Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

2 hours ago, AndreiC03 said:

Salut, daca comand un passat cu jante standard pe 16, in talon va fi trecut doar dimensiunea de 16? sau si 17? 

In CoC sunt trecute toate dimensiunile jantelor si anvelopelor pentru masina ta.

In talon nu sunt mentiuni privind intrebarea ta.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am cerut eu o oferta la un Service din Ploiesti.

 

Model

Octavia

OCT

Date of production

13.11.2017

Year

2018

Sales type

5E54ND

Engine Code

DADA

Transmission Code

SSP

Axle drive

7A

Equipment

JD

Roof color

8E

Exterior color / Paint Code

8E / A7W

 

Kit distributie 04E 109 119 F 

CONTI - 495 RON

 

Pompa apa echipata 05E 121 111 K

SALERI - 1215 RON

 

Kit curea acc 04E 145 933 R

INA - 230 RON

 

Simering distributie 038.814

ELRING - 35 RON 

 

Simering axa came 242.650

2 x ELRING - 40 RON/Buc

 

Antigel + Apa distilata - 120 RON

2 X Spray curatitor - 20 RON/Buc

 

Materiale - 2215 RON 

 

Manopera - 1700 RON 

Test noxe - 50 RON

 

De pompa de apa Saleri nu am mai auzit pana acum...

 

Voi simțiți cand intra in regim de 2 cilindrii?

La mine se simte ca o vibratie cand merg cu ea in sport si parcă are si un lag de ramane activ si cand o accelerez.

Pe Drive nu se simte pentru ca nu e asa turata...

Modificat de bogdan_vw_11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/20/2025 at 3:16 PM, halamadrid said:

Cat au cerut, 9.000 lei?

4900 de lei, dar tinand cont de pretul pieselor de aproximativ 2000 de lei pare destul de mult mana de lucru....acum na, fiecare cu calculele lui...

2 hours ago, bogdan_vw_11 said:

Salut. Am cerut eu o oferta la un Service din Ploiesti.

 

Model

Octavia

OCT

Date of production

13.11.2017

Year

2018

Sales type

5E54ND

Engine Code

DADA

Transmission Code

SSP

Axle drive

7A

Equipment

JD

Roof color

8E

Exterior color / Paint Code

8E / A7W

 

Kit distributie 04E 109 119 F 

CONTI - 495 RON

 

Pompa apa echipata 05E 121 111 K

SALERI - 1215 RON

 

Kit curea acc 04E 145 933 R

INA - 230 RON

 

Simering distributie 038.814

ELRING - 35 RON 

 

Simering axa came 242.650

2 x ELRING - 40 RON/Buc

 

Antigel + Apa distilata - 120 RON

2 X Spray curatitor - 20 RON/Buc

 

Materiale - 2215 RON 

 

Manopera - 1700 RON 

Test noxe - 50 RON

 

De pompa de apa Saleri nu am mai auzit pana acum...

 

Voi simțiți cand intra in regim de 2 cilindrii?

La mine se simte ca o vibratie cand merg cu ea in sport si parcă are si un lag de ramane activ si cand o accelerez.

Pe Drive nu se simte pentru ca nu e asa turata...

Nu simt niciodata dezactivarea cilindrilor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se simte mersul in 2 cilindrii si reactia intarziata la trecerea in 4 cilindrii. De cand era noua. Este perfect normal, intrucut un motor in 2 cilindrii nu e la fel de bine echilibrat ca cel in 4 cilindrii.

Se simte inclusiv la Audi A8 V8. (4-8-4).

Modificat de dercos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cupra Formentor 1.5 TSI nu se simte nimic cand se modifica regimul cilindrilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fii atent, daca nu, poti trece cu vederea. Nu exista ca un motor in 4 cilindrii sa mearga identic cu unul cu doi cilindrii si jumatate din putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan

Si la mine se simte cand merge in 2 cilidri, vibreaza la 1100-1200rpm la deal in 2 cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unii se simte la alții nu. La mine nu (DPCA).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atatea discutii...sunt cazuri diferite, daca esti MANUAL sigur nu o ti la deal cu 1200rpm pe cand DSG da si din cauza asta vibreaza taraba.

Oricum nu vad un mare impediment sau o problema constructiva ce poate pune probleme de fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplarea face sa fi avut in exploatare de curant un T-Roc din 2021 cu 1.5 TSI DPCA + DSG7 si stiind discutiile de pe forum am fost foarte atent la partea de mers in 2 cilindrii. Pot sa confim ca nu se simte nimic si am mers inclusiv pe drumuri in usoara urcare - dar nu prea merge in doi cilindrii in conditiile astea. Are in schimb niste rezonante mai enervante cum urci mai sus in ture, in special intre 3000 - 4000 rpm. Daca mergi linistit, jos in ture, este foarte silentios. Per total, mi s-a parut un motor bun si face echipa buna cu DSG 7-le uscat. Chiar daca merge subturat in Drive, nu se simte lesinat si mai imporant (pentru mine) nu se aude ca fiind subturat.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un Golf/Passat cu pachetul de drumuri grele? Imi puteti spune cum se simte masina? isi pierde din stabilitate ? merita cu adevarat acest pachet pt 15 mm inaltata si scut ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi
On 11/3/2025 at 10:03 AM, akon said:

Atatea discutii...sunt cazuri diferite, daca esti MANUAL sigur nu o ti la deal cu 1200rpm pe cand DSG da si din cauza asta vibreaza taraba.

Oricum nu vad un mare impediment sau o problema constructiva ce poate pune probleme de fiabilitate.

1. ACT/COD e cea mai mare prostie inventata. 

2. Te chinui sa scoti 85-90Nm din 2 cilindrii fortati la maxim care trebuie sa ii duca si pe ceilalti 2 cilindrii dezactivati+cutia, copmresorul, alternatorul..

3. Nu vad logica de ce  ACT-ul asta functioneza si in treptele 6 (respectiv 7 la cutia automata) cand ai un raport de 0.6 sau 0.7 - adica oricum consuma putin, de ce sa tii in tensiune motorul si cutia?

4. Vibratiile acestea, de 2 ori mai rare, tind sa omoare in timp volant si cutia.

5. Au fortat ACT-ul asta sa intre prea de jos, nu e normal sa mearga la 1250 sau 1350, logica ar fi sa mearga undeva de pe la 1600-1700, cand iese ACT sa aiba turbina de unde sa faca boost fara sa se forteze si fara sa aiba lag.

6. LSPI- Low Speed Pre Ignition, unii producatori cauta sa scape de asta si VW tot insista cu functionarea la turatii mici, si mai zici de unde apar depunerile si problemele.

7. Nu mai zic de pelicula de ulei 0w20 de pe cuzineti biela si ax piston, cand mergi subturat rezulta presiuni mari pe tot ansamblu, inclusiv piston.

 

E doar parerea mea, imi cer scuze daca nu corespunde cu a voastra :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu intelegi logica posibil sa fie din cauza neimplicarii tale in dezvoltarea si updatarea acestui motor. Mai stim ca virusii nu exista ca nu-i vedem, Gaza vine de la gaz etc

Pe cumparatorul de 1.5TSI il intereseaza ca motorul sa fie fiabil, sa consume putin si sa traga de puterea declarata iar 1.5TSI le bifeaza pe toate deci 'problema' nu exista.

Din cauza opiniilor de 'experti' apare cate unul cu masina 'cumparata la pret bun' care se uita dupa modalitati de ai creste speranta de viata cu dezactivari de ACT, schimb de ulei saptamanal etc

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singuru lucru pacatos la motorul asta e costul exorbitant al pompei de lichid rachire si manopera distributiei. Ca in sine kitul e 800 lei .

Dar cum exista avantaje..trebuie sa existe si dezavantaje pe undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu toate astea, nimeni nu a schimbat vreo distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Cristi_V
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!