Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Am scos si eu masina din service, cu Egr-ul schimbat. Adaptare a facut si la mine si a zis k nu au fost probleme. Masina porneste foarte bine si nu se mai opreste. La mine se simte o diferenta la puterea motorului. Inainte trebuia sa accelerez ceva mai mult pentru a pleca de pe loc cum trebuie si intradevar pare ca merge mai rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat a costat toata distractia? se da puntea jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a costat 1600 piesa si 300 manopera. La mine nu a dat puntea jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

  Am achizitionat acum o luna un Golf VI 1.6 .105CP ,CAYC, 169000km acum pe masina.

  Weekendul ce a trecut am fost intr-o deplasare la ski pe Transalpina ( Vidra) iar in drum spre Petrosani la 20 de km a inceput show-ul:

- fluctuatie in mers pe la 100 km /h , nici un martor aprins in bord , am oprit masina + EMOTII

-am stat 4 minute , dat un telefon ,incercat cerut pareri , am crezut ca e de la combustibil

-repornit ,mers 5 km acelasi simptom + martorul tip sarma aprins , oprit , repornit dupa 6 minute ( intre timp sunat service in PETROSANI . un service autorizat DACIA)

-mers pus diagnoza , "NO FAULT CODE" 

-am crezut ca e de la filtru de motorina , mers schimbat filtru, acela care era pe masina nu puteam sa trag o concluzie linistitoare (nu arata nici bine, nici rau)

-am continuat sejurul fara nici o problema,Urcat la VIDRA sus de 2 ori din Petrosani 

-in drum spre casa nici un simptom pana la 20 de km de TOPLITA , iar bruscare in mers ,+martor sarma aprins

-tras dreapta ,astepta 5 minute, telefon la un service 

-pornit , nimic in bord , mers service : DTC - "DEBIT PREA MARE GAZE DE RECIRCULARE"

-cu toti morcovii am plecat spre Iasi pe traseul Petru Voda.

-Pe parcurs pana in Targu Neamt a mai facut de 3 ori in prima jumatate a distante ,iar a 3-a oara sa aprins si martorul de CHECK ENGINE 

-Pe restul distantei am incercat eu sa opres masina din 20 in 20 de km si am reusit sa ajung in Targu Neamt fara sa se mai intample.

-Lasat peste noapte (DTC CHECK ENGINE activ)

-Pornit dimineata , nici un martor , venit spre Iasi , in 120 de km a mai facut de 2 ori aceleasi simptome dar fara sa ramana ceva aprins in bord

-Am mai oprit eu preventiv, am ajuns la munca, si acum vreau sa imi fac un plan sa stiu daca imi afecteaza tare economiile ramase sau apelez la parinti!

-Am sunat si la SANDRA sa vad daca ma incadrez la culanta dar au  zis ca am peste 120 de km si nu ma incadrez , DAR POLITICOS AU ZIS SA II AUNUT IN CAZ CA VREAU O PROGRAMARE SA IMI SCHIMBE CONTRACOST EGR-ul.

-DUPA UN STUDIU al acestui topic inca am nelamurir cum ca se poate reconditiona sau ca m-as putea incadra la culanta.

 

As dori un feedback daca se poate la situatia in care ma aflu.

MultumesC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai intrebat mecanicii reconditionarea e la ghici, din tot egr-ul motorasul e de vina sau mai rar  ramane tija blocata. La reconditionarea curata motorasul, dar daca e uzat...tot apare defectul, timp + bani pierduti. Incearca culanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tipul tau de masina ca si la al meu nu se  poate reconditiona! asa am patit si eu! am schimbat EGR.UL...i mi pare rau ca iti dau aceasta stire! trebui sa il schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a dat o lacrima :tuktuk: !. din cei care au beneficiat de culanta ,care ar fi criteriile pe care trebuie sa le indeplinesc!?Tot am citit pe aici ,dar nu e nimic concret!

 

MultumesC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la aceste EGR-uri este ca tija care este actionata de motorasul electric, se blocheaza.

 

NU motorasul este problema, ci acel mecanism de rotatie-translatie. Se poate repara, dar nu stiu cat va tine. Maine o sa fac poze la EGR sa vedeti ce problema am eu. Acea zona este destul de fierbinte, iar ungerea cu ulei sau vaselina nu tine prea mult deoarece se va lichefia si va curge.

 

Problema este evidenta. Solutia/ Repararea, nu prea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca pentru seria de sasiu furnizata de Dvs nu exista nici o actiune, in vigoare, legata de EGR. De altfel, nu exista nici o actiune pornita in 2013 legata de EGR pentru motoarele CAYC."

 

Un raspuns de la o reprezentanta VW , iar de la alta VW:

 

"Nu va incadrati deoarece masina are 168k ,si actiunea e pentru masinile pana in 120k"

 

Nu ii mai inteleg deloc :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, deja mi-am luat gandul de la culanta,

 

   O singura intrebare.Astea noi care se comanda acum sunt tot de WEHLER sau sunt BOSCH?.Ar conta foarte mult in calitatea inlocurii daca sar face la un alt service in afara de VW?Dupa montarea celui noi , cat de mare e necesitatea unui update de soft al ECU ?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o culanta.Se inlocuieste doar daca masina mai are garantie.NU se face update de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, pe un Golf VI CAYC am avut probleme cu EGR, la peste 130.000 km. Brady Auto din Bucuresti m-au ajutat si am rezolvat problema pe culanta (~500 lei m-a costat, subventie 100% piesa, 50% manopera). Eu ii aveam pe ei ca service preferat ( la ei ma duc pentru orice interventii). Nu stiu daca bunavointa lor a depins si de acest factor, insa nu cred 120.000 km e limita.

In alta ordine de idei, simptomele pe care le povestesti tu nu-mi par similare cu cele pe care le-am avut eu. Nu-mi brusca deloc, ci imi limita turatia maxima a motorului si puterea , insa se intampla destul de lin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles!

   Chestia e ca la doua reprezentante am corespondat prin email si au zis ca pe acest cod nu au nici o actiune,iar la a 3-a am vorbit direct cu directorul si a zis sa astept 5 minute sa introduca intr-un program datele si raspunsul a fost ca masina a depasit numarul de km . De asta nu intelegeam exact cum functioneaza aceasta chestie.Din ce m-am mai documentat si diagnosticat eraorea e P0402 "debit gaze recirculare pare mare". Vreau sa imi fac un plan sa o fac dar nu stiu cum sa fac. Daca am macar 20 % sanse sa conving pe astia de la VW ca si altii au fost in situatia mea si au beneficiat de aceasta culata,mi-as focusa energia sa gasesc informatii sa pot beneficia si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face update obligatoriu dupa schimbarea  EGR.ului..eu  am schimbat la reprezentanta la vw...cost...nu vreti sa stiti cat! oricum  ma c.am usturat...hmm numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e posibil sa ai dreptate...oricum cei de la vw...mi au facut AS  totul! fff multumit! precizez ca nu sunt in RO!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit anterior ca te-a ajuns vreo 800 si ceva euro...Spre ex dupa ceva telefoane date am gasit la InterCars  , OEM , 1500.As vrea sa stiu de la cei care au mers pe partea de inlocurie la service ce feedback aveti comparativ cu cei care ati facut la reprezentanta

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, deja mi-am luat gandul de la culanta,

 

   O singura intrebare.Astea noi care se comanda acum sunt tot de WEHLER sau sunt BOSCH?.Ar conta foarte mult in calitatea inlocurii daca sar face la un alt service in afara de VW?

Multumesc!

 Sunt Wahler dupa cod DQ, am citit si eu pe paginile percedente  ca cineva avea Bosh si ar fi mai rezistente...cine stie acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, pe CAYB (dar pe Polo 6R), a fost schimbat EGR-ul a doua oara, la aprox. 45000 km. Prima oara in 2013, pe culanta, acum in garantie de piesa. Oricum, de data aceasta manifestarile au fost total diferite fata de prima oara, constand doar in pierderea de lichid de racire pe la racitorul pentru gaze esapate al EGR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a 2 a oara in 45 000 de km?? deci  tu ai schimbat de 2 ori  egr..in 45 mii?hmm...sau nu inteleg eu bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai inteles bine. Prima oara, in 2013, la nici 23000 km. Atunci a fost inlocuit cu codul 03L131512CE si s-a facut un update de software, care a imbunatatit mult comportamentul masinii, numarul si durata regenerarilor DPF. Acum am ajuns cu masina in service pentru niste reparatii in urma unei daune si le-am solicitat o verificare, intrucat pierdeam lichid de racire, fara nici o urma. Au verificat intreg circuitul sub presiune, si au concluzionat ca problema e tot de la racitorul EGR, pe care l-au inlocuit pe garantie. Din discutiile cu mecanicul mi-a lasat impresia ca nu este o problema tocmai izolata, insa mi-a spus ca EGR-ul a fost imbunatatit din punct de vedere constructiv, in  aprilie 2014 :tuktuk: . Noul cod este (la Polo) DP...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pe cineva care tot imi zice sa il anulez EGR+DPF , decat sa dau acum o suma de bani sa il schimb si sa am probleme mai incolo si la DPF , mai degraba anulez acum. CEATA TOTAL :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Acum am ajuns cu masina in service pentru niste reparatii in urma unei daune si le-am solicitat o verificare, intrucat pierdeam lichid de racire, fara nici o urma. Au verificat intreg circuitul sub presiune, si au concluzionat ca problema e tot de la racitorul EGR, pe care l-au inlocuit pe garantie. Din discutiile cu mecanicul mi-a lasat impresia ca nu este o problema tocmai izolata, insa mi-a spus ca EGR-ul a fost imbunatatit din punct de vedere constructiv, in  aprilie 2014 :tuktuk: . Noul cod este (la Polo) DP...

Cum ai ajuns la concluzia ca pierdea lichid? Mirosea in habitaclu sau se vedea cum scade in rezervor?

Intreb pt ca am schimbat curand egr si miroase in habitaclu antigel si nu reusesc sa o rezov. Am fost sambata la cineva si a zis ca se arde greu antigelu de pe piesele din jur, fiind murdare..  :|

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!