Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

Dupa ce ca m-am complicat cu treaba asta, sa iau si prezoane antifurt de Skoda pt asa ceva este aiurea. Sigur s-ar potrivi si cu jantele, dar ar fi o investitie inutila. Nu merita si prefer totusi toate elemente care tin de siguranta sa fie in functie de VIN-ul masinii. O sa iau strict capac pentru antifurt, 4F0601173A (de audi aparent) care intradevar este mai mare decat dimensiunea de la Skoda. Ø ext = 25.9 mm, Ø ext = 23.6 mm comparativ cu Ø ext = 24.0 mm, Ø ext = 21.9 mm. Sunt vreo 4 modele in vreo 4 culori si nuante pt niste amarate de capace de prezoane, asta fara sa includ cel standard de VW.

Ce au inteles prin reglare faruri. Prima poza cum erau la cateva zile dupa ce a fost coborata, iar a doua capodopera pe care au facut-o. O sa revin cand am timp sa rectifice. Nu au ridicat farul din stanga, desi le-am spus ca masina e coborata suplimentar. Stiu ca dreptul e de regula mai sus, insa nici chiar asa. Plus ca pe mine ma intereseaza sa vad totusi si ceva in stanga :))
34ywh39.jpg
35higd5.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@The_Ego: nu ai sanse sa stai langa ei la reglaj ? 

E destul de simplu: exista o "cutie pe roti" cu care se regleaza. Se pune in fata farului, iar lumina trebuie sa bata pana la un anumit marcaj. Se regleaza sus-jos a.i. sa ajunga pana la linia ce arata acel marcaj....

Dreapta pare bine - ochiometric, dar stanga e prea jos. Ca sa ai o evaluare corecta ar trebui pozat langa acelasi zid, de la exact aceeasi distanta.

Link către comentariu

Am toate sansele sa stau langa ei. Greseala mea ca ieri nu am mai ramas cu ei in service si pt operatiunea asta. Am stat sa vad cum rezolva cu spalatoarele si cand a mai ramas doar partea asta, m-am dus sa vad Superb-ul si noua Octavia din showroom. Acum o luna jumatate cand am facut revizia tot la ei, am asistat inclusiv la verificarea farurilor si am vazut ca stiau ce fac si au fost metodici (luat ca reper sigla, apoi spre fiecare far in parte, stat si uitat atent la ce linie era pe acel aparat). Nu trebuia sa presupun ca si acum sunt la fel.

Comparatia si pt mine este ochioscopica.

Link către comentariu

17777km si am rezolvat cu acel mic scut, s-a pus in nici 5 minute pe elevator. Am luat si capacele usor mai mari pt prezoane, cum stiam acestea sunt gri mat si nu lucios. Nu e un capat de tara. Farurile erau prea jos, le-au mai ridicat.

s2dzz8.jpg 2pz0c3d.jpg

255uyhd.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Google:

ZR basically means the tyre is adapted for speeds above 149 mph. ZR tyres includes the speed ratings V(149mph), W(168mph) and Y(186mph).

Before 1990, the manufacturers used "ZR" to mean high performance tyres before the ratings got refined with W, Y…

Nowadays, the marking ZR is not relevant anymore but it is still used in the catalogues of manufacturers and tyre retailers. 
Look for the speed ratings V,W,Y to find the modern equivalent to ZR tyres and not for the marking ZR. 
What really matters is the speed rating (V,W or Y).

Link către comentariu
29 minutes ago, The_Ego said:

17777km si am rezolvat cu acel mic scut, s-a pus in nici 5 minute pe elevator. Am luat si capacele usor mai mari pt prezoane, cum stiam acestea sunt gri mat si nu lucios. Nu e un capat de tara. Farurile erau prea jos, le-au mai ridicat.

Aham, e ceva mizerie pe scut, deci are clar utilitate :) 

Arata bine cu capacelele astea de prezoane, un detaliu mic, dar de efect.

Cu farurile probabil cu primul extraurban nocturn o sa poti trage o concuzie finala :) 

Drumuri bune.

Link către comentariu

La ce e pe drumurile noastre, macar de mizerie sa protejeze.
Am multe de verificat extraurban: arcurile, anvelope, farurile pana sa ies la drum foarte lung.

Azi a venit si vinieta de Cehia, cea de Slovacia este platita online, iar pt Ungaria o voi plati cu prima ocazie la Mol. Nu-mi place sa ma opresc din drum pt vigniete, cand stiu ca se pot rezolva dinainte. Am constatat ca toate plinurile le-am facut la Mol cu Mol Evo si e totul documentat in contul de Multibonus. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Arata foarte bine, cam ce consumuri scoti cu ea in Buc in trafic? dimineata/seara.

Link către comentariu

Waw, nu credeam ca un Golf non-GTI poate sa arate atat de bine.

