Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Merita o curatare impreuna cu teava prin care vin gazele de la racitor

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent m-am apucat si eu de curatarea urmatoarelor componente:

03L 131 501 G - EGR Valve

03L 128 063 E V100 - Throttle Body

1K0 145 762 GK - Diesel Turbo Pipe

Dupa curatare si montare am ramas cu urmatoarele erori:

Engine:

P0123 - Throttle Position Sensor (G69), Signal too High

P0405 - Exhaust Gas Recirculation (EGR), Circuit Low Input

P2100 - Throttle Actuator Control Motor, Control Circuit

P1440 - EGR Valve (N18), Power Stage Open

Central Electronics:

00907 - Intervention Load Management

Le-am sters erorile, insa dupa oprirea motorului se aude un zgomot ciudat. Acest "zgomot" vine  de la brațul de acționare a motorasului (03L 129 086 V120 - Air Intake Manifold Flap Adjuster) care mai are un arculeț pe el. Daca am inteles bine acesta are rolul de a deschide clapetele din galerie?! Se deschide/inchide de 2-3 ori, dupa oprirea motorului, dupa care se opreste. Ma puteti ajuta cum as putea remedia aceasta sesizare sau unde am gresit?

PS:

Motor: VW Golf VI (5K1) 2.0 TDI / 81KW / 110CP

Cod Motor: CBDC

Multumesc.

IMG_3672.JPG

IMG_3673.jpg

IMG_3674.JPG

Modificat de amehs
corectie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

De ceva timp ma confrunt si eu cu probleme la acest subansamblu nenorocit; masina este o Jetta 2010, 1.6 TDI, CAYC cu 61000 km. 

Totul a inceput cu eroarea intermitenta P0407 - Signal too low,  care in timp a devenit permanenta - martor check engine aprins, apoi si P046C - Implausible signal; aparitia erorii determina o ezitare pronuntata la accelerare, motorul dadea in nas dupa care isi revenea (foarte nasol pe depasire).

In fine, dupa ce m-am documentat si eram impacat cu gandul ca voi schimba EGR, imi pica un injector (problema detaliata in topicul de Injectoare CR 1.6 TDI). In prima faza nu am facut nicio asociere intre acesta si EGR, pentru ca aveam de mult timp niste deviatii destul de mari pe acel injector.

Dupa ce am schimbat injectorul, la scurt timp a reaparut P0407 ( de atat de multe ori incat iar s-a aprins check-ul). Azi insa, am experimentat din nou acel dat in nas pe accelerare, ceea ce m-a pus din nou pe ganduri. Intrebarile mele ar fi urmatoarele:

- exista vreo relatie de cauzalitate intre functionarea incorecta a EGR si injectoare? Adica, daca as mai continua sa circul asa, pot risca sa pierd din nou vreun injector?

- dupa inlocuirea EGR cu ultimul cod de piesa DQ, este absolut necesar update-ul versiunii de soft? 

- daca faci update de soft in reprezentanta, ai de ales sau iti pun automat ultima varianta?

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, 

Am si eu probleme(repetate) cu EGR-ul si am rugamintea sa ma ajutati cu un sfat/parere. 

Am cumparat anul trecut, in septembrie, un VW Golf 6 Variant 1.6 tdi (CAYC). M-am dus in Germania si l-am luat direct de la proprietar. Prin 2015 neamtul a schimbat EGR-ul vechi (terminatie cod CF) cu cel nou DQ, original(mi-a dat factura). 

In martie 2018, se auzea un zgomot ciudat la relanti (scartait). La tester problema a reiesit a fi EGR-ul (parca eroarea N18) - 177680 km la bord. L-am schimbat cu altul, original. Cel inlocuit avea garnitura mediana fisurata si se observa urme de scurgere. Mentionez ca pana sa schimb EGR-ul pierdeam lichid de racire. Trebuia sa completez cu 100-150 ml la 2 sapt si mirosea foarte tare a antigel in zona masinii (mai mult afara decat in interior). O gaseam dupa miros. Dupa schimbarea EGR-ului n-au mai fost probleme cu pierderea lichidului.

In iulie, la drumuri lungi, a inceput sa-mi pâlpâie martorul de bujii in bord cu mesajul "check engine: service now!" iar nivelul lichidului de racire din vas era crescut cu vreo 3-4 cm peste limita - 185700 km la bord. Dupa ce lasam vreo 20 min, nivelul scadea in parametri. Lichidul era maroniu, cu impuritati si mirosea a ars (nu avea pelicula de ulei la suprafata). Temperatura in bord 90 grade C. Mi s-a intamplat de cateva ori, de fiecare data la fel.

Tester: Eroarea P0403 (am atasat foto).

Am schimbat iar EGR-ul cu OE. Cel vechi aceeasi problema, garnitura mediana impuscata - o sa incerc sa-mi recuperez banii pt ca este in garantie. Mentionez ca inainte de schimbarea EGR-ului am facut si o decarbonizare a motorului in speranta ca va ajuta. Totodata am curatat sistemul de racire si am schimbat lichidul de racire.

Aveti idee ce ar putea cauza defectarea in felul asta a EGR-urilor (3 originale din care unul cu terminatie cod DF si doua DQ)? Ar putea fi vorba doar de ghinion? Imi e frica sa nu mi-l strice si pe cel pe care l-am schimbat acum.

A mai avut cineva problema asta, in mod repetat? Ar putea fi injectoarele sau filtrul de particule? Atasez o fotografie cu rezultatul testului avansat. Se justifica verificarea chiuloasei in situatia asta (fara alte semne)? Recomandati sa fac alte verificări? 

Va mulțumesc anticipat pentru eventualele sfaturi / pareri! 

IMG-20180916-WA0010.jpg

IMG-20180916-WA0009.jpg

IMG-20180916-WA0008.jpg

IMG-20180914-WA0001~2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou! 

Ieri am luat masina din service cu EGR-ul nou, circuitul de racire curatat, lichidul schimbat. La plecare nu am observat dar, dupa aprox. 200km de autostrada, nivelul lichidului de racire era cu vreo 2 cm peste limita superioara. 

Azi-dimineață, inainte sa pornesc, nivelul lichidului scazuse intre limitele min - max. 

Sunt normale fluctuațiile astea de nivel? Ar fi o solutie sa schimb busonul de la vasul de expansiune, poate nu-si face treaba (nu elimina excesul de presiune)? Alte sfaturi? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un circuit inchis nu trebuie sa elimine nimica .Sunt normale fluctuatiile de nivel de la rece la cald si invers la orice masina face la fel ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Tocmai ce mi-a aparut si mie eroarea P0403, care din ce am citit aici presupune inlocuirea EGR-ului cu unul nou. Am un coleg care totusi doreste sa faca putin research pe unul care are aceeasi problema(el zice ca teroretic ar putea sa il repare), asadar daca este cineva care l-a schimbat si este binevoitor sa-l dea, m-ar interesa doar motorasul(fara racitorul de gaze). Daca nu, o sa il schimb si eu cand eroarea o sa apara mai des si vom face research pe al meu. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce motor este vorba. Al meu este CBDC, are clapeta EGR in fata. Daca il doresti, ti-l donez, il am prin garaj si cu siguranta nu-l voi mai monta vreodata pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de CFGB, care are EGR in chiar in spate si nu e tocmai usor de demontat, tocmai de asta imi este si greu sa il dau pe al meu..

Modificat de bogdan_16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_16v, cred ca nu te confund si imi aduc aminte ca mai demult sustineai ca EGR-urile astea se pot repara, si erai foarte convins de acest lucru desi toata lumea iti spunea ca nu exista o asemenea solutie.

