Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


Recommended Posts

vladandrei51

Interesant ca la CTHD nu exista fenomenul asta si are aceeasi putere/cilindree :))  .

Mintile mai luminate spun ca injectoarele + pistoanele + segmentii pre-CTHD duc la chestia asta.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    201

  • Luciosu

    184

  • The_Ego

    164

  • Bogdan Moraru

    148

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu m-am impacat cu idee ca vw nu mai stie sa faca motoare , nici benzinare TSI nici TDI. Asa ca usor lumea o sa se indrepte catre alti construcori Toyota, Renault ,am la servici Dacia Logan care rade

Lucrez la o firma de geologie  si avem contracte cu Romgaz. In anii 2009-2013 au cumparat ca masini de teren de flote, tiguanuri de 1.4 tfsi, cateva zeci de bucati. Vorbesc des cu oamenii care vin cu

Revin cu noutati in legatura cu problema la Seat Leon,vibratia era din cauza unei bobine de inductie,pe tester aparea la Cyl 4 o groaza de rateuri. Sa inlocut bobina si s-a efectuat din nou testul si

Posted Images

On 10/6/2020 at 1:31 AM, CipBra said:

 

Salutare,

Am schimbat claleta de control admisie aer si s-a dus eroarea, acum merge sa depasesc ca omu'...mersi fain de sfat si cu schimbatul bujiilor, pe cilindrul 2 era cam dusa...

Ok oameni buni, keep it up :)

 

 

Salutare,

 

Am schimbat bujiile dar acum are momente cand se smuceste din 30 in 30 de secunde si tester-ul imi arata asta :

 

Screenshot_20201021-094139.thumb.jpg.1931732b796b7ca311157a6dc02bbed9.jpg

 

Multumesc pentru pareri.

Ciprian

Link to post
Share on other sites
adrian001

@vladandrei51 Ar fi intersant de vazut ce diferente exista la nivel de management al combustiei intre motoare, fenomenul de LSPI poate fi diminuat prin injectia unei cantitati mai mari de carburant, evident cu consecintele de rigoare: cosum si emisii inferioare.

Link to post
Share on other sites
Perspective

Salut!
Sper ca ma incadrez in sectiunea corecta...
Poate sa-si dea cineva cu parerea despre sunetul motorului meu, pls?!
1.4 tsi, 90kw, fara nicio eroare in bord.

 

Edited by Perspective
Link to post
Share on other sites

Asta e sunetul normal din pct meu de vedere.

Verificarea importanta se face cu motorul rece, la prima pornire. Daca atunci auzi zgomote metalice sau zornait excesiv, poti sa tragi o concluzie.

Link to post
Share on other sites
Perspective

@yeeeeman Pai exact dupa pornire a fost. Multumesc pentru raspuns!
Problema este ca nu pot intra in posesia cartii tehnice. Am 2 poze de la ultima verificare unde se spune ca distributia a fost schimbata acum 3 luni, dar cel ce mi-a adus masina.. a ratacit tocmai cartea de service. *doh*
Deci presupun ca singura sansa sa aflu istoricul este doar la vw... cat mai costa si asta oare?! Este cineva pe forum care poate accesa baza lor de date?

 

Edited by Rave
Renunta la quote, este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri cum am facut eu
Link to post
Share on other sites
Bogdan20cj

Cred ca este ilegal ce ai cerut in ultima parte. Suna la vw si vezi cat costa o astfel de operatie. Cel mai simplu.

Link to post
Share on other sites
adrian001

In general nu costa nimic, trebuie doar sa te prezinti la un dealer VW si sa faci dovada ca esti proprietarul masinii. 

Link to post
Share on other sites
Perspective

Am sunat... aparent, cer 350 ron pentru o verificare tehnica in care intra si raportul asta. Cel putin atat costa in Iasi.
Trebuie sa-mi fac programare.

Link to post
Share on other sites

Verificarea tehnica este un lucru, acordarea istoricului este altceva. Du-te acolo si cere istoricul, daca esti proprietar, trebuie sa ti-l dea, fara costuri.

Link to post
Share on other sites

@Perspective asa suna motorul 1.4 TSI.

Ce ulei ai acuma in motor? Este foarte important acest aspect.

Cand ai cumparat masina nu ti-a dat si cartea de service? Trebuia sa ii zici ca nu o cumperi(nu ii dai bani) pana nu iti da toate documentele.

Istoricul nu prea conteaza dpmdv, conteaza starea tehnica a masinii la momentul actual.

Omul era proprietar de la cine ai cumparat-o? Sau samsar

Edited by rafa6
Link to post
Share on other sites
Perspective

1 singur proprietar, neamt. Mi-a adus-o cineva... care a ratacit fix cartea service, dar am totusi o poza cu ultima verificare... am cerut-o inajnte de achizitionare. Ultima verificare a fost in 07.2019, moment in care s-a schimbat si uleiul si s-a pus Castrol Edge Professional LL 5w30, bujii, filtre de aer. 
Am sa schimb uleiul, filtrul si antigelul.. mi-am comandat deja de la Ravenol. Intre timp am mai facut o inregistrare la rece. Si asta nu suna atat de bine, la inceput... dar am tot cautat pe forumuri straine si lumea spune ca e normal sa ai sunetul respectiv cateva secunde pana ai ungere pe ‘intinzator’ (chain tensioner). Am oprit, am lasat cateva minute si am pornit din nou motorul si de data asta nu s-a mai auzit la fel. Motorul nu a fost pornit de 2 zile. Astept numerele rosii ca sa pot merge la un mecanic. Am tot cautat zeci de video-uri pe youtube cu pornirea la rece la caxa. Nush ce sa sa mai cred...

