Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

In București ai vreo citiva pasionați care cred ca te pot ajuta, măcar cu o diagnoza ok... Vezi pe la servicii... 

Ii ai pe Pronet, AlBundy etc... Parcă și Spido e din București... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc, baieti! Am un 1.4 TSI CAXA, 122 cp, si cand e foarte cald afara, se mareste relantiul la 900-1000 rpm si tremura motorul, ca si cand nu ar merge rotund. Acest lucru il face doar cand e motorul cald, niciodata cand e rece, si cand sunt temperaturi mari afara. Seara, spre exemplu, nu face. Relantiul nu scade pana cand nu o repornesc. Si nu e vorba de consumatori, ca face asa si fara consumatori, deci... ce ar putea fi de vina? Ce as putea sa verific? In rest trage bine, totul e ok, dar relantiul si-l mareste uneori si nu inteleg de ce. Verile trecute nu facea asa, oricat de cald era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe youtube, tocmai ce au reparat un tsi cu turbina sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pe youtube? Si in al doilea rând, turbina face presiunea corespunzătoare si nici nu fluiera. Daca era spartă cum spui, banuiesc ca facea mereu, nu doar cand e foarte cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti voi trimite link ul pe PM de pe youtube. 

Cand am zis ca au reparat un tsi cu turbina sparta, doar ti am dat o referinta ca baietii stiu ce fac. Si de cand ii urmaresc au reparat mai multe tsi uri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baietii stiu ce fac, dar sunt ocupati. Daca vrei o constatare te baga in 3-7 zile un 30 minute. Pt reparatii mai maricele, dureaza 4-8 saptamani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu uitati-reclama e sufletul comertului! Am urmarit si eu clipurile lor, sunt ok dar nu wow, cunosc mecanici privati cel putin de talia lui Vali care au o gramada de clienti si nu au nevoie de reclama?.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii despre Tiguanul meu 1.4 TSI (care nu porneste) .... de fapt nu am detalii in plus ... doar că @MyKe a avut amabilitatea să mă ajute cu un tester (si ii multumesc foarte mult pentru asta, sa-i dea dumnezeu sanatate !), dar tot nu am elucidat defectul... nu apar erori pe tester !!!. Doar că pe testerul lui a putut sa citeasca presiunea dupa pompa de inalta presiune, care este acum (cu pompa noua schimbata) - peste 70 bari ... deci, injectoarele nu sunt vinovate (nu pot fi toate blocate) ... deci  macar ar fi trbuit sa porneasca ... de aceea, este posibil sa fie lantul de distributie sarit de la punct. Urmeaza, ca mecanicul sa desfaca motorul pentru a ajunge la lant, numai ca el nu poate face asta mai devreme de luni, ziua in care am si programare la Midocar Vitan ... nici nu stiu ce decizie sa iau ... cei de la Service Titan nu mi-au raspuns la nici un fel de contact, oricum nu prea am auzit lucruri bune despre ei (cam ceea ce spunea @bgd_b92 despre ei ... mi-au zis inca 3 persoane) ... sunt cam plini de ei și schimba piesele in bloc ... in fine, eu imi doream doar o diagnoza ... macar sa stabilesc defectul !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, George222 said:

este posibil sa fie lantul de distributie sarit de la punct.

Dacă asta ar fi singura cauză ar trebui să ai bujiile umede ca efect indirect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK ! ... o sa-i spun mecanicului sa verifice si asta ! ... orice idee poate fi salvarea mea !

 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da quote postării anterioare.

Având în vedere că este ok compresia este mai puţin probabil ca distribuţia să fie sărită, dar oricum bujiile trebuie să fie verificate pentru că starea lor poate da ceva indicii despre cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK ! .. intreb ca nu stiu: daca una dintre bujii ar avea probleme, motorul nu ar porni, sau poate porni cu si cu mai putine bujii... spun asta, pentru ca stiu ca a verificat doar 3 bujii, dar numai pentru scanteie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că pornește si in 3 dacă toate condițiile necesare pornirii sunt îndeplinite. 

În general dacă bujiile au scânteie ok si se umezesc cauza poate fi distribuția decalată. Dacă dau scânteie si sunt uscate atunci dintr-un motiv sau altul nu ajunge combustibil în cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! La voi ce scrie pe capacul la benzina? MIN 95? Din carte reiese ca pot alimenta cu carburant având cifra octanică mai mare in cazul meu. Voi ce folosiți ? 

Am făcut primii 8000km și am trecut pe Ravenol. Pare sa nu se mai audă variatorul la prima pornire. O fi o coincidenta...

877CBBBB-2F9F-47E1-9E4C-7D29C16FE07D.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minim 95 deci poti sa pui mai mare si trage ceva mai bine dar si consumul creste un pic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carte e contrar, cu un “poate” in fata :creste puterea scade consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CAVD (160CP) folosesc doar 98+, se simte foarte clar diferenta de putere si am impresia ca scade si consumul putin, plus din tot ce am citit cele cu problema clasica de pistoane/inele crapate foloseau in predominanta de 95. (Scrie tot min 95 la capac)
Nu cred ca se simte vreo diferenta la motorizari care nu sunt concepute pentru cifra specifica (decat poate daca benzina are ceva aditivi speciali), dar cat timp motorul nu poate/"nu stie" ce sa faca cu ea, diferenta este doar la casa de marcat.

 

Modificat de Wololo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,  am masina in service pt. schimbarea distributiei.... pb e ca m-a sunat mecanicul ca nu se potriveste noul lant pe pinioane(model vechi cica pinioanele) si a dat comanda de inca doua pinioane, comandasem  lantul, intinzatoarele,patinele pe original+variatorul ax came febi(1200) fata de 2800 lei pe original..din ce am vazut de pinionul din partea de jos  este si lantul al doilea de la pompa de ulei,  cunoaste cineva daca  trebuie inlocuit obligatoriu si lantul de la pompa de ulei implicit  pinion pompa ulei?  s-au  se potriveste pe noul  pinion, cel care angreneaza ambele lanturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee daca la varianta de 125 cai CZCA din 2015 a aparut vreun update de soft pt motor? dupa 5 ani de folosinta tot sunt momente cand smuceste la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspund tot eu, am schimbat doar pinionul  nu a fost necesar sa schimb si lantul de la pompa de ulei..

118806541_239478547347073_4248708350953216707_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 3/20/2016 at 9:00 PM, Alex vnt said:

Salutari, 

Rog moderatorii sa deschida on nou topic pe aceasta tema daca este posibil. Multumesc

Am un vw golf 6 2011 , 1.4 tsi, 160 de cai, dsg 7

Acum o saptmana, eram in mers si cand am vrut sa fac o depasire , masina pur si simplu nu s-a mai turat peste 3000 de turatii ( a intrat in limp mode ) si s a aprins martorul motor.

Precizez ca acest simptom il are si acum .

Am pus testerul pe ea si au aparut urmatoarele erori :

1 ) P10AC - magnetic clutch for mechanical short circuit to ground - Permanent

2 ) P10AE- current sensor for magnetic clutch for electrical charger electrical malfunction - permanent

Am cautat primul cod de eroare pe google si in forumuri ,si am observat ca trebuie schimbata pompa de apa ( magnetic clutch atasat de ea )

Am inlocuit pompa de apa  ( in jur de 900 de ron ) si am eliminat prima eroare.images.jpg.df83e2accf69e347ee26211395ae3

Acum a ramas doar a 2a eroare cand pun testerul, dar masina are aceleasi simptome ( nu trece de 3000 de turatii ) oricat as incerca .

Are cineva vreo idee cum as putea sa rezolv aceasta problema ? Am mers cu ea la toate serviceurile din oras si nu prea stie nimeni de la ce este ( cei de la reprezentanta imi spuneau ca trebuie inlocuit ambreiajul, dar ca nu o pot face ei si sa merg la bucuresti la PBN :)) )

 

Va multumesc, astept raspunsuri .

 

 

 

Salut ! Eu am un Tiguan 1.4 TSI 150cp si am avut si am in continuare aceeasi problema cu a ta. La mine initial, s-a rupt cureaua de la pompa de apa (cureaua de accesorii) si rola ... le-am scimbat, apoi nu mai pornea motorul = sarise distributia (care e pe lant) de la punct. Am schimbat si chitul de distributie ... bine ... de fapt am schimbat si pompa de inalta si pompa de ulei (la sugestia mecanicilor) ... in fine, motorul a pornit, a mers cu ea 20-30 min dupa care nu a mai pornit (din nou) = de data aceasta a dat jos chiulasa (rectificat, schimbat garnitura si toate 16 supape care erau afectate) ... după ce a pus totul la loc, am probleme cu acceleratia (ba nu se accelereaza, ba se accelereaza singura ... turbina nu porneste) ... iar defectul este la fel ca la tine: cu ambreajul care cupleaza compresorul și ambele sonde lambda dau eroare ... deci, banuiesc ca am tot un scurt circuit !?!!

... uite aici erorile pe care le citeste pe tester: 

... a 4-a eroare (cea cu turbina dispare) ... dar cele 3 apare imediat ce pun cheia in contact !

9C6545A7-E610-4CC1-9554-F3437FE9E025.jpeg

E1272078-5150-451B-A6C1-90C1CA743B10.jpeg

C4F7248B-6863-47CF-94BD-B69A9C10BCA4.jpeg

FA8CF460-3815-4724-8446-ECD367AF5947.jpeg

On 3/20/2016 at 9:00 PM, Alex vnt said:

 

 

 

Modificat de George222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu un VW 1.4 tsi 4motion 150cp si intampin aceasta problema P10A0. La fel ca si la ceilalti care au vorbit despre aceast eroare si la mine se opreste turometrul la 3000-3200 rpm. Inca nu am reusit sa ajung la mecanic, am programare saptamana care vine.

Am atasat cateva printscreens facute in aplicatia EOBD Facile Plus.

Orice sugestie e binevenita mai ales ca merg la mecanic si as avea o idee cam la ce sa ne uitam....Daca va uitati la poze o sa remarcati ceva de genul ca la Cilindrul 2 a dat de peste 100 de ori misfire...celelalte 3 sunt la zero. In cartea masinii scrie ca bujiile au fost schimbate acum 2 ani...

20200927_130747.jpg

20200927_131238.jpg

20200927_131720.jpg

20200927_131258.jpg

20200927_130902.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr P10A0 schimbi clapeta de pe tubulatura admisie aer

 NU clapeta de acceleratie..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou.

 

Dupa un drum de aprox. 270km acum imi arata asta:

20200928_003405.jpg

20200928_003457.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!