Jump to content
rex

1.4 TSI (TFSI)

Recommended Posts

Klauserman

Salut,

Poti sa incerci la Autonik, in urma cu, cativa ani erau ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin
Posted (edited)

@the_raducu, ti-as recomanda sa nu reconditionezi turbina, pentru ca este loterie mare, mai ales la benzina unde sunt temperaturi mult mai mari fata de diesel.

Codul tau original este 03C145702P, productie Melett.

Daca cauti Melett, probabil reconditionat de fabrica, codul este K032074DAB4.82KCAXM, gasesti la Turbolider, cu turbina ta la schimb.

Chiar daca costa triplu fata de reconditionare nu ai alte probleme ulterioare, este reglata pe bank, daca mai pastrezi masina TCO o sa fie mult superior.

 

Sau incearca SH, cred ca mai bine fata de reconditionare.

Poti cauta SH si codul 03C145703A, 03C145702B, 03C145701T, 03C145701K, 03C145701B.

Edited by Dolfin

Share this post


Link to post
Share on other sites
the_raducu

multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeeeeman
Posted (edited)

Sau o poti face la AVD 

O trimiti prin posta sau te duci tu la Bucuresti. 

Edited by yeeeeman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Si inca ceva pentru @the_raducu, trebuie sa investighezi de ce a picat turbina, sa nu patesti la fel cu urmatoarea.

Cand o schimbi cel mai probabil ca o sa fie nevoie si de schimbarea conductelor de ungere a acesteia, pe langa saibe, garnituri, inele etansare, suruburi, cel putin asa o sa-ti ceara cei care vand Melett, si asa este normal sa faci chiar si cu una reconditionata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SelesanD

@the_raducu

Si eu am reconditionat turbo in Timisoara la un 1.4 TSI ,motor BMY ,Golf 5  acum 4 ani aproape si in zi de astazi functioneaza...

Cauza pt care mi-a cazut turbo a fost uleiul prost(castrol) si obosit la 11kkm(desi era Long Life) , s-a calit axul central al turbinei.

Am schimbat si garnituri, conducte ,etc...pret total cu schimb ulei 1750 ron.

Daca gasesti pe cineva sa stie ce face , poti sa-l reconditionezi daca nu , mai bine nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cosmin Ch.
On 5/22/2020 at 5:40 PM, vladandrei51 said:

In primul video suna camshaft adjuster-ul (nu stiu ce denumire are in romana 😪) care a fost revizuit dupa 2011, pur si simplu "trosneste" la cold start, atata ca suna pentru 2 secunde, de stricat nu strica nimic.

In al 2-lea video (sunet mai metalic), acela este lantul. 

Primul inca suna la mine, de asemenea suna si lantul inainte sa il schimb ca in al 2-lea video. camshaft adjuster-ul suna pe ca si cand ai da volumul mai tare, sa zic asa, pentru o secunda la motor, dar nu e neaparat un sunet cu o tonalitate distinctiva, pe cand lantul suna metalic, se aude efectiv sunet de metal pe langa sunetul motorului. Eu am patit de vreo 2 ori cand era cald rau afara si cand nu mai pornisem masina de mult sa sune lantul pana reporneam motorul (in sensul ca nu se oprea dupa ~2 secunde). :)) 

Din pacate e un sunet pe care nu poti sa-l reproduci la fiecare pornire de 100 de ori sa stai sa-l analizezi, e de inteles de ce un service multimarca (cu precadere daca stiu problema lanturilor pe tsi-urile vechi si stiu ca al tau nu au fost schimbat, si cu precadere daca se iau dupa vorbele clientului "suna ceva la pornire sefule"), vor zice din start ca e lantul. Can't blame them.

Mai, aici e si vorba ca te informezi ca nu vrei sa ramai cu masina in drum ca tot prostul, nu vrei sa ajungi in situatia sa iti cauti motor in dezmembrari, preferi sa inlocuiesti anumite piese proactiv ca sa nu accelerezi degradarea altora sau, again, sa nu ajungi in situatia sa cauti motor in dezmembrari :))

Eu in vacanta trecuta de vara am facut un mini tur de Europa, undeva sub 5000 km, nici o secunda nu am avut vreo emotie ca se va intampla ceva, in portbagaj aveam bagaje, nu ulei etc . Daca mi-ai da un 1.4 TSI stock < 2012, nu as avea curaj sa ies din tara cu el. (m-am trezit in Austria cu o bolfa in cauciuc, dar asta nu e vina masinii :))

Salut! Dețin o Skoda Octavia 2012 luna 11 și tot aud acel sunet ca in video 1(uneori mai tare alteori mai încet). In decembrie când am achiziționat-o am schimbat uleiul Castrol 5w30, pana in pandemie nu am auzit sa fi făcut așa(fiind și mai frig). După pandemie ori am auzul prea fin ori ma plictisesc dar parca atunci când merg cu geamul deschis când trec pe lângă mașini parca se reflecta un zăngănit (zornăit)de lanț. Chiar și când o accelerez pe loc se aude. Este normal? Nu cunosc pe cineva cu acest tip de motor sa pot face o comparație de exemplu atunci când accelerez pe loc.  Sa fie ceva de la ulei?  Acum am in jur de 6000km de la schimbul de ulei. Sau sa am eu lipsa de ocupație ? 

Multumesc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BadGrandpa

Mergi la un service si verifica distributia / alungirea lantului. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ratonul
Posted (edited)

Avem "reprezentanta" BorgWagner (producatorul de turbine originale pt 1.4 tsi) la Brasov. Chiar zilele trecute am reconditionat turbina unui golf cavd la ei. Total 1225 Ron cu miez original. in aceeasi zi a ajuns la ei, au reparat-o si au trimis-o inapoi. Transportul dus-intors este gratuit. La alte firme am primit preturi mai mari pt reconditionare cu miez aftermarket...

https://www.borgwarner.com/aftermarket/boosting-technologies/distributor-search

www.turbocenter.ro/promotii/diagnosticare-gratuita

www.turbocenter.ro/promotii/diagnosticare-gratuita https://www.turbocenter.ro/promotii/diagnosticare-gratuita

Edited by Ratonul

Share this post


Link to post
Share on other sites
the_raducu

Am inteles

Suna bine si pretul

Multumesc!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Costyy73

Salut tuturor.Nu stiu daca postez in topicul adecvat si imi cer scuze pt asta...Posed un Tiguan 5N din 2009,1.4 tsi,150 cp,cod motor CAVA.Acum 1 luna am schimbat distributia(lant,role,intinzatoare,semering,variator,curea,etc) la reprezentanta Porche in urma erorii P0016(G40) care au zis ei e necorelare distributie,lant intins s.a.m.d. Problema e ca dupa aceea am dus-o inapoi de 3 ori cu aceeasi eroare aparuta,si nu ii dau de cap.Mentionez ca au verificat si axele cu came si senzorul si nu necesita schimbare...Are cineva vreo idee ce poate fi? Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites
DECC

Buna ziua

Un manual service pt EA 211- 1,4 TSI CRJA sau CNLA , stie cineva de unde se poate obtine?

Multumesc pt timpul Dvs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
spido

@Costyy73 au demontat din nou distributia sa o verifice? La montaj poate sari f usor un dinte la pinion.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Costyy73

Spido...da...au demontat-o si montat-o si aliniat-o de 3 ori...azi a fost a 3 a oara...a mai ramas sa vina semeringul care au zis ca l-au stricat si tre sa-l schimbe...dupa aia sa faca teste iar🤦‍♂️

Share this post


Link to post
Share on other sites
spido

Daca nici reprezentanta nu-i mai da de cap..ce sa mai zic?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Costyy73

Spido...ce reprezantanta...vai si amar...nici cei din D de Vw nu au dat de buba...au trimis cei de la Porche la ei tot ce au facut si raspunsul a fost sa verifice axele cu came...care sunt bune,zic cei de la Porche...nu mai sunt mecanici buni deloc🤦‍♂️ 

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrian001
Posted (edited)

Sunt, dar pe cale de disparitie si nu la reprezentanta. Pentru multi mecanici reprezentanta reprezinta "rampa de lansare".

Edited by adrian001

Share this post


Link to post
Share on other sites
Costyy73

Adrian001...daca stii unul bun in Tm,chiar te rog,daca vrei,indruma-ma...sunt care sunt buni,dar nu vor sa se bage la benzinare...ma rog,fiecare face ce-i place...multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
spido

Confirm. Fug de aceste benzinare ca de dracu. Posesor 1.4 Caxa 190k. Fara zornaieli,fara zdranganeli.. Ulei,filtre si cam atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vali zak

Eu cred ca fug de benzinarele astea pentru ca nu stiu sa le repare sau merg la ghici. Un mecanic desavarsit nu repara doar diesel sau doar benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Haideți sa continuam discuția despre acest motor si fără posturi reclama, anti-reclama sau păreri pro sau contra reprezentantelor si/sau mecanicilor pentru ca avem alte locuri unde se discuta despre asa ceva. 

Mulțumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cosmin Ch.

Salutare!

Din lipsa de ocupatie am zis sa mai ma joc putin cu interata VCDS.

Am incercat sa monitorizez Missfire la pornirea la rece (~30grade), si am observat asta in primele 30 secunde:

Cilindrul1: 6

Cilindrul2:0

Cilindrul3:2

Clinidrul4: 17

Dupa ce revine la turatii nominale, aleator mai apare cate un missfire pe cilindri apoi se sterge counterul de missfire.

Apoi am mers si am verificat detonatiile si am cam asa:

Cilindrul1: 0.92V

Cilindrul2: 1.248V

Cilindrul3: 1.248V

Clinidrul4: 078V

 

Implicit variatii in idle -40rpm fata de valoarea de referinta, niciodata peste acea valoare.

Benzina utilizata este de la OMW, 95.

 

Mentionez ca nu apar erori,dar parca unoeori la semafor apar mici  vibratii.

Pe cartea service este bifat schimbul bujiilor, urmand la 180k. Acum are 160k.

Consumul este decent, in weekned 4 persoane + junior + bagaje+ AC in jur 5.4.

In oras cam 8-11 depinde cum este traficul.

Imi fac griji degeaba ? Sa fie din cauza benzinei?

Share this post


Link to post
Share on other sites
spido

Da,e benzina +depuneri pe injectoare/supape. Eu bag un aditiv de la Liqui Moly  si toarce ca o măta.Pina la aditiv facea ca a ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai.onu94

@Cosmin Ch. poti sa schimbi si bujiile, rau nu are ce sa faca, doar bine. Totusi, tinand cont ca bujia iti controleaza explozia si au deja 40.000 km, e clar ca nu mai sunt la prima tinerete. Dar in principal cum a zis si spido, calitatea benzinei (si depunerile din motor daca sunt exagerate) e responsabila cand ai un tremurat fin la relanti. Incearca 2-3 plinuri de benzina 98/100 consecutive (pt aditivii extra nu neaparat pt cifra octanica) si vezi daca se observa vreo diferenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
92nbk

@spido ce aditiv de la Liqui Moly folosesti ?  Ai putea atasa un link cu produsul respectiv ?

Mersi ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri