Jump to content

Motorul 1.2 TSI (distributie pe curea) - probleme si rezolvari


Merlinboy

Recommended Posts

Au stricat si motorul acesta.

Du-te inapoi, mortorul trebuie sa se comporte la fel ca inainte. Ai idee daca ti-au schimbat si softul?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • minu94

    30

  • Ebi

    28

  • Merlinboy

    21

  • Lyxi

    19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Au fost schimbate si garniturile, as fi pus poze cu factura de la ei insa am dat toate facturile noului proprietar al masinii. Da, am scapat de acel misfire la rece. Si da, au fost curatate mecanic. a

In fata este radiatorul de AC, iar inspre motor este radiatorul de racire motor. Cum a ajuns pietricica acolo?

Asta cu estimatul...poate avea si 300k. 

Posted Images

De soft nu stiu nimik..daca au umblat..O sa mi fac o programare la o alta reprezentanta seat..De inteles am inteles ca din variatoru /pinion -din asta si sper ca nu gresesc se face avansu!?Semnele sunt semne de respectat ..!Variatoru asta fiind pe admisie e primul uitandu te la distributie din fata/radiator- un pinion /dintzat pe exterior prevazut cu un sistem interior /arc tinut de niste surubele..firave. tensionand cred cureaua..Poate imi va spune un alt coleg consumul instant si rotatiile lui -1.2,tsi,77kw2014 benzina..Fratele meu are un golf din 2012 tot aceeasi motorizare insa pe lant si avea vreo 840aprox rot/min..!

Link to post
Share on other sites

Tinand cont ca seatu e si sper ca nu gresesc apartinator Porsche..masina fiind in garantie as putea apela la o reprezentanta vw(tess/cardinal)skoda ,audi pentru lamuriri sau doar Seat!?mi as face o reprogramare..Mulrumesc

Link to post
Share on other sites

La mine la CJZA consuma cu motorul cald, si fara consumatori 0.4l/h, iar turele cred ca stateau cam pe la 700rpm, oricum, destul de jos, la limita la care sa nu vibreze motorul, si sa nu moara.

Link to post
Share on other sites

La mine e maxim 700 poate 680 ..o fi mai frig dar apare i ezitare si mici balbaieli la accelerare ..parca ezita ..intrerupere..Mama naibii.O fi cureaua mai intinsa. Poate se mai lasa un pic..dar nu era tremuru ala la relanti.La tine ce rotatie avea azi dimineata si cate grade erau afara..sau maine dimineata tine minte te rog si spune mi ..O sa notez si eu si revin.Tu cati km ai ?Ai tot leon 1,..n am apucat sa ma uit la profilul tau .Mersi

Link to post
Share on other sites

Consuma aproape toata benzina, si alimenteaza cu omv 98 , sau cu ceva benzina buna, nu lukoil... Vezi, poate trece.

Link to post
Share on other sites

O sa alimentez azi.De alimentat exclus Luk..oil..!numai de la o MV bag la ambele masini.Mersi.

Link to post
Share on other sites

Am avut pe O3 motorul cu acelasi cod, produs de aceeasi fabrica ca si alt tau. Acum am alta cu alt cod motor, euro 6...nu cred ca mai e relevant. Din amintiri, nu pot zice ca a tremurat vreodata cat sa remarc. Poate fff fin la relanti, dar cu motorul cald. Cand era rece stătea cam pe al 800,poate chiar mai sus, spre 1000 in primele minute. Vezi cu alta benzina, daca nu mergi si arata-le. Sau roaga un coleg sa puna VCDS-ul sa vada daca e bine reglata.

La mine nu am avut vibratii nici din cauza benzinei...deci,as exclude daca tu stii ca ai bagat benzina buna.

