Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

E vorba de pompa de benzina, nu mi-as face probleme legate de ea.
Cat despre viciile de fabricatie, daca n-au aparut inseamna ori ca masina a iesit cu viciile reparate, ori ca nu s-au manifestat inca! Daca masina e ok la verificari, are service ok, kilometri reali - nu ca ar conta numarul lor dar sa poti sa verifici reviziile ca au fost facute la timp, atunci e ok.
Un link se poate? Banuiesc ca e de pe Weltauto, nu?
LE: asta?

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fiu negativist si iti voi zice ca mai bine avea probleme si erau rezolvate de vechiul proprietar. 

Asta nu inseamna sa nu o iei, mai ales ca are documentate inclusiv schimbarile de becuri :icon_thumleft: . Pretul mi se bun, iar daca vei avea grija la fel cum a avut si fostul e posibil sa nu ai probleme. In acelasi timp sa nu ti se para surprinzator daca (doamne fereste) vor aparea defectele pe care le-au avut cativa posesori si de care ai citit.

 

Oricum eu am remarcat, posibil sa fie gresit, dar 1.4tsi 160 pare sa aiba probleme mai frecvente decat 1.4 170 desi este acelasi motor. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave - :) Ala e Golfulețul. M-ai prins.

@The_Ego - Diferenta aia de 10 cai am inteles ca vine de la varianta de soft; motorul ar fi acelasi (sau gresesc). Din ce m-am documentat eu intelesesem ca problemele la varianta asta de 1.4 TSI vin (veneau) de la distributia pe lant (la care pentru varianta 7 VW a renuntat intre timp - s-a trecut pe curea, clasic). Acum.. daca tipul care m-a intampinat si m-a "ajutat" cu informatii acolo la Welt Auto mi-a aratat informatiile corecte.. nu prea pot sa verific. De-asta intrebam - exista alt instrument care m-ar ajuta sa verific pe baza seriei de sasiu "istoricul" reviziilor si/sau interventiilor gen reparatii asupra masinii?..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

daca esti internaut si stii sa cauti pe net, oare de e cauti o problema? 

Pai eu cumpar ceva de care ma indoiesc inca dinainte? 

 

Pai este chiar pe aici cazul cuiva care a luat o masina similara din Germania(sau de pe autovit, ca nu mai tin minte) parca, a dat cam 11000 daca nu ma insel si apoi dupa doar 3 saptamani inca 1000 sa-l repare! Sau e tot pe acest topic!? habar n-am!

 

Nu tine cont de ce am scris, m-a luat gura pe dinainte, da-s  patit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai.. ma indoiesc. :) Fac si eu research asa cat pot, sa nu ma trezesc in situatia colegului (aici cred ca s-a postat) care a luat o masina cu 150k km si a aflat dup'aia ca ultima revizie fusese facuta cu un an in urma.. la 200+k km. Invat si eu :) Imi place Goflul in general si masina asta in special, da' sunt prea sarac 'a sa dau bani putini pe ceva ce o sa mi se strice peste 2 luni, numa' pentru ca n-am fost atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In we am bagat un drum pana la mare, autostrada pe tempomat 139km/h, 490km => consum 8,5%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Nael

 

E mult, e putin, cum ti se pare?

In oras cata iti consuma?

Modificat de Barboo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam atat am inteles ca ar consuma si 1.2 tsi :) Mie mi se pare multicel dupa ce am avut 1.4hdi

In oras 9, dar nu merg pe cele mai aglomerate trasee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

 

Si mie mi se pare mult dupa 1.3CDTI dar martzoagele nu mai sunt aceleasi.

 

In oras 9 e OK si eu as vrea dar cica depinde si de tipul de cutie, daca ai DSG sau manuala si de dimensiunea rotilor si de cauciucuri.

Eu am roti de 17 inch si gumele inca nu le-am schimbat (sunt XL-uri de iarna si sunt mai grele) si de aici consumul, zic unii dar nu sunt ferm convins.

 

Am descoperit de curand o problema.

Cand pornesc motorul dimineata (de obicei sau la prima pornire din ziua respectiva) parca ar ramane ceva cuplat sau asa mi se pare mie dupa zgomot.

M-am gandit si la varianta cu mersul in 3 pistoane ca tremura destul de simtitor masina ca altceva nu vad ce ar putea fi.

Cand se intampla treaba asta imi arata consum instant 4.5 - 5.0 l/h

 

Tu sau ceilalti colegi ati patit treaba asta vreodata?

Modificat de Barboo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit sa tremure la pornire cand aveam varianta veche de soft. Daca accelerezi se inrautateste?

Verifica misfire cu o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Poate un pic offtopic, da' vreau sa multumesc celor au avut rabdare sa-mi raspunda in saptamanile trecute legat de nelamuririle mele vis-a-vis de 1.4 TSI 118 kW de la Golful 6 (si in general despre masina). De zilele trecute l-am luat pe cel pe care pusesem ochii; asta dupa ce cred ca am citit tot ce-am gasit pe VWFORUM :)

 

Deci, merci fain la baieti!

