Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Etti...daca vrei sa anulezi egr.ul..o sa ai probcu filtrul de particule..apoi daca scoti si ala..masina o sa turuie si o sa scoata si  fum..si esigur euro 5 nu o sa mai fie/! eu zic ca nu e bine...tu fa cum crezi....

Stormlord  f  aiurea ce ai patit...in asa putini km...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Va multumesc pt acest topic - datorita voua am platit mult mai putin pt inlocuirea EGR-ului la Porsche Timisoara (doar manopera intreaga) decat as fi platit la un alt service :)

Insa masina a inceput sa scoata fum inainte de inlocuire si scoate si la o zi dupa. Mi-a aparut si indicatorul filtrului de particule - am inteles ca trebuie sa ii fac o regenerare (electronica). Insa am un sunet gen tacanit la accelerare piternica, iar cel care l-a auzit mi-a spus ca e de la injectoare si ca regenerarea s-ar putea sa nu se poata face datorita functionarii necorespunzatoare a injectoarelor.

Stiti ce as putea face in privinta injectoarelor? Am fost la un service in TM si mi-au spus ca injectoarele de pe masina mea sunt Siemens, ca producatorul nu ofera parametrii de masurare si ca ei (service-ul) nu pot masura functionarea injectoarelor in sarcina (banuiesc, cel mai important aspect).

Multumesc

Modificat de andreimvp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

 Buna seara.

Am si eu o problema care nu vreau sa se agraveze.

Am avut impresia (si nu cred ca m-am inselat) ca atunci cand porneam motorul acesta "fluctua" putin - atat ca si sunet dar si turometrul.

Apoi a inceput sa se schimbe mersul masinii. Uneori apasam acceleratia si nu se schimba nimic. Trebuia sa dau treapta inferioara ca sa accelerez.

Apoi la cateva seri masina a avut un mers foarte rau - masina mergea "in suturi". Nu mai mergea sa dau inferioara, nimic. Mentionez ca se aprinsese si spirala.

Am oprit motorul pret de 2h dupa care nu am mai avut nici o problema in cei 20km pe care i-am mai parcurs atunci.

De atunci nu am mai avut nici o problema.

Totusi degeaba nu s-a intamplat.

Asa ca i-am facut o scanare.

 
                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 B    HW: 03L 906 023 A
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 5863
           Software Coding: 00114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 00000 000 999999
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 001005 (VW36)
                      VCID: 2541171F2414DD36C75-8070
1 Fault Found:
 
7329 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
          P0101 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 150667 km
                    Date: 2059.14.12
                    Time: 18:34:35
 
Ce este de facut?
Multumesc anticipat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De verificat debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Eu am avut aceiasi problema , este pompa de motorina , din rezervor,cea din spatele banchetelor,

Sunt din Constanta si eu , daca doresti putem sa vb mai multe , sau alte intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spunea si Cristi, trebuie verificat debitmetrul. Totodata, am patit sa primesc si eu eroarea asta din cauza filtrului, care desi era curat, ceva nu facea bine. Filtrul era de la Bosch. Dupa ce am schimbat filtrul, n-am mai avut nici o treaba cu eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost inca de ieri dimineata la service insa mi s-a spus ca "este prea mult de munca pentru verificat debitmetrul" si ca se poate sa nu fie el de vina ci EGR intr-un final si ca nu merita desfacuta masina acum ci doar cand se strica final...

As aprecia daca mi-ati recomanda pe cineva competent din Constanta. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la G&G pe interioara 3 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Astazi de dimineata mi s-a aprins un bec galben ca o bobina. Eram in mers prin bucuresti, motorul era deja caldut (aproape de 90 de grade), afara 15 grade, nimic neobisnuit. Becul se aprindea si se stingea cu frecventa constanta. Mesaj pe bord "Service now!" si semnul de limitare de viteza (ca la tempomat). Motorul mergea rotund dar nu se accelera normal (atat de tare ca de obicei).

 

Parcat la munca, 8 ore stat oprit, acum seara cand o pornesc nu mai apare becul aprins. Am plecat cu ideea sa fac un scan. Pe drum a mers foarte urat motorul, se inneca sau se intrerupea si nu se accelera uniform. Asta pana dupa vreo 5 km cand s-a incalzit motorul. Dupa ce s-a incalzit merge perfect, nu mai are nici o problema.

 

N-am apucat sa scanez cu VCDS dar m-am programat deja la un service in weekend.

 

Daca ar fi sa va dati cu parerea ce credeti ca ar fi putut avea?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi diferite probleme. Nu ma pronunt dar poti vorbi cu unii din baietii de pe pagina de prestari servicii. Aici  http://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/

Suna-l pe Al Bundy maine, vezi ce program are, sigur te poate ajuta cu diagnoza si indrumari la ce eroare gaseste. Nu sta pana sambata pentru o diagnoza simpla.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca, in buna traditie a acestui model de motor, este EGR-ul.

