Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Cam la cati km apar probleme acestea cu EGR la 1.6 TDI ?

Sunt toate motoarele afectate sau doar anumite serii ?

Ma bate gandul la un 1.6 TDI din 2010-2011 sub 100000 de km din Germania, dar citind despre aceste probleme incep sa-mi fac griji.

Aveti idee daca motorul 2.0 TDI CR are aceleasi probleme cu EGR ?

salut... eu am peste 170 mi de km.... de cateva zile mi.a  aparut problema...se aprindea  la bord aceea  siguranta..am fost cu masina la un mecanic care lucreaza la  vw  ..a pus testul pe ea..si ghici..? tre schimbata valva si  radiatorul de la egr... eu  am masina de  1.6 tdi  fabricatie 2011.... si mai mi.a spus mecanicul ca la masinile astea de 1.6 mi sunt probleme cu injectoarele...  asta e ..ce sa fac acum... il schimb..ma costa 650 de euro   cu manopera.... alea de 2.0  cica sunt mai ok.... multa bafta si numai bine !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc de raspunsuri, deci e dupa noroc, dar in principiu la dieselurile astea 2011+ trebuie sa te astepti sa pice sau DPF sau EGR dupa 150000 de km ... destul de trist ca astia sunt exact kilometrii la care incep sa scape nemtii de ele ...

Unde sunt motoarele 1.9 TDI cu 300000 km fara interventii majore? ...

Urmaresc in continuare topicul cu interes, poate gaseste cineva solutia de reparare la EGR pana ajung sa imi iau si eu.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc de raspunsuri, deci e dupa noroc, dar in principiu la dieselurile astea 2011+ trebuie sa te astepti sa pice sau DPF sau EGR dupa 150000 de km ... destul de trist ca astia sunt exact kilometrii la care incep sa scape nemtii de ele ...

Unde sunt motoarele 1.9 TDI cu 300000 km fara interventii majore? ...

Urmaresc in continuare topicul cu interes, poate gaseste cineva solutia de reparare la EGR pana ajung sa imi iau si eu.

din cate am mai  citit si eu si m.am interesat...repararea lor consta in curatare..da nu stiu exact daca au eficienta la golf 6....  mai bine schimbi piesa...  credema ca si eu sunt suparat..ca nu ma da banii afara din casa si acum tre sa dau in  jur de 600 de euro... bafta multa si gandestete de 3 ori inainte sa.ti  cumperi ceva...app..in rest masina mea merge brigi are putere,trage e f silentioasa.... dar asta este masina la mana  a 2 a...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeti ca dupa ce schimb EGR .ul  o sa mai am asa repede probleme cu el? voi ce stiti si ce ziceti din  intanplarile  voastre si  din ce a.ti auzit? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate m am mai documentat pe net, cica au remediat problema cu EGR urile produse dupa 2013(chiar dupa 2012), tu vei pune oricum ultimul cod de piesa 2014, eu cred ca nu vei mai avea nici o problema dupa ce l schimbi :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate m am mai documentat pe net, cica au remediat problema cu EGR urile produse dupa 2013(chiar dupa 2012), tu vei pune oricum ultimul cod de piesa 2014, eu cred ca nu vei mai avea nici o problema dupa ce l schimbi :icon_thumleft:

sa te auda dnz... sper sa nu mai probleme cu nimik asa grav...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta nu scapi fara sa schimbi EGR-ul. eu am golf-ul tot din Germania iar la 4 luni dupa cumparare mi-au aparut toate simptomele descrise de tine, maryodavid. am incercat in disperare varianta cu mersul turat, chiar exagerat vreo 500 km de vreo 2 ori si nu s-a ameliorat nimic. A trebuit sa schimb EGR-ul si l-am schimbat la reprezentanta VW, BRADY. Am avut noroc ca masina era din 2011 iar in Germania ii fusesera facute toate service-urile la timp si chiar dc problema a aparut la 184.000 km producatorul VW Germania a acceptat sa-mi ofere discount 70 %. Pe serviciul CULANTA. Chiar si asa cu manopera celor de la brady m-a ajuns 1050 lei. dar totusi am avut noroc. Altfel cred ca ma costa doar piesa 1600 lei.  Iti urez succes !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta nu scapi fara sa schimbi EGR-ul. eu am golf-ul tot din Germania iar la 4 luni dupa cumparare mi-au aparut toate simptomele descrise de tine, maryodavid. am incercat in disperare varianta cu mersul turat, chiar exagerat vreo 500 km de vreo 2 ori si nu s-a ameliorat nimic. A trebuit sa schimb EGR-ul si l-am schimbat la reprezentanta VW, BRADY. Am avut noroc ca masina era din 2011 iar in Germania ii fusesera facute toate service-urile la timp si chiar dc problema a aparut la 184.000 km producatorul VW Germania a acceptat sa-mi ofere discount 70 %. Pe serviciul CULANTA. Chiar si asa cu manopera celor de la brady m-a ajuns 1050 lei. dar totusi am avut noroc. Altfel cred ca ma costa doar piesa 1600 lei.  Iti urez succes !!!

ms mult..cat de curand o sa il schimb si eu....  acum  sunt in cautare de preturi mai bune....  tu ce prbleme ai mai avut cu ea pana acum?  bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata a fost singura urgenta, am cu ea cam 10.000 km. dar toata vara asta mi-a facut figuri clima, tre sa-i schimb musai compresorul dar am tot amanat pana la anu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata a fost singura urgenta, am cu ea cam 10.000 km. dar toata vara asta mi-a facut figuri clima, tre sa-i schimb musai compresorul dar am tot amanat pana la anu.

ce anume la clima ai avut probeme ...nu baga rece s.au ce? auzi..tu dupa ce ai schimbat si egr ul ... a trebuit  sa ti bage in memoria  masinii a calculatorului  piesa..s.au ceva de gen? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Postez aici pentru ca am citit acest thread + threadul despre DPF. Eu am cumparat un golf 6 1.6 tdi bm 2010 pe la 130.000km. Timp de 6 luni a mers brici, nu am avut de ce sa ma plang - consum mic, masina se infigea - insa in ultima luna am observat ca dimineata la prima pornire face nazuri.Motorul trepideaza...si scapa din turatii apoi compenseaza apoi iar scade.De la saptamana la saptamana problema devenea din ce in ce mai proeminenta.

 

Am fost cu ea la reprezentanta unde vroiam sa fac o diagnoza...insa dupa ce am asteptat 30 de minute la un ghiseu asteptand un angajat mi-am pierdut rabdarea si am apelat la un service specializat pe audi/vw/skoda mai profi.

 

Am schimbat la ea compresorul de A/C deoarece cel vechi imi cedase de vreo 2 sapt si totodata am facut si schimbul de ulei/filtre.

Despre pornirea grea mi-au spus ca este de la unul din injectoare. In filtrul de motorina nou au zis ca au gasit span (pilitura de aluminiu) desi foarte foarte putina si foarte fina...abia s-au pronuntat(erau in dubii).Mi-au spus ca incepe sa cedeze pompa de inalte.Insa din ce am citit in ultimile doua zile pe forum aici pe threadul acesta si pe cel cu filtrul de particule tind sa cred ceva diferit mai ales ca dupa schimbul de ulei/filtre mi-a aparut martorul in bord cu diesel particle filter care a disparut in cca 30minute de mers in oras cu trafic destul de agomerat.

 

Sa schimb pompa e o investitie mare, plus ca vreau sa ii fac si distributia totodata.Ce ma sfatuiti sa fac? Sa o duc la reprezentanta pentru diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentanta in nici un caz.

O scanare ai facut ca sa postezi ce erori ai stocate ?

Sa schimbi pompa pentru niste trepidatii nu cred ca e o idee buna in orice caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca au multe probleme...eu sincerde azi am puso in vanzare..am auzit ca astea 1.6 tdi  au  multe probleme! o sa o dau  si mi iau de 2.0...numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multe probleme pot avea multe masini, ideea e ca la o masina sh poti avea surprize dar nu numai la una sh, dupa cum iti este si norocul. nu tre' sa te sperii, oricum nu exista masini perfecte sau masini la care sa nu trebuiasca sa ai interventii toata viata. asta cu EGR-ul e o problema intr-adevar generala la motoarele de 1.6 TDI dar dc iti vei rezolva problema asta o sa te linistesti. orice varianta vei alege, eu iti urez noroc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca au multe probleme...eu sincerde azi am puso in vanzare..am auzit ca astea 1.6 tdi  au  multe probleme! o sa o dau  si mi iau de 2.0...numai bine!

Vrei 2.0 TDI CR? Citeste acest topic cap coada.....ai sa ti pui mainile in cap sa ai asa probleme(costul reparatiei daca e sa ai ghinion e cam 5000 Euro):  http://vwforum.ro/topic/90351-probleme-la-pompa-de-inalta-presiune-a-motoarelor-cr/

Deci cam orice motor are problemele lui.....

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multe probleme pot avea multe masini, ideea e ca la o masina sh poti avea surprize dar nu numai la una sh, dupa cum iti este si norocul. nu tre' sa te sperii, oricum nu exista masini perfecte sau masini la care sa nu trebuiasca sa ai interventii toata viata. asta cu EGR-ul e o problema intr-adevar generala la motoarele de 1.6 TDI dar dc iti vei rezolva problema asta o sa te linistesti. orice varianta vei alege, eu iti urez noroc!!

pai faza e ca amauzit ca astea de 1.6 au si probleme cu  injectoarele!mai nou se aude de la compresor un  frecat.... un zumzait... cand sunt in masina! cand dau drumu la aer nu se mai aude..dar cand nu merge zici ca freaca ceva acolo! i mi efrica sa nu faca span ceva si sa dau de altele.... !!!

multe probleme pot avea multe masini, ideea e ca la o masina sh poti avea surprize dar nu numai la una sh, dupa cum iti este si norocul. nu tre' sa te sperii, oricum nu exista masini perfecte sau masini la care sa nu trebuiasca sa ai interventii toata viata. asta cu EGR-ul e o problema intr-adevar generala la motoarele de 1.6 TDI dar dc iti vei rezolva problema asta o sa te linistesti. orice varianta vei alege, eu iti urez noroc!!

te intrebasem ceva mai sus ce problema ai cu  compresorul ca am si  eu daia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia problemele la rand in functie de gravitatea lor si vezi in ce masura le poti rezolva cu cheltuieli convenabile dc se poate spune asa. prioritatea pt tine in mom de fata este EGR-ul.

 


pai la mine compresorul nu poate fi reparat cum s-a spus in topicul cu probleme la AC, adica lipirea nu stiu carui ax, etc. Ideea e ca la mine nu baga rece cum trebuie sau porneste m greu compresorul iar cd porneste nu baga aer rece nici pe departe la calitatea normala dar baga mai bine decat pe ventilatie normala. deocamdata nu m-am ocupat in mod deosebit de problema, m ales ca a cam trecut vara. i-am facut service-urile normale de aer dar nu s-au simtit imbunatatiri, apoi am testat radiatorul sa nu fie spart, ideea e ca freonul si uleiul erau in cantitatile normale, singura optiune ramanand schimbarea compresorului care nu e chiar ieftin. Dar la 187.000 cat are masina acum astea nu sunt lucruri chiar de neasteptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai nou se aude de la compresor un  frecat.... un zumzait... cand sunt in masina! cand dau drumu la aer nu se mai aude..dar cand nu merge zici ca freaca ceva acolo!

 

S-a mai discutat pe forum, e un harjait ritmic, creste usor cu acceleratia, dispare la cuplarea AC. Foarte probabil o rola de pe cureaua de accesorii, e deja zgomot specific motoarelor VAG, stiu 2-3 useri pe forum cu el si youtube e plin de inregistrari. Concluzia tuturor - live with it, nu-i nimic stricat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

mai nou se aude de la compresor un  frecat.... un zumzait... cand sunt in masina! cand dau drumu la aer nu se mai aude..dar cand nu merge zici ca freaca ceva acolo!

 

S-a mai discutat pe forum, e un harjait ritmic, creste usor cu acceleratia, dispare la cuplarea AC. Foarte probabil o rola de pe cureaua de accesorii, e deja zgomot specific motoarelor VAG, stiu 2-3 useri pe forum cu el si youtube e plin de inregistrari. Concluzia tuturor - live with it, nu-i nimic stricat :)

probabil darnu  este sigur.... i mi e frica sa nu faca span in interior  sa nuajunga prin alte parti... ai ceva filmulet? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Vezi comentarii de pe youtube, unii il aud la masini noi. Un user de pe forum il aude la bezina, dupa 20k km. Mai snt multe pe youtube, nu gasesc acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Vezi comentarii de pe youtube, unii il aud la masini noi. Un user de pe forum il aude la bezina, dupa 20k km. Mai snt multe pe youtube, nu gasesc acum.

 ms mult de filmulet ! exact asa se aude si la mine! chiar nu stiu de la ce este! altii care vad filmuletul asta a.ti mai trecut prin asta?stiti ce este? tin sa precizez ca la tester nu  a aparut nimik! faza e ca la mine se aude mereu aceles sunet si cand o accelerez si cand nu o accelerez..... ! 

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si in filmulet se aude cand o accelereaza si cand o lasa la relanti acel sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si in filmulet se aude cand o accelereaza si cand o lasa la relanti acel sunet.

pai eu ma refeream ca la el se aude  mai tare cand o accelereaza... in schimb la mine daca o accelerez  este acelas sunet nu mai tare...! da oricum sunetul este  identic!  ai idee de la ce provine?

cine  i .mi da si mie acest topic despre care am vb acum ca nu il gasesc?? rog un  moderator !! ms

Salutare!

 

Postez aici pentru ca am citit acest thread + threadul despre DPF. Eu am cumparat un golf 6 1.6 tdi bm 2010 pe la 130.000km. Timp de 6 luni a mers brici, nu am avut de ce sa ma plang - consum mic, masina se infigea - insa in ultima luna am observat ca dimineata la prima pornire face nazuri.Motorul trepideaza...si scapa din turatii apoi compenseaza apoi iar scade.De la saptamana la saptamana problema devenea din ce in ce mai proeminenta.

 

Am fost cu ea la reprezentanta unde vroiam sa fac o diagnoza...insa dupa ce am asteptat 30 de minute la un ghiseu asteptand un angajat mi-am pierdut rabdarea si am apelat la un service specializat pe audi/vw/skoda mai profi.

 

Am schimbat la ea compresorul de A/C deoarece cel vechi imi cedase de vreo 2 sapt si totodata am facut si schimbul de ulei/filtre.

Despre pornirea grea mi-au spus ca este de la unul din injectoare. In filtrul de motorina nou au zis ca au gasit span (pilitura de aluminiu) desi foarte foarte putina si foarte fina...abia s-au pronuntat(erau in dubii).Mi-au spus ca incepe sa cedeze pompa de inalte.Insa din ce am citit in ultimile doua zile pe forum aici pe threadul acesta si pe cel cu filtrul de particule tind sa cred ceva diferit mai ales ca dupa schimbul de ulei/filtre mi-a aparut martorul in bord cu diesel particle filter care a disparut in cca 30minute de mers in oras cu trafic destul de agomerat.

 

Sa schimb pompa e o investitie mare, plus ca vreau sa ii fac si distributia totodata.Ce ma sfatuiti sa fac? Sa o duc la reprezentanta pentru diagnoza?

eu am fost la un mecanic aici in italia  care lucreaza la vw...mi.a spus ca astea 1.6 tdi ca si a mea au probleme cu  injectoarele! despre mine ce sa mai zic...la mine au fost schimbate injectoarele...pompa  de inalte.... acum  face figuri EGR ul tre sa il schimb... nu stiu ce sa mai zic....

 

mai nou se aude de la compresor un  frecat.... un zumzait... cand sunt in masina! cand dau drumu la aer nu se mai aude..dar cand nu merge zici ca freaca ceva acolo!

 

S-a mai discutat pe forum, e un harjait ritmic, creste usor cu acceleratia, dispare la cuplarea AC. Foarte probabil o rola de pe cureaua de accesorii, e deja zgomot specific motoarelor VAG, stiu 2-3 useri pe forum cu el si youtube e plin de inregistrari. Concluzia tuturor - live with it, nu-i nimic stricat :)

 

nu prea ma pricep la mecanica...te referi la o rola  de la distributie? daca mi explici si mie raman dator . ms  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-a spus un mecanic - si "face" destul de mult sens:

Ar fi o rola/fulie cu componenta ceramica. Aceea se dilata la caldura (cd e rece motorul eu nu aud) si face un unghi cu cureaua, nu e contact perfect. Harjaitul provine de la alternanta tensionare/detensionare pe acea rola stramba.

 

Eu am schimbat distributia si nu a rezolvat problema, ceea ce inseamna ca face parte din rolele care nu se schimba uzual (parca la accesorii se schimba rola intinzatoare, atat). Deci f probabil e un element care nu se schimba odata cu distributia. Cuplarea aerului probabil introduce o tensiune noua care face zgomotul sa dispara.

La cat de frecvent e zgomotul, sunt convins ca avem zeci si sute de mii de km cu el, iar daca survenea un defect de la el, acum exista un topic plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-a spus un mecanic - si "face" destul de mult sens:

Ar fi o rola/fulie cu componenta ceramica. Aceea se dilata la caldura (cd e rece motorul eu nu aud) si face un unghi cu cureaua, nu e contact perfect. Harjaitul provine de la alternanta tensionare/detensionare pe acea rola stramba.

 

Eu am schimbat distributia si nu a rezolvat problema, ceea ce inseamna ca face parte din rolele care nu se schimba uzual (parca la accesorii se schimba rola intinzatoare, atat). Deci f probabil e un element care nu se schimba odata cu distributia. Cuplarea aerului probabil introduce o tensiune noua care face zgomotul sa dispara.

La cat de frecvent e zgomotul, sunt convins ca avem zeci si sute de mii de km cu el, iar daca survenea un defect de la el, acum exista un topic plin.

ms...si eu am schimbat distributia  si tot la fel se aude..asa am crezit si eu ca daca schimb distributia nu se mai aude...dar  acelas sunet....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!