Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Putin offtopic - cum ti-ai dat seama ca se regenereaza mai rar? Nu ti s-a mai aprins martorul de dpf? Eu stiam ca ala se aprinde doar la 3 incercari nereusite de regenerare si se stinge la prima reusita, altfel nu ai cum sa stii cand a avut loc regenerare cu succes.

Crede-ma, la cat de des aveam de-a face cu regenerarea filtrului de particole inainte, la un regim de circulat predominant urban, am ajuns sa cunosc semnele prevestitoare sau premergatoare aprinderii martorului de DPF: turatie la relanti mai ridicata, motor mai lenes, mirosul caracteristic al gazelor de esapament, etc...Si, tot pentru a verifica gradul de incarcare si functionarea corecta a DPF, mi-am achizitionat si un cablu de diagnoza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o sugestie pt amatorii de "consumuri reduse", ca vad ca a devenit o moda, s-o lase mai moale cu mersul batraneste, "cauzeaza". Si pe deasupra nici nu prea ii inteleg, pt ca la orice amarat de service, ti se spune clar de stilul batraneste ca are consecinte negative asupra motorului si nu numai. 

 

@Stormlord, am si eu cablu de diagnoza, poti sa-mi spui unde citesti coeficientul de incarcare DPF ? Am gasit si eu ceva si vreau sa verific daca e cel corect. Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri pe engine , te duci la meas. blocks si accesezi canalul 075. Al treilea camp afisat este nivelul de incarcare al dpf-ului in procente.

Suplimentar poti sa mai verifici si alte canale, km parcursi de la ultima regenerare, nivelul de cenusa din filtru etc. Iti pun o lista cu ele detaliate.

099-1 Engine Speed

100-3 Particle Filter Differential Pressure

105-2 Requested Regenerations

106-3 Driven Distance Since Regeneration

108-2 Particle Filter Carbon Mass (spec)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super tare, eu cred ca altceva am gasit. Un procent/coeficient care nu urca mai mult de 30-35. Asta am depistat in urma mai multor incercari in urma carora incepea regenerarea destul de repede (20-25km in oras).

Fain, multam mult de tip.

PS: aveti ceva documentatie speciala, alta decat la cele disponibile pe Ross-Tech ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare normal. Procentul n-ar trebui sa urce prea mult tinand cont ca la 75 doar cu vasul in service mai poti face regenerare, iar la 95 e dus. Alea par valori normale de incarcare, dar ar fi buna si o sursa concreta de documentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi cer scuze ca postez aici, insa e cel mai apropiat topic de ce am eu si observ ca nu pot crea unul nou. 

Am un Golf 6 1.6 TDI 105 CP si am o problema... cand se incalzestemotorul, la relanti se poate auzi un zgomot metalic care creste in frecventa cand accelerez. Am incercat sa fac un video, nu e f clar, dar descrie cred cel mai bine problema..

https://www.youtube.com/watch?v=xrK5NVutgqo

Aveti idee ce poate fi? N-am niciun martor in bord aprins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel se aude si la al meu, poate nu la fel de pregnant (nu stiu daca e inregistrarea de vina). Posibil sa fie de la radiator - incearca sa opresti masina, radiatorul ramane pornit? Eu sincer nu l-am luat in seama :) am schimbat si distributia intre timp si inca se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e un pic inregistrarea de vina... Ca in cabina, la nivelul soferului se aude mult mai incet, insa imediat sub scaunul pasagerului, se aude asa cum observi in inregistrare. Radiatorul nu ramane niciodata pornit, mai ales acum, cand temperaturile sun aproapiate de 0. Climatronicul e oprit, deci nu e de la asta.. cand il pornesc, il acopera un pic, dar nu influenteaza deloc sunetul. Tu ai masina de noua, o ai in garantie? Si tie ti se intampla la fel, doar cand motorul e cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e exact la fel cum descrii si cum se aude, mai putin localizarea in dreptul pasagerului pe care nu am verificat-o.

Nu, e rulata in Germania si in tara am facut ~11k km, trebuie sa ma duc sa schimb filtre/ulei si atunci voi adresa si aceasta problema la serviceul unde merg, daca nu aflam raspuns aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg... si de cand se manifesta? Continui sa mergi cu ea? Ca mie imi e teama sa mai merg cu ea asa.. ma gandesc ca ceva se poate deteriora si m-ar costa si mai mult sa repar, Eu asa am cumparat-o si n-am auzit zgomotu' asta inainte s-o iau... nenorocitii...  ca nu se manifesta decat cand se incalzeste si n-am testat-o decat cu motoru' relativ rece... si, desi am dus-o si la reprezentanta sa o testez, n-au descoperit nici aia nimic.. Manifestandu-se doar la cald, ma gandesc ca e un metal care se dilata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit si bucura-te de masina :) Cand va avea probleme, va avea grija calculatorul sa te anunte. Multi soferi nici nu observa astfel de zgomote si sunt firesti, e un motor, poate avea sunete diferite in functie de regimul de lucru. Posibil sa fie si ceva obosit pe acolo, nu zic, dar asta inseamna masina sh. Se strica ceva, se schimba cu o anumita suma, pana atunci, enjoy it! (imi amintesc cand la acelasi service reclamam un zgomot foarte subtil la franare, mi-a luat foarte mult sa il conving ca aud ceva. La cateva saptamani mi-a reclamat calculatorul ca pierd lichid de frana si, ce sa vezi, curgea un tambur pe spate, de acolo si zgomotul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam acelasi tip de zgomot am si eu. La mine se simte la relanti indiferent daca e cald sau rece motorul. Ca si intensitate daca dau drumul la climatronic nu se mai aude.Mentionez ca am 19.658km cu "dansul"  si am DSG7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulia_monica1102

O sa fiu off topic rau de tot sper sa nu ma injurati, dar de cand am avut problema cu EGR-ul am ramas inregistrata pe acest forum, si nu as avea unde sa adresez aceasta intrebare decat tot voua, posesori de VW :)).

 

Astazi in somnul meu, cand sa intru in parcare la serviciu si sa scot cardul de parcare (card normal/legitimatie) l-am un pic scapat pe bord de unde a alunecat si s-a facut nevazut intre mini-spatiul dintre partbriz si bord (practic in aerisire).

 

Era intuneric asa ca nu am incercat inca sa-l scot, m-am uitat doar si nu este vizibil + plus ca din cauza inclinatiei partbrizului nu prea ai ce sa vezi.

 

Cardul e destul de important, nu e asa usoara inlocuirea lui ca altfel nu va intrebam :)) .

 

Am vreo sansa sa-l scot de acolo? sugestii? ...La un service?...fara sa-mi demonteze tot bordul de preferabil... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit cateva tichete de parcare cand am schimbat parbrizul:) incearca cu o rigla sau ceva de plastic subtire sa vezi daca intra acolo si poate il scoti cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulia_monica1102

:D

 

am fost la spalatorie si mi l-au scos cu compresorul de aer :)

Nu prea intra ..nimic in in zona aia, rigla exclus :)) de abia am bagat partea metalica de la o pila de unghii :)))

 

Oricum.. de tinut minte, compresor cu aer :)), posibil sa fi functionat si cu aspiratorul

Modificat de iulia_monica1102
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi mi-a aparut si mie spirala de la bujii pentru a 2-a oara saptamana asta. Prima data s-a stins dupa ce am repornit motorul. Astazi s-a stins dupa a 2-a repornire. N-am sesizat pierderi de putere/limitare de turatie, e drept ca nici nu mi-a trecut prin cap sa probez la ce zapada e pe aici. Merg sa fac o diagnoza zilele astea. 87.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa apare la toate, la inceput se stinge la o repornire a motorului dupa care nu se mai stinge, mai mult ca sigur s-a dus EGR-ul si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda. Vorba aia: "Asa face toate !"

 

Pune-ti banii deoparte, daca nu mai ai garantie. Sorry for the bad news.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-a aparut si mie spirala de la bujii pentru a 2-a oara saptamana asta. Prima data s-a stins dupa ce am repornit motorul.

Martorii au un protocol de auto-clear, e.g. daca la n porniri consecutive nu apare eroare, e sters martorul spirala, si la un moment dat e sters si check engine (sau la re-fuel, atunci sigur check engine e resetat).

Hai sa vedem erorile. Eu am avut spirala cu eroare la clapeta acc in fctie de umezeala, am citit undeva pe forum ca poate aparea si de la stop ars. Fingers crossed sa nu fie egr!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, eroare EGR malfunction si mai ceva cu o valva. La prima strigare ar fi vreo 1500 lei piesa plus vreo 400 lei manopera. Mi s-a zis la service de kulanta sa vedem ce se poate rezolva.

Modificat de Blackoberst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an e masina? Ai reviziile facute la dealer? De kulanta poti beneficia si daca nu ai reviziile facute la dealer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01/2010 - 87.000km. Una sau doua revizii n-am facut la ei, trebuie sa vorbesc la dealer la SV, astia de la mine de aici tot de ei apartin. Nu le-am zis nimic de kulanta, ei mi-au zis ca se poate la nr asta de kilometri. De revizii n-au adus vorba.

Tu n-ai avut probleme la EGR, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am avut probleme, a mea e fabricata la 08/2011, MY2012 e in acte, am inteles ca e urmatoarea versiune de EGR nu ca la cele din 2010, "imbunatatita" , desi am inteles ca si astea mai pica, sa vedem cand va crapa asta al meu, daca ar tine pana la 100 mii km m as declara multumit, acum am 50 mii km

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai o revizie facuta in afara retelei de service-uri autorizate VW nu vei beneficia de kulanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!