Jump to content

Leon Fr aka Scufita Rosie


cristi511

Postare recomandată

Pai eu zic ca la Ateca sa estimezi un 32-35 de mii pentru un TDI 190 DSG bine echipat. Tocmai am citit in L'Autojurnal 4X4 un test cu Ateca in specificatia asta si cu multe optionale (dar cu interiorul in alcantara, nu in piele), care avea pret final de 37k. la noi vor fi un pic mai ieftine.

Link către comentariu

Am vazut Dragos cam pe unde se invarte Ateca dpdv al pretului, problema mea e "prima intalnire". Intai sa vad masina, sa ne cunoastem si apoi mai vedem. Cu siguranta daca vor avea la td la Pitesti o voi lua la td in weekend si voi face o plimbare mai...serioasa. 

Ceea ce am nevoie de la masina urmatoarea sunt:

- cutie automata

- min 150 cp

- faruri led/xenon

- sonorizare decenta

- pachet de iarna.

M-am tot uitat la piata de sh si singurele doua suv-uri care imi fac cu ochiu si pe care le pot luat sunt Q5 si X3. ( ma refer la an minim 2014 vs km max 50k). 

La berline situatia e si mai crunta pentru ca nu prea imi face nimic cu ochiul. Nu zic ca mi-ar displacea un bitdi dar..inca e prea scump. 

Vom vedea. 

 

Link către comentariu

Cred ca si noul X1 este ok, daca X3 nu intra in buget..

35k Ateca --> :emthdown:, parerea mea.. Poate maxim 30k real la achizitie, altfel e foarte mult.

 

Link către comentariu

Pai nu nou, ci second. Ca ai zis min 2014 cu km relativ putini. Pana iti iei tu, cred ca te incadrezi. 

Link către comentariu

Cristi, am zis de X3 si Q5. X1 ( modelul nou) abia s-a lansat si crede-ma ca are niste preturi de cazi pe spate, la propriu. Nu cred ca va scadea prea mult in urmatoarele 6 luni asa ca oricum iese din discutie. 

Nu vreau sa vorbesc inainte de a vedea masina si preturile asa ca nu voi trage vreo concluzie referitoare la valoarea acesteia si daca merita sau nu un anumit pret. Ramane de stabilit pe viitor.

S3 ( caci nu mi-ar displacea modelul) bine echipat e tot in jurul a 30-33k ( cu discount) iar noile jetta/cc nu se anunta prea curand. Octavia fl e si ea pe vine dar nu ma misca. 

Link către comentariu

Daca tot o dam in sugestii eu iti sugerez sa probezi si tandemul Hyundai Tucson/Kia Sportage in varianta 1.6 T-GDI cu cutie DCT si 4 WD. La calitate nu au nimic a invidia la VAG, trebuie doar sa te obsinuiesti cu consumuri de 10-11 la drum intins :)

Eu am avut Hyundai si am fost extrem de satisfacut de el.

Link către comentariu

In zona asta eu am merge pe Qashqai mai degraba. M-a surprins placut la un drum de 250km, e usor sportiv-ish as spune, cu o tinuta ferma de drum (pentru clasa aia), iar conceptul e foarte rafinat in timp. 

Link către comentariu

Qashqai-ul singura varianta cu putere peste 150 cp este cel benzina de 163 cp care nu vine cu AWD. Cel putin nu in confiuratiile de la noi.

Link către comentariu

Simt nevoia sa lamuresc niste lucruri:

1. fara cvt/vvt/vuvuzele sau cum naiba se mai numesc cutiile cu variatie continua. D-aia am fugit de haudi 2wd si nici ca voi avea vreodata asa ceva.

2. personal nu inteleg conceptul de suv/crossover fara 4x4. Asadar obligatoriu 4x4 pe genul ala de caroserie.

3. dimensiunea maxima pe care mi-o doresc este de q5/x3. Asadar Kodiaq si altele asemenea ies din discutie.

4. 1.4/1.6 pe suv-ulete d-astea? Nu mersi. am deja un 1.5 stiu ce inseamna. 

Si da, la nissan daca vrei 4x4 nu poti avea 1.6 biturbo.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cum s-a comportat leonul pe circuit? Si acolo a consumat mult? :)) 

Link către comentariu

N-am sarit în porumbi deci s-a comportat bine :)).

Masina este bine echilibrată si deci foarte fun pe circuit. Iti da încredere și te poți concentra pe "plăcerea condusului". Placut surprins am fost de anvelope. :) 

All in all, o experienta agreabila.

Legat de consum, nu a sarit de 9℅ mediu :)) . Așadar masina consuma intre 7.5 si 9, indiferent de situatie.  

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Cum ai reusit? Cred ca esti primul posesor de Leon 5F care reclama stopuri aburite.

In alta ordine de idei, am urmarit discutia, conduc doua generatii de Leon, 1P si 5F, alternativ, Leonul 1P este mult mai ok ca si suspensie, mai ales cea spate. In schimb, ca senzatie, MQB pare mult mai agila decat vechea platforma, iar ca tehnologie este un pas urias in fata.

Link către comentariu

Tocmai, nu sunt primul care reușește..ci unul dintre cei multi. Voi vedea cum decurge discuția cu dealerul. 

Masina chiar fost fun si niciun moment nu mi-a dat senzația de nesiguranță. 

Probabil cu roti pe 16 + anvelopele corespunzătoare în viața de zi cu zi ar fi ceva mai agreabila suspensia aaia spate. 

Vom vedea... :) 

Link către comentariu

Eu am de 16 cu 2O5/55 la cele de iarna si tot dur ramane mai ales pe spate...dar se inclina mai bine in curbe...

Link către comentariu

Asta cu primul care reclama stopuri aburite e tare ... 

Modificat de vdragos
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!