Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Si la VW Polo, 1.6 Tdi 90CP e la fel, cu exceptia faptului ca nu creste in intensitate odata cu acceleratia...Nu sunt convins ca inceteaza la cuplarea aerului conditionat, dar cel putin nu se mai aude :) La revizie, mecanicul a ridicat din umeri si a dat vina pe o rola sau pe cureaua de la accesorii, insa nu prea parea sigur pe raspunsul sau...Oricum, sfatul sau a fost acelasi: daca tot e un zgomot vechi, si nu s-a acutizat in timp, ignora-l  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rvin cu problema EGR ului.... ce se intampla daca mi sa aprins la bord acel bec spirala aceia ..si dupa ceva vreme nu se mai aprinde deloc si merge bine..? asa se intampla la mine... oricum egr.ul il schimb dar nu stiu ce sa mai zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cd ti se aprinde spirala probabil ca iti intra limitarea de turatii, ideea e ca in curand ti se va aprinde din ce in ce mai des si va trebui sa schimbi EGR-ul. Dupa ce il vei schimba si ti se va face si update de soft o sa fii ok, n-o sa m ai probleme, crede-ma

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cd ti se aprinde spirala probabil ca iti intra limitarea de turatii, ideea e ca in curand ti se va aprinde din ce in ce mai des si va trebui sa schimbi EGR-ul. Dupa ce il vei schimba si ti se va face si update de soft o sa fii ok, n-o sa m ai probleme, crede-ma

pai mi sa aprins..ziceam ca de ceva vreme nu se mai aprinde..abia astept sa il schimb si sa fie asa cum zici tu sa nu mai am probleme!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca de ceva vreme nu ti se aprinde poti sa ai rabdare ca poate nu m ai probleme, stiu eu.. apoi m e o chestie, tre sa-i faci o diagnoza sa fii sigur ca e EGR-ul, nu te apuci sa-l schimbi asa fara sa stii care e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca de ceva vreme nu ti se aprinde poti sa ai rabdare ca poate nu m ai probleme, stiu eu.. apoi m e o chestie, tre sa-i faci o diagnoza sa fii sigur ca e EGR-ul, nu te apuci sa-l schimbi asa fara sa stii care e problema

pai am facut diagnoza si arata ca tre sa schimb valva egr si  racitorul  radiatorul lui.. da  cum ziceam ca este curios ca nu se mai aprinde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Dau si eu un reply cu intarziere dar sper sa foloseasca.

 

La VW Tiguan-ul meu 2.0TDI 4x4 140CP in al 3-lea an s-a defectat EGR-ul, eu avand garantie doar 2 ani (am luat-o de la reprezentanta in noiembrie 2010).

 

La Porsche (PBN) mi-au schimbat EGR-ul pe culanta (in iulie 2013), din 3200lei materiale si manopera am dat pana in 300 lei (stiu ca piesa a avut discount 100% iar la manopera 90%).

 

Deci se poate si la noi cand se vrea.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina porsche?

la mine la golf a picat sub 100.000 km, a costat 1600 lei, original, nu fac service la reprezentanta ca sunt niste bisnitari ordinari.

