Jump to content

Motorul 1.2 TSI (distributie pe curea) - probleme si rezolvari


Merlinboy

Recommended Posts

Nu am mai postat pe aici, sper ca ai rezolvat, ar trebui sa te duci in reprezentanta si sa ti-o faca pe cheltuiala lor, nici nu incape indoiala ca se va rezolva altfel. Este un defect de fabricatie si trebuie tratat ca atare ! Din pacate pentru noi ca trebuie sa stam fara masina zile bune ....

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • minu94

    30

  • Ebi

    28

  • Merlinboy

    21

  • Lyxi

    19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Au fost schimbate si garniturile, as fi pus poze cu factura de la ei insa am dat toate facturile noului proprietar al masinii. Da, am scapat de acel misfire la rece. Si da, au fost curatate mecanic. a

In fata este radiatorul de AC, iar inspre motor este radiatorul de racire motor. Cum a ajuns pietricica acolo?

Asta cu estimatul...poate avea si 300k. 

Posted Images

Am observat si eu un zgomot mai metalic  la relanti, cand vin de la drum, cu motorul cald. Nu e ciclic, adica pe parcursul a 5 min de ascultare, cand se aude are durate diferite,  cu pauze de durate diferite. E motorul E6, 2016 de 110cp.

Nu stiu daca e normal sau nu, dar asa il las. Nu pare sa semene cu cel din din primul post al topicului. Sau seamana, doar ca al meu e mai fin si se aude aleator intrerupt.

 Mai jos un clip cu sunetul:

 

Edited by Aditu
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Nu mai aude nimeni niciun zgomot? eu la aproape un an dupa schimbarea distributiei si ce au mai facut ei pe acolo parca simt ca la rece se aude din nou un zgomot de masina "diesel" . Ce-i drept de obicei sunt pe fuga, radio destul de tare, mai vorbesc si la telefon mereu cand urc in masina, dar azi mai de dimineata se auzea destul de tare...

Chiar sunt curios daca numai eu am aud zgomotele astea la masina sau mai sunt si altii cu motoare de 1.2/1.4 care sa fi intampinat aceleasi probleme...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Asta s-a intamplat acum ceva timp cu masina prietenei mele. Daca auzi acest sunet sa va duceti cat mai repede la service. A fost inlocuita chiulasa. (video postat de mine in momentul defectarii complete a motorului)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Deci nu mai mergea deloc si se oprea, caci nu prea imi dau seama de zgomot, desi as putea zice ca este oarecum asemanator cu al meu (un fel de DIESEL), dar mai mult la rece, daca stau 30-45 sec ca sa se incalzeasca parca isi revine. Plus ca m-am mai uitat si nu vad urme de ulei la motor :)

Eu abia acum vazut topicul, sincer sa fiu am incercat sa nu ii mai dau prea multa atentie, in ianuarie/februarie ma duc la Brady la revizia de 2 ani si mai vad atunci, chiar nu stiu ce sa zic, mi se pare stupid ce se intampla...

 

Rezolvarea cum a fost? din cauza lipsei de ulei te anunta martorul in bord cumva? la mine nici gand...da, inainte, la interventia de anul trecut era si la mine ulei. Poate asta au si facut la PBN si nici nu mi-au mai spus, cine stie...

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Si eu am zgomotul de evacuare sparta la o Jetta 1.2 TSI 105 CP cumparata de noua in 2016. Am sesizat zgomotul inca de cand am iesit pe poarta dealer-ului, dar am sperat ca se va estompa in rodaj. Din pacate, dupa aproape 7500 km zgomotul inca e prezent.

In plus la drum lung, in mers la turatie constanta sesizez si un tiuit care dispare doar atunci cand modific turatia motorului.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Salutare tuturor,

Astazi de dimineata, cand am pornit masina, a inceput sa trepideze motorul destul de puternic, fara vreun sunet anume si s-a aprins martorul de Check Engine in bord(acesta se aprindea intermitent). Cam care ar fi problema? Eu ma gandesc la bujii. Acestea au fost schimbate la 60.000km iar acum am aproape 90.000km. Intreb ca sa stiu cam la ce sa ma astept cand voi merge la service.

Edited by minu94
Link to post
Share on other sites

Cred ca pot fi multe cauze, trebuie sa mergi la service. Cred ca ar putea fi zi de la benzina la o adica, ar fi bine sa incerci sa elimini aceasta probabilitate inainte de a merge la service.

 

Link to post
Share on other sites

Mersi pt raspuns. Un mic update: masina a fost pornita iar si si-a revenit. Nu mai trepideaza si nici CEL nu mai palpaie. Sper sa fi ramas eroarea stocata in memorie.

Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Ma confrunt cu urmatoarea problema, poate ma poate ajuta cineva. La relanti motorul suna cam ciudat de o vreme. Se aude tac tac tac. Am crezut ca e de la ulei dar am facut schimbul de ulei acelasi sunet. Cand am luat masina la 119 000  nu avea acest sunet. Nici nu il auzeai nu acea nici un tac tac tac. Zici ca bat tacheti sau stiu eu. Acuma are 127 800 si dupa cum se aude in video. Un sfat ? Am fost la mecanic unde am garantie inca pe masina si mi-au zis ca e normal sa sune asa. Si i-am intrebat de ce cand am luato nu suna ca poate nam observat si dupa se facea ca ploua ...

