Jump to content

Audi S5 B8.5


Ice_2k

Postare recomandată

Veste foarte buna atunci ;)

Sa ne mai tii la curent cu verificarile regulate, cred ca e o informatie utila.

Link către comentariu
15 hours ago, Ice_2k said:

Au trecut 2 luni jumate si 2.500km de cand am pus filtrul K&N. Am demontat azi iar admisia ca sa verific, am dat cu degetul pe interiorul furtunului de admisie si nu a ramas nimic, nici macar putina negreala. Pare ca-si face treaba f bine noul filtru.

Told you !

Pentru air intake incearca HOBDRIVE sau Engine link

Link către comentariu

Salutare!

Te-am vazut aseara prin Sectorul 6 - ish. Probabil ca stiai, dar merita reiterat: masina arata foarte bine! Dpmdv, este un sleeper pentru 80% dintre participantii la trafic, ceea ce mi se pare foarte tare :).

Multa bafta in continuare si drumuri bune, lipsite de evenimente sa aveti!

Link către comentariu
48 minutes ago, motanelul said:

Told you !

Pentru air intake incearca HOBDRIVE sau Engine link

Multumesc pt sugestii dar cred ca voi merge pe varianta recomandata de MRC si anume furtunul de admisie (nu tota admisia pt ca nu ma impac cu supercharger whine) de la 034 motorsport. MRC avand propriul lor S4 am incredere ca au testat toate variantele de pe piata si au ramas la cea care a functionat cel mai bine. 

38 minutes ago, mike. said:

Salutare!

Te-am vazut aseara prin Sectorul 6 - ish. Probabil ca stiai, dar merita reiterat: masina arata foarte bine! Dpmdv, este un sleeper pentru 80% dintre participantii la trafic, ceea ce mi se pare foarte tare :).

Multa bafta in continuare si drumuri bune, lipsite de evenimente sa aveti!

Mersi frumos :) La cate masini "normale" cu badge-uri fake Sx exista pe strada, cred ca e sleeper chiar pt si mai multi :)

Link către comentariu

Am facut azi un test 0-100 cu noile softuri, mi-a iesit 4.1s cu launch control de la 3000rpm. Mai am si varianta launch de la 4000rpm, o sa-l testez si p-asta zilele astea, chiar sunt curios daca face vreo diferenta. Nu c-ar avea vreo relevanta timpii astia, nu fac niciodata sprinturi d-astea da' e dragut de stiut care-i timpul :)

Link către comentariu

+1

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu

I will not :))

 

 

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ce ciudat se aude motorul :) ...zici ca esti in MadMax :)

Am ascultat de vro 10 de la 0.30 :)

Link către comentariu

:icon_thumleft: niceeee! Foarte frumos se aude!

Acel sc wine nu pare deranjant deloc, ba din contra?. Presupun ca apare doar cand esti in forta, nu? Stiu ca nu iti doresti sa se auda tot timpul.

Modificat de xbk
Link către comentariu
54 minutes ago, VZL said:

Ce ciudat se aude motorul :) ...zici ca esti in MadMax :)

Am ascultat de vro 10 de la 0.30 :)

E supercharger-ul, nu motorul :)

24 minutes ago, xbk said:

:icon_thumleft: niceeee! Foarte frumos se aude!

Acel sc wine nu pare deranjant deloc, ba din contra?. Presupun ca apare doar cand esti in forta, nu? Stiu ca nu iti doresti sa se auda tot timpul.

E misto asa cand ai facut un film de genul asta da' n-as vrea sa traiesc cu asa ceva daily, suiera de fiecare data cand te apropii de acceleratie mai hotarat. 

Microfonul era pus chiar in airbox, de-afara nu se aude nimic. Daca as pune admisie completa (cum fac baietii de prin US), as "elibera" tot zgomotul ala afara   

Link către comentariu

Îți mai aduci aminte când lăudai diesel și nu vroiai sa auzi de benzina? :) te mai intorci la diesel?

Link către comentariu

Fain e sa ai de amandoua. Daily un tractor decent si for fun un benzinar acceptabil ;)  Eu unul nu m-am putut decide, si cred cu tarie ca allrounder 100% nu exista.

Link către comentariu
2 hours ago, Nordstrom said:

Pune si un clip cu microfonul in masina.

1 hour ago, C Z R said:

Ai facut LC de la 4000 ? Sunt curios daca iti rupe aderenta cat de putin.

N-am apucat, incerc zilele astea.

 

1 hour ago, Bebeee said:

Sa nu iti rupa si diferentialul pe langa aderenta :)

Sincer sa fiu nu-mi fac griji in privinta asta, prin US mai toata lumea duce masinile astea in stage2 (unii chiar si mai departe acum cu noul kit ultracharger de la APR, 500+) si isi muta LC-ul la 6000rpm dupa care o ard pe la dragstrip toata ziua. E totusi un feature stock LC-ul asta, ma astept sa fie totul dimensionat in consecinta :)

1 hour ago, Bogdan_wrc said:

Îți mai aduci aminte când lăudai diesel și nu vroiai sa auzi de benzina? :) te mai intorci la diesel?

Ma, da si nu :) Nu mi-am schimbat teribil de mult parerea sincer sa fiu. Probabil ca intr-adevar am subestimat grosier factorul "fun" al unui benzinar de genul asta dar pentru motoarele mai mici, raman la vechea parere. Daca ma pui maine sa aleg intre 3.0TDI si 2.0TFSI (cel normal, nu nebunia d-alde Golf R) cred ca tot pe 3.0TDI as merge, am fost mega incantat de motorul ala. 3.0TFSI e intr-adevar in alta liga :) 

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

urmeaza sa schimb furtunul de admisie cu unul mai mare si fara rezonator, o sa apara putin-putin whine in curand :) Sper totusi sa nu fie prea mult.

Link către comentariu

Ice_2k Eu sunt obisnuit cu 2.0 T....a ta e altceva :D ...foarte frumos clipul apropo :D 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!