Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

sta bine daca a consumat doar atat. De obicei cu cat e turatia mai mare cu atat consumul e mai mare pentru motoare cu probleme. Iarna la temperaturi negative creste consumul iara, dar nu e cazul.

chiar daca ai pune 1 litru la 10.000 km nu ar fi o problema asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-ai dat seama ca a scazut exact 100ml? Cred ca 100ml nici nu vezi pe joja ca lipseste. 120km/h e putin, urca la 139km/h si eventual daca prinzi si niste 30 grade+ mai vorbim.

 

Cu ravenol mi-a consuma masina ulei, cu orice alt ulei nu, iar un ulei nu se evalueaza dupa consum, ci dupa o analiza de ulei.

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca ochiometric diferenta pe joja era infima. Am plecat de la premiza ca zona hasurata e 1l, lipsea sub 10% deci am zis ~100 ml. Temperaturile de afara au fost in jur de 25-30C.

De acord cu analiza, dar realistic vorbind, nimeni nu trimite uleiul la analiza, mai ales pentru ce masini avem noi si pentru ce le folosim (ma gandesc, eu cel putin nu o fac). Daca vad ca uleiul X consuma mai putin si nu se incinge asa tare ca uleiul Y (la forja / viteze mari intr-un ritm sustinut etc),  prefer sa merg cu uleiul X.

De acord si la faza cu viteza dar mi se pare ca dupa 110-120 km/h consumul creste foarte tare, nu saracesc daca platesc 10 lei in plus la 100 km, dar ma zgarie la ochi cand vad numere mari acolo :))

In alta ordine de idei, am mai facut ~1k km de atunci si nu vad mare lucru schimbat pe joja. Pana acum am folosit Castrol (nu-mi amintesc de care), LM Top Tech 4200, Ravenol VSI si acum sunt cu VST (usvo). Primele 2 sunt 5W30 cu norma 504/507, alea imi consumau 1l-1.5l la 10k km (dar asta cu pistoanele stock!), VSI undeva la 500 ml, VST pana acum deloc.

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a reaparut P0171 si si-a mai adus prieteni (P2261 - Turbo/supercharge bypass valve). Aveti idee ce indica al 2-lea?

Am citit pe net dar sunt 100 de cauze, ma gandeam ca poate la TSI-uri ar fi mai trivial de diagnosticat (ceva known problems?)

Daca are vreo relevanta citirea fault codes-urilor a fost facuta dupa o perioada de logging (asta inseamna 5-10 run-uri de la ~2500 rpm la rosu). Pe forum cineva zicea ca l-a ajutat sa schimbe DV-ul cu cel de la ultima revizie, eu il am deja.

...poate sa aiba legatura cu faptul ca la turbina mea clapeta de langa ax + tija au joc si acela s-ar fi accentuat? Desi in log-uri in continuare face boost ok

...sau poate nu-l incanta BOV adapter-ul? Dar ma gandesc ca daca ar fi asta s-ar fi plans de la inceput, si nu ar fi fost "pending fault"

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp nu imi mai arata temperatura la ulei...pe maxidot. In setari este bifata.

1.4 tsi caxa

O avea senzorul ceva? Dar unde o fi localizat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe baia de ulei. Este senzor nivel si temperatura ulei.La o diagnoza se vede daca sunt probleme cu senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am sa fac o verificare la service...daca nu ma insel este cam de la revizie...s o fi deranjat..Sa speram ca nu este defect..Multumesc

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt la primul meu post si sper sa fi postat bine :)

Am un scirocco 1.4 TSI si de cand am masina (~30k km) si probabil de cativa km inainte se aude o bataie la ralanti, scoasa din viteza.

Bataia dispare cand calc ambreiajul si revine dupa ce las pedala.

Inafara de bataie nu am alte simptome.

Volantul este cu masa simpla din cate stiu eu. Pe net sunt care zic ca probabil e rulmentul de presiune, am discutat ipoteza asta cu 2 mecanici si au spus amandoi ca "rulmentul nu are cum sa 'bata' si probabil e volantul". Voi ce ziceti?

Din cate am vazut pe net un rulment e 50-100 lei, ma gandesc ca manopera e de pana la 5 ori atat daca trebuie sa se ajunga la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva idee daca galeria de evacuare de la 03C145701T potriveste la 03C145702P? Din cate vad eu primul cod e pentru turbine pana in 2011, apoi vine al 2-lea cod.

Capture.thumb.PNG.fbe4eb822a2999f95d4638b376ba31c1.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 13.06.2019 at 7:42, spido a scris:

Ar trebui sa fie usor acum.Din ce am pus aici te intereseaza G336 in foto poz 21 si poz 22 care e actuatorul clapetei(la asta verifici vacuum si capsula sa nu fie sparta). Spor!

g336.png

g336.pdf 2 MB · 8 downloads

După mai multe documentări pe site-uri din afară am observat că nimeni nu a depistat vreo problemă electrică la apariția acestei erori.

