Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

@ford sierra tdi : interesant :)  poate colaborezi cu TCM (@voinea)  pt un viitor stage1 la 1.5 DPCA sau modifici tu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi
On 3/4/2024 at 9:52 AM, cos22tm said:

@ford sierra tdi : interesant :)  poate colaborezi cu TCM (@voinea)  pt un viitor stage1 la 1.5 DPCA sau modifici tu ...

 

ECU-ul asta are ~100 de harti cunoscute.

cu cat gasesti mai multe info cu atat iti dai seama cat de putin stii :)

cand iese din garantie o sa vorbesc cu Voinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

100 ? 
poate ~80-100 se modifica pentru un stage1.
Pentru calculatorul BOSCH MG1CS011 pe DHFA am exportat toate hartile (chiar si cele 1x1 care sunt foarte multe).  Are 49993 mape ! 

Atasat un CSV care se poate deschide cu Excel si vedeti toate hartile din damosul pentru acest fisier

Original_VW_Golf_7_1_5TSI__150PS_Bosch_MG1CS011_05E907309A_05E906018L_Switch_gear.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi
On 3/7/2024 at 7:48 PM, voinea said:

100 ? 
poate ~80-100 se modifica pentru un stage1.
Pentru calculatorul BOSCH MG1CS011 pe DHFA am exportat toate hartile (chiar si cele 1x1 care sunt foarte multe).  Are 49993 mape ! 

Atasat un CSV care se poate deschide cu Excel si vedeti toate hartile din damosul pentru acest fisier

Original_VW_Golf_7_1_5TSI__150PS_Bosch_MG1CS011_05E907309A_05E906018L_Switch_gear.csv 3.48 MB · 24 downloads

mare dreptate mai ai, aici nu prea e joaca de copii :)

am gasit cate ceva pe net, asa ca sa ne delectam..

4b- VW 1.5L TSI evo Hybrid Concept 4 Engine from 2019 Aachen Paper Octane Modified for Tier 3 Fuel - BSFC.pdf 5a- VW 1.5L TSI evo Hybrid Concept 4 Engine from 2019 Aachen Paper - Efficiency.pdf 5b- VW 1.5L TSI evo Hybrid Concept 4 Engine from 2019 Aachen Paper Octane Modified for Tier 3 Fuel - Efficiency.pdf 4a- VW 1.5L TSI evo Hybrid Concept 4 Engine from 2019 Aachen Paper - BSFC.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ford sierra tdi

am testat cativa dintre parametrii motorului cu telefonul (folosing app Car Scanner si un ELM327v15  bluetooth).

 

1.5TSI-150cp, dpca(gpf), mq281-uet, versiune soft 1910, stock.

 

am avut o surpriza placuta in legatura cu cuplul, arata mai mult de 250 Nm,

 

are cineva idee de ce arata peste?

 

testul a fost facut in treapta 3 (3000-5000 rpm) ca eram totusi pe drum national,

 

benzina de 95, ma gandesc ca poate are cumva legatura ca a fost in treapta 3.

 

image.thumb.png.ba53b4f22abddf2ae3a3ebad7ea76ed8.png

 

image.thumb.png.6e9fb5d5d42d449e9bf251f2934002be.png

 

 

image.thumb.png.0b39a08fbdf054e9b4368d8824b9263d.png

 

image.thumb.png.e5f1cc2db2440b38d73618f7c2d1724e.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ford sierra tdi cough! cough! 

DKZA e rated 320Nm... asta nu-l oprea sa dea 396Nm sub 3000rpm la KD.

 

Is feature, not a bug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag are obiceiul sa dea cifre oficiale cu performante mai mici ale motoarelor decat au in realitate. Totusi la tine e cam mult (277 Nm masurat fata de 250 Nm stock) asa ca ma intreb daca telefonul chiar cea mai buna metoda de a masura cuplul unui motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea de cuplu este calculata in functie de mai multi parametrii, in soft (ECU) este limitata la o anumita valoare care nu va fi depasita (se limiteaza cantitate injectata, aer, etc), insa adevarul de la roata este diferit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplul nu se masoara la roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi dau seama ce idee vrei sa prezinti, insa te asigur ca pe stand-urile Dyno, care masoara cuplurile la roata, valorile ies identice sau putin crescute cu cele din specificatii pentru o masina noua.

De altfel chiar colegul nostru Dragos face graficele Dyno inainte si dupa modificarea mapei, le-a prezentat si pe topicul dedicat serviciilor de tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplul motor se masoara la arborele cotit. Asta e ideea. Din postare nu reiese ca s-a masurat cuplul la roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut in configuratorul noului passat la 1.5tsi plug-in hybrid puterea declarata de 130kW pentru partea termica, asadar sunt 3 variante de putere pentru 1.5tsi evo2: 96kW, 110kW si 130kW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, Adi_vw said:

Am vazut in configuratorul noului passat la 1.5tsi plug-in hybrid puterea declarata de 130kW pentru partea termica, asadar sunt 3 variante de putere pentru 1.5tsi evo2: 96kW, 110kW si 130kW.

1,5 l eHybrid OPF 150 kW / 204 HP 350Nm  are 1.5 TSI 110 kW (150 HP 250Nm) + electric 85 kW (115 HP 350Nm)

1,5 l eHybrid OPF 200 kW / 272 HP 400Nm  are 1.5 TSI 130 kW (177 HP 250Nm ) + electric 85 kW (115 HP 400Nm)   cred putea marita la termic e pe la 6000-6500rpm

de pe https://www.volkswagen.de/de/konfigurator.html/__app/tiguan-2024/standardmodelle/elegance.app

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ford sierra tdi
On 3/7/2024 at 7:48 PM, voinea said:

100 ? 
poate ~80-100 se modifica pentru un stage1.
Pentru calculatorul BOSCH MG1CS011 pe DHFA am exportat toate hartile (chiar si cele 1x1 care sunt foarte multe).  Are 49993 mape ! 

Atasat un CSV care se poate deschide cu Excel si vedeti toate hartile din damosul pentru acest fisier

Original_VW_Golf_7_1_5TSI__150PS_Bosch_MG1CS011_05E907309A_05E906018L_Switch_gear.csv 3.48 MB · 26 downloads

 

Salut,

 

Am gasit ceva interesant pentru ACT off.

Daca se pune o valoare cat mai mare atunci ACT nu mai intra, cred ca e cel mai simplu, e mapa 1x1.

Oare ce s-ar intampla daca am modifica valoarea din 3 in 9 ?

@voinea ce parere ai?

 

Multumesc.

 

image.thumb.png.2603eed63be2b4bec8f336838679ad94.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ford sierra tdi
On 3/1/2024 at 12:36 PM, Cristi_V said:

Mai baieti, no offence, de ce nu va angajati voi la VW?! 🙃 

 

Degeaba ai lucra la VW, tot nu or sa te lase sa repari Kangaroo :)

Preincalzire catalizator se face cu amestec sarac si intarziere avans.

WV ar putea sa faca aceasta preincalzire mai putin agresiva si astfel kangaroo ar disparea 99% sau chiar complet.

Dar aici sunt alte implicatii de care VW tine cont: consum CO2 trebuie sa fie cat mai mic si preincalzirea cat mai repede, orice gram de CO2 in plus se plateste ca si amenda catre UE.

Deci nu se poate si cu kangaroo rezolvat dar si cu sufletul in rai (scuze de exprimare).

Neoficial remapare...

 

 

image.thumb.png.b1e6620e821ca5a3dcc1976e285c239c.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!