Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

la generatia aceasta, recomand sa incercati inainte o curatare a EGR-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi cris

Incearca sa cureti racitorul de gaze.la mine a fost infundat...IMG_20180104_104529.thumb.jpg.e2aa1f477613d091bc5ab9357d4d614e.jpgl-am curatat cu granule pt desfundat tevi.bagi granulele in gauri si torni apa fiarta...repeti pana iese ca si nou.succes 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el egr-ul e total diferit fata de cel din imagine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercat eu curățare la golf 2.0 cbdc 110 cp, fără succes, aceeași eroare ca a ta p0401 inssuficient flow... pus tester ulterior dădea eroarea din nou, am schimbat valva egr plus curatat admisie in final. Poți sa încerci, dar dacă e partea electronica tot la schimbat ajungi. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr-urile !

mai exact Valeo ,cele ce fac corp comun cu clapeta acceleratie ,NU cele din spatele motorului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2018 at 6:56 AM, F l o r i n said:

la generatia aceasta, recomand sa incercati inainte o curatare a EGR-ului

Am curatat egr. A doua zi eroarea a reaparut. Motorul trage si sprinteaza mult mai bine. Egr dupa  curățare ar trebui sa fie cumva calibrat din soft? 

Mulțumesc.

IMG-20180601-WA0008.jpg

IMG-20180601-WA0007.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Membrana tine vacuum ?

Teava de la egr la racitor ai verificat-o ?

Ai verificat racirorul de gaze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună seara am si eu o problema cu golful 6 an 2013 2.0 tdi 103 kw.Mașina sta de câtva timp,nu  este înmatriculata inca.Azi a trebuit să o mut din locul unde era dar nu ducea bateria. Am dat jos bateria iar prietenul care era cu mine a adus cealaltă baterie dar a pus-o întoarsă si a ținut o borna  iar eu să o pun pe cealaltă. Pana sa observ am apucat sa ating pe baterie si a facut puțin scurt.Am întors bateria mașina a pornit fara probleme nici un bec aprins dar a început să scoată fum albăstrui  destul de tare .Am mutat-o am lasat-o vreo 2 minute sa meargă .Scotea fum cam tare .Am lasat-o vreo 5 ore după care am pornit-o din nou .Nici urmă de fum. După alte câteva ore am pornit-o din nou să o mut la locul ei ,după câteva secunde se aprinde becul de la bujie si palpaie .Am dus-o la locul ei si am pus vag-ul eroare p 04 03 , o sterg apare din nou .Se poate sa fie de la baterie sau acuma a "murit" egr-ul .Mașina are 124000 km cumpărată personal din Germania 

Modificat de flo75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0403 ,partea electrica de la egr ,se inlocuieste cu piesa noua oe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite asa dupa toate solicitarile de informatii asupra erorii P0403, pe VW Golf VI, 1.6 TDI 77 Kw, si dupa manevre repetate timp de jumatate de an, am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb supapa EGR. 

Eroarea se mentine si dupa schimbare si apare indeosebi dupa ce am circulat o perioada in afara orasului, astfel incat sa ajunga la 90grd, si opresc la o intersectie sau intr-o coloana de masini...

Si dupa toate astea ia sa vad si in afara tarii ce si cum si gasesc asta: "The code P0403 is often not a problem with the EGR valve itself." aici: P0403 - OBD-II Trouble Code
https://repairpal.com/OBD-II-Code-P0403

Sigur ca nu e singurul site care spune sa nu o schimbi repede supapa pana nu identifici eroarea pe elementele mai putin costisitoare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista de cumpărat  doar partea electrică la egr ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune doar piese completa originala noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/19/2017 at 10:43 AM, arkan said:

Pana la urma am schimbat EGR-ul la Aviamotors Pantelimon. Nota finala 2100 ron, fara sa mai fie nevoie de geometrie roti.

Mai ai probleme dupa schimbare!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/13/2018 at 11:04 PM, andrei_221 said:

nu ai citit pana acum 65 pagini?  se inlocuieste EGR. Simplu ca buna ziua. Se recomanda sa pui doar original. Cele reconditionate (Sidat, Hofer, MeatDoria, tin cam 6 luni maxim, daca nu sunt stricate direct din cutie)

Inlocuit original. Inca P0403 N18. Pus DQ in loc de CF. Necesita resoftare ca nu e in regula!?

Modificat de Tunelos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, a schimbat cineva pana acum EGR-ul prin programul "consolidarea increderii"? Bineinteles, daca problemele de EGR au aparut dupa ce ati facut rechemarea pentru dieselgate.

Ma intereseaza cum se procedeaza, daca VW suporta 100% costul sau doar partial?

Daca nu stiti la ce ma refer: https://www.volkswagen.ro/stiri/stiri/3570-masura-de-consolidare-a-increderii-adoptata-de-catre-grupul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12/4/2016 at 6:00 PM, EEXCALADE said:

La CAYC ,N18 e partea electrica de la egr,ce ai schimbat tu acolo e solenoidul de la bypass-ul racitorului de gaze

Blue = vacuum control line for exhaust gas recirculation.

Grey = breather line from air filter housing.

Green = vacuum control line for turbocharger.

Red = vacuum supply line for vacuum pump.

A21-10421.png

3 - Exhaust gas recirculation cooler changeover valve -N345-

6 - Charge pressure control solenoid valve -N75-

 


A26-10816.png

Assembly overview - exhaust gas recirculation

11 - Exhaust gas recirculation cooler

q  With integrated exhaust gas recirculation valve -N18- with exhaust gas recirculation potentiometer -G212-.

 

Scoate mufa la piesa inlocuita si o sa vezi ca da eroare  cooler changeover valve -N345-

Inversarea furtunaselor poate duce la P0403 N18? Nu o dau baietii de capat la service dupa ce au facut si verificari si supapa noua DQ arata ca ramane deschisa 20%. Circuitul electric curatat si mufa de conectare la supapa la fel. La service reprezentanta au verificat circuitul electric. Totul OK. Concluzia poesa noua defecta la potentiometru. Maine imi inlocuiesc piesa noua cu o alat tot originala si am dubii inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 ori piesa de origine la recomandarea service VW dupa verificare cablaj. Cablajul este ciupit din loc in loc, izolat si functional. Nu stiu ce sa spun. Mufa verificata curatata, circuit verificat in 2 service-uri, piesa cod DQ doua diferite...Mi-au facut si update de soft la general normal, ca nu exista nimic legat direct de functionarea EGR. De atunci intra spirala si la 3 resetari si check-ul dar, nu mai limiteaza turatiile. VW service spun ca pot merge asa daca resetez pana dispare, altfel risc infundare rapida a DPF-ului intrucat nu stie cum sa elibereze noxele...

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu iti va merge. Respectiva modificare e valabila ptr PD. Chiar si in clip poti vedea ca e un 1.9 tdi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, am crezut ca e valabil si la CR.

Ca tot veni vorba de EGR mi s-a aprins martorul de Check Engine, am pus diagnoza si mi-a rezultat urmatoarea eroare:

 

               Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.CLB
Control Module Part Number: 03L 906 022 MC    HW: 03L 906 022 G
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  4748
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
                      VCID: 72EB6CCA6DAF27D41E-8027
1 Fault Found:

001025 - EGR System 
               P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 194058 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2038.14.19
                    Time: 10:02:09

             Freeze Frame:
                    RPM: 1495 /min
                    Speed: 41.0 km/h
                    Voltage: 14.06 V
                    Load: 14.9 %
                    Load: 100.0 %
                    Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 380.0 mg/str

 

Mentionez ca atunci cand imi apare martorul de Check Engine cu eroarea de EGR masina nu da niciun simptom, nu intra in Limp Mode, nimic, doar atunci pe moment cand se stocheaza eroare scoate un nor de fum alb iar apoi isi revine. Am verificat si valorile din DPF si mi-au dat urmatoarele: 

 

  93.6°C   Coolant Temperature (G62)
  360.0 mg/str   Exhaust Gas Recirculat. (actual)
      Temperature prior Particle Filter
      Temperature after Particle Filter
  174.0°C   Temperature prior Particle Filter
  3 mbar   Particle Filter Different. Pressure
  -3 mbar   Particle Filter Offset Different. Pressure
  120 ml   Particle Filter Oil Ash Volume
  6.0   Particle Filter Carbon Mass (spec.)
  0.0   Particle Filter Carbon Mass (act.)

 

Intrebarea mea este, daca e suficient sa dau EGR-ul jos si sa-l curat pentru ca tocmai a fost schimbat acum 2 ani din cauza eroririi N18 cu unul original sau va avea aceeasi soarta ca precedentul, schimbat cu unul nou?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!