Jump to content

Motorul 1.2 TSI (distributie pe curea) - probleme si rezolvari


Merlinboy
 Share

Postare recomandată

  Da, temperaturile sunt mari ca iasa gazele arse fierbinti pe langa ea. La admisie intra doar aer proaspat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mi-a mai zis mecanicul ca a mai gasit ceva asemanator si la alte masini, a pomenit de Octavia generatia precedenta(!), smart si inca ceva dar nu imi aminesc acum. El a pus-o pe seama calitatii materialului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu ce ziceti voi dar cilindrul ala, cu supapa gaurita, e mai curat decat celelalte. Acolo parca a intrat apa. Garnitura a fost OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la garnitura de chiulasa, da cred ca a fost ok, adica nu am avut nici o manifestare specifica si nici nu s-a vazut nimic la desfacere.

Modificat de Lyxi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat mașina ieri, sper că problema e rezolvată, am făcut un scurt drive împreună cu șeful de service. Pare în regulă dar o să monitorizez atent situația. Ca prime observații, pe decelerații nu mai are zgomotul acela discret,  ca un zornăit care părea să vină de la turbină, motorul trage bine, relantiul pare a fi mai ok. Înainte aveam mici trepidații. Că operațiuni, în mare spus, a fost necondiționată turbina, schimbate supapele cu tot ce ține de chiulasă adică garnituri, semeringuri, curățat egr, admisie, schimb ulei, filtre, lichid răcire. Cost total 5680 lei, cu  garanție un an. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Pare ca au facut treaba buna. Sper sa tina mai mult ca la inceput. EGR nu cred ca l-au curatat pentru ca sunt aproape sigur ca nici nu are. (Exhaust Gas Recirculation). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am uitat în deviz,  era vorba de tubulatură + intercooler.  Cred că am rămas cu egr-ul din  discuțiile cu mecanicul despre o altă mașină (diesel) la care se înfundase. Sper și eu că au făcut treabă bună. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/30/2019 at 1:42 PM, Lyxi said:

Am luat mașina ieri, sper că problema e rezolvată, am făcut un scurt drive împreună cu șeful de service. Pare în regulă dar o să monitorizez atent situația. Ca prime observații, pe decelerații nu mai are zgomotul acela discret,  ca un zornăit care părea să vină de la turbină, motorul trage bine, relantiul pare a fi mai ok. Înainte aveam mici trepidații. Că operațiuni, în mare spus, a fost necondiționată turbina, schimbate supapele cu tot ce ține de chiulasă adică garnituri, semeringuri, curățat egr, admisie, schimb ulei, filtre, lichid răcire. Cost total 5680 lei, cu  garanție un an. 

Salut. Cum a costat doar atat? Eu am un deviz de la Skoda, pentru inlocuit kit chiulasa de 10.333 ron. Problema mea este ca masina Octavia 3, motor CJZA, consuma 1L de ulei la 600km. Ei au spus ca trebuie inlocuit tot kit-ul chiulasa.

Modificat de Victor.89vaj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pe care a avut-o @Lyxi este diferita de a ta. La tine se lasa cu schimbat de chiulasa. Cred ca pot atasa aici TPI-ul referitor la consumul de ulei pentru 1.2 TSI.

LE: Daca nu ma insel, codul pentru chiulasa revizuita este 04E103064LX, poti cauta pe net. Eu am gasit-o noua la un pret de 5700 lei.

Atentie inca odata, chiulasa se inlocuieste daca se observa un consum marit de ulei, respectiv mai mult de 0.5litri la 1000km. In cazul in care nu se apropie de aceasta valoare, este posibil sa fie de la altceva, respectiv turbina etc.

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acesta este codul. Consumul de ulei la mine, ajunge undeva la 2L / 1.000 km. Reprezentanta Skoda din BV, mi-a dat un pret de 6.175 fara TVA pentru chiulasa.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci oricum ar fi, lant sau curea, masinile acestea sunt gresite?

O3 nu mai e in garantie? Reparatii mai ceva ca la dacia 1310. Macar acolo era ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca sunt gresite. Masina nu mai este in garantie de producator. Am cumparat-o de la un dealer din Bucuresti, care mi-a oferit garantie un an de zile. Sa vedem cum rezolv cu ei.

Modificat de Victor.89vaj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, Victor.89vaj said:

Da, acesta este codul. Consumul de ulei la mine, ajunge undeva la 2L / 1.000 km. Reprezentanta Skoda din BV, mi-a dat un pret de 6.175 fara TVA pentru chiulasa.

Daca sigur acela este codul, cu X in coada, uite aici o varianta https://www.stoauto.ro/piesa-auto/chiulasa-oe-04e103064lx

Daca este codul fara X in coada, pretul este cam ca cel pe care ti l-au dat la reprezentanta  https://www.stoauto.ro/piesa-auto/chiulasa-oe-04e103064l

 

Atentie ca e posibil ca daca e un anumit lot de motoare, sa trebuiasca schimbate si pistoanele cu segmenti.

@skodamen, cam da. Sunt si unele 1.2 TSI CJZA care nu au aceasta problema. Aceste schimbari se fac doar daca au un consum de ulei marit si nu e pierdut prin turbina, valva PCV, etc

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Victor.89vaj said:

Da, acesta este codul. Consumul de ulei la mine, ajunge undeva la 2L / 1.000 km. Reprezentanta Skoda din BV, mi-a dat un pret de 6.175 fara TVA pentru chiulasa.

Orice piesă iei din reprezentanță e mai scumpă. Eu am făcut reparația la un service multimarcă autorizat și cu oameni profi. Și nu am schimbat chiulasa, doar supapele și garniturile plus recondiționat turbina. Garanție un an și prețul pe care l-am spus. @Minu94 ar dreptate,  la consumul acela de ulei se schimbă chiulasa. Să nu ai ghinionul să fie și alte belele.

Modificat de Lyxi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 4/2/2019 at 3:39 PM, Victor.89vaj said:

Da, acesta este codul. Consumul de ulei la mine, ajunge undeva la 2L / 1.000 km. Reprezentanta Skoda din BV, mi-a dat un pret de 6.175 fara TVA pentru chiulasa.

Noutăți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor.89vaj
16 hours ago, Lyxi said:

Noutăți?

Nu mai am masina. Cei de la care am cumparat-o, au acceptat buy-back. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@Lyxi, totul ok in continuare? Multumit de lucrarea facuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@minu94 până acum asa pare. Săptămâna viitoare sunt programat la control.  Ca la doctor?. Va țin la curent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Aveti idee la cati ani se schimba distributia la acest motor? Stiu ca dupa numarul de km duce spre 200k, dar ma intereseaza daca are si numar minim de ani. Am auzit recent de la reprezentanta ca ar fi 6-7 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are numar de ani si ma indoiesc ca ai auzit asta de la o reprezentanta oficiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit asta prin telefon de la open service Iași :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Legat de schimb distribuție la 1.2 tsi cod cjza am primit informația verbala de la service că se schimba la 210.000 km sau se verifică după 8 ani starea curelei și dacă se constată uzura se înlocuiește

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vedea cum arata dupa 150.000 km o curea  de asta minune cu functionare in ulei te-ai crucii. Eu am vazut si era praf,  plina de crapaturi ,gata sa se rupa.

Modificat de liviu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde anume e cureaua cu functionare in ulei, ca eu nu o vad?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Vorbeste de Ford probabil, ca acolo cureaua de distributie este imersata in ulei si inca de unul cu 150.000 Km "reali", adica nenumarati dati inapoi.

     Motorul 1.0 EcoBoost de la Ford:  "Acționarea sistemului de distribuție se face cu ajutorul unei curele dințate imersate în ulei. Lubrifierea cu ulei a curelei de distribuție a permis scăderea frecărilor, cu impact asupra reducerii consumului de combustibil."

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!