Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

la acest model, nu sunt probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cel OE e tot Valeo

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut si mie in bord spirala intermitent impreuna cu limp mode.Am fost la tester si mi-a iesit eroarea la egr.Mecanicul mi-a sters eroarea si mi-a zis sa merg cu ea mai turat..poate se curata.Momentan masina merge normal dar ma astept sa apara din nou.I-am cerut si un pret la egr si mi-a dat 800 lei de la meat&doria. Am intrebat si la Cardinal motors si acolo mi-au trimis oferta pe 2000 lei. Masina este golf 6 din septembrie 2009 motor 2.0 tdi 110 cp. Este mai buna varianta cu valeo 700424 sau sa merg pe  meat&doria? mai trebuie comandat si alteva pe langa piesa gen garnituri..?

Modificat de Mavro_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mavro_B eu am varianta valeo OEM pe aceeași motorizare ca a ta, schimbat în vara și pana acum nu am avut probleme, eu probabil l am schimbat degeaba pt ca problema a fost alta, costul de achiziție a fost 520 de lei, de pe autokarma. De meat and doria nu am auzit nimic. Dar dacă pe original era valeo, mergi tot pe valeo. A venit în cutie  cu o garnitura în forma de romb, unde vine țeava de recirculare. P. S. Ce eroare ai avut mai exact? Dacă ai avut p0401 insuficient Flow, verifica senzorul de vacuum, sa nu fie crăpat, problema asta am avut o eu, de asta zic, trebuie verificări amănunțite înainte sa schimbi vreo piesa degeaba. 

Modificat de SVY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am retinut codul, doar egr malfunction..Momentan nu mi-a mai aparut nici o eroare, masina merge normal; trebuie sa fac un drum de aprox 500 km, in cazul in care ma lasa egr complet pe traseu , sunt sanse sa distrug si filtrul de patricule? parca nu as schimba acum egr-ul..as astepta pana cand se manifesta din nou eroarea. 

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Astazi mi s-a aprins din nou spirala intermitent in bord..am fost la diagnoza si am primit eroarea:

1 Fault Found:

001027 - EGR Valve (N18)

P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent

Freeze Frame: Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Sa schimb direct egr-ul sau ce verificari sa mai fac? Mecanicii cand aud de egr isi cam dau ochii peste cap..

Modificat de Mavro_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mai multe service-uri in Constanta si primesc sfaturi diferite..cei mai multi imi zic sa-i dau autostrada, minim 3000 ture ca o sa-si revina...Deja am schimbat sonda lambda acum o saptamana si cred ca eroarea de sonda era tot de la egr. Acum vreau sa fiu sigur ca nu e vreun contact, vreo conducta ca sa nu schimb egr degeaba.

In Constana stie cineva un mecanic/serivce care sa stie bine cum e cu egr-ul?

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai primit raspunsul corect. Schimba egr-ul inainte sa comlatezi dpf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mavro! Eu am fost la cardinal cand mi sa aprins spirala , am cerut o constatare , a venit un ing. ,a scanat si verdict schimbat egr, schimbat la ei anul trecut prin toamna,cu o reducere de 30%, garantie etc,de atunci nu am mai avut probleme.

Modificat de floryn_80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit astazi egr cu unul nou valeo la mecanicul la care fac imi fac reviziile. Dupa inlocuire mi-a zis ca nu trebuie recalibrat, ca-si ia zingur datele..si ca filtrul de particule este aproape plin. Am dat o tura de autostrada, cam 30 km, masina pare a merge ok,nu am simtit diferente fata de cum mergea inainte. O sa revin la el sambata sa o puna iar pe tester. 

De la ultimul drum exterior de 500km am mai facut cam 200 km de oras, mi se pare cam repede sa se fi  umplut DPF, are legatura cu egr? Imediat la revenirea din exteriorul de 500 km mi s-a aprins prima oara spirala.

Pe forum citisem ca dupa inlocuire egr trebuie adaptare din VCDS, se poate sa nu mai trebuiasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr are rol imp.pt dpf...Dacă nu functioneaza.corect înfundă dpf...Nu ii trebuie calibrare din tester...o face singura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Jetta20tdiHLDSG6

Salut si La multi ani.

Azi mi s-a aprins si mie spirala aia nenorocita. Masina s-a oprit. Am repornit-o dupa 15 minute si am reusit sa ajung cu ea in fata blocului.

Dupa alte 15 minute nu mai e spirala in bord....

Ceva sfaturi pana gasesc un service? Tot EGR, dpf, nu ma pricep la nimic.

Masina a mai intrat o data in limp anul trect (2017) si a fost in service fara concluzii clare - curatat filtru, scos din limp si atat, fara probleme intre timp.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, fa o scanare si vedem exact despre ce e vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.12.2016 at 22:58, fabiuta16v a scris:

Buna seara,

Am  un GOLF CAYC 1,6  si din ce in ce mai des imi aparea eroarea de potentiometru egr signal low   (G212) pina intr-o zi cand a ramas afisata permanent pe bord si nu se mai stergea . Pe linga toate astea motorul sta in limp mod dar si filtru de particole incepe sa acumuleze. la 30 g si deja afiseaza pe bord. Am dat jos egr l-am studiat ,am sunat la toti mecanici de vw  inclusiv pe FLORIN (senior) pentru electronica de linga motoras si nimic. Toata lumea ma incuraja sa-mi cumpar alt egr, undeva 1500 ron pe original si 1100 sau 1300 pe producator. In cele din urma mi-am pus juniorul la treaba care se invarte in zona IT  si am studiat problema. Mentionez ca am EGR comun cu racitor.

CONCLUZIA :

Piesa electronica de la EGR este programata sa se defecteze la un nr de km prescrisi. Am la masina deja 220 000 adusa din Germania si chiar ma gandeam cum de nu am probleme cu EGR si iata ca a sosit timpul. Munca juniorului nu a fost in zadar reusind in cele din urma sa rescrie procesorul din placa si uite asa am EGR  nou curatat si bun de pus la munca. Acum am caldura recuperata in parametri si in plus un motoras Egr care functioneaza liber . Pot considera ca avem o victorie in acest domeniu in care EGR se schimba pe banda rulanta 

5_egr_motor_VW_1.6_TDI.jpg

Buna, cred ca am problema la fel... cum pot sa rezolv? Nu vreau sa cumpar un nou EGR...   Mersi ptr raspuns!20190107_200223.thumb.jpg.ae3fa73e477b6490d71dc33e12cc2d86.jpg

20190107_200242.thumb.jpg.483008560e729b7850b6461143411bb6.jpg

Modificat de jancsi90
Poza incorecta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabiuta 16,ce spui tu și ce ai făcut nu e interesant e EXTRAORDINAR iar dac spui ca este oarecum “programat”sa se strice e clar ca Vw demonstrează încă o data lipsa de coloana vertebrală! Conluzia este ca se poate repara Egr-ul? Crede ma e foarte interesant ce ai făcut tu și ar interesa mulți oameni dacă ai da mai multe detalii despre reparație sau procedura in sine!

Modificat de loghy
Punctuatie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

sigur ca e foarte interesant mai ales pentru prostii ca mine care tocmai l-au schimbat. te rog, da mai mutle detalii, planuiesc sa-i dau in judecata pentru toate cacaturile dpf related pentru care nu pot folosi masina asta la 40k de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , am revenit cu lamuriri !  Problema este la decalibrarea citirii deschiderii EGR-ului , signal low sau signal high ! Acesta problema a rezolvat-o juniorul avand cunostinte in domeniul IT.  Daca mecanismul de actionare a supapei este ok, recalibrarea reuseste 100 %. Cand am avut problema masina avea 220 000 acum am 260000 cu acelasi EGR  functioneaza perfect dar periodic la o luna ,doua fac o diagnoza si  pe DPF. 

Cred ca pina la urma este o afacere a producatorilor de EGR-uri asta ca sa scoatem din culpa  VW. Despre posibilitatea repararii EGR-ului am avut discutii telefonice cu un coleg de pe forum  , nu am sa dau nume dar are service-ul in BACAU , care foarte vehement mi-a spus ca nu se poate si ca nu exista asa ceva !!! Am tendinta sa cred  ca sunt  persoane care nu agreeaza ,, rezolvarile ieftine  "" ale colegilor si asta pentru a nu le scadea profiturile ! Oricum  lumea la noi vrea totul si nu ofera nimic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine sper sa scap prin minune macar pt o perioada de a cheltui urgent 1500 de lei pe EGR, va fi curatat ,repus pe masina si diagnoza, banuiesc ca e murdar ca am bagat 1 luna de oras.Ciudat ca nu m-i s-a aprins nimic in bord , doar am avut porniri ciudate sa zicem la cald finalizate cu o pornire f.grea la cald  , am dus-o la service si ce banuiam eu a spus si mecanicul celebrul EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, ciprian0813 a scris:

Maine sper sa scap prin minune macar pt o perioada de a cheltui urgent 1500 de lei pe EGR, va fi curatat ,repus pe masina si diagnoza, banuiesc ca e murdar ca am bagat 1 luna de oras.Ciudat ca nu m-i s-a aprins nimic in bord , doar am avut porniri ciudate sa zicem la cald finalizate cu o pornire f.grea la cald  , am dus-o la service si ce banuiam eu a spus si mecanicul celebrul EGR.

On 16.05.2013 at 20:59, Wiki a scris:

Chestia cu post garantia o stiam si eu !dar preturile astea duble nu prea mi le explic. Pune.te si fa masina acolo si esti mai castigat. Totusi imi pare rau pt ghinionul tau, sper sa nu fie cazul si la mn... daca stiam de toate dedesupturile astea legate de vw nu cred ca mai cumparam unul. Ma socheaza acum toate ofertele la hyundai si la toyota cu 5 ani garantie si 5 ani revizii gratuite ! Belea ...

Va salut pe toți înainte de toate.eu am avut probleme cu EGR și mi sa schimbat GRATIS la reprezentanta în Austria, Locuiesc aici.Mașină e cu Nr de Romania specific.am făcut schimbul de ulei la 200.000 mi și schimbare de soft.sti problema cu gazele la aceste modele.la 202.500 mi mi-a căzut EGR .mașină a fost luată pe trailer .după 1 zi mi sa spus că EGR trebuie schimbat și că costa 1000 e era să leșin.dar după 2 secunde mi sa zis că vw plătește tot deoarece sunt probleme .nu mi sa spus mai multe.eu sunt al 2 proprietar al mașini.am dor 2 serbisuri făcute la ei de la 120.000 mi am masina .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr curatat, mecanicul a pus-o pe tester , nu da erori, am probat-o temeinic si parca e mai fasneata, am repornit-o la cald de 2 ori si a pornit perfect ca aici am avut probleme  , sa vad cat tine minunea , oricum ma pregatesc de bani de un EGR nou original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua! Ce marca de EGR ma recomandati? Una noua originala VW costa 1680 lei si nu vreau sa ma bag atata bani pentru EGR. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!