la ei ma costa 3000 lei, si asa a costat 1600 lei, plus antigel nou hepu, egr ul este racit cu apa, si de aceea pica, cica generatiile noi sunt mai bune cica ca rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare lume....  revin cu  problema EGR...stiti ca  trebuia sa il schimb..ma hotarasem  am  banii zic  sa dau comanda sa il iau...  l.au  adus  firma ..si  inainte sa il pun zic sa mai fac un test...ghiciti ce..nu mai mi.a gasit nimik.... nici  o eroare absolut nici una...! de 3 saptamani  nu sa mai aprins nimica... mecanicul de aici  din italia de unde sunt eu zice sa  nu il schimb deocamdata daca nu se mai aprinde...  hmmm...sunt in pom si pomu  in aer..ce sa fac nu stiu! voi ce ziceti? a.ti mai patit vreunu asa..ce sa fie oare..? vre.o eroare la centrala...? ms  anticipat ! :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din experienta de la Avia pe o problema cu eroare intermitenta (era cu totul altceva, era ceva la admisie/clapeta): ecu aproape niciodata nu are probleme. Sunt chipuri integrate turnate. Posibil cablaje, pini. Eu aveam cablajul mancat de la vibratii electromotor undeva la o cotitura si de acolo erori intermitente pe modulul care era controlat prin acel cablu. Mai asteapta, vezi daca revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma inscriu si eu pe lista EGR-urilor decedate cu un golf 6 1.6 TDI variant, Km reali 145.000 la import in mai 2013, acum a aparut la 155232 km, dupa un concediu de 1500km, bine ca nu ma lasat pe la vro 400km pe munte. Cu instructinile de la pg 11 am aflat ca filtru sa regenerat cu 100 km inainte..

Am vro 4000km facuti in oras, schimb treptele la 2500-3000 rpm, dupa cum am mai citi in urma dupa clasicul 10.000 pica egr-ul in Romania...tdi-ul neffind masina de oras,  pentru drumuri scurte si cu gropi. Reviziile sunt facute la timp. In oras am facut multe drumuri scurte, abia se incalzea motorul. Am alimentat numai cu efix 55 in 2013 si  evo in 2014.

 

Eroare de pe diagnoza

7462 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [232] - Malfunction
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Mileage: 155239 km

 

La aceste erori apar km reali, acum avand cu vro -50k in bord.

 

Si cum o problema nu vine singura, in partea dreapta a motorului este un fasait, se poate observa in clipul de mai jos; motorul e mai galagios de vro 3 luni., desi revizia a fost facuta pe 15-09 ma asteptam la o shimbare ca la prima revizie, insa nimic nou.  Stie cineva de la ce poate fi acest  zgomot?

 

Mai mult imi este frica de mecanici decat de schimbat egr-ul, cine stie ce prostii mai fac...plecand de la reprezentate pana la serviceuri renumite, toti romanii sunt mesteri, dezinteres total.

Daca e cineva din Galati si poate recomanda un service astet o parere.

 

Updateurile de soft sunt recomandate? Unii spun ca se schimba parametri la default, iar pt masini uzate...nu e tocmai ok...

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarile masinii sunt stocate in EEprom, zona care nu este scrisa in cazul update-urilor de software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul este cu probabil facut de o rola de ghidaj a curelei de distributie daca se aude din spatele capacului de plastic din laterala motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti...dupa saptamani si saptamani in sfarsit am schimbat EGR ul..! masina parca trage mai bine si motorul  se aude mai incet  s.au cel putin asa mi se pare... !  cost total  781Euro  cu tva plus  manopera la reprezzentanta VW in italia !!! sper sa nu mai am probleme! multa bafta tuturor si va doresc sa nu aveti evenimente!!! :dry:  acum de fericire dar si de s uparare ca am dat o carca de bani beau o tuica! haideti si voi!  :D

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu azi la corzah, cost total 1710 + ceva antigel, desi nu cred ca era nevoie la cat a curs, avand butoiasul cam plin.

Nu au dat jos puntea si s-au chinuit asa, au reusit cu o mana de prelungitoare.

Fasaitul respectiv e de la rola intizatoare de la transmisie. Acesta se schimba cand se schimba si distributia? intreb pt ca am schimbat anul trecut la Frontal distributia si nu am stat langa ei  sa vad daca au schimbato...

 

Defect e motrul de la EGR, nu e infundat, caraie motorul cand incerci sa il rotesti. Fabricat tot de Wahler...nu se stie fabricantul din soft, vezi cand vine egr-u :|

Dimineata cand era foarte rece, mergea cam 1km apoi aparea eroarea.

Confirm ca ultima revizie este   03L131512DQ, mi-a aratat in softu lor ca a fost inlocuita trviza CF cu  DQ, nota adaugata de porsche romania, desi cautarea era dupa CF.

Am si poze cu DQ. EGR-ul este chiar in mijlocul motorului, pus orizontal, cu racitorul spre dreapta, se vede, are si un invelis de aluminiu mic pe motoril electric cred.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu parca asa stiu..eu cand am schimbat distributia facea parte si acea  rola  intinzatoare! pana urma ai schimbat EGR ul?

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare prostie cu EGR-ul asta electric, cade intr-o veselie din ce vad.

N-a desfacut nimeni mecanismul sa vada de ce se strica ?

Incep sa cred ca EGR-urile pe vacuum parca erau mai fiabile, sau cel putin mai ieftine de schimbat macar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu,este mai ieftin vacunatic, dar nu asta este cauza uzurii, ci racirea cu apa, cele vacumatice nu aveau racire,la cele nou sunt niste serpentine ce racesc gazele, si acolo distrug in timp , mai precis se corodeaza sau apar depuneri, dar variantele mai noi sunt imbunatatite.

Nu trebuie dat jos jugul sa drsfaci egr ul, cu prelungitoare si scule profii se rezolva in 4 ore.

Am citit aici pe forum ca lumea se vaita ca vezi doamne esapamentele ruginesc si pica relativ repede, cauza este foarte simpla, catalizatorul sau filtrul de particule, spala gazele prin condens, in timpul mersului ele actioneaza ca o rezistenta, se incalzesc foarte tare,astfel spala gazele si retin mare parte din noxe, atunci este normal ca rugina si coroziunea sa apara rapid, indiferent de material.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie astia ieri de la vw cand am luat masina de la ei ..mi .au spus ca  este din cauza motorinei..si ca fac niste teste acum.....cert este ca ma rupt la buzunar..eu am schimbat tot EGR ul...adica si sistemul acela de racire plus valva....  da ce sa zic masina are 190 mi..a tinut cv EGRul...

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai userul de mai sus a zis :

Defect e motrul de la EGR, nu e infundat, caraie motorul cand incerci sa il rotesti. Fabricat tot de Wahler...nu se stie fabricantul din soft, vezi cand vine egr-u :|

 

Din asta am inteles ca se strica motorul care comanda clapeta, nu se infunda sau corodeaza.

Si EGR cu racitor pe apa exista si la motoare de 1.9 sau 2.0, eu am pe AXR din 2003.

 

Deci sa inteleg ca schimbarea EGR e ceva obligatoriu la toate motoare 1.6 TDI si se produce intre 100k km si 200k km ?

Exista persoana care sa fi facut peste 200k km cu acest motor si sa nu fi schimbat EGR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai EGR separat si racitor separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice fel de egr se strica la orice masina cu care se merge subturat, de aia cei din reprezentante spun ca utilizatorul nu stie sa mearga cu masina. daca mergi la consum atunci este bine pe moment pana se strica egr. orice masina cu care se merge mai in forta nu va avea decat foarte rar probleme de egr, maf, etc., singura problema a acestora fiind un consum crescut intre 0,5-1,5 l/100, uzura prematura anvelope, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic...cert este ca eu acum dupa ce amschimbat EGR ul..frate se simte diferenta mare...masina este f silentioasa fata de cum era si parca trage mai bine!!!

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la 1.6 TDI intrebarea nu este daca se va strica EGR, ci cand ?

Pare clar a fi o eroare de proiectare si testare, fara nici o legatura cu mers subturat sau alte chestii, pur si simplu inginerii respectivi

nu au luat in calcul toate problemele si uite asa cad EGR-urile pe banda rulanta.

Dupa cum spunea cineva mai sus, sa inteleg ca noile piese de schimb sunt reproiectate si sunt rezolvate problemele ?

Trist foarte trist, mai ales la cat costa piesa si manopera.

Sunt direct interesat de acest motor pentru viitor, dar deja imi fac griji, asta are probl cu EGR, 2.0 alte probleme, TSI urile au alte probleme, exista vreun

motor pe VAG fara probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!