Link to post
Share on other sites

Am mers cu ea chiar am mai tras cate o ocheata din cand in cand ..dar de cand cu schimbarea variatorului e subturata parerea mea..Cei de la seat zic ca e conform normelor!Nu am carnet de ieri de azi si m am confruntat cu multe si multi mesteri..insa ignoranta sau reprosul ca am eu fixuri..ma cam costa tot pe Mine!Eu am vag com insa mi e teama sa l pun pe masina asta in garantie..nu as vrea sa pierd garantia pe electric ..eu stiu pot vedea ulterior.!?mersi

Link to post
Share on other sites

Eu zic ca poti sa pui Vag-com-ul linistit ca doar nu modifici nimic.

Acelasi motor ca al tau , E5, cald, cu ventilatia si farurile oprite, radio pornit are 0.4 l/h la relanti. Daca opresc radioul variază 0.3 - 0.4.

Turatia cam 700 rpm dupa mine.

Atasez si o poză.

post-222-14441535151252_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Mersi.Acum am venit din masina.La relanti nu e idicat sa o ambalezi..dar accelerand usor spre 2000 rotatii are un sacadat .Daca o tin usor din acceleratie la 800-840rotatii si urc in ture e mai liniara urcarea..Aceeasi treaba o face si in sarcina..Si am si alimentat..Tu postezi de oe calculator?Cam greu ptr.mine de pe tel sa atasez..Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Sper sa le puteti viziona .Pornire la rece si celalalt la cald. https://youtu.be/3hpFxt77kM0

https://youtu.be/Ia1dS1ibJFY

Pareri legate de durata Socului automat..si Rotatiile /minut in functie de temperatura -care parerea mea sunt prea mici..intrarea in sarcina creand o ezitare si la accelerari in gol /stationand o balbaiala.Variator distributie schimbat ..daca aveti idee de el!

Sper sa se vada in poza..Cu greu dar am reusit ..poate..

Javra Mika: post-118930-14441598838191_thumb.jpg

post-118930-14441597817555_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

La Leon vad ca sunt gradatii din 100 in 100 rpm. Nu te lua si tu asa mult dupa indicatiile alea, or fi mici abateri. Vezi pe diagnoza ce rpm iti arata daca tot insisti. Aiurea sunt restul simptomelor.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Mersi Aditu..Am fost programat.tester. .nici o eroare zisera.!Normal masina la 13.mii de km ce erori sa aiba..Merge acum altfel dar tot nu e ca inainte..Concluzia mea ar fi ca s-a umblat la soft ca si perioada de proba cu noul Variator de Distributie fara sa mi se spuna nimic..De tras concluzia aceasta ar fi urmare a faptului ca a trebuit sa ma reinrorc la plecarea din service pebtru a mi reinitializa plierea oglinzilor si ridicarea geamurilor din telecomanda..lucru uitat de acestia ..dupa ce a fost facuta banuiesc resetarea..!sau ce or fi schimbat ei..Acum trec la alt capitol neplacut aburire/condens persistent stopuri spate ..!Multumesc de raspunsuri.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare,

Apelez la bunavointa si cunostintele voastre pe la reprezentante intrucat am sunat mai devreme si la Porche si laBrady si abia in 2 saptamani m-ar putea programa, nu imi vine sa mai comentez si nu ca sunt obisnuit in masina, dar efectiv problema asta ma da total peste cap in conditiile in care am si o matusa in spital (chiar nu este exagerare vorba ceea cand toate "necazurile" vin la pachet si trebuie dusa inapoi in provincie - oi vedea cum oi rezolva oricum abia sapt viitoare s-ar externa)  iar eu lucrez pe teren in perioada urmatoare ...de prieteni si pe buna dreptate mi s-a recomandat sa o trag pe dreapta si sa nu mai merg cu ea, lucru pe care o sa incerc sa il si fac.

Tinand cont ca s-a ajuns la concluzia ca motorul 1.2 TSI este diferit de 1.4Tsi am considerat creearea acestui topic nou. Masina este din apr 2014 si are aprox 21000km, inacceptabil din punctul meu de vedere sa am astfel de probleme. Si decat garantie la cum esti tratat mai bine pas sincer (cred ca va fi ultima masina "noua" )..mie mi se pare iarasi inacceptabil sa ajungi sa stai o luna sau chiar si mai mult precum am citit pe topicul cu 1.4 TSI...

