Jump to content

Passat b7 problema electrică


roby.1308
 Share

Postare recomandată

3 hours ago, gicageo said:

Am scos bornele  de la baterie si am sunat fiecare siguranta cu aparat de masura , toate sunt ok . Aseara am umblat la una din sigurante de langa bord -nu imi mai mergea bricheta de langa cutie . Si apoi ...pom de craciun .

Poate nu am pus siguranta bine ...ma gandesc ...O schita ceva cum trebuie sa fie aranjate ? Oricum azi vreau sa ii fac o diagnoza sa vad . Vreun coleg prin bucuresti ??

 

Mersi ,

 

Ai pus una aiurea... Baga un ochi la ele. Unde trebuia sa ai siguranță, acum ai slot liber, cu ambii pinii acolo. La celelalte, ai un singur pin sau deloc. Ma poți suna acum sa îți explic ce ai de făcut. 

Sfat = am scris și mai sus.... Dacă nu aveți mare experienta, înainte sa va apucați de scos siguranțe, faceți poza la tablou. 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , 

 

am rezolvat , se pare ca una din sigurante , ceea de comunicare can bus nu era introdusa corect sau am miscat din greseala eu . 

A ( am chemat interventie la domiciliu) resetat toate erorile si gata . 

Multumesc oricum de sfaturi .

ideea e ca tot nu imi merg prizele 12 v de la bord si am zis ca ma duc la un service .

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era bagata gresit, am mai gasit astfel de cazuri.

On 11/29/2018 at 2:08 PM, F l o r i n said:

Ai pus una aiurea... Baga un ochi la ele. Unde trebuia sa ai siguranță, acum ai slot liber, cu ambii pinii acolo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o discutie cu o pagina in urma legata de consumul de curent dupa ce am inchis masina. M-am uitat si eu la mine, am 2A la 2-3 minute dupa ce am inchis masina. Cam dupa cat timp ar trebui sa se opreasca toate releele si sa vad exact consumul? De asemenea, cam cat ar trebui sa fie consumul in standby?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit masina care se culca dupa 16 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.02.2018 at 21:03, adrian71 a scris:

Salut,se pare ca tot pompa de spalat parbrizul sau cablajul este problema ,cred ,am dat curent pe direct la siguranta de la pompa si a pornit cand am dat sa spele luneta, sa ars siguranta este o problema pe circuitul de pompa si probabil bcm -ul taie alimentarea ,cand gasesc problema va zic ce am gasit

,o seara buna

Buna seara. Aceeasi problema o am si eu. Nu merge nici o bricheta, stropitoarea parbriz si faza lunga. Am verificat sigurantele si sunt bune, releele la fel. Pe vcds imi da eroare la pompa de la stergatoare. Ati rezolvat problema. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc al Bundy. Era releul 4H0 951 253 sau 644 de sub volan. Maine ma duc sa.l cumpar. Mai am o problema cu faza lunga. Merge sa dau flash dar cand dau de maneta in fata nu se aprinde nimic. Sigurantele sunt bune. A mai patit cineva. O fi tot vreun releu sau maneta o fi de vina. Multumesc

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat releul si aceeasi problema nu merge nici o bricheta si nici pompa de la stergatoare parbriz. Am desfacut releul iar cand pun contactul releul cupleaza o secunda si decupleaza imediat. Daca tin apasat pe tablita de la releu cu contactul pus merg brichetele si stropitoarea. Pe tester imi da eroare la pompa. O sa  desfac pompa, ma gandesc sa nu fie de acolo o problema. Daca mai aveti vreo alta idee. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca ai o problema ori cu soclul releului ori cu comada acestuia. pompa ta nu are nimic. ai eroare pe pompa deoarece nu se alimenteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat pompa si e buna. La releul de la pompa si bricheta  dupa ce pun contactul  am masurat si scade intensitatea curentului si decupleaza imediat. Am verificat toate releele si sigurantele si sunt bune. Chiar nu stiu ce sa.i fac. Nici faza lunga nu merge ci doar sa dau flash. 

Al bundy mai da.mi o idee ce sa mai verific. Am cumparat masina de 3 saptamani si deja o groaza de probleme. Inainte am avut o skoda 2 facelift si nu am avut nici o problema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te in soclurile de la brichete sa nu ai ceva cazut in ele, sa faca scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M.am uitat nu au nimic. Problema e ca releul lucreaza la 12v iar dupa ce pun contactul am 10 volti tensiune si decupleaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat de unde vine tensiunea si vazut de ce este asa de mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie un contact imperfect in soclu.,lipitura rece pe placa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Cand am luat masina am dezactivat cu vcds start and stop intrucat e enervant sa se opreasca mereu. Astazi cand l.am activat din nou si.a revenit stropitoarea, bricheta si faza lunga. 

Multumesc celor care au incercat sa ma ajute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara si Sarbatori fericite tuturor.

Astazi am patit si eu la Passat B7 alltrack 2014, motor CFGC, ceva neplacut , mai ales acum de sarbatori si concediu. Povestea este cam asa:

Dupa o luna de nefolosire cand am vrut sa pornesc bateria moarta. Am inlocuito cu cea de la webasto, care avea 12.7V, a pornit foarte usor. Bateria de la motor am incarcto cu un redresor cca 15 ore, avea 12.6V si am montato la webasto (bateriile sunt identice - marca, putere). Dupa doua zile dimineata am masurat bateriile si cea de la webasto avea 12,6v iar cea de la motor 12v. Am gandit ca am un consumator. Astazi am vrut sa gasesc acel consumator si am inseriat un aparat de masura, si cu capota deschisa si masina incuiata aveam un consum de 0,55A. Am deschis usa, cu lumina stinsa aveam tot 0,55v. Am inceput sa scot cate o siguranta, nu a scazut niciodata consumul, dar la cateva sigurante, cand le puneam iin soclu ,consumul crestea pana la 5-7V. Am schimbat pozitia aparatului de masura si am inchis si capota si usa, si consumul s-a dus la 0,03v. Deci e bine se pare ca nu am consumatori. Am conectat bateria si am pus vcds sa sterg erorile. Dar acum au inceput problemele- unele erori s-au sters dar altele nu. Acum am martorii de la airbag, frana aprinsi, am ACC-eroare, Start-stop eroare, Front assist- eroare.... si vedeti va rog mai jos si celelalte erori pe care nu le-am putut sterge. Pare ca problema ar fi de la modulul de airbag. Din ce am citit in acest topic,poate am pus o siguranta gresit in soclu. Maine pe lumina am sa verific iarasi toate sigurantele ( am poza cu tabloul de sigurante inainte de a le scoate). 

Poate cineva sa imi spuna care este siguranta de la airbag? 

Si daca nu ar fi de la sigurante ce ar putea fi?

Multumesc mult pentru ajutor, mai ales ca in aceste zile nu prea am la ce service sa merg.

 

Log-WVWZZZ3CZEE054313-166200km- 27.12.18.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizarea o poti face si cu vcds, nu e nevoie sa legi aparatul de masura in serie pe traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce consum in stand by sa monitorizezi, asa cum trebuie - sa verifici daca nu ai consumator ascuns, cu vcds-ul.

verfica daca nu ai pus vreo siguranta aiurea (pe langa soclul in care trebuia bagata)- nu m-am uitat pe diagrame....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

Am rezolvat. Siguranta nr.9 de 10A, am bagat-o la 14 ( sunt pe aceeasi coloana, la 14 era liber) de aceea aveam atatea erori, am inversat, am sters toate erorile, totul merge perfect.

Stie cineva ce alimenteaza siguranta nr.9, pentru ca la mine fara ea, nu vedea modulul de la airbags si aveam eroare pe ACC, Start-Stop, Auto hold, Front Assist. Pe 12 adrese aveam diferite erori.

Imi puteti spune cum vad mai exact cu vcds, daca am consumatori in standby.

Asta ca sa nu mai masor cu aparatul de masura si sa nu mai scot sigurantele ( daca aveam cheile de la masina de alaturi din parcare cred cai scoteam si ei sigurantele ).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate erorile erau de la lipsa comunicării cu modulul airbag urilor..... Atât. Mai departe ai citit ce ți-am scris mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ciit. Ideea este ca nu stiu cum sa vad cu vcds un eventual consumator ascuns, de aceea am optat pentru varianta cu aparatul de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi nici nu se poate cu VCDS. Se foloseste aparatul de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • The IOP
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!