Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Nu detin adevarul absoult, dar as spune marketing :P. Probabil au facut media :8:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P @rex:pai si atunci ai idee sau cunostinta gt de 170 cai ce cifre reale are?pt ca mie mi-ar fi greu sa cred ca poate avea ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ rex - Nu cred ca producatorul ar risca o diferenta atat de mare la o valoare ce poate fi masurat. Ar fi interesant de aflat cu ce masoara VAG cuplul si puterea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar nu am cati cai reali are motorul de 170cp, sorry.

Eu cred ca aceasta imparteala: 122, 140, 170 e facuta pe rationamente de marketing.

Cum ma gandesc eu: daca TSI 140 are 160 de cai si TSI 170 are 170 de cai diferenta la pret este foarte mare intre cele 2 modele si poate, pentru putini se justifica.

Dar, de fapt diferentele nu sunt numai la motor ci si la frane (la TSI 170 sunt frane de GTI), la jante (de 17 pe TSI 170), ESP standard la TSI 170cp, etc.

In plus TSI 170 era disponibil doar cu dotarea GTSport (si inainte GT).

LE: szaki uita-te cati cai are RS4 :P.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare:daca tu chiar crezi ca cel de 140 are 160,de ce atunci cand sunt puse in paralel 140 cu 170,o ia rau de tot ala de 140?ca doar 10 cai....nu or fi chiar asa de rai ....sau 122 vs 140,bineinteles toate stock?ideea e ca eu nu urmaresc sa starnesc nici o polemica,ci doar sa ma informez de la cine stie...sau macar are un pic de idee....toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut rex

cum a fost senzatia cind ai mers cu cip si fara?(la revizie) cred ca acum poti sa faci o diferenta . cred ca programul celor de la revo e bun am citit ceva dar la noi nu sint prea cunoscuti la fel ca cei de la tcm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devil

In primul rand nu stiu cati cai reali are TSI 170 si in al doilea rand cele 2 motoare nu au aceeasi cutie de viteze (chiar si manuala, difera codul in ETKA). Si setarile cutiei de viteze conteaza foarte mult. In rest nu stiu -_-.

Oricum, din punctul meu de vedere e clar ca TSI 122 are aprox 135cp, iar TSI 140 are aprox 160cp (din nou, testati de mai multa lume, independent)

cosmin74

Despre tuneri nu are rost sa vorbim. Eu te-as sfatui sa vorbesti cu cat mai multi si apoi sa tragi singur concluziile.

Despre cum m-am simtit cu softul stoc cred ca am vorbit cu cate pagini mai in spate, dar mai scriu inca o data. Cand eram cu soft-ul stock am mai calcat-o sa simt diferenta si pot spune ca e o diferenta IMENSA. Mi s-a parut foarte lenesa masina cu softul stock (evident ca m-am obisnuit cu cel de acum :). Evident ca inainte sa imi fac chip-ul nu mi s-a parut o masina lenesa, ba din contra.

Revizia am facut-o mai bine de o luna, dar nu prea am avut timp sa postez graficul :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa o fi rex,nu te contrazic!dar mi se pare cel putin bizara toata treaba.intrebare:daca ma duc cu a1a in 6000 rot de ex si schimb a 2a,uneori se aude un zgomot,un harst,ca si cum nu as calca ambreiajul.mentionez ca ambreiajul e calcat complet,iar testul a fost repetat de mai multi soferi,insa nu face tot timpul.cod cutie JAU.any ideea?in speranta unui raspuns...all the best.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devil

In primul rand nu stiu cati cai reali are TSI 170 si in al doilea rand cele 2 motoare nu au aceeasi cutie de viteze (chiar si manuala, difera codul in ETKA). Si setarile cutiei de viteze conteaza foarte mult. In rest nu stiu :D.

Oricum, din punctul meu de vedere e clar ca TSI 122 are aprox 135cp, iar TSI 140 are aprox 160cp (din nou, testati de mai multa lume, independent)

cosmin74

Despre tuneri nu are rost sa vorbim. Eu te-as sfatui sa vorbesti cu cat mai multi si apoi sa tragi singur concluziile.

Despre cum m-am simtit cu softul stoc cred ca am vorbit cu cate pagini mai in spate, dar mai scriu inca o data. Cand eram cu soft-ul stock am mai calcat-o sa simt diferenta si pot spune ca e o diferenta IMENSA. Mi s-a parut foarte lenesa masina cu softul stock (evident ca m-am obisnuit cu cel de acum :)). Evident ca inainte sa imi fac chip-ul nu mi s-a parut o masina lenesa, ba din contra.

Revizia am facut-o mai bine de o luna, dar nu prea am avut timp sa postez graficul :D.

salut

tocmai deasta te-am intrebat conducind zi de zi cu cip si apoi pt citeva ore l-ai scos trebuia sa iti dai seama de dif .te-am intrebat din cauza ca ma bate si pe mine un gind tot la revo sau tcm dar mai intii o evacuare serioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin74 de ce nu pui turbina da TSI 170/140?

Eu asa as face daca as avea banii: intercooler (tu il ai deja), turbina TSI 170/140; evacuare schimbata (downpipe-ul e altul pt aceasta turbina decat cea stock) si apoi soft :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin74 de ce nu pui turbina da TSI 170/140?

Eu asa as face daca as avea banii: intercooler (tu il ai deja), turbina TSI 170/140; evacuare schimbata (downpipe-ul e altul pt aceasta turbina decat cea stock) si apoi soft :).

salut

o evacuare cu 4 guri la final din inox si cred ca ma opresc aici

cosmin74 de ce nu pui turbina da TSI 170/140?

