Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

@The_Ego intamplator am vazut masina aseara in parcare la Plaza Romania - m-am convins si mai tare (culoarea mi se pare foarte misto, probabil o voi alege si eu daca pe facelift nu vor aduce si alte optiuni care sa-mi placa mai mult).

 

Referitor la DSG7 - unul din motivele pentru schimb masina este fiindca mi-as dori cutie automata. I guess I'll roll the dice, ma bazez si pe faptul ca masina va avea garantie 4 ani.

 

Singura problema pe care o am momentan este ca aparent e foarte greu sa gasesc un 1.4 TSI ACT la test drive - o sa mai pisez dealerul.

Link către comentariu

Culoarea desi banala mai scoate in evidenta kit-ul de R-line si trapa, in rest e o culoare simpla care mai ascunde din mizerie si zgarieturi. Pentru mine, culorile inchise vor ramane mereu o slabiciune, dar in Bucuresti din pacate foarte dificil.

Eu am facut testdrive cu ACT pe Leon la Metrotehnica ca in rest nu am gasit. 

Link către comentariu
  • cristi511 locked şi unlocked this topic

Ce-ai mai hotărât cu oglinzile? Daca le colantezi, te gandesti la negru glossy sau normal? Ma gândesc ca glossy ar merge cu ornamentele de pe stâlpul B. O alta opţiune ar fi si colantarea acelor ornamente de pe stâlp in negru normal. Am vazut pe un forum usa ca le-a făcut cineva carbon. Nu stiu daca se potriveste la tine.

Link către comentariu

Am facut azi Bucuresti - Sighisoara si ma declar incantat de anvelopele de iarna in privinta tinutei de drum la 2-4 grade. Le-am si incercat in cateva curbe si a stat masina chiar mai bine decat cu Hankook, datorita talonului mai dur.

140hs8.jpg

2n1gdow.jpg

 Ora de varf pe dn1 si coada de 5km la Comarnic.

amfblh.jpg

L.E.: nu stiu de oglinzi si as vrea sa vad daca se pot face si sa reziste colantul. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

De ce ? Cat ar trebui sa consume un 1.4 benzina ? un 2.0 TDI 184 scoate 3.5-4% daca o tii la 60-65 
Zic si eu ... poate mai pune niste poze cu consumul ca n-am mai vazut de mult :biggrin:
Te bucuri de ea totusi, nu ? :) Ma refer la orice altceva ofera ...

Link către comentariu

Eu ma bucur de masina in limitele drumului, sigurantei si pe viraje unde se poate. Am mai spus de Paltinis, Poiana Bv, Rasnov unde e o placere sa mergi mai tare. In rest la drum lung, conduc relaxat, nu din frana si acceleratie constant si sa sar la cea mai mica sansa de depasire doar ca sa merg cu peste 140kmh pe dn-uri. Prefer sa ajung mai odihnit la destinatie, in loc de maxim 5 minute mai devreme. De asta am si luat ACC. N-am mers niciodata incet, se vede si din vitezele medii postate, dar nici sa risc inutil carnetul. Fiecare are alt stil de condus pe care se muleaza diferite motoare.

Plus ca e un jurnal al masinii, asa ca postez asemenea informatii. 

Am spus in urma ca ma bucur de masina foarte mult pt ce ofera (nu doar consum), de asta am si ajuns la peste 10.000km in 4 luni.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Urmatoarele posturi care sunt offtopic vor veni la pachet cu "pauze" de gândire. 

Mulțumesc!

Link către comentariu

Legat de oglinzi, mi se par mai interesante asa in 2 culori, carcase din acelea satinate (asemanatoare cu cele de S3) nu iti plac, ar merge asortate la jante?

Pt varianta pe negru : http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=3215

Poate gasesti aici o varianta care sa iti placa : https://www.aliexpress.com/golf-mk7-r-mirror-covers_reviews.html

Modificat de TDR
Link către comentariu

Cele satinate nu doar ca nu ofera contrast, dar sunt apropiata de argintiul pe care il au deja. Daca masina era neagra sau albastru inchis erau printre primele investitii.

La intoarcere de la Sighisoara am facut un ocol pana la Tg Mures pt pranz, iar la intors Waze mi-a recomandat ruta prin Sibiu pt intors vs Brasov, diferenta fiind de aproximativ 30km intre rute, dar initial ca timp iesind mai bine Sibiu. Stiind ca erau 2 semafoare intre Sighisoara - Tg Mures si ca voi ajunge pe valea ph la ora de varf, am zis de ce sa nu incerc un drum mai pitoresc pana la Sibiu macar. DN14A e un drum bun, cu precadere intre Blajel si Medias unde este complet refacut si virajele sunt o placere. Apoi ruta clasica Medias- Sibiu- Valea Oltului unde a fost putina grindina la intrare si evident ca a existat un semafor. Usor usor s-a mers, iar faptul ca s-a intunecat devreme nu a ajutat traficul deloc.

379km drumul la intors in 5h 43. Am ajuns acasa cu range 45 ( a scazut vertiginos pe autostrada :)) ) si 788km pe trip.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@The_Ego Arata extrem de bine masina. Imi place mult fiecare poza noua pe care o pui :) Oglinzile as zice ca arata cel mai bine cum sunt acum, nu vad un beneficiu estetic sa le faci altfel.
 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am trecut de 12345km cu ocazia minivacantei de 1Decembrie si cu un drum pana la Brasov.

20161130_114433.jpgadult image upload

Masina aduna km, asa ca deja in iarna va fi si prima revizie la 15k km.

Pe termen scurt urmeaza sa iau presuri de cauciuc.

 

 

Link către comentariu

Looking good! George, presurile originale de cauciuc au o textura cadrilata care pe mine unul ma deranjează putin, pt ca imi agat călcâiul in ea când ma misc frana-acceleratie. Nimic grav, dar observabil. Poate un pattern cu model mai mic ar fi mai bun. Am sa fac maine o poza ca sa vezi cum arata.

Link către comentariu

Salutare in absenta :D.

Am fost pana in Rasnov, apoi urcat spre Poiana. Pe mâzga si la accelerare cam jumate de pedala, nu wot a intrat frecvent esp-ul. In viraje nu am forțat, dar nu s-a abatut de la trasa cu Continentalurile TS 860.

20161201_140102.jpgupload images free

Link către comentariu

Ieri a fost deja drum inapoi de la  Sibiu si am evitat aglomeratia de azi si cred ca a fost cel mai liber pe care l-am putut prinde. Mers complet legal si cat s-a putut pe dealul negru, iar pe autostrada ceva mai mult.

Vineri am observat si comportamentul anvelopelor pe zapada, am prins 2 perioade de viscol puternic la Sibiu. Pentru niste anvelope 225 si pt marca lor nu m-au impresionat. La orice accelerare intre 2500 si 3000rpm intra ESP-ul si masina isi parasea usor trasa. Asa mers cu 30 si plecat de la semafor totusi nu am fost probleme si nici la franari usoare, doar ca m-a surprins ca pierdea repede aderenta desi nu era gheata pe jos. In rest pe uscat, n-am avut ce sa reprosez la drum intins, stabilitate buna in curbe si aderenta, consum bun.

Camera360_2016_12_2_082915.jpgpc screenshot

Individual inseamna totul pe sport, mai putin directia si climatizarea care stau pe normal.

IMG_20161203_WA0000.jpgupload an image

Cam atat e de fapt trapa, pt cine e curios cat din trapa "panoramica" e realmente utilizabila pentru interior. Clar e mai mare ca la generatiile precedente.

20161203_103518.jpgpicture share

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

S-au implinit 6 luni, timp in care am facut mai bine de 13.800km. Deja are planificata o iesire pana in Polonia la anul. 

Primavara va rezolva acel wheel gap si rotile :D

3011yli.jpg

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sa ii fie de bine !

Suntem vecini la Piata Sudului?

Link către comentariu

Mersi frumos! Da, destul de aproape de Sudului.

Nici 30 de min de deszapezit. Maine o pornesc si atunci o sa si plec. Recunosc ca am emotii cu oglinzile rabatabile. Acum imi pare rau ca nu am modificat cu VCDS sa nu se se mai deplieze la descuiere.
24n1h0p.jpgicsgnc.jpg

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

La mine se depliaza la pornirea motorului. Ai timp sa le treci intai pe incalzire si sa le depliezi la plecare. Din ce am observat pana acum, probleme pot aparea cand sunt pliate si ingheata apa/zapada pe ele.

Link către comentariu

Cel putin la MY2016 se depliaza la descuierea masinii, nu stiu de ce si mi se pare o greseala acum. Poate ca sa dea bine cu puddle lights aprinse. Am primit si o prima oferta de revizie, 1027ron de la PBV. Asta pt ca am cerut uleiul acela oem, scumpit acum la 110ron/L (acum cateva luni l-am luat la 93ron). O sa scriu mai multe pe topicul dedicat. 

Link către comentariu

E bun pretul.

Legat de luminile de balti, cand sunt pliate, lumina e foarte slaba insa cei de pe afara le-au inlocuit cu leduri care au putere mult mai mare si lumineaza foate bine cand sunt pliate (se si reflecta multa lumina din caroserie). Eu nu m-am obosit ca nu ma deranjeaza situatia.

Link către comentariu

Vezi ca uleiul, cel putin cel OEM, e mai scump de toamna pana primavara: 110-120 vs 90 (cu aproximatie, ca nu mai stiu exact), vorba aia - iarna nu-i ca vara. Asa a fost de 3 ani de cand am masina, nu stiu care-i smecheria. Cam 1050 plateam eu, iar la mine intra 6l de ulei, dar deh, eu m-am nimerit mai mult in perioada "de reducere". :)

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!