Jump to content

Motorul 1.2 TSI (distributie pe curea) - probleme si rezolvari


Merlinboy
 Share

Postare recomandată

la tine fiind 2016, e pe curea. 127k km sunt putini. eu am schimbat-o la 170k dar mai mergea. nu se vedea nimic stricat la curea cu ochiul liber, in schimb se vedea cauciucul imatranit(avea ceva urme maronii pe el).

la 1.2tsi este un capac de plastic ce poate fi dat jos si sa observi uzura/starea distributiei. se poate da jos destul de usor.

Modificat de spiderman07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spiderman07 Mulțam pentru sfat, 170k mi se pare totuși cam mult pentru mine, pentru mai multă siguranță cred ca o sa.i schimb distribuția in 23k pentru liniștea mea sufletească

Modificat de Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri, cum am facut eu, te rog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/22/2020 at 11:26 PM, PaulH said:

Salutare colegi, dețin un VW Jetta 1.2 tsi bluemotion 2016 si recent am început să mă gândesc la un schimb al distribuției având la bord 127.000 km, din auzite stiu ca limita recomandată de producător ar fi de 180.000 km dar sceptic fiind nu stiu ce sa zic. Mentionez ca mașina funcționează în parametrii normali. Mulțumesc. 

Iei kit de distribuție complet

 https://www.epiesa.ro/set-lant-de-distributie-vw-jetta-iv-162-163-av3-av2-1-2-tsi-benzina-105-cai/5941/subcat-103278/

Sau service-ul care iti montează distribuția sa iti aduca ei piesele (o sa ai asa garanție 12 luni). Altfel garanția va fi de 3 luni la manopera. In caz de ceva o sa dea vina pe magazinul de unde ai cumparat si te vor purta pe drumuri dintr-o parte în alta. 

Exclus montaj la mecanic in parcare deoarece in caz de ceva nu vei avea nici o garanție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
munteanucristian29
On 16.03.2017 at 15:25, nsd_amd a scris:

Si eu am zgomotul de evacuare sparta la o Jetta 1.2 TSI 105 CP cumparata de noua in 2016. Am sesizat zgomotul inca de cand am iesit pe poarta dealer-ului, dar am sperat ca se va estompa in rodaj. Din pacate, dupa aproape 7500 km zgomotul inca e prezent.

In plus la drum lung, in mers la turatie constanta sesizez si un tiuit care dispare doar atunci cand modific turatia motorului.

Buna ! Am si eu tiuitul , ati descoperit problema ?

Modificat de munteanucristian29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
danny_boy242001

Salut! Am si eu golful din semnatura motor 1.2 tsi , 110 cp , CYVB . Masina este din 2015 si are 74000 km . Daca imi poate spune cineva cu exactitate cand se schimba distributia ? Ma refer la numarul de ani ... Urmeaza sa plec in concediu si nu vreau sa am probleme cu masina. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Pentru un 1.2 CJZA poate recomanda cineva un service din Bucuresti pentru schimb distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un 1.2 tsi 86 cai din 2013 cu 197000 km, distributie pe curea si ii cam place uleiul, 1 litru la 1000-1200 km. Cat ar costa reparatia? A mai avut cineva problema asta? Cum a fost rezolvata? Multumesc! 

Modificat de rossy12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Problema e de la segmenți,i proiectați prost. Ca sa pui segmenți revizuiți, trebuie sa schimbi și pistoanele. Nu mai știu prețurile, dar eu, decât sa schimb, mai bine am vândut mașina. Și mai vezi și la turbina. Per total, cred ca te va costa peste 14, 15 mii lei.

Modificat de Lyxi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut colegi. Intentionez sa cumpar un Golf, 1.2 TSI BlueMotion din 2014, 105 CP, 92000 km reali. Distributie pe curea, schimbata la 80000 km. Masina foarte ingrijita, de la o cunostinta. Codul motor este: AC4CJZAX0. Consul 6.5 l/100km media. Pretul cerut este 7000 Euro.

Doresc sa va intreb daca merita cumparat acest motor si cum sta cu fiabilitatea. Ce sfaturi imi dati, mai tine 5-6 ani masina asta, ce probleme majore pot aparea dupa 7 ani de la fabricatie? 

Astept cat mai repede parerile si sfaturile voastre ca sa stiu ce decizie sa iau. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
danny_boy242001
On 8/10/2021 at 10:35 AM, UNHleaSHD said:

Salut! Pentru un 1.2 CJZA poate recomanda cineva un service din Bucuresti pentru schimb distributie?