Eu asa as face daca as avea banii: intercooler (tu il ai deja), turbina TSI 170/140; evacuare schimbata (downpipe-ul e altul pt aceasta turbina decat cea stock) si apoi soft :).

salut

o evacuare cu 4 guri la final din inox si cred ca ma opresc aici momentan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O evacuare serioasa insemna cu tot cu catalizator si downpipe, apoi ar fi bine de stiu cat costa turbina TSI 170, noua am inteles ca este exagerat de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O evacuare serioasa insemna cu tot cu catalizator si downpipe, apoi ar fi bine de stiu cat costa turbina TSI 170, noua am inteles ca este exagerat de scumpa.

cat poate fi turbina aia? 2000EUR? dar cea de diesel cat e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu era mai ieftin sa cumparati direct tsi-ul de 170 cp? Motorul asta, fata de cel de 122cp, are alt vilbrochen, alte biele etc. care sa suporte cuplul mai mare.

EDIT: S-ar putea sa fi gresit mai sus. Acesata diferenta sigur exista intre 1.4 FSI aspirat (80cp) si 1.4 TSI (140 si 170cp).

Insa, cele doua TSI-uri de 140 (BMY) si 170 cp (BLG) au acelasi arbore cotit si acelasi tip de biela. ( cod arbore: 03C 105 101 BC, cod set biele: 03C 198 401 ).

In versiunea mea de etka nu am tsi-ul de 122cp. Ar fi interesant sa vedem daca sunt aceleasi piese. Poate posteaza cineva si codurile pt 122cp

numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e puterea si la roata si la volant. La volant e cea de 135cp.

Am mai avut discutii cum ca e greu de crezut ca la 236NM si 135cp se declara 200NM si 122cp. Atunci am pus graficul dyno al unui tuner (aceste inregistrari erau cu softul stock), iar lumea a zis ca e imposibil. Asta m-a ambitionat (am mare incredere in acel tuner) sa verific acel grafic dyno si uite ca a iesit cum a spus tuner-ul :). Daca mai face cineva un dyno sunt convins ca va arata tot asa.

P.S. TSI-ul de 140cp are peste 160cp reali la volant (aici sunt si alte grafice care pot confirma).

LE: discutia a mai fost si aici: http://vwforum.ro/index.php?showforum=13

De 1.4MPI stiti ceva?Oare citi cai o avea si ce cuplu in realitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic:neaparat mult peste ce da vw.nemtii de la vw umbla cu cioara vopsita,e criza,tre sa vanda si camufleaza cai si nm sub orice model.vre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P adica astia de la vw sunt niste mincinosi parsivi in timp ce ceilalti spun adevarul pur? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P era o gluma,un pamflet.chiar cred ca vw stie ce face si ce vinde.dar ca orice pamflet,e posibil ca el sa aiba un sambure de adevar.te duci sa iei niste cai,si ce sa vezi,ai 15-20 de cai moka.hmmm.ciudat,nu?pamflete,pamflete,pamflete...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos sa cititi de aici: http://rri.se/

Acolo se testeaza puterea la roata (la butuc mai exact) vs. puterea la volant declarata de producator. Puteti vedea 636 vehicule apartinand la 39 de marci.

Ca si exemplu:

Audi RS4 '07 are declarati 420cp si are 333cp la roata

BMW M3 '07 are declarati 420cp si are 378cp la roata.

LE: TSI-ul de 140cp are 138cp la roata (deci considerabil mai multi la volant).

LE2: "Cars(engines) with more performance on the wheels than stated in the engines are a bonus for the car buyers. This phenomena can be due to market reasons and the difficulty to control engine performance within small limits. In the other end of the grapf we find the discrepancies of more than 10-15% (depending on powertrain design) and there we have the bad transmissions and/or the engine performance cheates" - citat dintr-un pdf din link-ul de mai sus.

Informatie e destula pe net, dar fiecare o interpreteaza cum vrea.

LE3: NemeSys_xxl nu stiu cine a zis ca ceilalti spun adevarul "pur" :P.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu toata stima,cred ca pe majoritatea ne intereseaza puterea la roata,cea care ajunge pe asfalt!care oricum e mai mica,pt ca exista pierderi de transmisie.ca o parere personala,cred ca vw a facut o treaba excelenta cu aceste 1.4 tsi,in fiecare treapta de putere,incercand sa acapareze cat mai multe stiluri de condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) ? Oare sa fim si noi(cei cu VW POLO 9N3 1.4MPI)norocosi?Avind in vedere faptul ca aceeasi motorizare pe SKODA FABIA si SEAT IBIZA are 86 cai in acelasi cuplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insa vor ramane,stock,cunoscute ca 122-140-170.fiecare va fi mai performant decat altul,stock vorbind,diferentiate prin cai,nm,viteza,secunde,si alte criterii masurabile.repet,vorbesc de configuratii stock.nu ma va putea convinge nimeni ca 122 are 138 de exemplu,dar e lasat in urma de 140,sau ca 140 are peste 160 dar e lasat in urma de 170.vorbeam de cai.toate cele bune si pace pe pamant. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca ce ne intereseaza e puterea la roata!

Nu cred ca contesta vreo persoana 0-100 la cele 3 motoare, indiferent cati cai au fost declarati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat un grafic dyno la acest mesaj.Cu toba finala, filtru si soft scoatem 164 CP si 280 NM, asadar turbina stock duce, iar unde mai punem ca nu are traseu complet la evacuare si probabil nici bujii mai reci(acestea influentand mai mult cuplul motor), ca sa nu mai vorbim de intercooler aditional.

Sursa

post-17806-1248446427_thumb.png

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... frumos.. Si mie mi-a dat cuplu de 286 tot la 2800 si cai 158,7 numai din soft. Din pacate nu pot pune fisa pt ca nu o am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!