Jump to content
Ice_2k

Audi S5 B8.5

Recommended Posts

cristi511

Good! :Driver:

De curiozitate, ce adancime are profilul?

 

 

Share this post


Link to post
Ice_2k

Incerc sa le masor diseara, ochiometric as zice vreo 8mm

Share this post


Link to post
cogdao

Posibil sa aiba mai putin, din cate stiu Michelin le face mai “subtiri” fata de ceilalti.

Sa le invarti sanatos, o alegere foarte buna!

Share this post


Link to post
cristi511
On 2/8/2018 at 5:11 PM, Ice_2k said:

Incerc sa le masor diseara, ochiometric as zice vreo 8mm

Si efectiv? 

Mersi :beer:.

Share this post


Link to post
Ice_2k

7mm :)

Edited by loghy
quote post anterior

Share this post


Link to post
Ice_2k

Azi masina a intrat pentru o schimbare de ambreiaje. Incepuse de vreo 2-3 luni sa patineze in anumite conditii (cel mai rau era la acceleratie 50-60%) asa ca azi & maine se monteaza ambreiaje noi si se face schimbul de filtre & ulei. Sper sa nu mai apara surprize dupa asta :)

Share this post


Link to post
Ice_2k
8 hours ago, K said:

Salut,

Ai schimbat pe original sau ceva After Market?

Nu exista decat original din ce-am inteles din mai multe surse.

 

In alta ordine de idei, am ridicat azi masina si wow. Este absolut ireal de smooth transmisia. De la plecarea de pe loc (nu se schimba turatia motorului, nu se observa nicio variatie in turatie, nu se simte momentul ala cand cupleaza usor ambreiajul, nimic, pur si simplu incepe sa se miste, zici ca-i electrica) pana la schimbarea treptelor, nu se simte absolut nimic in nicio situatie. Nu pot verifica inca daca a disparut problema principala (patinatul in sarcina) pentru ca trebuie sa merg o perioada usor dar nu-mi pot inchipui ca nu s-ar fi rezolvat si problema aia.

Din pacate, cum nimic nu poate iesi perfect din prima, am descoperit dupa ce-am ajuns acasa ca evacuarile mele sunt acum bagate complet sub bara :huh:. Presupunerea este ca s-a umblat la evacuare (probabil pentru a se face loc pentru acces la cutie) si s-a montat ceva usor gresit (am inteles ca exista niste coliere dupa downpipes, acolo presupun ca s-au remontat gresit) si acum toata evacuarea de dupa downpipes sta cu cativa cm mai inspre botul masinii).

Edited by Ice_2k

Share this post


Link to post
Bebeee

Ar trebuie sa deschizi un nou topic legat de problema cu evacuarea. Probabil mai sunt posesori de S5, cu evacuarea schimbata, ce au nevoie de astfel de informatii. Pe cand schimba si ei ambreiajele la S-tronic.. Nu de alta, dar e cam tehnica problema..

Un elevator si problema se rezolva. Probabil ca au "incalecat" tevile prea mult. 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Ice_2k

Sa stiti ca am prins din prima gluma cu problema prea tehnica, e ok :)

In alta ordine de idei, cam asta e damage-ul:

IMG_0930.thumb.JPG.4215add79b075b93a7d7787e91d7e138.JPG

Share this post


Link to post
R_a_z_v_a_n

@saibot, @mad_kat & restul,

Rog nu abuzati de rabdarea moderatorilor ariei.

Multumesc,
Razvan

Share this post


Link to post
C Z R

@saibot, @mad_kat & restul: ati gresit forumul, baietii mei :biggrin: (daca stiti gluma cu Minune)
@Ice_2k multumit de anvelope ? Mie mi se par mult mai lipicioase fata de PSS (chiar si la temperaturile de acum)
Ca fapt divers, 235/35 R19 au 10,1 kg/buc, tot 7mm profil

Edited by C Z R
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Ice_2k

@C Z R N-am apucat inca sa le pun, ma batea gandul sa le pun in weekend da' cand vad ca iar vine zapada....

 

Fixed, era de la colierul de dupa intermediare:

IMG_0934.thumb.jpeg.26a8d3d2bf3a961abde631d98c872008.jpeg

Edited by Ice_2k
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Ice_2k

O surpriza neplacuta descoperita ieri cand am pus rotile de vara :(

53A86697-FAB6-4E05-B5AB-12A93C645324.thumb.jpeg.22e7b8fe522891400d72167b495e989e.jpeg

 

ACDB9FD6-1C32-42DC-9A83-5450E8784437.thumb.jpeg.aacb51318a9bf5a2c45dbd0792d90423.jpeg

Edited by Ice_2k

Share this post


Link to post
uhu10uhu

Avand in vedere ca nu exista topic separat pentru aspectele tehnice ale modelului tau, as fi fost curios ce costuri de intretinere ai (Asta daca e permis in zona asta a forumului). De exemplu cat costa schimbul ambreiajelor, o revizie, etc.

Cu janta ce faci? O repari sau cumperi alta? 

 

Share this post


Link to post
Ice_2k

Ambreiajele au fost 7.500 RON cu tot cu manopera si schimb de ulei/filtre. A fost nevoie sa ma interesez un pic, sa obtin preturi din mai multe parti, etc dar am scutit overall vreo 1000 RON cred. Piesa in sine a fost vreo 4500, uleiul 700, manopera 1700 si restul maruntisuri.

Reviziile nu sunt nimic iesit din comun, ~750RON la Augsburg sau ~1100 RON la Midocar. Ah, si 2900 RON la Porsche :)) 

Edited by Ice_2k

Share this post


Link to post
zidanne

@Ice_2k foarte misto monstruletul, imi place cum a iesit.

@offtopic  pacat insa de janta :D  ce mai fac baietii de la Autosoft? 

Share this post


Link to post
Ice_2k

janta am vrut initial sa o sudez la Autosoft, ziceau ca iese ok. M-am razgandit apoi, o voi inlocui pe casco. Am programare d-abia martea viitoare, deci... back to winter wheels :(

Share this post


Link to post
Ice_2k

Fun fact of the day, oferta CASCO de la Allianz:
- suma asigurata: 23.800€
- fransiza daune partiale: 200€/eveniment
- prima asigurare: 6.990€ :)):)):)):))

Share this post


Link to post
vdragos

Am primit si eu astazi o oferta in termeni asemanatori pentru Cross Touran, acelasi asigurator. Face exit din Romania? 

Share this post


Link to post
MyKe

Sper să fie doar un bug de sistem. Eu tocmai am reînnoit la ei în urmă cu o săptămână, 3600 lei pentru 50.000 lei sumă asigurată, franșiză 0 la daune mai mari de 7000 lei sau 450 lei la daune sub 7000 lei.

Ați făcut online sau printr-un agent de-al lor?

Share this post


Link to post
CristiALF

Sigur e o greseala pe undeva. Mie si la tine @MyKe mi se pare mare totusi, eu platesc 2900 lei pentru dublu asigurat :) (100 EUR fransiza) - dar ma rog, poate voi ati avut daune..

 

 

Share this post


Link to post
Ice_2k

Nu e greseala, in fiecare an la S5 mi-au dat scoruri d-astea, anul asta doar au fost si mai spectaculosi. Din ce mi-a zis brokerul, de fapt raspunsul e "nu vrem sa asiguram astfel de masini" dar nu au voie legal sa te refuze asa ca-ti da o oferta d-asta de "iesi dreaq afara"

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
MyKe

@CristiALF, vârsta e de vină, am sub 30 de ani. La alții plăteam tot cam atât, însă o asigurau la sub 30-35.000 lei, cât pentru un Golf simplu.

Share this post


Link to post
Ice_2k

Revenind la subiecte mai vesele, acum ca am facut ~1.200km de cand am schimbat ambreiajele mi-e destul de clar ca masina avea ambreiajele uzate semnificativ de cand am cumparat-o pentru ca existau niste comportamente (gen un ocazional "clang" sub masina la comutat intre N, D, R de care mi s-a spus la Porsche ca e normal, asa fac DSG-urile, sunt furcile selectoare care intra acolo bla bla bla, don't worry about it). Acum cu ambreiaje noi, ce sa vezi, au disparut complet chestiile astea. In plus masina pleaca mult mai smooth de pe loc. Partea cea mai deranjanta este ca, atunci cand am avut acea problema care a necesitat inlocuirea calculatorului cutiei, TSB-ul specifica "verificarea ambreiajelor si inlocuirea daca sunt uzate". Ei mi-au spus ca le-au verificat. Iar dupa 10.000km au inceput sa patineze. Mi-e destul de clar ca au verificat fix o laie ca sa nu mai fie nevoie sa faca vreo inlocuire pe garantie...

Anyway, trecem peste. Dupa cei 1.000km de rodaj am revenit si la softul MRC pentru TCU si sunt destul de sigur ca mergand cu ECU modificat si TCU stock uzezi mai repede ambreiajul. Fiind patit cu patinatul ambreiajului, acum am tot stat cu urechea ciulita pe cum se aude motorul la upshift in acceleratie puternica si mi se parea ca tot exista putin slip la momentul schimbarii. Ceea ce nu e neaparat rau, e posibil ca masina sa incerce sa obtina o schimbare mai smooth, dar e clar ca pentru discurile de ambreiaj in sine nu e prea bine. Acum, cu presiunea in ambreiaj marita, sunt mult mai sharp schimbarile, e bang-bang-bang, foarte precisa. 

O alta chestie interesanta pe care-am observat-o este ca, folosind softul stock cu care-a venit masina (deci 2012), cand stateam oprit la semafor in D cu piciorul pe frana, ambreiajul era patinat destul de mult. Masina incerca destul de intens sa plece de pe loc, cum eliberam frana pleca cu destul de mult spor. Acum, cu softul 2018, situatia este mult diferita. Ambreiajul parca d-abia atinge, cand eliberez frana pleaca muuult mai usor de pe loc. Ma gandesc daca nu cumva au fost prea optimisti in 2012 cu rezistenta ambreiajelor si acum au revenit la sentimente mai bune si s-au gandit sa le protejeze mai mult.

Share this post


Link to post
vdragos

In mod normal la stop, dupa 10 secunde ambreiajele se retrag complet. Deci plecatul acela presto de pe loc nu e prea in regula, toate au un mic delay la plecarea de pe loc daca frina a fost calcata complet.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri