Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

2ce0uc3.jpg

Una din ultimele poze in configuratia actuala. Vor urma arcurile si jantele Monterey 18" incaltate cu Continental Premium Contact 6. Mai astept putin sa se peticeasca usor drumurile din Buc dupa iarna.

Link către comentariu
On 16.02.2017 at 18:48, The_Ego a scris:

Acum e activat si Android Auto, Mirrorlink care merg foarte bine :D

 

Zi-mi te rog si mie, AA merge cu orice telefon care are minim Android 6 sau e ca la Mirrorlink-ul celor de la Skoda, compatibil doar cu citeva telefoane?

Modificat de _R_A_D_U
postare gresita
Link către comentariu

Teoretic da, cat timp e apk-ul downloadat va merge. E mult mai putin restrictiv decat Mirrorlink care si asa nu imi merge mie cum trebuie pe S6 edge.

Cum a fost o zi linistita, la fel si consumul surprins..cam acolo si sta, pana in 4l.

20170226_134449.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Asta cumva inseamna autonomie de 500km cu 100 de lei? (20litrii) Daca asa e... Pur si simplu wow. 

Link către comentariu

460km cu benzina 5.6lei, asta teoretic pt ca nu am rabdare de mers asa. Motorul nu m-a dezamagit nici cand am tras de el (am postat si niste consumuri in aria dedicata de g7 obtinute la mers mult mai sustinut). De asta am si pus peste 16k km in 8 luni.

Link către comentariu

Au venit anvelopele, am mers pe o reteta stiuta si testata (Michelin PS4) desi eram destul de convins sa incerc Continental Premium Contact 6. Am detaliat in topicul de anvelope de ce nu.
17105825_1420210914668409_106723302_o.jpUrmatoarea etapa ar fi arcurile. Am dat insa peste niste informatii contradictorii pe alte forumuri care mentioneaza necesitatea recalibarii ACC. Nu se zice cat de mult au coborat masina, iar unii nu au avut nicio problema, ACC-ul mergand foarte bine si dupa, fara erori. Totusi la mine va fi o coborare de doar 1-1.5cm fata de cum este acum, plus ca vorbim de arcuri OEM (au cod de piesa) si in brosura lor scrie clar ca masina incarcata la maxim nu va fi mai jos decat ar fi masina pe arcurile stock la aceeasi incarcare. Iar ACC-ul nu cred ca trebuie recalibrat cand iti incarci masina la maxim :)). Sigur, nu ar fi o problema sa recalibrez daca e cazul, in definitiv e vorba de siguranta, dar se vehiculeaza in reprezentantele din vest preturi de peste 200e doar pentru aceasta operatie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Unde e topicul de anvelope? Nu dau nicicum de el.

Link către comentariu

Am omis sa te intreb Duminica trecuta, dar o fac acum: da' de ce vrei tu sa o cobori neaparat astia 1-1.5 cm ? :) Vrei mai multa stabilititate, ai nevoie, nu sta destul de bine pe sosea sau cum?

Eu de ex, cand mi-am pus arcuri Eibach la Alfa 147 a fost pentru ca standard era prea cocotata si nu arata deloc cum trebuie, si eram si nemultumit de stabilitate in multe momente. A ta nu are probleme de look din punctul meu de vedere. So.. ?

 

 

Link către comentariu

Nu iti impartasesc parerea @toni. Cred ca ce vine de fabrica e ideal ca si inaltime... dar chiar si atunci ai probleme la unele borduri sau iarna.

Niste roti pe 18 cu et o idee mai mic si cam atat. Sau cel putin asta planuiesc eu.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Orice masina arata mai bine putin lasata, orice ar fi. Am vazut BMW X1 lasat si, desi total nepractic, arata demential.

As zice ca toate masinile de serie pentru consumul larg sunt cocotate.

Link către comentariu

Tocmai ca rotile cu et mai mic pot sa arate masina si mai ridicata.

Pana si la salonurile auto, VW leaga spirele arcurilor cu niste chingi ca sa fie mai lasate (true story, sunt si poze pe net).

20170303_142148.jpg

20170303_153718.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Parerea mea e ca e un echilibru bun inaltime/aspect/utilitate care il ai acum. O prind jantele astea

Link către comentariu

Deci vrei pentru look ? Ti se pare ca nu arata bine ?

Poate vin cu 2 poze Duminica la intalnire (daca vii), sa vezi ce inseamna o masina cocotata si careia nu ii sta bine vs a ta :)

 

Link către comentariu

Las asta aici si ma retrag, ca ii poluam omului topicul:

22380458301_c0ced77bbe_c.jpg

Arcuri + distantiere => mie mi se pare ca iese cu totul altceva fata de stock. Daca vi se pare ca arata la fel stock (sau doar cu distantiere) atunci ati scapat mai ieftin :))

Link către comentariu

Unghiurile din care am pozat masina sunt avantajoase.
Colaj in acelasi setup ca anul trecut vs mk6

34nlh1s.jpg

Link către comentariu

Scuze ca pun aici, doar vreau sa arat o diferenta importanta in viziunea mea si o situatia care cerea neaparat (dpdv al look-ului) coborare (a fost 30mm in cazul meu), spre deosebire de cazul tau unde eu zic ca arata absolut decent masina si acum (norma ca si mai coborata va arata si mai bine). Dar daca te vei impaca cu garda la sol, atunci go 4 it.

 

alfa-0.JPG

alfa-2.JPG

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Nu spun ca nu ar arata mai bine coborata inca putin dar cred ca nu arata urat si e cu siguranta mai bine all-rounder acum, doar cu -15 oem.

Cum ti se pare ca duritate odata cu trecerea la 18?

Link către comentariu

Duritate putin mai mare decat era cu Conti TS860 de 17", asta si pt ca in sine acelea erau dure. Comparativ cu GY Asymm2 225/40 R18 sunt mai dure. Au si o protectie de janta parca usor mai proeminenta.

As zice ca sunt asemanatoare cu Michelin PS 3 XL ca duritate.

 

Link către comentariu

Nu. A ramas asa, prin aprilie o voi revopsi.

Pana atunci, as vrea niste recomandari pt pus folie pe faruri + proiectoare, infoliat negru lucios dunga cromata de la grila de jos si sticker pe embleme.

s854018085892869560_p19_i1_w1322.jpeg

Un loc unde se pot face toate acestea. In doua randuri am incercat la dcm design si realmente neseriosi (detaliez pe cine intereseaza).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pentru faruri eu am pus Llumar, pana acum sunt multumit.

Pentru embeleme, ai pus deja link, badgeskins. Eu am luat de la ei stickere pentru embelemele GTI si le-am facut rosii, s-au potrivit perfect.

Link către comentariu

Cum eu trebuie sa imi botez fiecare set de anvelope de vara pe masina asta, am luat un surub sanatos pe dreapta spate. Luat cred chiar vineri. Mi s-a aprins avertizarea vineri insa nu am sesizat pierdere presiune cand am verificat. Apoi pana azi dimineata absolut nimic, desi am folosit masina. Azi dupa un drum de cativa km prin oras, iar s-a aprins si la verificare chiar a avut o usoara pierdere de presiune. Anvelopa fiind XL nu da semne cand e moale. Din fericire nu era pe flanc luat, asa ca i-am pus petic. Surubul era foarte bine infipt, aproape facea corp comun cu anvelopa..de unde si pierderea mica.

Dupa ce am ajuns la destinatie, am observat ca face mici bule, dar banuiesc ca asta ar fi doar aerul ramas pe traseu pana in petic. A fost pregatita suprafata, aplicat adeziv, asteptat o perioada, pus peticul apoi iar adeziv. 

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu am mers toata vara trecuta cu un surub intr'o anvelopa. :))  Primeam avertizare de la TPMS o data la 3-4 saptamani dar pierderile erau destul de mici. Abia cand am schimbat rotile cu cele de iarna, i'am rugat sa imi verifice cauciucul respectiv si au gasit surubul buclucas. Mi'au pus si mie, tot petic, dar inca nu am apucat sa pun iar rotile de vara.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!