Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

la mine face fix invers,de la minus grade celsius, -5 / - 10 pana la plus 23 de grade aprox,intra in functiune procedeul de preincalzire catalizator. Iar de la 23 de grade in sus nu face absolut nimic. Deci cum este normal ? la altii cand este frig nu le face,la altii da.... oricum dubios rau faza asta cu preincalzirea catalizatorului,iarna la -5 - 10 nici sa numai vorbesc,de multe ori am patit ca dadea masina in nas,nu puteam sa plec cu ia pana nu stateam 3-4 minute,desi procedeul de preincalzire catalizator si-a facut-o in primele 30 de secunde.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de când am mașina (un pic peste un an), acum o săptămână am pățit pentru prima dată sa pornesc și să nu facă absolut nimic. Efectiv s-a stabilizat direct la turația de ralanti. Nu cred că o mai pornisem in ziua aia, sau daca nu în ultimele 12 ore sigur nu. 

 

Zici că descoperisem nirvana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cine vreo idee ce se aude? Nu face mereu. Am schimbat distributia , dar nu e de acolo

 

Modificat de Marius0701
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si variatorul l-am schimbat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva a aparut zgomotul la scurt timp dupa schimb distributie?  Nu cred ca e pusa bine distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul era si inainte. Tocmai din cauza asta m-am hotarat sa o schimb.Nu am avut erori de g40 sau g28 nici inainte de schimb si nici acum.

Modificat de Marius0701
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă conduc mai sportiv (schimbat sus in ture), nu mă lasă să dau a 5-a si a 6-a nici macar cu motorul oprit preț de 10 secunde sa zic. Dacă conduc omenește nu are treabă. 

Cutia e deja schimbată din dezmembrări și ambreiajul l-au inspectat vizual 2 mecanici și au spus că e ok. 

Ce naiba? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Vă salut.
Am un Golf 6 1.4TSI 16oCP și într-o bună zi mi s-a aprins martorul engine în bord și am observat că nu mai am aceeași putere în depășire. A doua zi mașina s-a comportat absolut normal până de curând când iar am pățit-o și în depășiri nu mă mai ajută, zici că mi-a picat turbo. Problema apare și dispare. După ce am schimbat vreo 2 senzori și 1 furtun spart, astăzi iarăși m-am confruntat cu aceeași problemă iar băiatul de la service bănuiește că ceva în turbină nu se mai închide corect (eu sunt pe lângă cu mecanica) și că ar trebui recondiționată (aprox 1500lei am înțeles) însă am făcut poze la VCDS și le postez aici, poate mă ajutați.

WhatsApp Image 2019-07-21 at 12.41.53 PM.jpeg

WhatsApp Image 2019-07-21 at 12.41.50 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-07-21 at 12.41.50 PM.jpeg

WhatsApp Image 2019-07-21 at 12.41.49 PM (1).jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e o bobina de inductie....nu senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia din foto nu e nici o sonda, ci bobina de aprindere pentru benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, nu mă pricep la mecanică. Da, este pentru benzină, motor 1.4 TSI. Asta mi-a dat prima dată eroare și mi-a spus să o cumpăr. Am schimbat-o pe asta și un furtun (zicea că unu ce duce spre turbină) nu-mi amintesc cum arăta. Voi merge să-l rog să verifice N75-ul despre care ați zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai schimbat o bobina din patru. Oare aveai misfire stocat pe cilindrul la care te-a pus sa schimbi ?

Verifica asa cum ti-a spus mai sus supapa de presiune N75 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru CAVD, până la cat e safe sa crească temperatură la ulei? (dpdv a ungerii, uzurii premature etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am montat saptamana trecuta Forge BOV Adaptor

In adancul meu speram sa fie zgomotos spre obnoxious dar e cat se poate de decent ?, daca ai geamul deschis sau data muzica mai tare nu-l auzi, idem in ture mari (desi posibil cu evacuare mai putin galagioasa/stock sa fie alta povestea). Ma asteptam sa faca spool turbina mai incet dar nu am observat diferente de performanta.

E tiganie, dar mereu zambesc cand face masina ca autobusul cand las piciorul de pe acceleratie. ?

Ah, plus ca, la cat de stangaci sunt, nu am reusit nici cum sa mai insurubez pipe-ul de la PCV si nici ceva furtunas sa-l pun la loc dupa ce am montat senzorul in DV, efectiv nu mai este loc
t7Dc2Hh.jpg

fp24RTi.jpg

 

Nu s-au miscat pana acum si sunt convins ca raman asa pana apuc sa trec pe la un prieten mai priceput si mai dotat la scule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, are cineva experiențe cu motor CTHD de 160 cai? Am citit ca ar fi scăpat de problemele de la CAVD. Cam cât consumă în București motorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cat un CAVD.

Nu știu de București dar în Cluj în cele mai prielnice condiții (seară, fara AC) te poți aștepta și un pic sub 7, la ora de vârf cu AC, dublu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/16/2019 at 12:51 AM, andreiluca said:

Salut, are cineva experiențe cu motor CTHD de 160 cai? Am citit ca ar fi scăpat de problemele de la CAVD. Cam cât consumă în București motorul? 

In Bucuresti imi ia cam 10-11. Nu merg foarte mult in oras dar niciodata nu am scazut sub 10. In afara cam 6,8-7.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wtf

 Eu afară scot între 6 și 6.5, cel mai puțin am avut si 5.5 (noaptea, fara AC, foaaaarte relaxat), dar niciodată (mult) peste 7.

De exemplu, ieri am avut 6.8 dus întors Cluj-Brașov. Încolo pe la Sibiu, înapoi pe la Sighisoara, 3 oameni în mașină cu AC permanent...

 

Și asta cu setup-ul din semnătură... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza bujiile, diferenta probabil de asta e data :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu bujii "stock" (SIZFR6B8EG), ulei 5w30, softul din fabrica etc etc aveam consum cu 10-15% mai mic in aceleasi conditii (logic). Foarte rar aveam > 6.5 la drum lung (asta inseamna in majoritatea cazurilor AC + 1 adult + eventual bagaje de o greutate modesta).

Nu stiu cat influenteaza bujiile, dar faptul ca am trecut la 5w40 si 70-90 cai in plus ma gandesc ca ar fi trebuit sa am consum mai mare decat majoritatea de pe aici ? .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile influenteaza, testat de mine...Denso cu distanta electrozi 0.7mm aveam consum exterior de 7%, pus niste bosch (zice iridium dar nus daca is iridium...oricum are electrodul ascutit..) initial aveau distanta electrozi la 0.7mm, marit la 1.1mm...am consum de 5.5-5.7% pe exterior (noaptea..4 oameni in masina + bagaje fara AC) si am scos 5.8 - 6 % ziua cu AC pornit pe exterior. Cazanul e cel din semnatura, 1.6 16V, (intradevar e diferenta si intre TFSI si aspiratul meu) consumul mediu afisat de CB dar la drumurile facute recent nu am simtit o gaura asa mare in buget.

Uleiul folosit un 5w30 LL cum zice la manual. 

Pe orasul iasi suge cam 8.5 -9 % vara.

Si un MAP/MAF murdar face ca in timp sa creasca consumul.

o clapeta murdara, ...Personal mai curat la cativa ani senzorul MAP si clapeta, daca iau o masina SH, pe langa revizie, curat si clapeta si MAP-ul si schimb si bujiile din start, care oricum merg aprox 30.000km

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!