Jump to content

Motorul 1.2 TSI (distributie pe curea) - probleme si rezolvari


Merlinboy
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Revin la problema cu antigelul, am fost la reprezentanta, din pacate tind sa le dau dreptate. Au facut un "test" de presiune cu o pompa in borcanul pt antigel si într-adevăr am o intepatura f fina, de parca e facuta cu un bold, in zona acolo sunt niste "faguri" usor indoiti de la muste si alte treburi... 

Am lasat masina la ei, iar luni incerc sa merg cu un inspector de la CASCO pt o constatare, poate o fac pe CASCO.

Poate ca au dreptate. 

O fi de pe autostrada pe A1 si A2 (arata jalnic) se fac lucrari de plombare cu criblura + sarea aruncata. Ma gandesc ca: cat timp masina a fost in mers si facand presiune in in instalatie a tinut, cand am facut pauze...a avut timp sa se scurga, norocul a fost ca a spus "offf" in fata casei :)). Iar partea de sus improscata, este de la ventilator...a aruncat pe sus.

Totusi bine ca nu e mai mult de atat, am crezut ca este vba de vechile probleme si m-am panicat, mai ales ca o am ca masina de serviciu si a fost aleasa de mine si am fost f increzator in versiunea "noua", pe plan personal am un golf 6.

Atasat poza cu tasnitoarea.

20180125_152022.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Radiatorul ala mic, spart, este radiatorul suplimentar de la intercooler. (raceste aerul comprimat deci cald care iese din turbo-ca sa intre in admisie mai rece, deci mai mult).-dupa cum a aratat bysus mai sus. Deasupra este radiatorul de la AC si inspre motor, care nu se vede in imagine, radiatorul mare de racire motor. Ar fi interesant de pus ceva sita/plasa metalica in masca masinii (in spatele grilei) sa nu se mai sparga radiatoarele astea din staniol. Ar proteja si de muste si de indoituri de la pietre. Daca nu-ti plateste firma sau CASCO, este de luat in considerare si repararea  radiatorului.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc sa deconteze firma de Casco.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se repara usor mai ales ca e pe exterior,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am primit si nota de constatare de la asigurare. Saptamana asta termin cu tot. 

 

Multumesc mult pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar de curiozitate ...Racirea intercoolerului are circuit separat? Cam la ce temperaturi ajunge lichidul acolo? Ma gandesc ca daca ar fi tot la 90-100 grade nu ar mai raci suficient aerul din admisie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

In lipsa de idei, am zis sa intreb aici. Problema este urmatoarea. Masina uneori da misfire la prima pornire, incepe si palpaie si becul de check engine. Dupa ce o opresc si o pornesc iar, problema dispare. Erorile stocate sunt de random multiple cylinder misfire acompaniat de misfire pe unul dintre cei 4 cilindri(de fiecare data e diferit cilindrul). Aceasta problema se manifesta doar atunci cand, cu o zi inainte, pornesc masina scurt( pt 1-2 min) sau o pornesc sa o mut si apoi o opresc. Bujiile si bobinele sunt schimbate. Alte idei? Ce pot verifica in VCDS? In mers nu are misfire-uri, nici cand o pornesc normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice ca nu are nimic masina, problema este la modul de exploatare. Daca nu am dreptate, as fi curios care a fost cauza reala, asa ca te rog sa ne comunici daca o afli. Iarna daca pornesti masina pentru 1 minut, bateria nu se incarca cu cat a consumat la pornire, motorul nu se incalzeste. Tu o opresti cat inca se injecteaza mai multa benzina in cilindrii (echivalentul socului), bujiile raman umede. La urmatoarea pornire, la fel, bateria si mai slaba, scanteile la bujii slabe, bujii umede, situatia se amplifica. O masina trebuie sa mearga, sa ajunga la temperatura de regim, bujiile sa se curete, bateria sa se incarce. Daca nu mergi cu masina, mai bine pui periodic bateria pe redresor. O pornire de 1-2 minute nu ajuta. Daca era misfire pe acelasi cilindru era rau, dar asa la toate pe rand nu este asa de rau. Bujiile sunt dupa catalog puse? Marca buna, adica NGK sau originale? As verifica si starea bateriei. O baterie slaba, poate duce la scantei slabe la pornire, bujiile se umezesc si duc la simptomele tale.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi: Ai citit si partea cu “dupa ce o opresc si o pornesc iar, problema dispare”?