Pachetul R-Line il schimba mult!

Link către comentariu
2 hours ago, deenman said:

Arata foarte bine, cam ce consumuri scoti cu ea in Buc in trafic? dimineata/seara.

Mersi frumos. Consumuri 10-11% de mers in aglomeratie mare (ma refer la mai mult de 4-5km, nu drumuri f scurte). Cand e liber, spre exemplu 9-10 seara ajunge la 6.5% frecvent, condus linistit si cu jante 18". Am vazut chiar 4.6% cu medie de 31kmh pe 9km vara trecuta.
Mai multe consumuri am postat in topicul dedicat. Extraurban ajunge aproape de diesel daca se merge lejer, iar alergat cu greu sare de 7%.
Doar daca se face media pe autostrada la viteze care nu se posteaza ajunge la 8%.


Da, R-line ii confera cu totul alt look, atat exterior cat si interior (volan, scaune, plafon). Cu mk6 am tot incercat sa il aduc cat se poate de aproape de R-line, insa mi-am dat seama ca e pagubos daca nu vine din fabrica.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am comparat cum bat farurile acum vs cele de mk6 reglate de midocar:

24e2v0i.jpg

Cele de mk7 bat usor mai sus pe dreapta si termina cu o coada lumina. Farurile nu erau murdare.

234m83.jpg aici se vede halogenul de la cornering.

O poza si din interior pt ca nu prea erau

sqjj7k.jpg

Cel mai probabil la interior voi schimba schimbatorul, candva.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Arata foarte bine, de abia astept sa ma obisnuiesc si eu cu 1.4 tsi.

 

O intrebare, in toti acesti 20.000km ai completat vreodata cu ulei? 

Link către comentariu

Eu zic din proprie experienta ca rodajul pe drum conteaza foarte mult chiar daca se zice ca e facut deja.

+1 Modelu R line arata foarte bine.

Link către comentariu
1 hour ago, deenman said:

Arata foarte bine, de abia astept sa ma obisnuiesc si eu cu 1.4 tsi.

 

O intrebare, in toti acesti 20.000km ai completat vreodata cu ulei? 

Mersi. Am completat 300ml in 15.000km, dar preventiv ca sa ramana aproape de maxim. Apoi am facut revizia la 15.000. 

Rodajul e adevarat ca a fost facut mare parte inafara orasului si oricum merg temperat. Vechiul 1.4tsi de pe mk6 avea un consum mai mare.

Link către comentariu

Chiar sunt reusite tsi-urile astea noi si te fac sa te gandesti de 2 ori daca sa mai alegi un diesel sau nu.

Link către comentariu

Azi a fost o scurta escapada pana la Brasov via castelul Peles, ocazie cu care am observat si comportamentul anvelopelor si a arcurilor.

Am mers pe autostrada atat la dus, cat si la intors. La dus dupa 10km, s-a aprins martorul pt presiune scazuta in dreapta spate ( roata cu petic). Am incetinit pe la 100kmh, apoi am oprit in cativa km sa verific. Apropo de asta..penibil sa fie o autostrada fara vreo parcare. Nu erau diferente stanga-dreapta si am resetat tpms. Totul bine de atunci, la intoarcere aceleasi viteze si nu s-a mai manifestat. Special am mers pe autostrada cu viteza mai mare ca sa testez acel petic si mixed feelings la final avand in vedere ca ar urma un drum de 2800km.

Pe serpentine sta foarte bine, o idee mai bine decat inainte. Atat de bine incat am primit reclamatii din dreapta si voia sa puna ea frana :)).

In rest, o placere de condus. Recomand pt cine vrea o cofetarie buna, Casa de Turta Dulce din Brasov. Consumul e postat in topicul dedicat pt Golf 7.

La intoarcere s-a luat dupa mine un Golf 7 facelift, 1.0TSI banuiesc (TSI fara niciun rosu) trendline din ce parea. Mergea usor pe centura Ploiestiului, apoi s-a luat dupa mine si schimba la rosu cel mai probabil. 

Link către comentariu

Eu nu spuneam ca wow ce motor am sau ce demaraj. Cine ma stie, cunoaste cum conduc. Nu pt asta am luat masina si stiu foarte bine ce poate. Mi s-a parut un comportament ciudat sa mergi incet, apoi sa te iei dupa cineva si sa accelerezi fix dupa el si tot asa..parca la ambitie sa mergi aproape. Nu sunt amator de asa ceva, nu am de aratat nimic. Nu desconsider vreun alt motor.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Au venit si suportii subtiri pt numere, astept sa spal masina ca sa ii montez. +1cp si -2g per suport, ca tot e masina la categoria grea :))
Culmea ca m-au dus cu tot cu livrare din Germania la 9 euro. La noi, erau echivalent 8 euro fara TVA si fara transport din BV.

2nu3hno.jpg
30m08qs.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!