Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Downpipe-ul se da relativ usor jos...se desface de sus de la gura turbinei..se desface de jos ..se inlatura si furtunu del a intercooler si scoti dwnp usor pe jos.

Chiar mai usor pt ca nu avem furtun de la intercooler :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu daca ar fi pus pe modelul vostru ar fi ndreptat spre exterior...da aici ai dreptate...dar se poate taia de la catalizator si roti cu 180 grade..apoi sudura si e ok.

Thrust me..singuru lucru care terbuie sa iei in calcul este gura de sus del a turbo si dimensiunile dwnp ..restu se face :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt convins ca se face, iar gura de sus este compatibila, stiu asta pentru ca am comparat turbinele noastre, si amandoua arata la fel pe evacuare.Cred ca mai usor ar fi sa taiem de sus nu de sub catalizator, si sa facem rotatia :D. Mai vedem, mai discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu na...ideea e ca se paote face...cum o faci e alegerea ta.

p.s. ai grija si la soft....dupa ce modifici evacuarea. Da-i un tel la voinea si intreaba-l... sa nu iti calaminezi sondele lambda.

Daca te pot ajuta cu poze, dimensiuni, imi zici aici sau dai un pm

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandesc si eu. Sa taiem de dupa senzor (de pe DP) si rotim cu 180 de grade. Evident ca mai trebuie sa modificam si prinderile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt totusi curios de un mofo vs rex....poate la o intalnire vw sa ne strangem :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu softul nu cred ca voi avea probleme pentru ca am intrebat daca este nevoie de vreo modificare dupa ce instalez evacuarea si mi s-a raspuns ca nu, dar oricum voi intreba inca odata in momentul in care sunt gata sa montez DP-ul.

@cosmin74, galeria se schimba deobicei odata cu turbina, exclusiv pentru motoarele cu turbo, iar in cazul de fata slabe sanse sa gasim asa ceva sau costurile ar fi extreme, si-asa nu se gaseste nici macar DP aftermarket proiectat pentru 1.4 tsi 122.Concluzia mea este ca mai repede schimb turbina cu tot cu galeria adecvata, decat sa o las pe aceasta si sa modific doar galeria; sunt multe dezavantaje printre care incompatibilitatea unei galerii marite pentru turbo-ul stock cu un eventual turbo mai mare.

Ps:Ce sa spun, daca tu esti curios eu sunt putin nerabdator, in fine frumoase poze si modificari sper sa o vad si eu odata =).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat-o in seara asta si totul e ok. In afara de boost presure valve blabla nu apare nici o eroare.

O sa vezi masina cand vii prin vest sau pe la o adunare vwforum...cand o fi si aia :))

Modificat de Plictisitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cu softul nu cred ca voi avea probleme pentru ca am intrebat daca este nevoie de vreo modificare dupa ce instalez evacuarea si mi s-a raspuns ca nu, dar oricum voi intreba inca odata in momentul in care sunt gata sa montez DP-ul.

@cosmin74, galeria se schimba deobicei odata cu turbina, exclusiv pentru motoarele cu turbo, iar in cazul de fata slabe sanse sa gasim asa ceva sau costurile ar fi extreme, si-asa nu se gaseste nici macar DP aftermarket proiectat pentru 1.4 tsi 122.Concluzia mea este ca mai repede schimb turbina cu tot cu galeria adecvata, decat sa o las pe aceasta si sa modific doar galeria; sunt multe dezavantaje printre care incompatibilitatea unei galerii marite pentru turbo-ul stock cu un eventual turbo mai mare.

Ps:Ce sa spun, daca tu esti curios eu sunt putin nerabdator, in fine frumoase poze si modificari sper sa o vad si eu odata =).

salut mihai

cit te-a costat cipul 700 sau 1000 ron la tcm turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remaparea a costat in jur de 1200 iar eu am beneficiat si de o reducere. Vrei sa-i faci cadou de Mos Nicolae ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

nu stiu inca stau in dubii .multumesc pentru raspuns.cu banii astia as schimba amortizoarele cu unele reglabile atit pe inaltime cit si ca duritate.oricum schimba tinuta la drum.mai vorbim

o zi buna

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pun si eu o intrebare de simplu utilizator agregat, mecanica zero. Masina tremura slab la relanti, se accenteaza pt. cateva secunde la accelerare, apoi dispare. Am crezut ca or fi probleme cu combustibilul dar intre timp s-a aprins pt. cateva secunde martorul defectiune evacuare, apoi s-a stins. Dupa ce am mai facut 100 de km s-a aprins iar si a clipit de cateva ori, apoi pauza. Pareri, sugestii?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit sa-mi raspund tot eu. Piston rupt, la 8 mii km. Poate ca daca era vorba despre ultimul model de stopuri cu leduri sau un chiptuning care sa ma aduca la nivelul unui Golf R, as fi avut o groaza de raspunsuri. D'ont worry, be happy! Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

alex76 - e destul de ciudat ce ne zici tu

Cat de sigur esti ca mecanicii te-au informat bine ? Cata incredere ai in cele spuse de ei ?!

Mi se pare foarte straniu ca la nici 8000 de km sa crape un piston.

Nu zic ca, daca e cum zici tu ca a fost rupt, atunci nu stiu cum functiona motorul .... dar in fine.

Nu contesta nimeni ca nu apar probleme de fabricatie si oricand pot aparea chestii nedorite la orice masina, dar ...

Parca vad ca a fost altceva, si astia sperie lumea aiurea ...

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la o chestie din asta romaneasca, gen te ajuta sa treci strada si daca nu ai nevoie. Cand au aparut simptomele am crezut ca o fi combustibilul sau vreo bujie, in cel mai rau caz bobina sau vreo supapa arsa. La service mi-au aratat pe tester ca in cilindrul cu pricina aveam compresie 4, in ceilalti 11-12. Trimis testul la Porsche Bucuresti, interpretare piston rupt. Consecinte: asteptat cateva zile piesele sa vina de la Viena, ieri au urcat masina pe elevator si schimba tot:chiulasa, supape etc. Am vazut cu ochii mei piesa incriminata, era pe bune. Am inteles ca-i prima data cand desfac un 1.4 tsi 160 hp. Mecanicul avea o brosura de vreo cateva zeci de pagini trimisa de la Bucuresti cu toate operatiunile ce trebuia sa le faca, detaliate asa ca pt. copii mai putin dotati, gen: acum desfaceti piulita 4, cu inbus de 6, vezi foto. Va dati seama ce entuziasm m-a cuprins si mandrie ca ajut oamenii sa dobandeasca experienta. Altfel, am inteles ca probabilitatea sa patesti ceva similar la 8000 km este mai mica decat sa te calce un R8. Nu ma agit, garantia functioneaza, sper ca sa fie singura defectiune majora mult timp de acuma incolo iar membrii forumului sa nu mai posteze vreo problema asemanatoare ever.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot mir ce norocos sunt. Ieri m-am dus sa ridic masina. Testata din nou cu vagcom-ul dupa reparatie, nici o problema, inclusiv facut o proba pe drum, vreo 20 de km, mi s-a spus. Ma astepta spalata si bucurosa ca scapa dupa doua saptamani de stat in service. Mandru nevoie mare, am incercat sa o pornesc.

Rezultatul: dupa vreo doua minute am reusit cu chiu cu vai. Facut iar o testare, pompa de inalta presiune dusa. Deschis iar comanda pt. piesa, probabil vine in doua zile. Deci undeva pe la inceputul saptamanii viitoare ma duc iar sa imi recuperez masina. Chiar sunt curios ce urmeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pf.... mare ghinion ai. Sper sa se termine cu ghinionul odata.

Se pare ca se poata frumos cu tine cei de la Autoworld :vwrullz:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. urare. Nu doresc nici la dusmani un ghinion similar. Dat fiind probabilitatea extrem de redusa de a se confrunta cu ceva similar, sunt convins si sper ca ceilalti posesori de tsi sa nu pateasca la fel. Doar am avut eu grija sa atrag riscul asupra mea. Despre dealer nu ma pronunt deocamdata, astept sa-mi recuperez masina si sa vad cum se comporta dupa ce au cotrobait atata prin ea.

Numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intrebare de viitor posesor al unei O2, 1,4 TSI-122CP: Care este diferenta la intretinere intre 1,4TSI si 1,6 MPI. Inteleg ca performantele sunt net superioare la 1,4TSI (la fel si pretul), dar ca service - revizii, consumabile, durata de viata - ce puteti sda imi spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pai iti spun cum ar trebui sa fie (teoretic). Practic nu stiu cat costa reviziile si consimabilele la 1,6 MPI. Eventual uita-te pe aria de Golf 5 la topicul de revizii si compara :rolleyes:.

Teoretic durata de viata e mai scurta la 1,4 TSI

Teoretic revizia e mai ieftina la 1,4 TSI (mai putin ulei, in rest aceleasi cheltuieli).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ma tot mir ce norocos sunt. Ieri m-am dus sa ridic masina. Testata din nou cu vagcom-ul dupa reparatie, nici o problema, inclusiv facut o proba pe drum, vreo 20 de km, mi s-a spus. Ma astepta spalata si bucurosa ca scapa dupa doua saptamani de stat in service. Mandru nevoie mare, am incercat sa o pornesc.

Rezultatul: dupa vreo doua minute am reusit cu chiu cu vai. Facut iar o testare, pompa de inalta presiune dusa. Deschis iar comanda pt. piesa, probabil vine in doua zile. Deci undeva pe la inceputul saptamanii viitoare ma duc iar sa imi recuperez masina. Chiar sunt curios ce urmeaza.

salut

imi dau cu parerea doar ,dar in timpul reparatiei au schimbat pompa buna cu una defecta un ciubuc bun.

poate fac un pacat dar asa sintem tratati in reprezentantele de mari fite din romania.si mai am o nedumerire si anume ca intr-o reprezentanta nu o sa gasesti mecanici buni ,ca un mecanic bun cistiga intr-o zi cit le da salarii acolo intr-o luna .

aparind un motor nou si compex pe piata cum e tsi-ul, nu era normal sa fie chemat un mecanic in germania la fabrica sa se specializeze in reparatia lui pentru eventualele probleme aparute la consumatori?................................................................................

......................

sint intrebari fara raspuns intr-un cuvint.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posesorii de motoare 1.4 tsi mai ales de putere mai mare adica cele de 140,160 si 170cp, ati avut probleme cu consumu de ulei? Tinand cont ca e o putere mare intr-un motor mic cu ulei mai putin nu pot interveni probleme de ulei la un mers mai agresiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Tinand cont ca e o putere mare intr-un motor mic cu ulei mai putin nu pot interveni probleme de ulei la un mers mai agresiv?

Este o presupunere sau ce? Nu vad o legatura directa. Un lucru este clar, orice motor forjat iti va consuma ulei - cel putin asta spune mecanica mea

Eu pot spune ca folosesc GT-ul 90% din timp normal, restul de 10% fiind doar ceva escapade gen Cheia sau Valea Buzaului insa pot spune cu mana pe inima ca nu am completat niciun gram de ulei in aproape 50k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mOFO o evacuare misto pentru motoru nostru ar fi cea de la Abt ( si eu tot salivez la ea :hainoroc: )cu 4 iesiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine aceea evacuare este prea mult =), poate pe GTI este ok, dar la 1.4 TFSI ar arata prea over-stated.In plus, eu caut de la evacuare performanta in plus, nu neaparat sunet mai gros, oricum sper ca in vara sa inchei capitolul turbo back la acest motor :somnmare:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!