Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Impresia generala care se contureaza acum e ca masinile fiabile au fost construite cam pana prin 2008, (sau chiar 2000 dupa unii) inainte sa inceapa criza, dupa venirea crizei economia incepe sa se bazeze pe consum, in speta producatorii de masini au inceput sa le faca consumabile, dupa iesirea din garantie incep sa apara problemele. Veniturile strainilor le permit sa schimbe masinile dupa ce au iesit din garantie sau au facut ~150.000 km.

Arunca o privire pe statistici privind fiabilitatea motoarelor si aparent japonezele ar fi acum mai fiabile si cu cele mai mari durate de garantie 5-7 ani (in schimb costa mult piesele pt ca sunt importate) ...in rest, consumabile. Industria de piese ar fi mai mare decat cea a masinilor... http://www.anusedcar.com/ e un punct de plecare.

Cu riscul de a devia de al subiect urmatorul articol pare interesant....

 http://www.4tuning.ro/editorial/editorial-de-ce-romanul-de-rand-nu-vede-nimic-altceva-decat-volkswagen-23957.html

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru culanta stie careva ce conditii trebuie indeplinite si unde se aplica? Se poate intreba la orice reprezentanta VW?

Intreb pentru ca la e-mailurile trimise catre vw ro. si vw de. nu se primeste nici un raspuns. Orice reducere e binevenita avand in vedere ca nu din cauza exploatarii e buba EGR-ului. Mentionez ca si eu trebuie sa-l schimb.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si vorbeste cu ei, nu fi comod, traim in Romania, cei din Germania nu o sa raspunda pentru ca nu e de competenta lor, iar cei din Romania nu au nici un interes.

Oricum, din ce se spune pe paginle precedente tre sa lasi masina pe la ei vro cateva zile...

 

De curiozitate cati km ai facut pana a picat egr-ul? Din ce an?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice dealer are o aplicatie in care se introduc datele masinii impreuna cu revizii (daca nu exista in sistem desi sunt facute la dealer) si le returneaza aprobarea pentru kulanz sau nu.

Uneori, pentru cazuri la limita se vorbeste si la importator pentru a decide el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina in prezent are aprox. 82000 de km (2010). A fost adusa din olanda prin martie si banuiesc ca acolo toate reviziile au fost facute la vw si la zi... cel putin asta apare pe cartea masinii. Singura revizie pe care am facut aici a fost schimb de ulei, filtre si un set de placute frana spate la service autorizat. 

 

Multumesc pentru ajutor. Am sa dau o tura pana la dealer si vad ce rezolv acolo.

Modificat de Mihai_tgv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartile de service se fac in vama la Arad :)

Nu vreau sa te dezamagesc dar ai sa afli km adevarati cand o sa ai eroare pe vro piesa la motor, cum egr-ul, senzor abs daca ai vro diagnoza la indemana. Mai nou se modifica si istoricul masinilor la reprezentante ....oricum, romanilor le place sa fie mintiti in privinta km.

Poti incerca si un search al vin-ului pe google, daca ai noroc gasesti o fisa de service.

Masini de 4 ani au peste 140k km, vezi pe mobile.de exemple.

Deoarece nu stii nr de km reali si datorita importantei distributiei aceasta se recomanda a fi schimbata.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect constient de treaba cu cartile service si toate manevrele care se fac la auto aduse din afara, insa nu asta e important. Masina nu am luato pt nr. de km. Putea la fel de bine sa aibe si 400000, insa din pdv tehnic si estetic arata foarte bine si lucrul asta verificat in detaliu.

In principiu ma interesa care e procedura de obtinere a culantei, si cum am observat primul pas e la reprezentanta, asa ca "wish me luck" :-)))