1500Lei piesa, 300-400 manopera.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAi eu tot egr banuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu noroc poate fi una din mufele de la injectoare. La mine asta a fost. Cost reparatie zero lei. Cumparat spray contacte , am scos mult oxid de cupru de acolo. Fenomenul apare de obicei cand vremea e ploioasa.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am reusit sa fac un scan, dar Sambata sunt programat la Midocar (verificarea de primavara, cica ar fi gratuita - doar eventualele lucrari care se gasesc necesare vin cu un cost). Masina a mers foarte ok de la acel incident, sper sa nu fie egr-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la Midocar. Eroarea a fost intradevar la EGR dar mi-au zis ca nu e cazul sa o schimb. Au sters eroarea si daca mai apare (daca chiar e defect o sa apara) sa ma duc din nou la ei (verificarea a fost gratuita).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

pentru cei cu probleme la egr am cateva vesti, unele bune, altele mai putin bune.
eu sant din gl si ma ocup cu reconditionari supape egr, reparatii module auto si calculatoare, in fine, de cateva luni am lucrat sporadic la egr urile de 1.6 si 2.0 tdi si am niste concluzii:

-exista doua probleme, una din ele reprezinta uzura mecanismului de actionare al egr, problema care datorita unor prese confectionate de mine o pot rezolva foarte ok, se decapseaza supapa egr si se inlocuieste rulmentul acela mic, se curata totul si apoi partea mecanica este in regula practic ca si noua, de multe ori rulmentii vin la mine ruginiti sau atat de uzati incat nu mai au bile.

-a doua problema o reprezinata actuatorul electric, adica motorasul cu senzorul de pozitie. motorasele reusesc sa le reconditionez, se curata colectorul, se ung bucsele, se decapseaza totul si se pune la loc fara probleme.

partea finala consta in verificarea cursei egr ului pe un osciloscop, am constatat ca si integratul ce contine senzorul hall de pozitie se defecteza(nu la toate egr urile, dar exista o rata semnificativa), se poate aduce, de aceea se repara greu aceste egr uri pentru ca trebuie putin know how si sedevistica.

am facut niste filmulete cu verificarile finale ale vanelor egr pentru vw 1.6 si 2.0 CR

functionare electronica

functionare mecanica Modificat de comanr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Astazi de dimineata mi s-a aprins un bec galben ca o bobina. Eram in mers prin bucuresti, motorul era deja caldut (aproape de 90 de grade), afara 15 grade, nimic neobisnuit. Becul se aprindea si se stingea cu frecventa constanta. Mesaj pe bord "Service now!" si semnul de limitare de viteza (ca la tempomat). Motorul mergea rotund dar nu se accelera normal (atat de tare ca de obicei).

 

Parcat la munca, 8 ore stat oprit, acum seara cand o pornesc nu mai apare becul aprins. Am plecat cu ideea sa fac un scan. Pe drum a mers foarte urat motorul, se inneca sau se intrerupea si nu se accelera uniform. Asta pana dupa vreo 5 km cand s-a incalzit motorul. Dupa ce s-a incalzit merge perfect, nu mai are nici o problema.

 

N-am apucat sa scanez cu VCDS dar m-am programat deja la un service in weekend.

 

Daca ar fi sa va dati cu parerea ce credeti ca ar fi putut avea?

 

Multumesc,

 

Astazi am facut din nou un scan si nu a mai reaparut nici o eroare (800 km fata de acum 3 saptamani). Credeti ca as putea sa fac un drum mai lung (2 000km) fara griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit ceva asemanator acum 3 luni si de atunci nu mi sa mai intamplat.am mai facut 7000 km....odata ce a facut chestia asta "fara griji" iese din discutie dar depinde daca e necesar acest drum fara o verificare mai atenta a EGR-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce anume te gandesti cand zici "o verificare mai atenta"? Deja am fost super atent cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te duci sa o pui pe un tester sa vezi mai exact ce eroare are ca acest sistem EGR e compus din mai multe parti (cauta pe google) si verificarea si gasirea problemei poate sa iti dea o imagine de ansamblu asupra a ceea ce urmeaza sa faci si ce variante ai.


La a mea spre ex am avut P0402 Debit gaze recirculare prea mare si de atunci merg cu Ea asa si s-a mai manifestat doar odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce tester te referi? Am facut diagnoza acum 2 zile, am mentionat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze nu am vazut...Ai zis ca ai avut programare la service , ce au zis acei oameni?...eu cand am fost mi sa verificat functionarea clapetei EGR ( la relanti trebuie sa fie deschisa un anumit procent ,nu mai tin mine cat, in sarcina la fel ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta au zis:

Am fost azi la Midocar. Eroarea a fost intradevar la EGR dar mi-au zis ca nu e cazul sa o schimb. Au sters eroarea si daca mai apare (daca chiar e defect o sa apara) sa ma duc din nou la ei (verificarea a fost gratuita).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt fix in situatia ta egr original problematic , sunt 2 solutii:

1.Se schimab egr-ul cu unul nou +updte software  deoarece SIGUR o sa pice , eventual cum am patit cand am vazut prima data eroarea eram la 700 km de casa , si nu mai lungesti treaba 

2.Astepti pana te lasa si daca esti departe de casa si trebuie sa vii cu masina acasa cu el defect  cand ajungi acasa trebuie sa te interesezi si de un filtru de particule

 

Eu in viitorul apropiat o sa il schimb.

Salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, am si e o problema cu egrul m-ai exact s-a aprins becul cu spirala si cel cu Check engine. 

Am verificat erorile cand era aprinsa doar spirala si a fost urmatoarea eroare: Senzor A Recirculare gaze P046c00.

Care ar fi problema?

Motorul este 1.6 TDI CAYC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!