Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Am căutat in manual și nu am găsit o norma la antigel, la ulei era trecută. Mulțumesc pentru info :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vezi ca scrie pe vasul de expansiune ce fel de antigel este. In principiu G13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amandoua norme sunt bune si recomandabile! Original cu G12+ a iesit motorizarea. Hepu este bine daca normele corespund! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor. Exista undeva scris norma? Ca in cazul uleiului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe borcan...in manual...Eu am bagat numai oem G12++ sau G13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi cavd 160 cai, antigelul a făcut un fel de spumă sau nu știu ce e, motorul nu fierbe, nivelul antigelului e normal, nivelul uleiului e normal, capacul pe unde pun ulei e curat. Ce ar putea fi? 

IMG_20210307_115747.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Uite aici problema ta dezbatuta: 

https://vwforum.ro/topic/110688-spuma-in-vasul-de-expansiune/#comment-2337699

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit. Cred ca este de la garnitura de chiulasa. Cand accelerez putin am vazut ca se fac mici bule in vasul de expansiune, dar nu cred ca este normal. Am mai avut antigelul asa acum 3 luni, dar atunci am schimbat pompa de apa si antigelul si a stat curat pana zilele astea. Nu inteleg de ce a stat curat 2-3 luni si deodata a devenit murdar. Masina merge normal, nu fierbe, nu face presiune in vas cat sa de-a pe afara, uleiul este curat si la nivel, antigelul la nivel, totul este normal, doar ca ma deranjeaza spuma din vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la un mecanic sa se uite, poate trebuie schimbata garnitura.. poate nu. Noi doar ne dam cu parerea dar un mecanic bun te poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/8/2021 at 8:01 PM, rossy12 said:

Am citit. Cred ca este de la garnitura de chiulasa. Cand accelerez putin am vazut ca se fac mici bule in vasul de expansiune, dar nu cred ca este normal. Am mai avut antigelul asa acum 3 luni, dar atunci am schimbat pompa de apa si antigelul si a stat curat pana zilele astea. Nu inteleg de ce a stat curat 2-3 luni si deodata a devenit murdar. Masina merge normal, nu fierbe, nu face presiune in vas cat sa de-a pe afara, uleiul este curat si la nivel, antigelul la nivel, totul este normal, doar ca ma deranjeaza spuma din vas.

 

On 3/7/2021 at 12:19 PM, rossy12 said:

1.4 tsi cavd 160 cai, antigelul a făcut un fel de spumă sau nu știu ce e, motorul nu fierbe, nivelul antigelului e normal, nivelul uleiului e normal, capacul pe unde pun ulei e curat. Ce ar putea fi? 

IMG_20210307_115747.jpg

Eu am patit acest lucru la un polo 1.0 mpi...la mine a fost garnitura de chiulasa!(am mers asa cred ca 2 ani pana am rezolvat pb.😇😇-dar nu cred ca e recomandat).

Modificat de venom2110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.4 TSI CAVD, pot fi atat de multe probleme...incat e greu de ghicit. Eu cand aud de motorul asta, pe care l-am avut, primul lucru pe care il recomand este testul de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, venom2110 a scris:

 

Eu am patit acest lucru la un polo 1.0 mpi...la mine a fost garnitura de chiulasa!(am mers asa cred ca 2 ani pana am rezolvat pb.😇😇-dar nu cred ca e recomandat).

Voi mai merge cu ea deocamdată așa, mașina merge normal, nu fierbe doar că are spuma aia in vas. Îi voi schimba antigelul și o perioada voi scăpa de spumă. In decembrie i-am schimbat pompa de apa că nu mai mergea cuplajul magnetic și antigelul avea și atunci un pic de spumă, l-am schimbat și a stat curat până acum câteva zile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Salut,

1.A schimbat cineva kit-ul de distributie la 1.4tsi CZCA (este pe curea) recent?

Sunt putin nedumerit legat de cand se schimba... vw spune ca la 220.000km se verifica si ulterior din 30k in 30k km tot verificare...

Am 85.000km si as vrea sa schimb cureaua si rolele aferente mai mult preventiv, masina este de fabricatie 2016 si sunt totusi 5 ani de cand a fost fabricata sa mai am incredere in curea ? 😃

2. Din ce vad la magazinele de piese, exista exista un kit complet cu pompa de apa care are si ea o curea!? Sa inlocuiesc si pompa? Sau doar cureaua si rolele de la distributie?

 

multam pentru raspunsuri.

Modificat de andreii_george
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cazul,curelele la generatia asta de benzinare nu au limita de varsta,doar km,sunt construite din poliamida si kevlar,nu prea are ce sa imbatraneasca la ele.Se poate verifica vizual ,daca nu exista ceva zgomote sau uzura evidenta eu nu as schimba nimic-de fapt nu schimb nimic,am un CZDA cu 61tkm  din 2016 si nu am de gand sa intervin asupra distributiei atata timp cat nu sunt probleme si cureaua arata foarte bine.Pompa de apa e separat,pe cealalta parte a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.

Vechile curele de la mpi uri se schimbau la nr km sau 5 ani. Erau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Multam de raspunsuri @vali zak & @laur_vd.

Intrebam in ideea in care prin Anglia/Franța se recomanda schimbare la 100k sau 5/6 ani acelasi cod de motor inclusiv 140hp & act-ul de 150.. informatie de pe forumurile seat din strainatate...

Si acolo este fix aceeasi poveste... ba ca se verifica la 220k km, ba ca se schimba la 100k sau 5/6ani....

O sa o verific cand fac revizia de ulei si filtre sa vad cum sta treaba.. ma gandeam ca in RO este interval fix de service la ani gen cum erau la vechile motoare pe benzina 5/6ani sau 80k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in manual vad explicit schimbare "replacement" la 220.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doc Morelli in care manual scrie 220tkm?pentru ca in elsa scrie altceva:

 

 

IMG_20210316_184302.jpg

IMG_20210316_184343.jpg

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintr-un manual mai vechi am informatia. Oricum este cam nebuloasa diferentierea Diesel / Benzina. Benzinarul nu uzeaza cureaua ? Sunt totusi 150/204CP acolo. Probabil ei se asteapta sa nu sari de 10-15 km pe an cu un TSI si deci sa nu ajungi la 220.000 km decat dupa 10-15 ani.

 

Dupa care oricum singurul interes al producatorului este fie sa iti dea o masina noua, fie sa te coste piesele pentru cea veche atat de mult incat sa iti doresti tu o masina noua.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am un scciroco 1.4 TSI 160 de cai ,luna 10 an 2009 ! 
Am întâlnit o problema mașina se turează pana la 3000 de turati in toate treptele , îmi apare in bord martorul motor iar pe tester apare “Magnetic clutch” știe cineva cum poate fi remediata aceasta problema mulțumesc !! 😔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se tureaza pana la MAXIM 3000 rpm, in orice treapta ar fi, e posibil sa fie de la o electrovalva de pe admisie, J808. Admisia la 1.4 160 cp e un pic mai complexa, avand in vedere ca pana in 2500 rpm e activ doar compresorul, apoi intre 2500-3000 (in functie si de load) e posibil sa intre si compresorul si turbina, iar peste 3000 rpm e doar turbina.

"Magnetic clutch" si martor EPC aprins nu prea se pupa.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare ptr colegii cu 1.4 caxa. Voua la ce temperatura va sta uleiul in conditii de mers in oras?  Mers usor sportiv,la mine sta la 96/100 grade. Voua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!