Jump to content
roby.1308

Passat b7 problema electrică

Recommended Posts

cristy2me

Saluatre,

Am un VW Passat 2.0 tdi, 170 cp, b7, 2012, cutie automata DSG. Cand mergeam cu ea mi s-a aprins martorul de la bujie si masina nu mai "tragea". A doua zi acest martor s-a stins si s-a aprins cel de la check engine, oprindu-se si motorul in mers. Am ajuns acasa, am lasat-o o noapte, iar dimineata cand am plecat spre mecanic nu mi s-a mai aprins nici un martor. Acesta a pus VAG-COM-ul si i-a afisat urmatoarea eroare: P0651 - Sensor Reference "B" Circuit open ( e ceva legat de alimentarea de 5 V (probabil un scurtcircuit) a modului de control electronic). S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema sau are idee de la ce ar putea fi???

Multumesc!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
D@ny

Possible causes

Faulty Engine Control Module (ECM)
ECM harness is open or shorted
ECM circuit poor electrical connection
Shorted sensor on 5 volt circuit

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristy2me

Si cum pot afla care este senzorul cu probleme sau cauza exacta?? La service in afara de a pune vag-com-ul, nu prea stiu cum sa depisteze defectul.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristy2me

Are cineva schema electrica de la ECM/ECU (electronic control module) pentru un Passat  B7, 170 cp, 2012, 2.0 TDI??

Multumesc !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tdi13

Salut,

Am tot un B7 2011 ,

La un moment dat DRL-ul din dreapta s-a ars iar dupa ce am schimbat becul , tot nu se aprinde.

Becul pe care l-am gasit era negru dar functional(l-am testat ulterior).

M-am uitat la toate sigurantele si par in regula, faza scurta functioneaza normal.

exista vreun releu care comanda individual DRL-urile(cel din stanga functioneaza)

Multumesc anticipat

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

nu, nu exista. Verifica mufele de sub lonjeronul stang.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n
On 4/1/2017 at 9:54 PM, Tdi13 said:

Salut,

Am tot un B7 2011 ,

La un moment dat DRL-ul din dreapta s-a ars iar dupa ce am schimbat becul , tot nu se aprinde.

Becul pe care l-am gasit era negru dar functional(l-am testat ulterior).

M-am uitat la toate sigurantele si par in regula, faza scurta functioneaza normal.

exista vreun releu care comanda individual DRL-urile(cel din stanga functioneaza)

Multumesc anticipat

 

daca sunt ok si tot nu functioneaza, scoate borna pentru cateva minute.

daca tot nu isi revine, verifica mufa de care ti-a scris bundy mai sus si cablajul pana in BCM

Share this post


Link to post
Share on other sites
yuk
On 27.03.2017 at 7:44 PM, cristy2me said:

Si cum pot afla care este senzorul cu probleme sau cauza exacta?? La service in afara de a pune vag-com-ul, nu prea stiu cum sa depisteze defectul.

 

Mergi la electrician

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai23378

am si eu urmatoarea problema:

am pornit masina si pe bord mi-a ramas aprins martorul check engine. am venit acasa si am pus vcds-ul in functiune. erau o gramada de lucruri rosii, ceea ce mi s-a parut ciudat si am dat o curatare a erorilor. dupa curatare, am facut un nou scan iar singurul lucru ce a ramas este :

Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels: 7N0-907-530-V2.clb
   Part No SW: 7N0 907 530 AA    HW: 7N0 907 530 G
   Component: J533  Gateway H41 1632  
   Revision:   H41       Serial number: 210512F2001831
   Coding: 462006
   Shop #: WSC 05314 000 00000
   VCID: 6FEDB9DABE5C263A49-803A

1 Fault Found:
00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 221
                    Mileage: 171852 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.04.14
                    Time: 15:55:31

restul apare ok, fara nici o problema. despre ce ar putea fi vorba?

singurul lucru ce l-am facut, a fost inainte de a porni masina sa bag in priza de la bricheta un odorizant, tocmai ce-l cumparasem, mi-o tot tin cu capul ca poate o fi fost ceva legat de acest aspect. sa fie vorba doar de o coincidenta? sigurantele sunt toate ok si pe priza de la bricheta am curent.

daca e nevoie sa pun tot scanul, il pun. multumesc anticipat,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Pune acolo unde apar erorile de pe ecu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai23378

dupa ce le-am sters nu a mai apaut nimic,

la prima scanare au fost urmatoarele:

18258 - Powertrain Data Bus 
            P1850 - 000 - Missing Message from ECU - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 25
                    Mileage: 170869 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.03.10
                    Time: 09:01:00

asta este ce am gasit pe ECU, dar cam toate modulele dadusera eroare

iar pe engine, asta a fost eroarea:

1 Fault Found:
4987 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) 
          P0674 00 [237] - Electrical Fault
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 171611 km
                    Date: 2017.04.09
                    Time: 07:26:14

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 10 °C
                    Intake air temperature: 7 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.840 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Electric auxiliary heater: shut-off conditions-Bit 0: 00000000 
                    Electric auxiliary heater: shut-off conditions-Bit 8: 00000010 
                    Electric auxiliary heater: relay activation-Bit 0: 00000000 
                    Preheat time: 2500 ms
                    Glow status-Bit 0: 00000000 
                    Glow status-Bit 8: 00000000 
                    Glow cycles above temperature threshold-Bit 0: 00000000 
                    Glow cycles above temperature threshold-Bit 8: 00000110 
                    Glow cycles below temperature threshold-Bit 0: 00000000 
                    Glow cycles below temperature threshold-Bit 8: 00000010 
                    Outside air temperature: 5.0 °C

Readiness: 1 1 0 0 0 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Ai bujia 4 arsa, de aici ai si martorul aprins.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tdi13
On 03.04.2017 at 7:54 AM, F l o r i n said:

daca sunt ok si tot nu functioneaza, scoate borna pentru cateva minute.

daca tot nu isi revine, verifica mufa de care ti-a scris bundy mai sus si cablajul pana in BCM

Mulțumesc pentru răspuns,

Am încercat cu mufele de la lonjeroane dar nu s-a schimbat nimic. 

Am scos si borna dar tot fără rezultat. 

M-ar ajuta o schemă cu circuitul electric al DRL urilor ,poate nu umblu unde trebuie. 

Mulțumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanielMarian19
On 30.03.2016 at 15:03, Al Bundy a scris:

NU, trebuie pusa una cu tehnologie AGM.

pai si ce se intampla daca punem o baterie normala, eu am pus una normala si merge si porneste fara probleme(aceeasi masina cffb 2.0tdi dsg)

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Load managment (relanti 1000rpm),durata scurta de viata ,eroare pe modulul 61 ,...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanielMarian19
1 minut în urmă, EEXCALADE a scris:

Load managment (relanti 1000rpm),durata scurta de viata ,eroare pe modulul 61 ,...

ralanti este sub 1000rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

Cea cu tehnologie agm este dedicata ptr S&S. Daca pui una normala nu va rezista in timp - numar mare de porniri/opriri -solicitare mare - deteriorare rapida.

Nu va face ciclurile coresp de incarcare. O vei schimba destul de repede si sist de S&S nu va mai functiona.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Vezi la iarna 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanielMarian19
1 minut în urmă, pronet a scris:

Cea cu tehnologie agm este dedicata ptr S&S. Daca pui una normala nu va rezista in timp - numar mare de porniri/opriri -solicitare mare - deteriorare rapida.

am inteles,oricum eu opresc start-stop cand merg cu ea

1 minut în urmă, DanielMarian19 a scris:

am inteles,oricum eu opresc start-stop cand merg cu ea

mersi ptr informatii, vad ca sant ffffff multe lucruri de care habar nu aveam depre masina, ar mai fi ceva important de stiut ptr un posesor de b7 cffb dsg:?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n
15 hours ago, DanielMarian19 said:

pai si ce se intampla daca punem o baterie normala, eu am pus una normala si merge si porneste fara probleme(aceeasi masina cffb 2.0tdi dsg)

o sa o distrugi in scurt timp, din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi_van

Eu am pus agm, dar nu om iar motorul sta turat din cand in cand in relanti. Cred ca trebuie totusi sa fie agm originala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danpassat

salut , am urmatoarea problema:

Address 61: Battery Regul.(J840)

Component :Battery regelung h 41 1614

Serial number :020311F1002345

Coding 030B185A

  1 Fault Found:

   02256- Quiescent Current

               001- Upper limit Exceeded-Intermittent

               Freeze Frame

               Fault status : 00110001

               Fault priority : 7

               Fault frequency :2

                Reset counter : 168

               Mileage: 155400

               time....

  nu stiu ce reprezinta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

O eroare pe parte de baterie. Posibil ca  s&s sa nu functioneze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Posibil ca ai inlocuit bateria cu una necorespunzatoare

Share this post


Link to post
Share on other sites
danpassat
19 hours ago, EEXCALADE said:

Posibil ca ai inlocuit bateria cu una necorespunzatoare

Am cumparat masina acum 2 luni, bateria este varta agm si cu abtipildul cu bem si codul ei VAO 2DA......eu nu am schimbat nimic, am luat un vcds si la scrierea bateriei este alt cod, am incercat sa.l trec pe cel de pe baterie dar cand ajung la litera Q din cod apare eroare k trebuie scris hexadecimal....daca incerc sa bag codul iar , face la fel, culmea chiar daca nu scriu nimic si apas Q apare eroare, pot scrie orice, cand apas Q da eroare. Nu stiu ce are k vreau sa scrie cidul bateriei ca sa incarce corect, am inteles k cele cu ss au alt regim....cum sa fac sa scriu codul? E penibila situatia....Apas Q si apare:

NEW VALUE US INVALID

NEW VALUE MUST BE EXACTLY 18 HEXADECIMAL CHARS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri