Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

In acest caz se pune doar piesa originala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie asta - dar in teorie, trebuia sa mai dea semne in timp, sa mai genereze erori, pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca curatare egr, am avut aceeasi simtome , a fost curatat si merge de doua ori , se pare ca fara spirala si altele ca nu a picat electronica pe egr si merge curatat dar e greu de ajuns la el si nu au nervi mecanicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, dnysterian said:

M.am hotarat sa schimb EGR-ul iar cel care are service.ul unde lucreaza mecanicul mi.a spus ca imi recomanda ca si brand QWP cod: WEG171 

Eu i-am sugerat sa mergem pe Wahler cod: 710861D fiind producatorul piesei si pe cod original VW 03L131512DQ, iar raspunsul lui a fost ca nu monteaza Wahler ca a avut probleme cu ele si nu vrea sa munceasca de doua ori daca ar fi sa ma intorc in garantie.

Are cineva cunostinte despre acest producator QWP si despre acest EGR, eu unul nu am auzit de acest brand si nici prea multe pe net nu am gasit despre ei

Era bine daca mentionai si preturile pe care le-ai gasit.

Exemplu: originalul este 1732 ron iar Wahler este 1450 ron, diferente nesemnificativa, dar QWP este doar 968 ron, dar vad ca nu prea se mai gaseste

 

egrCAYC2.JPG

egrCAYC.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! 

Detin un Golf VI an 2010, cod motor CAYC, 190 k si a intrat in limp mode cu cei 2 martori aprinsi : check engine si spirala .

Erorile sunt urmatoarele :

7462 EGR VALVE (N18) P 040300[237] Malfunction 

7336 -EGR System P040200[104] Excessive Flow .

Schimb EGR-ul sau caut problema in alta parte ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste pagine  din urma ca sa nu ne repetam cu aceleasi probleme 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am citit pe toate , dar voiam un raspuns complet avand in vedere cele doua erori cumulate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ramas egr deschis.Incearca sa il cureti. Sint ceva sanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, care ar fi cel mai bun cod de egr? sau cel mai nou. Se poate schimba doar motorasul cu partea electrică? Afectează la ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03L131512DQ. Doar complet,. nu va mai chinuiti cu intrebari aiurea gen .. merge curatat... ce naiba sa meaerga curatat cand stie toata lumea ca se duce naiba un angrenaj ... un rulment minuscul...

alt EGR ca nu e totusi o avere pentru o masina de genul Golf/octavia..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că tocmai aceasta este avantajul, că este ceva simplu și ieftin să repari acel defect. Pentru cineva care se pricepe este ușor. Oricum îl dai jos, indiferent dacă repari ori înlocuiești.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dai jos motorasul durează 15 minute, pe când să-l dai jos cu totul.Din moment ce eroarea este  pe partea electrică. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am făcut referire decât la ce a spus colegul Andrei, la partea mecanică. Dar și la partea electronică (dacă am acces la ea) m-aș uita. Ce am de pierdut? Poate timpul, dar îmi face plăcere și nu trăiesc din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, flo75 a scris:

Buna seara, care ar fi cel mai bun cod de egr? sau cel mai nou. Se poate schimba doar motorasul cu partea electrică? Afectează la ceva?

Ai de lucru dar sint ceva sanse.

Depinde ce eroare a lasat.

Rulmentelu se poate schimba.

Potriveste de la ege de 2.0dti de opel. Gasesti un egr de asta defect si iei rulmentul.

Di partea electrica se poate remedia in anumite cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Detin un golf 6 break, motorizare 2.0 tdi 103kw (140 cp), cod motor CFHC, cutie manuala. In urma cu cateva zile, dupa plecarea de la semafor (plecat mai babeste, fara turatie inainte de a lasa ambreiajul), plecat mai "balbait" sa zic asa, putin subturat, am primit urmatoarea eroare pe EGR(vezi poza mai jos). Initial s-a aprins martorul bujii care clipocea, urmat de eroarea "engine fault" sau ceva de genul iar masina a intrat in protectie (nu puteam trece de 2800 rpm). Am oprit si am repornit motorul fara rezultate. Apoi am stationat vreo 15-20 min cu motorul oprit si a disparut mesajul/martorul din bord si masina rula din nou in conditii normale. La vreo 2 zile distanta a facut la fel, de data asta cand am schimbat in treapta 2-a si am "calcat-o" putin mai tare. 

Aveti vreo idee inainte de a merge la un service care sa ma rupa de bani? Se poate curata EGR-ul in regim DIY?

53822775_846254829045094_5347866665914728448_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cauta egr.ul.

Nu are treaba ca ai plecat subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trist :( Nu se poate face ceva ieftin? (gen curatare) Daca il las asa si nu da eroare/nu intra in protectie, are ceva? Ma gandesc ca ma costa undeva la 1500 lei cel putin sa il schimb.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... plus manopera.

La codul asta .. nu prea ai ce face.

Pune original si cu garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am codul ăsta de eroare p0403. Am dat jos motorasul cu partea electrică de pe egr  l-am  spreiat cu spray de contacte l-am montat inapoi si a mers în jur de 1000 de km. După aceea a început din nou să facă. Se aprindea spirala dar mai des după ce se incalzea motorul. Luam contactul porneam din nou dispărea spirala. Dupa vreo doua zile se aprindea tot  mai des si se aprindea si check-ul. Dimineața când porneam se stingea spirala dar check-ul rămânea aprins si se stingea doar cu vag-ul. Acum 2 zile pornesc motorul spirala se stinge check-ul aprins.Ma bag sub mașină demontez din nou motorasul cu partea electrică de pe egr. Suflu cu aer motorasul. Am mișcat de clapeta care trebuie să o miște motorasul mi se pare ca merge cam greu si agață puțin. Am miscat-o de câteva ori stânga dreapta si am montat inapoi. Am pornit motorul check-ul s-a stins instant fără să mai fie nevoie de vag. Am făcut de atunci 150 km fara nicio problemă. Care să fie explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectiune la partea electrica . Nu va mai chinuiti inutil. Problema se rezolva cu egr nou OE

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am inlocuit ieri EGRul cu unul OE achizitionat la pretul de 1417 lei, iar setul complet de garnituri (10 buc) OE aferente 160 lei.Manopera 400 lei

Inca 200k km fara probleme din cauza individului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai garantie la el 2 ani ?

Dar in km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,nu am gasit un topic cu problema mea referitoare la galeria  de admisie asa ca scriu aici.daca gresesc sper sa fiu redirectinat catre topicul respectiv.Problema mea este clapeta de la galeria de admisie care nu se mai inchide 100% fapt caruia mi se aprinde martorul check in bord.Am schimbat motorasul,am curatat galeria de admisie dar degeaba i-mi inchide 99,4%.Ce se poate face??p.s. golf 6 2.0 tdi cod.CBDB.140 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Screenshot_20190317-122338_WhatsApp.jpg

Modificat de gaby22
Senzor de pozitie regulator debit de aer colector de admisie intrerupator.(Bloc 1).Semnal improbabil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!