Modificat de Mihai_tgv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am cumparat un golf 6 1.6 tdi 90cp in prima zi dupa cumparare martor buji aprins intrat in stare protectie maxim 2800 rpm, citit forumuri 2 nopti, dus masina pbv1 informat cu toate cele, ii spun domnului ca trebuie sa se rezolve pe culanta, ma ia cu stai asa ca trebuie sa fie perfecta masina, toate reviziile facute la timp etc etc marketing.. Ii zic ca totul e ok reviziile sunt facute la vw totul in timp, se uita, verifica zice, da domne o sa trimitem dosarul o sa cerem sa vedem daca ne aproba germanica... Zic ok plec acasa... Telefon a doua zi, s-a facut update de software la motor si merge perfect... Zic ok, stau ma gandesc si ii zic fa-mi si revizia tot acum (mai aveam 800 de km si m-am gandit ca daca nu o fac la ei daca mi se aprinde iar becul si nu am revizia facuta ma ling pe bot cu kulanta) ok o facem in jur de 1200 de lei... Pofai... Ok e bine e dublu decat la serviceul de casa dar macar am o asigurare ca imi reparati masina chit ca fac scandal de va afla tot poporu... Ma suna a doua zi si zice nu mai veniti dupa masina ca i-am facut revizia si s-a aprins iar becul si facem dosar de culanta...zic ok perfect fara masina dar macar ii schimb EGR... astept 3 zile ma suna masina gata revizie facuta, totul pare ok...1200 revizie 90k, 300 update soft motor (nu am inteles de ce trebuie platit, credeam ca este un update de motor facut gratis de vw), 500 manopera schimbat egr...deci se poate, conditia obligatorie ca reviziile sa fie facute la timp intr-un service autorizat, mergeti cu curaj si tupeu si trebuie sa va rezolve problema pentru ca nu ii costa nimic pe ei, iar banuiala mea ramane ca porsche este hot cand refuza sa schimbe pe kulata pentru ca iti ia banii de 2 ori...odata de la noi cand vrem sa schimbam egr si odata de la nemti pe kulanta...nu se poate dovedi, este doar o banuiala, personal momentan sunt fericit ca am rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o luna de cand am schimbat EGR-ul inca iese un fum alb inecacios cand motorul ajunge la 90 de grade.

Am costatat asta si dupa ce lam schimbat insa atunci mi sa spus ca este vaselina care a ramas pe egr sau pe suruburi. Nu am mers decat drumuri scurte si asta e a 4-a oara cand se intampla, desi credeam ca sa ars  toata vaselina.

E si dificil sa le arat pt ca atunci cand ajung la servici nu mai iesa fum, trebuie sa iau un mecanic cu mine.

A mai patiti cineva? E posibil sa fie un furtun slab care scapa la presiune/temperatura mare?

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Imi puteti spune unde este localizat EGR-ul la un Golf 6 2.0 TDI CR / 140 CP ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine (J623-CFHC)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 AN    HW: 03L 907 309 R
   Component: R4 2,0L EDC   H22 9015 
   Revision: 42H22---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00190012042400080000
   Shop #: WSC 45021 123 104029
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018AN 003008
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018AM.rod
   VCID: 76E9FE98C939FCAEBEF-8023

 

Codul de motor este cel cu rosu din descrierea vag-com-ului ?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codl de motor il gasesti in talon, in cartea de service, pe stickerul din portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8808_1_2.jpg
 

 

Este sub turbosuflanta si DFP, foarte greu accesibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Flo1408@  Poti posta o imagine daca ai unde e amplasat la 1.6 tdi egr ul? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caelasi loc ca si la acxel 2.0 de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 TDI CAYB, CAYC

2.0 TDI CFFA, CFFB, CLCA, CFGB, CFHB, CFHC

 

Poza_cay_Copy.jpg
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de info. Ce sa facem... daca trebuie inlocuit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform manual:

 

Demontarea

–   Se demonteaza capacul motorului

–   Se demonteaza scutul      

–   Se demonteaza conductele de legătură  

–   Se demonteaza carcasa filtrului de aer

–   Se demonteaza filtrul de particule ==== aici e cel mai greu  (trebuie adaptat un senzor dupa montare , cu Vag-com-ul)

–   Se demonteaza conductele de tur şi retur a uleiului turbosuflantei

–   Se detaseaza conducta de vacuum

–   Se detaseaza mufa a supapei de recirculare a gazelor arse N18.

–   Se detaseaza conductele pentru lichid de răcire de la radiatorul pentru recircularea gazelor arse.

–   Se desfac şuruburile ,se scoate EGR-ul. 

 

Este de munca... 

Si eu trebuie sa-l schimb ( avand in vedere experientele anterioare cu diversi meseriasi (cofetari) o sa incerc sa il schimb eu)..   :frigbaitata: sper sa ma tina pana la primavara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul piesei este 03L131512CF OEM . Din pacate pentru buzunarul propriu nu mai astept sa treaca sarbatorile , deja sunt satul sa tot vad ca mi se aprind martorii in bord... 

Am reusit sa scot piesa la un pret bun ( 1320 lei ) si o sa mai coste antigelul si manopera ... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, cred ca este necesar si un update la ECU ca sa il recunoasca 

Cred ca ultimul cod este : 03L131512DQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul piesei este 03L131512CF OEM . Din pacate pentru buzunarul propriu nu mai astept sa treaca sarbatorile , deja sunt satul sa tot vad ca mi se aprind martorii in bord... 

Am reusit sa scot piesa la un pret bun ( 1320 lei ) si o sa mai coste antigelul si manopera ... 

 

 

pretul este foarte bun dar daca este cu 03L131512CF nu recomand deoarece codul s-a shimbat DQ

Modificat de arsinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit piesa, are DQ la finalul codului. Sper sa nu fie cu probleme ca acesta care il am acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea EGR-ului trebuie facuta adaptarea clapetei cu vag com-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!