Jump to content

Motorul 1.2 TSI (distributie pe curea) - probleme si rezolvari


Merlinboy
 Share

Recommended Posts

Vad ce fac luni cand ma duc , sper sa ajung cu ea intreaga :) Altceva nu stiu ce sa zic...oricum am 21k nu 45k, totusi :)

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu este ca dupa ce rezolvi problema sa mergi la un coleg ce are VCDS sa-ti modifice interval-ul de service din LL in cel normal .

Fara sa umble la zile ci doar la nr de km (din 30000 sa dea la 10000 sau 15000 maxim) .

Noi nu avem strazi curate ca afara + ca uleiurile ce se vand pe la noi nu au de multe ori calitatea celor din Germania .

Ca un sfat un bidon de 5L de ulei Castrol in Germania este cam 75 - 100 Euro iar la noi nu este nici macar 50 de Euro (oare de ce ?) .

Link to comment
Share on other sites

Pai ii pot ruga pe ei sa faca intervalul de service flexibil, am si eu interfata VCDS (cred ca-i trebuie upgrade ca sa recunoasca golful), din pacate nu ma bag sa fac nimic care sa pericliteze garantia masinii la cum se vad lucrurile, este o masina slaba si proasta ce sa mai, sa am probleme la benzinar de felul asta nu mi se pare normal la nici 21k km :) Oricum, 1 l de ulei il are proaspat caci am mai completat, nu am stat chiar pe 0 . Plus ca masina a fost clar pentru piata de romania, nu mai conteaza detaliile (am luat-o prin weltauto midocar la cativa mii de km), am zis ca-i "benzina curata" ce drq sa pateasca, motor nou, etc.

 

In fine, o sa incerc sa fac si schimbul de ulei la Porche sau daca nu la Brady...ca idee schimbul cu toate filtrele costa la Porche 1100 ron (schimbul de ulei doar 600 ron si cu filtru daca mai pun si filtrul de aer si polen direct 1100 ron care sa fie explicatia? :) la Brady 650 ron, probabil o sa fac la Brady....inainte faceam la vechiul A4 (adica gen anul trecut prin vara cu 400 ron revizia cu toate filtrele si ulei tot CASTROL pt PB adica diesel)

Link to comment
Share on other sites

La interfata VCDS m-am referit la una ORIGINALA Ross Tech si nu la o clona (cum banuiesc ca este a ta) .

Acum :

Explicatia este ca :

IMPORTATORII AU PRETURI NESIMTIT DE MARI .

Un amic de al meu sa dus la ADA MOTORS Galati cu un A4 B8 sa schimbe placutele de frana cu piesele lui si i-au cerut 250 Ron MANOPERA .

Pai mai PO-RO cum sa aveti clienti cu asemenea preturi la manopera (cand la alte service-uri se ia maxim 150 Ron cu tot cu testarea franei pe stand) ?

De aia costa schimbul la tine asa de mult .

O seara buna .

Edited by @DRI@N
Link to comment
Share on other sites

Mai, Merlinboy, ia mai da-i in ........... pe toti astia cu "recomandarile" lor...Pe ei nu-i doare gura, da' pe tine buzunarul DA!

Daca ma luam dupa recomandarile nemtilor, pana acum nenoroceam turbina. In carte Romania nu apare la capitolul Africa (desert, mult praf) si se recomanda schimbul filtrului de aer la 90.000! Ca si cum am fi in Schengen...

Ei bine, la mine, la 45.000 km era negru acel filtru. Si merg numai pe autostrada si DN-uri.

Deci, mare atentie cu uleiul ala, ca nu nivelul lui e totul !

Salut, ca sa fiu sigur ca am înțeles bine, tu ai schimbat filtrul de aer la 45000 km? [emoji15]
Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere, in Romania, nici o masina nu ar trebui sa aiba interval de service mai mare de 15.000 Km pentru ulei/filtru ulei si filtru de aer. Si asta la masinile noi cu garantie, ca deh...in reprezentante costa mult. Altfel, dupa expirarea garantiei sau la ceva second - 10.000 Km.

Intotdeauna am facut schimburile la 10.000 Km la masinile mele, intotdeauna am schimbat obligatoriu si filtru de aer pe langa minim filtru de ulei + ulei, si am folosit ulei de calitate. Daca ati verifica filtrul de aer de ex dupa 4-5.000 Km, ati vedea ca este negru deja.

Mai mult, eu de obicei schimb si polen + combustibil daca e cazul.

Link to comment
Share on other sites

Ca un sfat un bidon de 5L de ulei Castrol in Germania este cam 75 - 100 Euro iar la noi nu este nici macar 50 de Euro (oare de ce ?) .

 

Rezulta ca de fapt in Germania este mai ieftin decat in Ro, unde in reprezentanta 1l de ulei LL OEM costa minim 100 de lei.

Link to comment
Share on other sites

Eu pe castrol LL am dat vreo 200 lei in reprezentanta seat brasov. E castrolul LL cu titan. 5w30 4 litri

Edited by Mumus.
Link to comment
Share on other sites

Rezulta ca de fapt in Germania este mai ieftin decat in Ro, unde in reprezentanta 1l de ulei LL OEM costa minim 100 de lei.

Eu m-am referit strict la uleiul imbuteliat in bidoane pe care scrie CASTROL nu cel OEM care este din ce stiu eu tot Castrol .

Iar in Romania asa cum spune si colegul Mumus. eu nu am vazut ulei ambalat in bidon de Castrol mai scump de 200 Ron (care nu este nici macar 50 Euro) .

Atentie nu compara Uleiu-l Castrol cu cel Oem caci ala OEM sare de 100 de euro acolo .

Link to comment
Share on other sites

Not_used_calin

 

Mai, Merlinboy, ia mai da-i in ........... pe toti astia cu "recomandarile" lor...Pe ei nu-i doare gura, da' pe tine buzunarul DA!

Daca ma luam dupa recomandarile nemtilor, pana acum nenoroceam turbina. In carte Romania nu apare la capitolul Africa (desert, mult praf) si se recomanda schimbul filtrului de aer la 90.000! Ca si cum am fi in Schengen...

Ei bine, la mine, la 45.000 km era negru acel filtru. Si merg numai pe autostrada si DN-uri.

Deci, mare atentie cu uleiul ala, ca nu nivelul lui e totul !

Salut, ca sa fiu sigur ca am înțeles bine, tu ai schimbat filtrul de aer la 45000 km? [emoji15]

 

Salut! DA, la 45.000 l-am schimbat. Repet, in carte recomanda la 90.000! La 60.000 m-am uitat la el...mai mergea. L-am  suflat si atat. La 75.000 il voi schimba din nou.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am mai gasit postul pe celelalt topic si intrebam daca se poate schimba limba in engleza, caci spre rusinea mea nu inteleg nimic de acolo...

Ce sa zic, am gresit ca nu m-am dus la revizie mai devreme, poate s-ar fi rezolvat problema de catre ei mai devreme si nu as mai fi ajuns aici...

Se pare ca de la variatorul minune este problema, asa ca maxim de atentie pentru cei cu motoare de 1.2 TSI an 2014 sa va duceti sa va faca updateul la motor gratuit !!!

Acum astept, sa se uite mecanicii si sa vada daca a mai afectat si alte piese din zona, aveam si o pierdere de ulei....incredibil si nu imi vine sa cred, la nr asta de kilometri sa am asemenea probleme :(

Link to comment
Share on other sites

Mai, Merlinboy, ia mai da-i in ........... pe toti astia cu "recomandarile" lor...Pe ei nu-i doare gura, da' pe tine buzunarul DA!

Daca ma luam dupa recomandarile nemtilor, pana acum nenoroceam turbina. In carte Romania nu apare la capitolul Africa (desert, mult praf) si se recomanda schimbul filtrului de aer la 90.000! Ca si cum am fi in Schengen...

Ei bine, la mine, la 45.000 km era negru acel filtru. Si merg numai pe autostrada si DN-uri.

Deci, mare atentie cu uleiul ala, ca nu nivelul lui e totul !

Salut, ca sa fiu sigur ca am înțeles bine, tu ai schimbat filtrul de aer la 45000 km? [emoji15]

Salut! DA, la 45.000 l-am schimbat. Repet, in carte recomanda la 90.000! La 60.000 m-am uitat la el...mai mergea. L-am suflat si atat. La 75.000 il voi schimba din nou.
Salutare

1-filtrul de aer nu se sufla, mai rău faci, eventual poți să-l aspiri.

2- nu exista recomandare de schimbare filtru aer la 90k. Tu realizezi ce inseamna un filtru schimbat la 90k?

Poti sa pui o poza cu cartea aia în care recomanda schimbarea la 90k?

Mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

Problema cu variatorul este ca duce la sarirea distributiei, caz in care se face motorul praf.

Nu cred ca e cazul la tine, dar trebuie verificat ttotusi sa nu fie probleme.

 

Daca nu aveai ulei destul ti-ar fi aparut pe bord.

 

Daca ai noroc doar s-a slabit surubul de la variator (asta e de fapt problema lor pentru care se face rechemarea).

 

Si eu am masina noua care a avut probleme asa ca stiu cum te simti.

Din pacate se mai strica si astea :( . Chiar daca reparatiile sunt pe cheltuiala lor, neplacerile sunt pe seama noastra.

 

Bafta!

Edited by hiro
Link to comment
Share on other sites

Pana la sfarsitul saptamanii se pare ca sunt pieton, se schimba si distributia si un regulator de la variator ...Nu mai zic nimic, atentie pentru ceilalti cu astfel de motoare sa va duceti peste ei !!!

Link to comment
Share on other sites

S-a mai scris despre aceasta actiune, de 1.4 Tsi nu stiu ce sa zic, mai bine trimite-le un email ca sa fii sigur, caci uite "ce poti pati" :(

Link to comment
Share on other sites

Si eu cand am fost luna trecuta la revizia de 1 an (25.000 km) am aflat de acea actiune oficiala si mi-au facut acea inlocuire la variator/distributie.

Link to comment
Share on other sites

Iar eu la kilometri mai putin stau cu ea de zile intregi si nu mai stiu nimic....minunat...pana la urma cred ca-i chestiune de noroc si cei de la VW merg pe treaba asta, daca o mai fi sa pice motorul mai devreme probabil baga la statistica ...

 

Tie Cristi la fel ti-au schimbat si distributia ???

Edited by Merlinboy
Link to comment
Share on other sites

Cred ca putem sa deschidem o lista cu problemele aparute la tsi-urile EA211 (cele de pe platforma MQB):

 

1. 1.4tsi/122CP (adaugati daca mai apare si la altele) -> zgomot metalic (zornait) pe sub motor pe la 1400rpm in sarcina diagnosticat ca si vibratie/zgomot actuator wastegate turbina - se corecteaza prin instalarea unui clips - nu stiu daca exista actiune oficiala in Romania cel putin - durata reparatie: cca 30 minute, nu se demonteaza nimic se introduce din compartimentul motor cu mana cu ajutorul unei oglinzi (oglinda pe care am regasit-o in compartimentul motor, pe stilul romanesc, dar macar nu se mai aude nimic);

2. 1.2tsi/105CP (si/sau 110, este si pentru 1.4tsi?) -> actiune oficiala (va rog scrieti numele/nr. actiunii) pentru schimbare [..suruburi slabe...] la variator

3. 1.4tsi -> pompa de ulei, este un caz izolat sau s-a intamplat la mai multi?

 

Micile scapari de ulei pe la suruburile capacului tachetilor poate fi considerat problema? Am scris aici daca a mai avut cineva la fel.

Link to comment
Share on other sites

Problema cu actuator de la wastegate pt 1.4 122/125 mai persista si la MY 2015 si 2016?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu am mai scris pe aici din motive "obiective" , am luat masina abia vineri, cica mi-a fost schimbata distributia, variatorul, mai multe detalii sincer nu stiu nici eu, a ramas in baza de date mentionat lucrul acesta...

 

Sincer sa fiu si acum se mai aude un mic pacanit, parca ar fi o ciocanitoare, pe un sunet foarte usor :) Dar poate deja devin eu paranoic...

 

Asa ca pentru cei care aveti acest motor (1.2 TSI), sfatul si recomandarea mea este sa le duceti de urgenta unde trebuie ;)

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu, este vorba de motor generatie noua (golf 7) - distributie pe curea.

Link to comment
Share on other sites

Eu la seatul meu din 2014 pe lant, la relanti am si eu acel pac pac pac pac pac care e la tine in filmulet, il aud doar de afara,  dar parca mai incet si fara acel sunet metalic tare, e de rau?  Mentionez ca dimineata la prima pornire nu se aude lantul sau intinzatorul decat foarte rar si atunci maxim o secunda, cred ca o data la cateva saptamani.

Edited by Mumus.
Link to comment
Share on other sites

  • loghy locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!