protejat-o cu nimic. Iar bara spate...ai mai multe sanse sa o vopsesti de la vreun mic incident in trafic (evident speram ca nu) decat de la pietrele sarite de la rotile spate.

Centii mei, e de gustibus. Dar, intotdeauna mi s-a paut ca mud flaps-urile "imbatranesc" masina.

Link către comentariu

Sincer, le vreau mai mult pt cei din spate. Am fost in multe situatii in care se arunca apa de la masina din fata. Este atat neplacut cat si periculos, vrei sa depasesti ca sa scapi si te grabesti, dar ai vizibilitate mai proasta pt ca esti cu noroiul pe geam, nu e bine. Plus pietricelele de pe drum de-ti poti pocni parbrizul. 

Puteam sa le iau doar pe cele din spate, dar am zis ca o sa arate ciudat doar cu alea, asa ca am luat tot setul. Nu mi-e de protectia vopselei, nu de asta le pun. De cum arata, mie unul imi plac. Mai degraba sunt putin intors acum dupa ce am citit problema cu rugina.

 

Link către comentariu

Salutare,

S-a rezolvat ! Am fost la pbn si le-am pus pana la urma, trebuia gaurita si contraaripa fata si devenea prea complicat pt domnu intelectual maini fine.

 

 

WP_20161109_15_11_33_Pro.jpg

WP_20161109_15_11_42_Pro.jpg

WP_20161109_15_11_53_Pro.jpg

WP_20161109_15_12_02_Pro.jpg

Par montate bine, le-am verificat fugitiv, sa aiba toate suruburile. Le mai verific o data maine dimineata. 

Ca prima impresie, adaug si protectia pietonilor de stropire la trecerea prin balta. Am profitat de baltile de pe bvd Dimitrie Pompeiu, business strasse, si am determinat ca nu sare apa :) 

Link către comentariu

@Bebeee :   pai asta am observat, valul lateral creat e mai mic.

Am parcat cu spatele deasupra unei borduri de inaltime mica/medie si a rămas loc pana la apărătoare cam 5 cm.

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare,

Bucurie mare, am iesit din Bucuresti ! ☺ Am profitat de minivacanta si am ajuns la Tirgu Mures la niste prieteni buni.

Cu ocazia asta am mai aflat cate ceva despre masina mea:

* dimineata era putina gheata pe parbriz, un test prea facil pt încălzire, in 90 secunde, cu motorul rece era gata treaba. Cam asa arata:

 

WP_20161130_08_38_54_Pro.jpg

Link către comentariu

Traiasca motorul pe benzina :) Tractorul meu poate mai arunca niste vapori de ulei la EGR, nici vorba de caldura in interior...

Link către comentariu

* fctia confort de deschidere portbagaj din cheie e f misto; smecheria nu e ca se deschide doar portbagajul, ci ca odata ce l-ai închis, se închide toata masina. Deci tu poti pleca linistit cu mâinile pline de bagaje.

* apropo de bagaje, troler mare, geanta mare, părut si saltea, inca vreo 3 pungi, totul in portbagaj; f multumit

* drumul a fost lung si greut, plin de dealuri in ardeal, f frumoase peisaje, masina doar pe sport, f frumos. Motorul e ce trebuie, dar din pct meu de vedere e minimul de luat pe golf daca tii sa conduci, nu doar sa ajungi la destinatie.

* consumul in continuare f bun, venit pe a3 , calea prahovei, dn cu depasiri frecvente 5.9

numai bine, vacanta placuta

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!