Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

vaja

Motorul 1.2 TSI (distributie pe curea) - probleme si rezolvari

68 postări în acest subiect de discuţie

vaja

Revin si sper ca e ok aici.legat de beleaua cu Recall in service Actiune seat 15E9 legata de motorizarea mea 1,2tsi 105 cp.Motor CJZ..legata de distributia pe Curea..Nu am stiut de belea si am ajuns cu masina la service putand sa o patesc rau de tot..Acum ma rezum la asteptare . solutionare de catre serviciul de mobilitate rutiera seat de masina la schimb in perioada service arii urmand ca dupa 3zile lucratoare sa mi se puna alta masina la dispozitie de catre seat ceea ce nu ma asteptam in romania. Multumesc colegului al carui nume imi scapa..el avertizandu ma de aceasta belea . cunoscuta totusi..tinuta la dos..! Asa ca faceti bine si informati -va prevenind astfel timp pierdut si neplaceri ..riscand sa ramaneti pe drumuri dand telefoane ..cautand platforma..sau sa va enervati fara rost.P.S.Serviciul de Mobilitate Rutiera Seat de care nu as vrea sa aud ca ati avea nevoie are ca si date de contact email: office@a24assistance.ro si tel contact + 4 0372 500 082.Sa auzim de bine.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
danym

Poți să detaliezi te rog despre ce acțiune este vorba și la ce tipuri de motoare se aplică ?
Mulțumesc.

Modificat de lupo_bv

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

Poti suna la reprezentanta si macar sa intrebi de Actiunea 15 E9..la mine este vorba de motorizare 1.2.tsi 77 kw.an 2014.Cod Motor CJZ .este vorba de variator ceva..la distributie..

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
V A L I

Cred ca esti primul de pe forum care pateste asta la CJZA.

Sper sa fie totusi sa nu fie ceva global ca in cazul distributiei pe lant.

Modificat de V A L I
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
warlock

http://master.skoda-auto.com/mini-apps/recall-actions

 

Am introdus VIN-ul raspunsul este ca  nu sunt chemari pentru masina mea motor CJZ 2****6

 

@vaja, ne poti confirma daca cumva functioneaza linkul de mai sus, daca in cazul tau ar primi mesaj de chemare?

 

Pe 23iulie, la revizie nu mi s-a comunicat nimic. Probabil o sa ajung si eu la service, pentru o reparatie pe casco, in 1-2 sapt. O sa intreb si atunci.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

Secret nu e vinul meu ..ideea e ca linkul tau este pentru Skoda.. O sa incerc si eu sa gasesc verificare pentru seat de indata ce voi avea timp si sincer ma cam chinui sa atasez poze..cu atach direct nu pot selecta direct /upload..o sa mi fac contul pe site ul ajutator..de share..Mersi.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
danym

Am gasit pe topicul de Leon problema care ai avut-o, de aici nu se intelegea. Eu am modelul de motor CJZD pe un seat toledo 1.2TSI de 110 CP. Sper sa nu aiba si motorul pe curea probleme cum a avut cel pe lant. Eu am ridicat masina la inceputul luii august iar la livrare mi-au mai tinut-o cateva zile pe motiv ca a aparut de la fabrica o actiune de verificare baterie, activare coduri !!! Nu cred ca mi-au spus adevarul, la inceput se grabeau cu livrarea apoi nu stiau cum sa mai amane din cauza acestei actiuni.

Actiunea 15 E9 de care spui stii de cand este valabila ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

Azi doar am aflat de ea..dar pacat ca nu pot atasa..o sa ma documentez legat de upload.Cel mai bine ar fi cum am mai specificat cred aici sau oe facebook la Group Seat Fan ..poti suna si intreba sau sa dai o fuga pana la ei ..ori te adresezi persoanei ce s-a ocupat de tine pana la livrare ori la ingineru sef service In urma discutiilor avute nu am vazut ca se ratoiau la mine ci din contra ..prea amabili..Sa vad constatarea finala si revin.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristi4us

Cred ca esti primul de pe forum care pateste asta la CJZA.

Sper sa fie totusi sa nu fie ceva global ca in cazul distributiei pe lant.

Si eu am o problema cu pornirea la rece, ( http://vwforum.ro/index.php?/topic/86370-Motorul-1.2-TSI-(CBZA,-CBZB,-CBZC---distributie-pe-lant)---probleme-si-rezolvari#entry2623517 ) inca nu am fost la reprezentanta..din motive pers..

Motor 1.2 tsi 90 cai polo model 2015

Deci s-ar putea sa mai fie colegi...

Modificat de Cristi4us

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
V A L I

Nu am citit tot articolul dar discutatia de pe 4tuning este despre motoarele echipate cu distributia pe lant.

In 8000km am avut o singura balbaila la pornire, adica o variatie de turatie.

Totuși motorul e de 2 ani pe piata si daca ar fi fost asa grava problema s-ar fi scris mult pana acum...

Sau nu am citit eu unde trebuie !? :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

Salve.Revin legat de problema mea cu variatoru de la distributie..Toate bune si frumoase cica!Luand masina de la dealer seat..schimbandu- mi se distributia si normal pleoasca de Variator /Pinionu de la axa cu came -Admisie care a fost buba mai sus povestita .am observat ca la 90grade temperatura apa ..relantiul imi sta cam la 680rotatii pe minut,consum instant pe bord 0,4l/h..imi cam vibreaza un pic motoru in tampoane,iar la accelerare ezita un pic ,lucru mai sesizabil in treptele superioare 4,5-6 in accelerare progresiva -forja .

Cei care aveti motorizarea de 1.2, 77 kw, tsi 2014..puteti da o ocheata la rotatiile dvs.cat si consumul respectiv la relanti cu motorul cald...sau mai bine daca chiar sunteti in cunostiinta de cauza ..pentru ca eu suspectez faptul ca nu e aliniata perfect distributia..si cred ca chiar din cauza acestui variator mi se trage iar.. dati-mi va rog un sfat ....

Am si masina in curte diesel 1,9 .77kw bkc. la care relantiu e la 840 aprox.la cald si instant..Pe youtube am mai dat o ocheata si am distins ca la altele sta cam la 760-780.. Multumesc..

La mine nu a fost cazu sa mi schimbe capacu de culbutori sau chiulasa ,dar venise unu ca si motorizare identic...cu belele mai mari: soferu dand lung la automat vazand ca nu porneste,avand aceleasi simptome balbaieli si nu pornea,dupa ce in mers i- a dat in nas, tot incercand pana pinionu a sarit ,frecand in capacu asta de aluminiu cred ..si a innebunit si chiulasa..!

Modificat de vaja

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mumus.

Din auzite zic ca : consumul este de 0.5 l/h

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
teologul

Au stricat si motorul acesta.

Du-te inapoi, mortorul trebuie sa se comporte la fel ca inainte. Ai idee daca ti-au schimbat si softul?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

De soft nu stiu nimik..daca au umblat..O sa mi fac o programare la o alta reprezentanta seat..De inteles am inteles ca din variatoru /pinion -din asta si sper ca nu gresesc se face avansu!?Semnele sunt semne de respectat ..!Variatoru asta fiind pe admisie e primul uitandu te la distributie din fata/radiator- un pinion /dintzat pe exterior prevazut cu un sistem interior /arc tinut de niste surubele..firave. tensionand cred cureaua..Poate imi va spune un alt coleg consumul instant si rotatiile lui -1.2,tsi,77kw2014 benzina..Fratele meu are un golf din 2012 tot aceeasi motorizare insa pe lant si avea vreo 840aprox rot/min..!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

Tinand cont ca seatu e si sper ca nu gresesc apartinator Porsche..masina fiind in garantie as putea apela la o reprezentanta vw(tess/cardinal)skoda ,audi pentru lamuriri sau doar Seat!?mi as face o reprogramare..Mulrumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Aditu

La mine la CJZA consuma cu motorul cald, si fara consumatori 0.4l/h, iar turele cred ca stateau cam pe la 700rpm, oricum, destul de jos, la limita la care sa nu vibreze motorul, si sa nu moara.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

La mine e maxim 700 poate 680 ..o fi mai frig dar apare i ezitare si mici balbaieli la accelerare ..parca ezita ..intrerupere..Mama naibii.O fi cureaua mai intinsa. Poate se mai lasa un pic..dar nu era tremuru ala la relanti.La tine ce rotatie avea azi dimineata si cate grade erau afara..sau maine dimineata tine minte te rog si spune mi ..O sa notez si eu si revin.Tu cati km ai ?Ai tot leon 1,..n am apucat sa ma uit la profilul tau .Mersi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mumus.

Consuma aproape toata benzina, si alimenteaza cu omv 98 , sau cu ceva benzina buna, nu lukoil... Vezi, poate trece.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

O sa alimentez azi.De alimentat exclus Luk..oil..!numai de la o MV bag la ambele masini.Mersi.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Aditu

Am avut pe O3 motorul cu acelasi cod, produs de aceeasi fabrica ca si alt tau. Acum am alta cu alt cod motor, euro 6...nu cred ca mai e relevant. Din amintiri, nu pot zice ca a tremurat vreodata cat sa remarc. Poate fff fin la relanti, dar cu motorul cald. Cand era rece stătea cam pe al 800,poate chiar mai sus, spre 1000 in primele minute. Vezi cu alta benzina, daca nu mergi si arata-le. Sau roaga un coleg sa puna VCDS-ul sa vada daca e bine reglata.

La mine nu am avut vibratii nici din cauza benzinei...deci,as exclude daca tu stii ca ai bagat benzina buna.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

Am mers cu ea chiar am mai tras cate o ocheata din cand in cand ..dar de cand cu schimbarea variatorului e subturata parerea mea..Cei de la seat zic ca e conform normelor!Nu am carnet de ieri de azi si m am confruntat cu multe si multi mesteri..insa ignoranta sau reprosul ca am eu fixuri..ma cam costa tot pe Mine!Eu am vag com insa mi e teama sa l pun pe masina asta in garantie..nu as vrea sa pierd garantia pe electric ..eu stiu pot vedea ulterior.!?mersi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
V A L I

Eu zic ca poti sa pui Vag-com-ul linistit ca doar nu modifici nimic.

Acelasi motor ca al tau , E5, cald, cu ventilatia si farurile oprite, radio pornit are 0.4 l/h la relanti. Daca opresc radioul variază 0.3 - 0.4.

Turatia cam 700 rpm dupa mine.

Atasez si o poză.

post-222-14441535151252_thumb.jpg

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

Mersi.Acum am venit din masina.La relanti nu e idicat sa o ambalezi..dar accelerand usor spre 2000 rotatii are un sacadat .Daca o tin usor din acceleratie la 800-840rotatii si urc in ture e mai liniara urcarea..Aceeasi treaba o face si in sarcina..Si am si alimentat..Tu postezi de oe calculator?Cam greu ptr.mine de pe tel sa atasez..Multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vaja

Sper sa le puteti viziona .Pornire la rece si celalalt la cald. https://youtu.be/3hpFxt77kM0

https://youtu.be/Ia1dS1ibJFY

Pareri legate de durata Socului automat..si Rotatiile /minut in functie de temperatura -care parerea mea sunt prea mici..intrarea in sarcina creand o ezitare si la accelerari in gol /stationand o balbaiala.Variator distributie schimbat ..daca aveti idee de el!

Sper sa se vada in poza..Cu greu dar am reusit ..poate..

Javra Mika: post-118930-14441598838191_thumb.jpg

post-118930-14441597817555_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×