Ce s-a intamplat intre timp, parca cineva din familie se ocupa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ma confunzi, am masina de 6 luni si nu am participat la discutie, tocmai ce am citit topicul despre EGR?

Modificat de bogdan_16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/15/2018 at 2:41 PM, Dolfin said:

@bogdan_16v, cred ca nu te confund si imi aduc aminte ca mai demult sustineai ca EGR-urile astea se pot repara, si erai foarte convins de acest lucru desi toata lumea iti spunea ca nu exista o asemenea solutie.

Ce s-a intamplat intre timp, parca cineva din familie se ocupa?

Salut, am vazut ca ti-ai adus aminte de acele discutii legate de EGR.  Erorile erau pe signal low si high si   este adevarat ca se pot repara  . Masina mea functioneaza perfect de atunci si in plus au fost reparate alte  7 EGR-uri care functioneaza  in  Braila si Bucuresti.  Colegul  bogdan_16v are dreptate , il confunzi ! O seara frumoasa !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_16v, te-am confundat, scuze, de vina este terminatia 16v.

în urmă cu 14 ore, fabiuta16v a scris:

...Erorile erau pe signal low si high si   este adevarat ca se pot repara  . Masina mea functioneaza perfect de atunci si in plus au fost reparate alte  7 EGR-uri care functioneaza  in  Braila si Bucuresti...!

Ne poti da detalii ce anume se repara si cum, si o persoana de contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar un motoras de le egr, daca are cineva cu eroare pe partea electrica??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. Revin după aproximativ 4 luni, cu deja enervanta eroare P0401, insufficient flow, de la motor 2.0 TDI, cod motor CBDC. Este vorba de cel cu valva egr separată de racitorul de gaze. Nu pot sa înțeleg cauza erorii, din moment ce am schimbat valva egr cu una noua. La momentul respectiv dupa schimbarea lui, eroarea a persistat si la scurt timp am avut probleme cu actuatorul de vacuum de pe turbo, schimbat cu unul nou original. Surpriza, după schimbarea actuatorului, eroarea nu a mai apărut, vreo 4 luni, pana acum. Ar putea exista vreo legătura de cauzalitate intre Cantitatea insuficienta de gaze recirculate si actuatorul vacumatic de pe turbina? Precizez ca mașina merge normal, trage, turbina intra, nu intra in limp mode. Dacă cineva are ceva sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin  din ce am vazut se lucreaza pe modulul electronic de linga motor. Se calibreaza si apoi citeste perfect valorile si implicit pozitia supapei EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found:

9875 - ROD - Unknown Error Code - 00 [165] MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 216768 km Date: 2097.14.23 Time: 18:54:53

9872 - ROD - Unknown Error Code - 00 [037] Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 216768 km Date: 2097.14.23 Time: 18:54:5

erorile de mai sus citite cu o clona vcds

P0047

P2426

erori citite cu elm prin obd

Cum nu am avut posibilitatea de a utiliza o interfata vcds  originala momentan(am comandat una dar dureaza pana ajunge) dar am rezolvat problema .

Egr-ul meu a murit mecanic ( spirala aprinsa in bord intermitent) si la 1 zi diferenta si martor motor aprins permanent si nu puteu fi sterse erorile.

Eu am masina de 4 ani din totalul de 8 , eu am parcurs +100k km in acest timp iar vanzatorul mi-a spus la vanzare ca schimbase si el egr-ul tot la 100k km, se merge preponderent drumuri scurte ?