Mai ales ca sunt situatii cand chiar ai nevoie de masina ... :(

Anyway, am postat urmatorul filmulet cu problema....daca a mai avut cineva asemanator la 1.2 tsi rog sa ma apeleze poate cu un sfat, ajutor, etc. La fel daca ma puteti ajuta cu vreo reprezentanta ....

Multumesc anticipat pentru orice fel de ajutor!

https://youtu.be/mpr1t-HuH-A

Edited by Merlinboy
Link to post
Share on other sites

Incearca eventual la o reprezentanta Skoda/Seat poate reusesti sa gasesti pe cineva care sa asculte motorul.

 

E ciudat sa-ti zica 2 saptamani pentru a asculta motorul. Puteau macar sa arunce o ureche si daca banuiau ca intr-adevar sunetul nu-i normal si sunt nevoie de mai multe investigatii, atunci sa te programeze cand au ei timp si eventual sa-ti zica daca mai poti sa mergi cu masina sau nu.

Link to post
Share on other sites

Incearca si la Midocar, eu am fost o data la ei si mi s-au parut destul de ok.Oricum, incearca sa dai mai multe amanunte: zgomotul se aude si la rece si la cald?nivelul uleiului e ok?ai ulei LL, ai facut vreo revizie?ai vreun martor aprins in bord?

Link to post
Share on other sites

Zgomotul din ce am observat se aude si la cald si la rece, cand accelerez pe loc nu s-ar mai auzi...intr-adevar cand este mai cald motorul se aude parca mai putin! Nivelul uleiului este OK, incercat de nimeni, nu am niciun martor in bord, nu am facut nicio revizie am LL dar as fi vrut in perioada fix urmatoare. Nu stiu ce alte detalii sa dau si despre ce sa fie vorba, nu simt nicio lipsa de putere, doar acest zgomot care bate ca o volant la diesel (caci numai dieseluri am avut si am crezut ca o sa scap de probleme).

 

Este posibil din ce mi-a sugerat colegul gabip - ca ar fi vorba de "actiunea cu 15F2 ( variatorul axei cu came de admisie)" si sa ma duc "peste ei" (care ei nici nu stiu) sa las masina acolo si sa mi se dea masina de schimb, voi ce stiti mai multe? -> http://www.volkswagen.ro/service_accesorii/volkswagen_service/mobilitate_si_accidente/serviciul_de_mobilitate

 

 

Incearca eventual la o reprezentanta Skoda/Seat poate reusesti sa gasesti pe cineva care sa asculte motorul.

 

E ciudat sa-ti zica 2 saptamani pentru a asculta motorul. Puteau macar sa arunce o ureche si daca banuiau ca intr-adevar sunetul nu-i normal si sunt nevoie de mai multe investigatii, atunci sa te programeze cand au ei timp si eventual sa-ti zica daca mai poti sa mergi cu masina sau nu.

 

La Brady ma gandeam si eu, par mai deschisi si cu mai putine parca comenzi...dar si acolo abia de joia viitoare ma pot primi (sunat astazi :( ).

Link to post
Share on other sites

Sigur este acel variator :) iti recomand sa nu mai mergi cu ea decat paa la service, altfel este posibil sa schimbi tot motorul pe garantie si nu e prea placut.

Link to post
Share on other sites

Luni ma duc la Porche la 8.30 pana atunci nu mai merg cu masina (o sa mergem cu a sotiei in w/end nu-i problema) azi mi-a fost putin mai greu...Tinand cont ca o sa merg dim pe maxim de trafic de la Sebastian pana tocmai in Pipera, sper sa nu am probleme daca este vorba de acel variator...

Link to post
Share on other sites
Not_used_calin

@Merlinboy

 

Vezi daca se modifica frecventa zgomotului, odata cu variatia turatiei motorului. Daca da, inclin sa zic ca e vreo supapa. In cazul asta evita turatiile mari si evita in general sa te deplasezi cu ea.