Salut! Ai schimbat distributia ? Sunt curios ce costuri implica piese + manopera. La reprezentanta este exagerat pretul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Da, a fost schimbata. 800lei manopera. De piese nu mai stiu pentru ca nu a fost masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny_boy242001
1 hour ago, UNHleaSHD said:

Salut! Da, a fost schimbata. 800lei manopera. De piese nu mai stiu pentru ca nu a fost masina mea.

Poti sa imi spui pe privat cum se numeste service-ul ? Zic pe privat ca sa nu se considere reclama aici. Sa sun si eu sa intreb de preturi cu tot cu piese. Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost service autorizat RAR si el a Bucuresti. Cred ca mai bine cauti prin colegii mecanici de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny_boy242001
On 11/27/2021 at 8:18 AM, UNHleaSHD said:

Nu a fost service autorizat RAR si el a Bucuresti. Cred ca mai bine cauti prin colegii mecanici de pe forum.

Sa vad daca gasesc pe cineva sa ma ajute. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Am Skoda O3 model 2016, 1.2 TSI, 75.000 km si as vrea sa va intreb cand trebuie sa-i schimb distributia. In cartea ei nu gasesc exact. Masina a fost folosita 75% urban.

In afara de distributie ar mai trebui schimbat ceva? Pana acum i-am facut reviziile (ulei + filtre) si am mai schimbat placutele de frana + lichidul de frana. Masina este cumparata de noua. 

 

De asemenea am observat nivelul antigelului putin peste minim si am cumparat antigel de la OMV (marca lor) G12+ gata preparat. Cand am deschis capacul ca sa torn am vazut ca scrie G13. Intrebarea mea este daca pot completa antigelul cu G12+

 

Multumesc

Dna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un scurt search pe forum: "Legat de distributie se cere a fi schimbata la 6 ani sau 210 000 km. Cu mentiunea ca la vechimea de 6 ani si sau 180 000 km se cere o inspectie vizuala intr-un service autorizat asupra starii acesteia".

 

Asadar, in prima faza poti sa ceri o verificare vizuala la urmatoarea revizie de ulei. Daca arata bine, mai merge...

Cat despre antigel, cred ca poti completa cu G12+, conform urmatorului grafic, dar pe termen lung as pune tot G13.

image.thumb.png.e75b2f823a5f5577061ec64ba27d4078.png

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutări, de curând am o problema cu 1.2 tsi 86 cai pe un Seat Leon 2013-2014. Masina are un consum de ulei cam de 1 litru la 1200 km dar de vreo săptămână primesc missfire la relanti și tremura, bujiile și bobinele au câteva luni. A mai făcut așa acum 2-3 luni dar și-a revenit singura și acum văd că iar face. Compresia pe cilindri e ok. As vrea sa ii fac și consumul de ulei dar mecanicul a spus că nu au apărut pistoane cu segmenti cu problema rezolvata. Găsește doar pistoane cu același cod și aceiași problema cu segmenți proști. Cine a mai rezolvat problema cu consumul de ulei ce ați schimbat? De ce ar putea întrerupe doar la relanti? Încă nu am apucat sa o duc la mecanic că nu are timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. detin Skoda O3 1.2 TSI CJZA 2014. Mi-a consumat un litru de ulei la 7000, apoi 3000, si acum la 1600. Problema este ca de putin timp parca mergea in 3 timpi, am putere mult mai mica, iar la acceleratie se inneaca. Scoate fum si daca fortez se aprinde check engine ... Bujia de pe bobina 4 se murdareste de ulei si de aici vine si mersul in "3 timpi"...  Peste cateva zile sint programat la un service sa desfac motorul si sa vad unde e problema. Deja am schimbat bujii, injector,facut compresia  (10 bari pe fiecare), facut verificare la presiune alimentare cu benzina.=ok ... A mai patit cineva asa ceva? Rezolvari? Sugestii... Multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

segmentul raclor de ungere uzat sau segmenti cocsati in canalele din piston la cilindrul 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta se intampla doar pe cil. 4? Ia pune o poza cu bujiile in ordine( cil. 1-2-3-4)

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Da. Doar pe cilindrul 4. Cand am schimbat bujiile doar 4 era cu depuneri maxime .

 

@georgstelsib Voi desface oricum motorul si va vaoi spune unde era problema. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la segmenti / cilindru uzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/4/2022 at 10:00 PM, georgstelsib said:

segmentul raclor de ungere uzat sau segmenti cocsati in canalele din piston la cilindrul 4.

intre timp am inlocuit bujia 2 cu 4 (dar doar 4 o umple) si de asta sunt doua implte cu ulei si amestec

8539c7d8-0066-47ab-a5f6-69041b76eae6.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!