Sa inlocuit egr cu unul sh pe care l-am curatat ( nu prezenta uzura)

Sa inlocuit preventiv si selenoidul pt vacuum bypass N345( era in parametrii dar sa fie nou am zis)

Sa inlocuit si selenoidul vacuum pt turbo, vestitul N75 deoarece erorile permanente le-a generat acesta si a ars siguranta cu pozitia 23 de 10A ( compartiment motor), bobina acesteia avea o valoare de 15ohm cu oscilatii(masurat la rece, la cald valoarea va tinde sa scada ceea ce va produce o rezistenta ft mare ce va arde siguranta)

Asadar problema era urmatoarea

erorile de mai sus permanente

egr mort

selenoid turbo uzat

siguranta pozitia 23 de 10 A arsa

Sa-u inlocuit cele de mai sus si preventiv selenoidul pt egr, s-au sters erorile si talpa 

Masina in cauza Golf 6 variant 1.6tdi Cayc 105cp manual 218000km actuali fabricat mai 2010

Aici buba de la egr

 

 

Modificat de gmihai24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am înlocuit acel rulmentul, cu ceva facut la strung. Reparația egr e ok, încă.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma gandisem sa repar mecanismul, dar am optat pt una sh, iar daca se vor ivi probleme am piese de rezerva :)

Totusi al meu era plin de funingine si reziduuri in zona parghiei de unde deduc ca are uzura mare si nu mai poate fii folosit corpul respectiv insa motorasul este perfect funcional.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu feedback pt. egr de pe 2.0 TDI 110 cp, CBDC, astazi am descoperit problema, senzorul N18, cel de langa valva egr, crapat, nu mai tinea vacuum scapand gaze chiar pe la mufa, electric era functional, mecanic nu, deci pt. cei care au asemena tip de egr, incercati curatarea valvei(eu am si schimbat-o, inutil cred, din moment ce am inteles de la multi ca dupa curatare functioneaza). Alt lucru vazut azi, sub motor, la racitorul de gaze aveti o tija metalica si un furtun care face legatura cu racitorul de gaze, asigurati-va ca furtunul ala nu e crapat/spart. Langa acel furtun este tija metalica, asigurati-va sa culiseze usor, precizez ca la mine, din cauza lipsei de vacuum, acea tija se misca destul de greu, fiind mai gripata... Urmeaza sa schimb senzorul N18 si dupa sper sa nu mai persiste problema. P.S. eroarea la mine a fost P0401, inssuficient flow.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut. Am schimbat si eu egr-ul dupa 243k km 1.6 Cayc dsg. Am pus original si setul de garnituri doar de la Vemo am gasit, daca ma poate ajuta cineva cu un cod pentru garnituri conductei de la egr la chiulasa (sper ca am retinut bine) nu s-au regasit in set. 

In alta ordine de idei dupa schimbare consumul a revenit la normal si masina trage mai bine. Revin cu pareri dupa 500km. Dpf nu arata rau...zic eu. Tocmai ies pe autostrada sa ii fac o curatare pentru ca ultimii 100km au fost cu problemele egr-ului

Screenshot_2018-11-23-16-24-33.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate dupa ce am schimbat egr-ul l-am desfacut si curatat, un sano forte si a iesit bec. Motorasul nu are rotite cu dinti rupt, pompita de vacuum pare in regula dupa curatare, doar ca parca scoate un sunet ca atunci cand indoi o sticla de plastic ca si cum ar avea o membrana sparta desi pare ca tine vacuum..da la cat ma pricep eu. O sa gasesc pe cineva care se pricepe sa-l verifice. Eroarea pe care am avut-o era p406c 00 sau ceva de genu. Spirala aparea la cateva zile pana a aparut si check engine. 

 

Screenshot_2018-11-23-21-53-21.png

Screenshot_2018-11-23-22-02-40.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

M-am pricopsit si eu cu eroarea 

001027 - EGR Valve (N18)

              P0403 - 00 - Malfunction Intermitent .

Am sters-o si nu a mai aparut deocamdata. Probabil o sa mai apara. 

Din ce am citit eu pe aici trebuie inlocuit EGR.

Cod motor CBDC . Este buna piesa ASTA?  

Ca sa am o idee de pret. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Nu e diferenta de calitate fata de cel VW? 

Multumesc pt raspuns.

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!