 

Daca nu se modifica, nu cred ca e asa o problema deplasarea. Oricum e de mers in service.

 

btw - I-ai dat forja cand era rece? Ai pornit-o impinsa? E pe curea transmisia sau pe lant? Sa nu fi sarit ...

Alta chestie: nu mai sta cu uleiul atata vreme. E riscant. Poate chiar ce ai patit acum o avea vreo legatura.

Link to post
Share on other sites

Raspund pe scurt : 

 

Nu am dat nicio forja, nu este genul meu sa merg ca nebunul, plus ca sunt la 5-a masina, astept sa se incalzeasca motorul....pana luni nu mai merg cu ea, vedem de atunci ce si cum...Ieri cand am mers, incercam sa merg cat mai putin turat, era logic si rational :)

 

Ce sa zic cu uleiul, le-am zis si acum la Porche si domle cand iti arata masina atunci se schimba, nu mai schimbati aiurea :) Eu am mai completat ce-i drept (castrol aceeasi norme, vedeti pe alt topic discutiile nu am luat dupa ureche) si monitorizez nivelul, repet nu-s chiar novice :)

 

Dar la un motor benzinar de genul chiar nu ma pricep, eu am zis ca n-are moarte (cunoscand benzinarele aspirate), dar uite ca-i tocmai contrariul . Frecventa zgomotului cat am insistat ieri - parca s-ar modifica cand este turat motorul, dar nu imi dau seama (oricum am facut pe loc operatiunea, la relanti), dar parca nici nu s-ar modifica...as tinde mai degraba catre a doua varianta sincer...

 

Vedem acum ce sa zic, sper sa mai ajute si pe altii si va tin la curent. Daca ati mai intampinat probleme asemanatoare postati pe aici....

Link to post
Share on other sites

nu am facut nicio revizie am LL

Sal.,

Fara sa te superi pe mine dar chiar daca ai interval de schimb al uleiului de tip LL (Long Life) tot trebuia sa schimbi uleiul la un an de zile .

Acum din ce luna este masina nu am de unde sa stiu dar nu cred ca a fost livrata in peroiada 10 - 31.12.2014 ca sa nu fi trecut un an .

De curiozitate in bord nu ti sa aprins service-ul si sa-ti zica ca in xx zile trebuie sa mergi sa schimbi ulei-ul ?

O seara buna .

Link to post
Share on other sites

Mai am 7000km sau 120 zile pana schimbul de ulei, conform celor din bord(sau pana ma anunta senzorul iar senzorul asta arata!!!). Am sunat si la Porche si la Brady de mai multe ori imi ziceau sa fac la 30k sa las prostiile (decat dc anunta senzorul), chiar nu exagerez si planuisem eu sa fac totusi schimbul la sf de ian la Brady, incat sa fie de compromis (am tot postat si pe topicul cu reprezentantele nu exagerez plus ca la celelalte masini faceam eu revizia la 8-10k km maxim erau diesel sh si mi-era cam frica cu turbinele si alte componente mai sensibile). Totusi este un zgomot metalic total diferit, nivelul la ulei este ok, verificat aseara de mine...

Edited by Merlinboy
Link to post
Share on other sites
Not_used_calin

Mai, Merlinboy, ia mai da-i in ........... pe toti astia cu "recomandarile" lor...Pe ei nu-i doare gura, da' pe tine buzunarul DA!

 

Daca ma luam dupa recomandarile nemtilor, pana acum nenoroceam turbina. In carte Romania nu apare la capitolul Africa (desert, mult praf) si se recomanda schimbul filtrului de aer la 90.000! Ca si cum am fi in Schengen...

 

Ei bine, la mine, la 45.000 km era negru acel filtru. Si merg numai pe autostrada si DN-uri.

 

Deci, mare atentie cu uleiul ala, ca nu nivelul lui e totul !

Edited by Not_used_calin
Link to post
Share on other sites
  • loghy locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri