Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Pe alte forumuri zice ca ar putea fi de la un amestec prea bogat, asta ar putea explica faptul ca ramane benzina nearsa si ajunge in baie. Nu ai o diagnoza sa o scanezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contaminare puternica a uleiului cu :

a. Combustibil - segmenți, injectoare,

b. Antigel

 

Fa un test de compresie și tine sub observație nivelul antigelului. Nu ar fi rău să faci o scanare sa vezi daca ai erori, ce valori ai la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul antigelului nu a oscilat, am sa fac o programare ..segmenti -injectoare deja pare costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Venom,si al meu 1.4 tsi BMY, daca scot joja sau busonul de ulei miroase putin a benzina,Polo-ul 1.2 a lui nevastamea la fel miroase,Opel astra H 1.6 a lui taicameo la fel miroase,vw golf 6 plus 1.4 tsi caxa a lui varumeo,la fel miroase a benzina,se simte si pe joja si pe buson.  Daca faci rute scurte,in special in oras este normal din cate stiu eu sa se simta a benzina.  Am la serviciu un Logan 1.2 tce,la fel miroase a benzina ... si miroase bine :))

Modificat de 92nbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am observat si eu la cealalta masina, dar miroase mai putin..mai monitorizez dar daca mai creste nivelul nu e ok :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

750 ml la 2500 km  înseamnă ca la 10000km îți bagă  3litri de benzina in ulei. Nu mai merge cu mașina până nu îți dai seama ce se întâmplă pt că cu 750 ml de benzina in ulei, uleiul ăla e terminat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cred ca inca nu e clar ce a determinat acest nivel mare de ulei in baie. Posibil sa fie doar ulei, am patit si eu la golf ul meu de mai multe ori. De mirosit a benzina uleiul, se simte la toate, eu am scos ca si tine si am mers linistit.

Acum tu poti sa faci o diagnoza sa vezi daca este ceva bai pe acolo, si daca e ok mergi cu masina dar tine uleiul sub supraveghere, odata pe saptamana verifica nivelul. 

Eu asa am facut, altfel acest motor caxa nu este recunoscut sa aiba probleme cu segmentii ca si 1.2 tsi sau prima generatie 1.8 tsi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am programare pt. vineri...in princiu a rămas să ii facem o scanare și eventual verificare de injectoare, eu i-am spus să facem și un test de compresie dar mecanicul a zis că nu prea ar avea treabă...Unde am făcut programarea nu este reprezentanța dar este un service cu destulă ''vechime'', totuși nu vreau sa umblu pe ''bajbaite'' la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in primul rand pompa de presiune inalta.
E posibil sa aiba inceput de sfarsit si sa scape benzina pe axa cu came.
 

419759.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supăra, testul de compresie e cap de listă la verificat la motorul asta.
Ai compresie buna și atunci excluzi toate problemele ce apar ulterior.
Așa nu știi nimic. Omul a zis că nu a băgat ulei mai mult ci mai puțin, deci ori e benzina ori antigel, orice ar fi necesita schimb ulei după ce remediază problema.

 

Verifica și ce zice Gabi.

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, deenman said:

Nu te supăra, testul de compresie e cap de listă la verificat la motorul asta.

De ai stii cat m-am luptat cu mecanicul meu sa-i faca un test de compresie, sa nu mai zic de schimb de distributie ? .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatii, pt. testul de compresie cred ca orice  service este dotat, dar pompa de presiune inalta cum se verifica? ca sa stiu ce sa cer... eventual schimb serviceul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost...am facut decat o scanare, masina nu are nici o eroare, a verificat  sistemul de injectie, pistoanele, etc pe diagnoza nu apare nimic anormal, mi-a spus sa ii urmaresc nivelul  ..nu a vrut sa ii faca altceva a zis ca nu crede sa aiba ceva pt. ca masina functioaneaza ok, si ca  daca ar fi pierdut benzina pe la pompa de presiune inalta ar fi pierdut din presiune si masina nu ar mai functiona ok... la fel si cu testul de compresie...daca masina nu ar functiona ok daca ar avea pb de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in rampa se poate verifica cu vcds,trebuie sa fie cca 50 bar in relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, venom2110 said:

am fost...am facut decat o scanare, masina nu are nici o eroare, a verificat  sistemul de injectie, pistoanele, etc pe diagnoza nu apare nimic anormal, mi-a spus sa ii urmaresc nivelul  ..nu a vrut sa ii faca altceva a zis ca nu crede sa aiba ceva pt. ca masina functioaneaza ok, si ca  daca ar fi pierdut benzina pe la pompa de presiune inalta ar fi pierdut din presiune si masina nu ar mai functiona ok... la fel si cu testul de compresie...daca masina nu ar functiona ok daca ar avea pb de compresie.

Insista cu testul de compresie. 

Nu neaparat pentru problema ta, ci pur si simplu pentru ca ai 1.4 TSI... (imi cer scuze posesorilor pentru momentul tragicomic creat :))  ).

Am mai zis-o de 100 de ori si repet:

- Unul din segmentii de la vechile pistoane nu mai avea multe si avea la test avea compresie perfecta;

- Lantul de distributie era atat de intins incat aproape ca avea bucla (am parafrazat din ce mi-a zis mecanicul) iar masina nu dadea nici un cod de eroare, sau alte simptome inafara de faptul ca cateodata pornea mai urat daca statea mult (> 3-5 zile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost la alt service, si am facut test de compresie compresia este de 9.5 bar mai putin pistonul 3 care este putin mai mica aprox 9,35 dar cred ca este ok , apoi am demontat pompa de presiune inalta am curatat-o bine de ulei, apoi am reconectat conductele dar nu montata pe motor, si am pornit masina sa vad daca pierde pe la tija combustibil(am vazut pe alt forum ca au incercat la reprezentanta  acest test dar ei nu au tinut de tija cu arc si cand au pornit le-a sarit tija). la mine la relanti nu are pierderi , este adevarat ca nu sunt aceleasi conditii ca si cand ar fi montata pe axul cu came in turatii si in timp..poate e irelevant testul. Dar si pe alte saituri straine am vazut ca asa s-ar  face testul. Apoi am scos din ulei sa il inlocuiesc dar cei de  la service au zis ca nu arata a ulei contaminat cu benzina...de ars nu arde  nu se aprinde deloc...dar le-am  spus ca am avut nivelul putin peste maxim si am scos 750 ml sa am nivelul ok. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si totusi nivelul continua sa urce..a crescut cu 2-3 mm iar, dat fiind ceea ce am testat ce ma sfatuiti sa fac? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu am avut acum un an problema cu nivel crescut si benzina in ulei .Am schimbat pompa de inalte, dar la mine erau si erori gasite ,amestec bogat ,sonda lambda . Si se tura motorul singur de cateva ori dupa care se oprea ,gen cum se ineca motorul la Dacie. Dupa ce o lasam un timp pornea si mergea bine o perioada dupa care iar se intampla. Am schimbat pompa si de atunci este ok.

Am mai citit pe un alt topic ,cineva avea aceeasi problema parca ,si era un furtun de la canistra de carbon infundat .Bafta.Sa ne tii la curent cu rezolvarea ,poate ajuta pe altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cer si eu parerea colegilor experimentati. Am facut recent revizia la un Golf 7, an 2015, motor 1.4 TSI, 150 cp, 133.000 km, la Brady Auto. Inainte reviziei am rugat sa verifice si circuitul de racire, intrucat a inceput sa piarda antigel. Dupa verificarea lor (supun circuitul unui test de presiune) a reiesit ca pompa de apa este problema. Recomandarea si oferta lor a fost doar pentru schimbarea pomei de apa. Intreb si eu, avand in vedere si km, ar fi mai ok sa iau in calcul schimbarea distribuiei cu totul sau doar pompa de apa. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele astea pompa de apa nu e angrenata de cureaua distributie, e pe partea cu bateria.Distributia cred ca mai merge cel putin 50tkm, se verifica doar cum arata cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa de inalta presiune+ schimb de ulei, momentan alte detalii nu am...trebuie sa fac km. Atasez si poze cu bujiile nu prea ma pricep...

83802908_646085989478590_9196209959300235264_n.jpg

84674266_3010819052263648_2661446505818226688_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! De curand am cumparat un Leon 1.4 tsi, caxc, 2009, motorizarea asta era visul meu dar l-am luat pt sotie, eu am un 2.0 tdi. Masina are 180000 km( am verificat pe autoDNA si confirma ce arata cartea service) arata bine, interiorul e impecabil, vopsea originala, mi-a placut, am cumparat-o, merge foarte bine, dar cam asta e tot ce stiu despre ea. Proprietarul sustine ca i-a facut revizia si a schimbat lantul de distributie in octombrie anul trecut dar nu mai are factura ( intrarea intr-un oarecare service  apare pe carte si pe raportul autoDNA dar nu se precizeaza ce interventii s-au facut) . Motorul se aude frumos, dimineata cand o pornesc are clantanitul specific de 1-2 secunde, are toba gaurita si cam atat.

Imi place la nebunie motorul asta si vreau sa fac masina ,,ceas,,. Ce ati face in cazul meu, unde ma sfatuiti sa merg, ce sa le cer sa-mi verifice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste paginile acestui topic si o sa stii ce e de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce spuneti si ca-mi vreti binele ca sa invat cat mai multe despre masina dar...dupa o navata de 100+100 km zilnic, 10 ore de munca, 2 ore cu copilul la meditatie, sport,etc, ceva treeburi gospodaresti( daca mai e timp), si ar mai fi si altele, nu e prea usor. Mi-ar fi facut placere sa am timp sa citesc, probabil ca o sa reusesc pana la urma, dar sigur motorul ala crapa daca are probleme pana citesc eu 131 pagini ?.  Pana ma documentez, o sa incerc pe fcb, acolo iti raspund baietii din placerea de a ajuta. Noapte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la un service decent sau la reprezentanta sa verifice intinderea lantului o sa iti raspunda si acolo baietii din placerea de a te ajuta, aici din pacate timpul nostru este la fel de pretios ca al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!