Am verificat mufele, starea fizică a clapetei, potentiometrului G336 și nu am găsit nimic spart, corodat sau altfel. Atașez două filmulețe:

1. Am făcut un Output Test și clapeta se închidea/deschidea corect. După ce am oprit testul și am luat contactul, clapeta a închis corespunzător. Când am pus din nou contactul se forțea din nou să se închidă/deschidă însă părea blocată. De asemenea, când am luat contactul nu s-a mai închis. Din Basic Settings la grup 142 îmi arată în continuu „ADP Rulează” fără să apară ADP OK.

2. Aș dori să știu dacă sunetul din filmulețul 2 este normal pentru actuator.

3. Încă nu sunt convins dacă e stricată clapeta ca să o pot comanda și înlocui. Pe diferite forumuri mulți se plâng că deși au schimbat clapeta, problema tot a rămas.

p.s. nu am scos încă actuatorul din lăcaș, nu îmi dau seama dacă e nevoie. Pe lângă P10A5 am primit în ultimul timp și P10A2, P10A0

Orice părere e binevenită.

video 1: 

video2: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Jetta 6 cu motor 1.4 tsi cu distributie curea exista?daca da, ce cod de motor?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am un Golf 6 MY2010 cu motor CAVD (1.4 TSI "Twincharged", 118 Kw / 160 HP). Trebuie schimbata distributia (P0016, MIL, zgomot de lant). In istoric nu i-a fost schimbata vreodata.
Trebuie sa cumpar eu piesele dar sunt momentan complet necunoscator in domeniu. Am pierdut ore bune cautandu-le si aici si pe alte forumuri si m-am tampit de nu mai inteleg nimic.
As aprecia orice fel de ajutor.

Cel mai des vad sugerat un kit cu codul 03C198229C.
Problema e ca gasesc fel si fel de variante, cu fabricanti diferiti, diferente la numarul de piese dar mai ales la coduri - o chestie pe care nu o vad discutata nicaieri. Nu ma prind 100% ce sa comand si de unde.

Dau lista cu ce am gasit. Primul cod e cel pe care il cred eu corect, apoi celelalte variante (logic as zice ca apar in ordine alfabetica, deci cele mai noi au cea "mai mare" litera).
Orice confirmare sau sugestie e binevenita.

- Lant / Timing chain
03C109158H   sau 03C109158A

- Intinzator / Chain tensioner
03C109507BD sau cu AH , BA, BC in loc de BD

- Variator / Camshaft adjuster unit / Variable cam gear
03C109088G    sau cu E sau F in loc de G

- Pinion / Chain sprocket (Z=36 ?)
03C109571K    sau 03C109571F

- Pinion (de jos?) / Chain sprocket Z=19/18  (dar vad si variante 18/18 !)
03C105209BD sau 03C105209AR

- Patina / Guide rail
03C109509AA sau 03C109509P

- Patina / Guide rail
03C109469R    sau 03C109469K 

- Garnitura / Gasket / Seal
03C109287G

- Saibe diamantate/Diamond coated disc
WHT001877 si WHT005162
Aceste saibe nu le-am vazut mentionate decat aici pe forum. In rest pe alte forumuri, videouri, kituri, liste de piese, nu apar absolut deloc. Care e faza?

Trebuie scoasa baia de ulei?

Trebuie schimbate piese si la pompa de ulei? Altfel cele vechi nu se potrivesc cu pinionul de jos? Anume:
03C115225A - Drive chain
03C109507AD - Chain tensioner
03C115121J - Sprocket for oil pump
N90365901 - Screw

Mai trebuie vreun mastic, garnituri, semeringuri, bolturi, suruburi?

Trebuie sa verific daca mecanicul are sculele necesare (vreo doua de blocat motorul si ceva ceas de masurat) sau sunt si metode "lautaresti" ori merg scule pe care le-ar avea deja?

Ce producator este recomandat? Borsehung (din ce inteleg acestia le fabrica pentru VW?), Febi, FAI, Vaico, Tomran etc. Care naiba e diferenta dintre ei?
Cel mai mult as aprecia, daca se poate "mura in gura, ca la prosti" link-uri sau coduri de produs la exact ceea ce e recomandat de cumparat (rog PM daca nu e voie public) sau macar un sfat de cum sa aflu cat mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, avand in vedere ca este distributie pe lant, eu as cere oferta pentru kit distributie pe VIN la Volkswagen.

Nu m as risca sa iau nu stiu ce kit care poate e bun poate nu, cert este ca nu as vrea sa aflu pe motorul meu.

Apoi as cere oferta separata la vw pentru manopera si apoi la ceva service uri autorizate RAR care au mai schimbat asa ceva. Intradevar service ul trebuie sa aiba acele "cale" pentru blocat motorul.

De unde esti de loc?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la majoritatea 1.4 tsi piesele de la distributie , pe original ,vin made in china (de proasta calitate)

473EC4B9-F578-41F6-84EF-357CC3C7A600.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din pacate nu stiam acest aspect, eu fiind de parere ca daca e de producator ar trebui sa fie bune.