Sunt curios de terminologia asta cu “scanteile la bujii slabe”, nu fac misto, efectiv mor de curiozitate cum pot sa fie scanteile mai slabe sau mai puternice in functie de cat de umeda e bujia; pentru ca, pana sa citesc aici, eram convins ca bujia ori scateieste ori nu scanteieste, gen ori e alba, ori e neagra, gri nu am mai intalnit.

@minu94 Cu ce benzina alimentezi? Ce bujii ai pus cand le-ai schimbat? Cum e distributia la CJZA, are intinzator hidraulic pentru curea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi, bateria are 3 luni maxim, iar bujiile sunt schimbate de curand, dupa catalog, NGK. Si cu celelalte am patit acelasi fenomen. Nu numai iarna am patit asta, si vara. Masina e condusa zi de zi minim 50-100 km, doar in unele zile, ft rar, nu merg cu ea.

@mike OMV Maxx 100. Bujii NGK. Distributia este pe curea. Nu stiu daca are intinzator hidraulic sa fiu sincer

.

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Misfire=lipsa scanteie-poate fi de la bujii umede. Bobina de inductie este un transformator. Daca ii bagi 12,5 V si scoate 7000 V consider ca scanteia este buna, dar daca ii bag 11 V din cauza bateriei descarcate si scoate  in timpul pornirii 6000V scanteia este mai slaba. Acum fara legatura cu problema ta, sa stii ca motorul asta nu pretinde benzina de 100. Dupa cum scrie pe capacul de rezervor, merge cu 95.

   Chiar daca bateria este noua, masoara starea ei. Poate ai un consumator ascuns. Ai macar 12,3 V inainte de a porni masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu poze dupa erorile stocate. De asemenea, am uitat sa specific, tot uneori, masina tremura la relanti dar nu oscileaza relantiul si nici nu inregistreaza misfire.

A5310E66-CF82-476F-BB00-C38217894F39.jpeg

BD5968C2-CF8E-4237-98CA-C80B62AA278A.jpeg

3860496C-6EFC-4DA6-8D82-634E33A0139C.jpeg

306B0BA8-772F-47F2-98B8-DAEE398F4184.jpeg

B822E28A-F758-4B48-B396-4A6B0C4DD93C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Cam repede sa apara probleme la doar 100.000 Km. Stiu ca acesti Km sunt reali pentru ca ai masina de noua.  Consuma ulei?  Simptomul acesta de random misfire la rece este specific acumularii de depozite de carbon pe supape. Parerea mea este sa o lasi asa avand in vedere ca merge bine in general. Cred ca si la reprezentanta ti-ar spune ca este normal sa apara unele misfire la rece. Daca se agraveaza, trebuie demontata chiulasa si razuite/sparte/dizolvate depozitele astea. Din cauza ca injectia de benzina este direct in cilindrii (directa), supapa de admisie nu este spalata de combustibil asa cum se intampla la injectia in galeria de admisie cum era la MPI sau carburator.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te in service daca inca mai esti in perioada de garantie. Ori iti schimba variatorul de la admisie ori iti schimba chiulasa. Au informari pentru asa ceva exact cu simptomele mentionate de tine. In functie de ce mai gasesc cu ODIS o sa vada ce trebuie inlocuit. Nu exista " las-o asa , e normal" !  La 1.2TSI EA211 si 1.4TSI EA211 au avut destul de multe probleme pana prin 2015.

Mie mi-au schimbat chiulasa pentru problema mentionata de tine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Din pacate pentru el, nu mai este in garantie din septembrie 2017. Totusi nu ar strica sa le ceara parerea.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista Kulanz ( goodwill warranty ) daca are reviziile facute in unitati de service autorizate VW.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este @Ebi, o am de noua si la fel, din septembrie anul trecut nu mai are nici garantie. Legat de acel recall pt variator, a mea nu intra in acel lot. Am intrebat inainte si au verificat. De consumat ulei, nu consuma @gabip. Din ce an este masina ta? Stiu ca acel recall viza masinile din 2014. A mea este 2013.

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Motorul meu a avut data de fabricatie aprilie 2014. Foarte multe motoare de 1.2 si 1.4 EA211 fabricate pana prin mai-iunie 2014 au probleme. Nu mai am masina aceea in acest moment.

Nu trebuie sa fii in acel recall. Poti avea probleme si cu un variator facut ieri. Au recall-uri si au informari de service pentru probleme identice dar care nu intra sub incidenta recall-ului. Eu unul zic ca la tine este problema cu chiulasa. Ai multe simptome identice cu ce spun ei in informarea pentru chiulasa + motorul fabricat in perioada cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara, cand am ajung acasa am zis sa fac o poza la numarul de misfireuri si apoi sa le compar dupa ce plec iar dimineata si termin cu drumul. Prima poza e facuta aseara, cand am ajuns. A doua este facuta dupa doua porniri la rece. Prima pornire la rece am mers 17 km, a doua 5 km. Nu mi se pare o diferenta notabila. Specific ca nu s-a aprins check engineul si nici nu s-a simtit in masina. 

4B04B8D2-4340-4CC4-ACF5-8E51F88F9558.jpeg

03D54B44-5079-4EB8-92B6-8EAF1D2ECFB1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Deci se pare ca si daca mergi 1000 Km, tot atatea misfire-uri ai, pentru ca toate se fac doar in primele minute dupa pornirea la rece.

   Daca nu ai simtit in masina si nici nu s-a aprins check-ul, daca nu aveai testerul asta,  nici nu stiai ca ai o problema. De fapt peste 90% din posesorii acestui motor nu au nici o scula ca sa verifice daca au erori sau nu. Poate am si eu si nu stiu. Ai intrebat la reprezentanta daca constituie un defect? Eu inclin sa cred ca asa sunt facute motoarele astea. De fapt misfire nu inseamna neaparat ca nu a dat scanteie bujia. Se raporteaza misfire cand viteza arborelui cotit nu este cea asteptata dupa ce un anumit cilindru ar fi trebuit sa-si aduca aportul. Poate si o pulverizare proasta data de injector, combustibil cu apa,  distanta nepotrivita intre electrozii bujiei, condens pe bobina de inductie sau bujie, depozite de carbon pe supapa de admisie, neetanseitati in admisie, umezeala mare in aer, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numarul de misfireuri nu a fost resetat. Acelea sunt logate inca din Decembrie. Ceea ce voiam sa subliniez e ca are doar 2-3 misfireuri la prima pornire de dimineata. Am verificat si la 1.2 TSI-urile unor prieteni, si tot la fel se intampla, indiferent de kilometraj.

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, gabip said:

Mie mi-au schimbat chiulasa pentru problema mentionata de tine .

   Tu ai avut probleme mari si cam asa le descriai:

"-dadea in nas in treptele 2 si 3 cand apasam pedala la podea ( uleiul avea peste 90 de grade)

-consum ulei (litrii).

-tremurat la ralanti." 

 

12 minutes ago, minu94 said:

 Ceea ce voiam sa subliniez e ca are doar 2-3 misfireuri la prima pornire de dimineata. Am verificat si la 1.2 TSI-urile unor prieteni, si tot la fel se intampla, indiferent de kilometraj.

   Inseamna ca asa sunt facute motoarele si poate nu pot fi facute altfel. La rece nu ai cum sa faci un amestec corect care sa arda perfect, cilindrul, bujia si pistonul rece, ce pulverizeaza injectorul se condenseaza pe ele, etc. Poate mai sunt si alte pareri?

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!