Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

On 20/12/2016 at 2:24 AM, The_Ego said:

S-au implinit 6 luni, timp in care am facut mai bine de 13.800km. Deja are planificata o iesire pana in Polonia la anul. 

Primavara va rezolva acel wheel gap si rotile :D

3011yli.jpg

 

Cele mai frumoase jante oem, dupa mine. Plus cele mai bune anvelope iarna ale momentului. Sa ne zici cum se comporta. Nothing but the best:)

Link către comentariu

Am iesit fara probleme din locul de parcare, desi nu era curatat de tot. La fel prin oras si chiar si pe stradutele laturalnice a mers fara probleme. Fara sa simt ca patineaza, nici nu am exgerat cu acceleratia sau frana. M-a multumit garda la sol si faptul ca nu am atins

Am dezactivat oglinzile pliabile, la fel si mirror down. Cu ocazia asta mi-am amintit ca si ESP se dezactiveaza din meniu. Nu mai e buton, un neajuns dupa parerea mea.

Am curatat gheata mai ales de la stopuri si semnalizatoare, cat sa se vada...in rest la pranz farurile erau inghetate, noroc ca nu am avut nevoie de ele ca sa vad

5cm97n.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Uite aici e buna folierea pe faruri, eu am dat jos gheata de pe faruri fără emotii.

Link către comentariu

True story cu infolierea. 

Cred ca mai aveam putin lichid de vara in vas, desi nu am avut probleme pana acum, la -1x grade a inghetat. In asa fel inchid mi-a impins un spalator putin afara. Asta pentru ca tot circuitul functioneaza cu presiunea apei.

Link către comentariu

Interesant. Crezi ca astfel, impingand un spalator, se descarca presiunea lichidului care ingheata? Ar fi bine, ca si eu suspectez sa imi fi ramas niste lichid de vara. Inca nu am ajuns la masina sa vad

Link către comentariu
On 07.01.2017 at 8:48 PM, laduncaag said:

Uite aici e buna folierea pe faruri, eu am dat jos gheata de pe faruri fără emotii.

Sau cu degivrant de parbriz pulverizat pe faruri si mai ales pe zona adiacenta capacelelor ce ascund spalatoarele de faruri. Important e ca astea sa functioneze bine, caci presiunea de pulverizare lichid parbriz inlatura rapid gheata

Link către comentariu

Dupa marea deszapezire, am dat de o surpriza.

Nu era inainte si nici nu am facut cu racleta sau agresiune fizica sa fi patit. Mai mult decat atat nu se simte la deget/unghie nici din interior, nici din exterior. Cel mai rau se vede din exterior, dar e observabil de oriunde.

received_1354212851268216.jpgimagehost

Asta e de garantie. Probabil a crapat un strat intermediar din parbriz cand au fost temperaturi extreme. Culmea ca a stat totusi bine protejata sub zapada.

Spunea cineva de fragilitatea noilor parbrize..aveti mostra perfecta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Swirl-urile sunt normale dupa o perioada de dat cu racleta sau daca e sters parbrizul aiurea. Asa ceva insa nu. Nici nu se poate rezolva la polish, cum sunt swirl-urile care sunt superficiale.

Sunt curios de raspunsul garantiei, pt ca nu sunt motive de casco.

Link către comentariu

Mi s-a intamplat acelasi lucru la Pejo, acum vreo... 6 ani (pfff nu-mi vine sa cred cum trece vremea, ca parca a fost acum o luna :| ). Tot asa, a venit sotia cu masina acasa, a bagat-o in garaj, iar dimineata am gasit parbrizul crapat. Nici macar nu au fost temperaturi extreme atunci.

Insa ghici pe banii cui s-a schimbat. :) Ma rog, casco, dar tot cam aia. Eu iti urez multa bafta, poate rezolvi totusi pe garantie, cine stie.

Link către comentariu

Foarte nasol, daca zici ca nu se simte la mana pe nicio parte, e clar ca e o problema de material si ar trebui sa accepte faptul ca tine de garantie. Parbrizul meu vad ca a trecut cu bine peste zilele geroase si cu zapada. Sa speram ca a fost doar un defect care se va rezolva cu inlocuire pe garantie. Ar fi mai grav sa fie atat de proaste incat sa apara probleme de genul asta mai des.

Link către comentariu
On ‎1‎/‎7‎/‎2017 at 6:40 PM, The_Ego said:

Cu ocazia asta mi-am amintit ca si ESP se dezactiveaza din meniu. Nu mai e buton, un neajuns dupa parerea mea.

Aceeasi problema am expus-o si pe threadul Passat B8. Am reusit sa gasesc un cod pentru modulul de butoane (caci nu vin separat) si sunt tentat sa fac retrofit. Norocul meu ca sunt interesat si de butonul Mode si de ESP. Daca te intereseaza, codul pentru modulul de Golf pare sa fie 5G1927137P.

Am gasit si ceva documentatie despre how-to pe un forum din UK:

http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=7908

Modificat de Bitter_Sweet
Link către comentariu

Acum nu imi dau seama daca se extinde, dar pe parbriz curat si in soare se vede rau. Pentru sofer nu e deranjant

343m4nc.jpg

Mersi mult de pontul cu butonul de ESP!

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

2a4nxg0.jpg

Cel mai bine ii sta cu drumul, asa ca am profitat de aceste zile si am mers pana la munte. Culoarea deschisa isi arata avantajele pe aceste drumuri. Dupa 5 ierni petrecute cu o culoare inchisa, ma declar multumit ca se vede absolut orice mizerie. 

Link către comentariu

Stai asa ca nu inteleg. N-ai buton de ESC langa schimbator ?! Eu am/avut la ambele G7 ?! Nu ca ar fi optional ...

Edit: Am vazut acum in pozele de pe prima pagina. Habar n-aveam ca exista G7 fara buton. Si ce echipare sau optiune hotaraste daca ai sau nu ?!

Modificat de C Z R
Link către comentariu

O singura data pana acum as fi avut nevoie de esp off ( de fapt ASR off), dar am putut pana la urma sa ies si fara. 

Conti TS860 isi fac treaba cu brio. Comportamentul pe zapada si gheata e unul de exceptie daca stii totusi unde sa te opresti. 2pq4z7m.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masina curata..priceless. La fel si in interior. E intinerita cu 7 luni :D.

vxlmas.jpg 3585owl.jpg
Revizia de 15.000km o voi face la Brady, schimband toate filtrele si uleiul. Chiar si acum imi arata in bord ca uleiul ar mai tine inca 15200km, dar prefer sa nu.

Cu parbrizul, raspunsul la PBV il am. Initial consilierul a zis ca nu isi da seama, mi-a confirmat ca nu agata la deget sau unghie, duce masina in atelier si dupa 5 minute imi vine sa zica ca e zgarietura. Pe ce criterii? Nu a stiut sa imi zica decat ca e posibil sa fie ceva ff fin, cauzat de stergatoare. Acea crapatura este dreapta, nu in arc de cerc cum vine stergatorul daca prinde vreo piatra sub el. Ii zic ca e prima iarna cu masina, iar daca o fi vreun defect de fabricatie la parbriz, acum s-ar manifesta cand au fost temperaturi si de -20 si variatii.
M-a luat insa ca masina cam are km in 7 luni, ca unii nu fac in nici 2 ani cat am facut eu, adica 14.800. Mai ca imi zicea ca e normal. O sa cer o a doua opinie la PBN, unde o sa vreau si in scris, chiar contracost. Daca nu si nu, atunci il las asa pana va lua o piatra si atunci schimb pe casco fara discutii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Succes cu garantia, desi la noi...mai rarut ca-i mai dragut ! :)

Foarte misto arata curata. Si eu trebuie sa o spal pe a mea zilele astea, poate vineri - Sambata plec la munte - o sa se faca oricum varza pe drum, dar trebuie sa o mai spal si eu totusi..

 

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!