Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

La un moment dat m-am interesat si eu, cei de la Revo iti salveaza configuratia initiala si daca din motive de lucrari la dealer pe garantie sau alte chestii asemanatorae, iti aduc masina la starea initiala.

*NOTE: Stock mode is not completely stock, it will run similar performance levels to a stock vehicle. Your Revo dealer has a complete factory stock file, if any main dealer warranty or servicing work is required, we recommend returning your vehicle to complete stock.

Link către comentariu

Se poate vedea daca a fost rescris. Asa ca dealerul daca vrea poata sa vada. Nu e pacalit ca e harta originala la acel moment.

Link către comentariu
Quote

 

Poate dealerul sa-si dea seama de faptul ca masina mea e modificata?

Partea hardware nu a suferit modificari, deci nu rezulta nici un indiciu fizic al faptului ca masina a fost modificata. Componentele electronice ale motorului se comporta exact la fel, iar daca software-ul Revo este setat pe modul „Stock” folosind un switch Revo Select, majoritatea echipamentelor de inspectie tehnica de pe piata nu poate detecta nici o diferenta. Daca insa masina este lasata in modul „Performance”, devine evident pentru oricine o conduce ca nu este in starea „standard”, acest lucru putand fi confirmat de datele aferente analizei valorilor presiunii de supraalimentare (boost-ului). Deoarece unitatea de control a motorului nu sufera modificari permanente, codul original din fabrica poate fi reintrodus in orice moment.

 

Quote

 

Ce fac daca dealerul imi updateaza software-ul standard?

Compania noastra updateaza software-ul performance pe baza ultimei versiuni a software-ului standard (de fabrica) pentru unitatea respectiva de control a motorului. La aparitia unui update de la dealerul principal (producator), softul nostru este refacut si o noua versiunea a acestuia este emisa pe piata. Daca masina dvs. este updatata de catre dealerul principal, dealerul Revo poate sa va reinstaleze software-ul de performanta gratuit.

 

alte raspunsuri aici:

http://www.revotechnik.ro/intrebari-frecvente/

Link către comentariu

Oameni buni, ipotetic vorbind , Revo / APR nu sunt inca convins daca salveaza softul tau de pe masina sau au ei o versiune “OEM”.

Si Revo parca bloca ECU la scriere din cate am mai citit..nu sunt convins. APR nu o face de ex, asta stiu sigur :)

Link către comentariu

nu te mai complica cumpara un ecu sh si faci ce vrei cu el sau un standalone iar al tau ramane ''virgin''

Link către comentariu

Si sa bag alti bani in alt ecu? Nu cred ca este prea ieftin.Nu imi place solutia, nu tine cu casa :biggrin:

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Dar de ce nu ne spui ce vrei sa faci?! Ca sa stim ce idei sa-ti dam... 

Daca vrei sa faci soft si sa nu pierzi garantia, nu poti. Majoritatea variantelor “stoc” de la tuneri sunt softurile lor “detunate” si chiar daca ai gasi soft-ul de fabrica al masinii si ai gasi o metoda sa-l pui pe masina tot ar ramane urme ca a fost scris si rescris. Si nici varianta altui ECU nu functioneaza pentru ca se vede ca au fost desfacute suruburile si ca a fost scos/schimbat.

Deci ori iei un box ori risti si faci soft. Oricum, daca trebuie schimbat sub garantie ceva ce nu tine de motor nu se vor lega de soft ca sa refuze schimbul. Pierzi doar garantia pe motor, turbina etc.

Link către comentariu

Stiu foarte bine cam tot legat de aceste aspecte :) .  Vreau doar sa am softul meu original salvat, nu sa il am pentru a pacali pe cineva.

PowerBox nu voi pune niciodata pe masina.

 

 

Link către comentariu

Azi am fost sa fac revizia: 5L Mobil 1 ESP, filtru ulei, buson + verificarea tehnica aferenta = 497 lei ( Brady ). Km 23216.

Am intrebat special - nici o actiune necesara nu apare in sistem pentru masina mea. De curiozitate am intrebat despre jantele Canyon 18 “ - 3300 lei / buc !!! :screwy: . Mai sunt 2 modele compatibile, tot asa, 3100 / 3300 lei, et48 si et51 parca, fata de et45 pentru Canyon. Sigur imi iau ! :biggrin:

Acum masina e pregatita :winter:

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Eram astazi pe la Brady si am vazut masina parcata in exteriorul cladirii! Foarte frumoasa!! Salutari! 

Link către comentariu

Aberante totusi preturile jantelor de 18" tinand cont ca un set de iarna pe 17" cu Continental ptr Ateca la dealer Seat au fost 6000ron

Link către comentariu

Ai ales pentru un motiv anume Brady? Întreb pentru că nu aș vrea să fac prima revizie la PBN și sunt ori ăștia ori Avia

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

+55 & +80 

Cum se simt?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Nu e chiar asa pentru ca deja aveam 195 CP si aproape 300 Nm, conform testului dyno stock

Sincer, cuplul cel putin (ca despre CP nu pot face o aproximare prea fundamentata..) eu il simt mai puternic decat 360 Nm, si da, se simte al nabii de mult.

Sa fac si precizarea ca ambele teste Dyno au fost facute cu benzina Mol EVO 100.

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Poate o fi de la faptul ca e 4motion ? :) Ma gandesc ca nu ai cum sa stii cum se simte exact 360 Nm ca sa poti spune ca se simt mult mai mult de 360.

Link către comentariu
mihai.onu94

Oficial cati cai erau promisi de revo?

L.E. Am gasit pe site-ul revo: 225-235 cp, pt masini fwd. Daca cu 4motion ai scos 233, inseamna ca ai mai multi caluti furiosi sub capota decat declara revo :D 

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu

Aia 195 cp si 300 nm sunt cam prea aproape de ceea ce poate motorul in forma lui nealterata (200 cp si 300nm). :)

Nervertheless, frumoase cifrele! 

Link către comentariu

@ShadoWzZ: Da, normal ca “oficial” nu am cum sa stiu/masor nimic. Ceea ce am spus ca simt este strict parerea mea, poate fi corecta sau gresita. Ideea e ca diferenta fata de stock o simt cumva main mare de 60Nm (20%). De asemenea, citirea valorilor de cuplu din timpul testelor de dupa soft, cu masina folosind aceeasi benzina si pusa in manual tr 3 a aratat valori de 38x Nm (primul run) si 37x Nm pt cele secundare. Este adevarat, aceste valori sunt unele cumva “calculate” soft. Totusi, ca referinta, citirea lor dinainte de soft a relevat exact valorile de cuplu max rezultate si la testul dyno stock, respectiv 296-297 Nm max la primul run.

@mihai.onu94: Valorile scoase de 4wd pot fi si in jurul a 245cp. Dar nu asta e ideea, ca si valori sunt oricum in marjele specificate de Revo.

Multumesc @cristi511, pare ca toata lumea imi spune acelasi lucru :)

Link către comentariu
mihai.onu94

Asta am spus si eu, ca esti in partea superioara a valorilor date de revo, ceea ce e de bine pt ca 4motion-ul are pierderi mai mari de putere fata de o tractiune fata. 

Acum ca ai mers mai mult, s-a modificat in vreun fel consumul? Sau inca nu s-a linistit talpa? :)) 

Link către comentariu

Un adevărat sleeper ;)

Pe partea de look, ai ceva in plan?

Parerea mea e ca un set de distanțiere ar ajuta mult, jantele actuale fiind destul de intrate. 

Spor!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!