 

Cele bune! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Maximillian2005

Salut. Eu mi-am luat un Golf VI 1.4 TSI 160 Cp DSG 7 acum vreo 2 saptamani si dejam am facut 1000km cu ea. Masina este luat Sh de la cineva care lucra in reprezentanta la Cardinal, 27128 Km in ziua in care am semnat actele,masina fiind din 2010 la finele anului. Am fost plecat la munte 4 zile timp in care am facut serpentinele de la Rajnov-Bran si cele de la iesire din Brasov spre Predeal,in masina eram 4 persoane, iar viteza minima in curba era de 50km. Multumita suspensiei independenta pe spate nu am avut nici un fel de problema, ESP si-a facut treaba remarcabil iar acceleratia si directia raspund minunat. Pana acum sunt multumit de masina, motorul trage bine chiar si in Drive, diferenta ar fi ca in Sport treptele sunt schimbate la 6300 RPM. Am reusit sa scot in oras un consum de 6,5(fara clima)-7(cu clima) la 100km cu evitarea semafoarelor pe cat posibil iar la drum un 6( fara clima)-6,5( cu clima) la o viteza constanta de 120 km/h.

As vrea sa stiu inafara de "problemele" cu distributia la ce ar trebuie sa ma astept?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea este din aceeasi generatie (cu diferenta ca am m6 nu dsg) si marti fac revizia de 60.000.Pana acum singura problema a fost cu spalatorul de luneta, motorasul merge brici.Cu distribuita in general sunt probleme la celelalte motoare, la asta problemele care pot aparea sunt pistoanele(missfire pe cilindrul 3) sau probleme la dsg(cel in 7 trepte care vine pe motorul asta cam face figuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am unul asemanator de 1 an, doar ca am ajuns la 36.500km

Pana acum singura pb a fost softul vechi care da in nas in anumite conditii climaterice.

Cat ai dat pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi l-am luat pe al meu pentru dotari/pret, nu neaparat pentru cei 160 de cai; dar de ce sa mint?.. e foarte "fun to drive".. are inclinatii de masinuta sportiva si asta m-a facut sa-mi placa si mai mult Golfu' (eu am varianta manuala cu 6 trepte).

Singura mea grija era problema cu "missfire" despre care citisem pe net.. da' uite ca pana la urma imi dispar fricile legate de asta. Am facut cateva drumuri lungi cu ea si se prezinta cam asa la consum:

 

1) 1200 km; 600 dus, 600 intors;

- 6.5 L/100 km la dus (4 persoane in masina + bagaje), cu "aerul" pornit cam jumatate de drum (dupa ora 9 dimineata);

- cand m-am intors la Bucuresti consumu' cica ar fi fost 5,8 L/100 km (overall deci), in concluzie a consumat la intoarcere (cu 2 persoane, fara bagaje).... 5,1 L/100 km.. facand media.

2) In Bucuresti eu ma duc la serviciu la vreo 15 km distanta de casa, deci fac 30 pe zi. In functie de cat e de liber sau nu drumul consumul in oras variaza de la 6,3 la 8 L/100 km.

 

Tre' sa mentionez ca nu "inghit" sa trag de masina niciodata, s-o fortez sau sa conduc "sportiv" doar asa de dragu' de-a face cascadorii. :)

 

Cheers!

Modificat de MikeEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximillian2005

@neal: am dat pe ea 13000E

Am o nelamurire, in bord temperatura la apa este de 90 grade, cand intru in calculator imi arata temperatura la ulei intre 90 si 99 de grade. Este normal sa fie o temperatura asa ridicata la ulei?

Modificat de Maximillian2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok. Acolo sta deobicei, mai ales pe canicula asta. Am avut azi 111 grade uleiul. Ct-Buc viteza medie 130 si putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximillian2005

Am inteles. Multumesc mult. Ma cam panicasem putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O intrebare - pe loc, accelerandu-l, motorul are vreo "protectie" care-l impiedica sa "sara" mai sus de 4000 de ture? Azi am observat. Merci anticipat pentru raspunsuri.

 

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Daca-mi aduc bine aminte, trebuie sa dezactivezi ESP ca sa poti sa-l duci mai sus de atat pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma panicasem. Oricum, azi i-am dezactivat ESP-ul si am incercat pe loc s-o accelerez. Tot nu urca mai sus de 4.000 de ture. O fi ceva gen.. "launch control"? In mers (intr-a 1-a), merge... se duce la 5, 6 mii, nu e problema, dar pe loc..

 :-s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai discutat; daca nu se invarte roata, motorul se tureaza pana la 4000rpm. e normal, nu-ti face griji. nu, nu e niciun launch control (!?!?), e doar o masura de protectie.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mike - merci frumos :)

 

M-am uitat (credeam eu) bine pe forum inainte sa postez treaba asta cu 4.000 de ture... Nu gasisem.

 

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca te-am ajutat.

banuiesc ca pentru sunet voiai sa turezi motorul pe loc..nu stiu daca face si cu finala stock, dar la limitarea aia la 4000rpm, la mine si la @prunaionutz da ceva rateuri care suna interesant..mai interesant, zic eu, decat 5-6000rpm :d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yep, rateurile se aud si cu finala stock dar doar daca esti afara langa masina si esti foarte atent, cu finala free flow acestea sunt mult mai pronuntate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!