Acum daca omul s a documentat atat de mult si a si venit cu niste optiuni poate ar trebui cineva mai cunoscator in acest domeniu sa ii dea un sfat mai pertinent, poate si in privat, daca nu cumva a si facut acest lucru deja.

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce văzui pe aici se recomandă altceva decât vine pe original...varianta upgrade mai fiabila... Daca te duci la reprezentanța e de porc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri. N-am mai aflat nimic intre timp.

Am mai intrebat si pe forumul nemtesc (0 raspunsuri tot weekend-ul) si am dat un mail la un producator de kit (Autex care-mi pare cel mai ok dar le-am cerut lista de piese pentru ca nu le listeaza nimeni). Cred ca mai postez pe vreo 2 forumuri, eventual daca tot nu, "dau un ban" si cer informatii direct de la VW/ErWin.

Masina a ajuns la atelier dar fara piese luate. Probabil ca o sa rog sa fie desfacuta, ca sa vedem exact ce piese are acum si in ce situatie si probabil ne prindem cumva de ce e nevoie (in special daca trebuie cele de la pompa de ulei). E un pic de telefonul fara fir, pentru ca masina e pe mana altcuiva in alt oras (la multi km de vreo reprezentanta), si intr-adevar nu mi inspira nici mie mare incredere reprezentantele (trista ironie) din ce povesti am auzit.

Modificat de Wololo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu intrebi la cateva service uri ..concret?

Si alegi cea mai buna oferta...este o operatiune importanta totusi.

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

 

am observat o  scurgere pe carcasa compresorului , aveti idee daca se poate verifica fara sa dau motorul jos ?  A mai intampinat cineva problema aceasta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/8/2019 at 9:43 PM, Wololo said:

Probabil ca o sa rog sa fie desfacuta, ca sa vedem exact ce piese are acum si in ce situatie si probabil ne prindem cumva de ce e nevoie

Nici nu o sa poti cumpara, si nici n-ar fi ok, sa pui cod de piesa care exista deja pe masina. Distributia a fost revizuita in 2011 sau 2012 sau ceva in genul asta.

Nu vad de ce nu te-ai putea duce in orice magazin de piese cu talonul si zici ca vrei sa iti schimbi distributia iar ei iti comanda lant, intinzator, garnitura, role etc etc pe baza ultimului cod de piesa disponibil?

P.S: Daca vrei sa vezi o poza cu ce piese sunt acolo si ce coduri exista si din ce an pentru motorizarea ta, eu mereu ma uit pe http://www.oemepc.com . S-ar putea sa nu mearga sa-ti caute direct dupa vin dar poti selecta tu modelul si motorizarea manual 

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladandrei51
Am fost la niste magazine, mi-au oferit niste gunoaie de kituri incomplete si cu coduri vechi (da, chipurile bune dupa VIN si toate cele). Gasisem un kit promitator (AUTEX 717015) dar e foarte recent aparut si niciun magazin din Romania (fizic/online) la care am cerut nu poate sa-mi faca rost de el. Daca il comand din afara risc sa fie livrat la propriu " la anu' " si nu pot astepta atat.

Pana la urma cred ca iau VW OEM, de or fi chinezarii sau nu. Momentan astept raspuns pentru niste oferte, ca pretul e cam usturator.

Apropo - cred ca avem (aveam) motoare destul de apropiate - CAVD din ~2009 - iti amintesti daca atunci cand ti-ai schimbat distributia a trebuit sa schimbi ceva si la pompa de ulei (pinion, lant, intinzator)? Vreo idee despre saibele alea diamantate? Mersi de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saibele diamantate sint incastrate,una pe fulie si una pe pinion,fiind antialunecare.Am refacut eu un CAVD complet de curind.Iti trebuie si seturi de suruburi,la baie,la axe,la arbore,la capacul distributiei.Baia nu are garnitura,are mastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/11/2019 at 5:38 PM, Wololo said:

@vladandrei51
Apropo - cred ca avem (aveam) motoare destul de apropiate - CAVD din ~2009 - iti amintesti daca atunci cand ti-ai schimbat distributia a trebuit sa schimbi ceva si la pompa de ulei (pinion, lant, intinzator)? Vreo idee despre saibele alea diamantate? Mersi de raspuns.

Cand mi-am schmbat distributia mi-am schimbat doar ce tine strict de distributie (lant, intinzator, garnitura, etc), si imi amintesc ca mi-am luat piesele individual in functie de codul de piesa. Nu ai reusit sa gasesti codurile sa iei si tu asa?

 

Cand mi-am pus pistoanele forjate mecanicul de atunci a remarcat uzura la lantul de la pompa de ulei si mi-a recomand sa il schimb (ma gandesc ca a schimbat tot ansamblul, nu stiu sa-ti zic 100% concret ce si cum sau sa-ti dau coduri)


Legat de ultima intrebare nu stiu la ce te referi :( sorry. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!