Pareri?!

 

 

Edited by Perspective
Link to post
Share on other sites
Bogdan20cj

Salut, eu am avut caxa din 2009 si la fel a fost schimbat lantul si la mine. Pornirea la rece asa mi a fost in toti cei 80 si ceva de mii de km. Am fost si eu la mecanici si la fel mi au spus si ei. Din cate stiu eu, acel sunet nu e de lant. 

Link to post
Share on other sites

Skoda motor caxa 2011: azi a inceput sa zvacneasca sau sa smuceasca cand ma apropii de 2000 rot si peste...

In bord deocamdata nici o eroare. Ce l a apucat?!

Link to post
Share on other sites

Bujii....bobina..fa-i o diagnoza.

Link to post
Share on other sites

O sa i fac in cateva zile...sa vedem. Poate bujiile...au 40kkm.

Link to post
Share on other sites
Bogdan20cj

Salut, la acelasi motor caxa, simptome ca si ale tale dar numai la relantiu, in mers tragea f bine. Schimbat bujii, bobine si restul. Dupa multe zeci de pagini citite atat pe vw forum din usa am aflat ca galeria de admisie are niste clapete care se colmateaza pt ca este cu injectie directa, de asemenea aceeasi funingine daca ii ppt spune asa se depune si pe supape si nu mai inchid bine. Dar fa i un test, asa e cel mai bine si apoi vezi ordinea in care te apuci de inoit.

Link to post
Share on other sites
Andrei1980
On 10/28/2020 at 6:35 PM, Perspective said:

1 singur proprietar, neamt. Mi-a adus-o cineva... care a ratacit fix cartea service, dar am totusi o poza cu ultima verificare... am cerut-o inajnte de achizitionare. Ultima verificare a fost in 07.2019, moment in care s-a schimbat si uleiul si s-a pus Castrol Edge Professional LL 5w30, bujii, filtre de aer. 
Am sa schimb uleiul, filtrul si antigelul.. mi-am comandat deja de la Ravenol. Intre timp am mai facut o inregistrare la rece. Si asta nu suna atat de bine, la inceput... dar am tot cautat pe forumuri straine si lumea spune ca e normal sa ai sunetul respectiv cateva secunde pana ai ungere pe ‘intinzator’ (chain tensioner). Am oprit, am lasat cateva minute si am pornit din nou motorul si de data asta nu s-a mai auzit la fel. Motorul nu a fost pornit de 2 zile. Astept numerele rosii ca sa pot merge la un mecanic. Am tot cautat zeci de video-uri pe youtube cu pornirea la rece la caxa. Nush ce sa sa mai cred...

Pareri?!

 

 

Carait de lant la inceput, cumva este normal deja dupa un numar de km, este clar alungit si probabil si intinzatorul nu mai este la top. Te sfatuiesc sa faci distributia cat de curand. In schimb pe mine acea bataie care se aude foarte bine ma nelinisteste. Nu ar trebui sa fie absolut deloc, nu stiu daca nu este o bataie de volant, sau altceva si mai rau... nu vreau sa dau cu presupusul, dar in 100 000km cat timp am avut masina cu motorizare CAXA, aceasta bataie nu am avut niciodata la motor. 

Link to post
Share on other sites

@Andrei1980acum depinde si unde a pus camera la clipul 2. Mai are un clip mai sus, filmat din alta pozitie si bataia aia nu se aude.

Link to post
Share on other sites
aurelian.paratu

Bataia se aude doar cand motorul rece? Daca e doar cand e rece, sigur ai un tachete care nu e ok. Are tacheti hidrulici. Oricum nu merita schimbat decat daca umbli acolo si se schimba toti.

Link to post
Share on other sites
venom2110

Salut, daca ajuta asa se auzea motorul meu la pornire.. parca totusi nu se aude acea bataie pe care o ai. Distributia avea 160k.

 

Edited by venom2110
Link to post
Share on other sites
Andrei1980

Acesta suna normal, pentru o pornire la rece!

Link to post
Share on other sites
venom2110

Multumesc, distributia avea 160 000 de cand fusese inlocuita, cel putin asta am gasit pe carte, intre timp am schimbat pt. siguranta .....lant,intinzator,patine, variator+ doua pinioane pt. ca nu se  potrivea lantul nou...La vechea distributie totul era ok intinzatorul era la jumatate,cred ca mai mergea dar citind atatea si avand 160k... am zis sa stau linistit daca tot mai tin masina.

Link to post
Share on other sites
Bogdan20cj

La mine pornirea la caxa se auzea ca la yeeeman si doar cat era rece motorul.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri