Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Ok. Inseamna ca ceea ce descriu eu e diferit. La mine, la turatie aproape de relanti, 1000RPM, doar treapta 1, cu pedala de acceleratie fixa, face un balans singur. In rest nu are nicio oscilatie la nicio alta turatie/treapta. 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie ceva aemanator, poate nu am explicat eu corect.

Si la 1.5 TSI  se manifesta doar in treapta 1, treci de 1000 de turatii, accelerezi liniar dar masina progreseaza la un moment dat neliniar, bruscandu-te.

Aici e un mic salt inainte, balansul apare ulterior.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai comun este la mersul constant, in treapta 1, la turatie apropiata de relanti, de pilda, cand mergi in coloana, fara sa accelerezi, masina are acel topait/balans. Pot sa apara si acele suturi la acceleratii, tot in treapta 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un drum in oras mai inainte si, cum traficul era de asa natura :),  am incercat sa reproduc ce spui tu legat de mersul in coloana fara sa accelerez, dar nu imi iese, in sensul ca nu topaie, chiar merge liniar plecand doar din ambreiaj si o tine tot asa, fara sa ma joc la acceleratie. Problema apare cand accelerez la mine, atunci compensez din ambreiaj si elimin topaiala.

Probabil ca sunt cateva linii de cod care difera de la Golf la Octavia.

 

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercosasa am si eu pe 1.8 tsi la mersul in treapta 1, 1000rpm, fara acceleratie. Dar nu face mereu, are momente cand balanseaza, in special cand motorul nu e inca la temperatura de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TSI aici, cu DSG. 

Daca pornesc si plec inainte sa termine secventa de preincalzire catalizator (~30 de secunde, la prima pornire) se simt niste oscilatii in pedala. Banuiesc ca are legatura si cu presiunea uleiului (ambreiajele sunt hidraulice)

Fix la fel face si 1.6 TDI la rece ;)) 

 

Cum eu mai intai pornesc masina, apoi vad de restu (deh, diesel la origini) - ca, de exemplu, montat copilul in scaun/boster - am simtit comportamentul asta o singura data in 3 ani. Aproape 4.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 01.09.2022 at 11:38, yeeeeman a scris:

Ok. Inseamna ca ceea ce descriu eu e diferit. La mine, la turatie aproape de relanti, 1000RPM, doar treapta 1, cu pedala de acceleratie fixa, face un balans singur. In rest nu are nicio oscilatie la nicio alta turatie/treapta. 

E acelasi lucru. Ce descrii este exact efectul de cangur. Adica apesi constant sau tocmai debraiezi si masina are acceleratii/deceleratii cateva secunde. Asa cum descria cineva inainte, parca ai fi incepator si nu stii cum sa dai drumul la pedala de ambreiaj. Cateodata (foarte rar) chiar si dupa ce ai debraiat complet masina are aceste salturi.

Nu stiu la altii dar la mine efectul poate fi acoperit cu o acceleratie mai puternica inainte de adebraia. Bineinteles ca asta va veni cu o uzura marita asupra ambreiajului .... mai vedem peste 100.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. La mine se intampla doar cu ambreiajul complet cuplat, mergand constant la 1000RPM si face doar cand motorul e abia pornit. In rest nu face, in special daca ambreiajul e decuplat. Nu face nici la plecarea de pe loc, face doar la mers constant, la 1000RPM cu motorul neincalzit. Deci nu e acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am un Golf 7.5, 2019, cu motorul din topic 1.5 TSi ACT 150 HP

Am sezisat o problema la pornire, si anume un zgomot vibrant de cateva secunde. M-am uitat sub capota si am gasit o tija in spatele motorului care vibreaza cateva secunde la pornire.

Nu am gasit o denumire sau un cod. Aveti idee ce este si cum se numeste? Sau ce face mai exact?

Las mai jos o poza pe care cu greu am gasit-o 🙂

 

Capture.thumb.JPG.8cc403f1f0e360a3df95a6db9d6f5a22.JPG

 

🙋‍♂️

Modificat de Dragos.I
corectie dactilografa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un stage 1 rezolva efectul de cangur. Masina pleaca mult mai lin de pe loc.

Au disparut si fluctuatiile de turatie la preincalzirea catalizatorului. 
Masina e mult mai placut de condus acum. Graficul se poate vedea aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adi_vwda, asa am auzit si eu. In primavara cand iese din garantie asta fac si eu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vlad48 ai idee dacă se poate înlocui? Ce denumire ar putea avea, pentru a căuta un preț sau mai multe informații? Mersi!🙋🏻‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija actuator turbo. Probabil gasesti la cel care repara turbine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/3/2020 at 10:56 AM, halamadrid said:

9692 e noua versiune.

 

Din uzina venise cu versiunea 6084.

Exista un TPI-2050744/12-botezata "Smuncituri ale motorului".

 

 

 

Salut, la ce reprezentanta ti-au facut update-ul? Cat costa? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cri1420sti iti pot raspunde in cazul meu: Am facut update la Constanta si nu te costa nimic, in orice reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/14/2022 at 9:48 AM, cri1420sti said:

Salut, la ce reprezentanta ti-au facut update-ul? Cat costa? Multumesc!

Mega Auto Iasi, dar nu cred ca bati drumul pana la Iasi, cand ai cateva reprezentante in Bucuresti.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor.

Știu ca vreo câțiva o sa ma înjurați dar întreb si eu ce ulei a-ți pus voi la acest motor după ce sa terminat garanția?

Tot oscilez între  liqui moli si ravenol....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.5TSI cu GPF au nevoie de norma 508. Restul fara GPF pot merge si cu 504/507.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg pentru 1.5TSI-ul meu cu norma 508. 0w20 original VW facut de Shell.

Fac schimburile la 1 an sau 15k km. Sunt foarte multumit pana acum. Nu consuma ulei intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este 1.5tsi si fara GPF? Eu stiam ca momentul montarii GPF-urilor (2018) a coincis cu lansarea 1.5tsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este sigur. Am coleg de mumca cu 1.5TSI fara GPF. A comandat masina cand doar ce se bagase in configurator sau ceva de genul ca nici nu era dar a putut dealer-ul sa faca deja comanda, ceva de genul asta. Oricum e luata cu 1an si 4luni inaintea mea care are GPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!