Specific motorul e 1.2 tsi 105cp ca in semnatura dar cu distributie pe curea si euro 6. Cod motor CYVD

Aici e si filmuletul:

 

Multumesc

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

inainte sa cumpar masina , am mai testat cateva  si exact acelasi sunet la motor aveau, nu mi-a dat o explicatie dealerul doar ca am evitat sa cumpar una cu zgomotul respectiv. Sunt tare curios care sa fie problema acelui sunet ca ma gandesc ca poate sa apara si la mine oricand.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut ,sper  sa m-a  puteti  ajuta ...! Vreau  sa  cumpar  o  Skoda  Octavia  3   motor  1,2 tsi  cod  motor CJZA-77KW . Intebarea  este -cum are  distributia LANT - CUREA ?  Masina are  174.000 km are  carte  serv la  noi in tara  , toate reviziile , si zice ca NU  a  schimbat  distributia .Ce  sa cred  si  daca merita  in jur  de  8400  E ?Multumesc   anticipat .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Si eu am testat intainte sa o cumpar. Si nu se auzea motorul. A aparut dupa vreo 6000 - 7000 km dar nu stie nimeni de ce sau ce e. Este o informare la vw ca o piesa (nu stiu care) ar face zgomot si ca daca o schimbi nu neaparat sa scapi. Ori scapi pe o perioada ori nu. La un moment dat tot asa o sa faca chiar daca o schimbi. Asa mi sa spus. Si ca nu se schimba piesa pe garantie ca nu se strica

 

Link to post
Share on other sites

Da, dar din 2013 este pe curea la Octavia3, Golf 7, din 2016 la Rapid, Beetle, etc. Acum in 2017 nu au aparut alte motoare 1.2 TSI.  Deci, "-Sunt aceleasi motoare de 1.2, EA211 aparute in 2013. Nu au schimbat nimic la ele.". Astea pe curea se pare ca nu au probleme ca si cele EA111 pe lant.

Edited by Ebi
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salutare,

 

Este prima data cand scriu pe forum, desi sunt inregistrat de f multa vreme.

Am un seat toledo 1.2 TSI, achizitionat de nou in Mai 2017 de la reprezentanta Seat din Constanta, masina in prezent are 24600 km si pana azi am fost f multumit de ea.

Astazi am venit de la Brasov,iar cand am ajuns in fata blocului sa parchez s-a aprins subit martorul rosu (semnul exclamarii) si imi cerea sa verific starea lichidului de racire. Am deschis capota si evident pauza lichid, a fost scurs complet. (mentionez ca de fel sunt o persoana grijulie cu masinile, nu sunt expert in mecanica, dar sunt atent la ele, mai ridic capota verific ulei, antigel, etc., iar intainte sa plec de la Brasov, cat am stat sa incalzesc motorul mi-am aruncat  un ochi sub capota si totul era ok.)

Masina a mers f ok pana sa ajung acasa, desi pe drum am mai facut niste opriri, nu am sesizat nimic ciudat, a mers ok, ca de obicei.

Antigelul era scurs pe scut si in partea de sus pe dedesupt la plasticul unde este filtrul de aer, ceea ce ma ingrijoreaza, ma gandesc la chiulasa si alte nebunii.

credeti ca are legatura cu "boala" motoarelor 1.2 tsi? asta ca tot se vorbeste despre ele ca fiind pacatoase.

 

Multumesc.

Edited by Oop
Link to post
Share on other sites

   Tu ai ultimul tip de motor,  Euro 6, care nu este pacatos. Sa speram ca a fost ceva simplu, furtun iesit, colier slabit, capac vas expansiune defect, vas fisurat, sau in cel mai rau caz  termostat blocat. Oricum este in garantie, dar sa nu uiti sa scrii aici ce a avut si cum s-a remediat ca suntem curiosi. Vezi ca se baga G13 diluat dupa cum scrie pe sticla.

Edited by Ebi
Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Multumesc pt raspuns.

Astazi dimineata, am dus masina la service. Acum 30 de min m-au sunat si problema ar fi "de la o pietricica care a spar o celula de la radiator" si ca nu intra pe garantie, telefonic mi-a spus ca radiatorul este 1100 de lei.

O sa merg in scurt timp la service sa vad care e treaba mai exact.

Link to post
Share on other sites

Tare dubios ! 

Ai lasat masina in service si apoi ti-au spus ? . Daca da, greseala e a ta, trebuia sa stai langa ei sa te convingi.

Link to post
Share on other sites

Recunosc ca e gresala mea, lucru pe care nu-l fac de fel. Doar ca mi-a venit cu faze de genu: "a pai nu cred ca ne apucam chiar acum de ea, mai direaza cel putin 2 ore" si chiar nu am putut sta acolo. O sa vad cand ajung la ei sa vad cu ce se justifica.

Link to post
Share on other sites

    In fata este radiatorul de AC, iar inspre motor este radiatorul de racire motor. Cum a ajuns pietricica acolo?

Link to post
Share on other sites
  • loghy locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri