Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

42 minutes ago, bob7 said:

si a curs si pe furtunul de la intercooler ?:P noua nu ne trece nici dupa 25 de ani sindromul dacia care se repara in parcare in fata blocului duminica.

N-a curs nimic, nu s-a intamplat apsolut nimic, a pornit fara nicio problema la fel si azi porneste la cheie. Nu tin minte nici data trecuta cand mi-au facut la service schimbarea de filtre sa fi facut procedura asta si la fel n-am avut nimic.

Modificat de FlorinVtin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După mai bine de o lună, iar a apărut eroare:

001025 - EGR System
               P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 75793 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.14.27
                    Time: 13:59:13

             Freeze Frame:
                    RPM: 1311 /min
                    Speed: 21.0 km/h
                    Voltage: 14.14 V
                    Load: 14.9 %
                    Load: 100.0 %
                    Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 380.0 mg/str

Am șters eroarea, si din nou - nicio eroare, la fel ca data trecuta. I-am făcut si o regenerare in mers, după care turata sa-i sară motorul, si nimic, totul ok.

Pana nu pica de tot o las așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

Salut ,

Am un golf 6 , 2.0 tdi 140cp - 2011 este adusa din germ are 165k , ma dau cu ea prin tara de aprox un an , iar de vreo luna mi s-au aprins ceva luminite" prin bord, iau contactul se sting , reapar dupa o sapt aprox. Am pus eroarea care imi apare la tester   { EGR temp sensor (g98) : signal too low P0405 & egr valve N18 malfunction P0403 } Din ce am citit am obs fff multe motoare de 1.6 sa aiba aceasta problema si modele 2009-2010 , dar nu am vazut la motoare de 2.0. Din spusele "doctorului" ar fi egr-ul.  Costa ceva din cate am inteles , stie cineva , se poate curata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

acest tip de egr nu se curata.se inlocuieste.

la mine costul a fost la reprezentanta de780 euro cu tot cu manopera in octombrie 2014.

probleme sunt la ambele motoare .bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

eu din nou, am facut EGR-ul bucati se desface, are un racitor (mai degraba incalzitor pt antigel)  ca un fagure pe interior, un motoras care actioneaza 2 clapete. Dar surpriza era destul de curat , nu avea depuneri de funingine fff mari max 0.5-1mm , clapetele functioneaza fff usor, au niste roti dintate din plastic (parca sunt noi) , fara uzuri, singura problema posibila ar putea fi electronica de pe motoras, ma poate ajuta cineva cu un sfat sau se pricepe careva la verificat motoras  , este sigur EGR dus?? sa nu il schimb de pomana si sa am surprize ca ar fi vre-un senzor . Am gasit cu 1500 ron nou pe original . Am incercat sa gasesc si motoras separat dar dupa cod ma duce la EGR complet . Multumesc anticipat

Modificat de golf 6-2.0 103kw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, golf 6-2.0 103kw said:

Salut ,

Am un golf 6 , 2.0 tdi 140cp - 2011 este adusa din germ are 165k , ma dau cu ea prin tara de aprox un an , iar de vreo luna mi s-au aprins ceva luminite" prin bord, iau contactul se sting , reapar dupa o sapt aprox. Am pus eroarea care imi apare la tester   { EGR temp sensor (g98) : signal too low P0405 & egr valve N18 malfunction P0403 } Din ce am citit am obs fff multe motoare de 1.6 sa aiba aceasta problema si modele 2009-2010 , dar nu am vazut la motoare de 2.0. Din spusele "doctorului" ar fi egr-ul.  Costa ceva din cate am inteles , stie cineva , se poate curata??

Eu am 2.0 si am avut aceasta problema, dar spre deosebire de motoarele 1.6 se poate inlocui direct supapa fara racitorul de gaze, la 1.6 sunt ambele intr-un asamblu, iar supapa, nu se curata, se inlocuieste, te costa ceva daca o iei de la reprezentanta. Cel mai bine pentru tine ar fi sa te interesezi la un depozit de piese auto, la ei sunt mai ieftine si apropo de asta, piesa originala e facuta de Valeo sub licenta VW. Intereseaza-te atent daca e doar supapa sa nu dai bani aiurea si pe racitorul de gaze ca astia la service-uri de pun sa schimbi mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de an Florin...din ce an ai masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0 tdi cr sunt mai nulte tipuri de egr funcție de codul motor. Unele sunt 2in1 la fel ca la 1.6 și unele au supapa care controlează gazele ce intră în motor separat de racitor,  în fata motorului,  atașat direct pe galeria de admisie. Grijă ca unii le confundă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

tocmai daia intrebam si eu pe Florin  din ce an are masina.

 mare grija

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

EGR  la mine este in spatele motorului , langa filtrul de particule sau mai bine zis unul peste altul , te iei cu mainile de cap ce imbarligatura e acolo. Nu e 2 in 1 , are 4/5 suruburi  se separa racitorul de gaze care e din tabla zincata  si restul din aluminiu unde e prins si motorasul cu cele 2 supape. Oare gasesc sa cumpar numai partea a 2-a fara racitor ?? dupa cod mi-a dat tot ansamblul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scrie aici codul. Toate îs din două corpuri doar ca unele au DOUA supape PE ele,  una vacumatica ce dirijează (sau nu) gazele prin răcitor și una electrică ce dirijează gazele spre admisie iar altele au pe racitor o singură supapă-care dirijează gazele prin racitor sau nu,  iar a doua e pusă în fața motorului. Dacă e din ala cum e la 1.6, cu ambele supape pe el,  n-ai să găsești separat. Încă nu s-au sesizat chinezii care trebuie :)

După cum ai descris tu problema este posibil sa scapi ( deocamdată)  doar cu o adaptare prin vcds 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

o sa revin cu , codul , nu sunt momentan pe langa masina

eroarea era : EGR Valve (N-18): Malfunction

                      P0403 00 [104] - Electrical Fault in Circuit

                              Freeze Frame:

                                          Fault status: 00000001

                                          Fault Priority: 2

                                          Fault Frequency: 4

 

                    EGR Temp Senzor (G98): Signal too Low

                      P0405 00 [039] - No Signal/Communication

                            Freeze Frame:

                                          Fault status: 00000001

                                          Fault Priority: 2

                                          Fault Frequency: 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba egr la aceasta eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

ok, am inteles ,multumesc,  nu o mai sucesc pe toate partile ca nu scap se pare fara un egr nou .............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, MariusPD said:

depinde de an Florin...din ce an ai masina?

Din 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, MariusPD said:

depinde de an Florin...din ce an ai masina?

Din 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a lovit si pe mine beleaua :)

S-a aprins minunatul bec galben sub forma de rezistenta in mers + semnul "!" pe locul kilometrajului si masina nu mai treagea. Oricum trebuia sa alimentez, asa ca am pus motorina si cand am repornit becul nu s-a mai aprins. Toate astea s-au intamplat joia trecuta si de atunci masina a functionat normal.

Marti am fost la diagnoza la Megles Grup => EGR defect, eroarea a fost stearsa de pe computer si mi s-a spus sa ma astept sa reapara si la un moment dat nu o sa se mai stinga, caz in care trebuie neaprat schimbata, pret total 2600 lei. Tot  ei mi-au spus ca e o problema frecventa si ca s-ar putea sa reusesc sa fac ceva pe "culanta".

Dupa ce am cautat acest cuvant pe google si apoi egr n18 am dat de postul asta pe care l-am citit in intregime iar StefanSSD a fost amabil sa ma lamureaza telefonic cu cateva aspecte.

Masina mea : G6 1.6tdi 105hp, 2011, 4 ani garantie, cumparata si rulata RO, 70K Km la bord, toate reviziila la zi la service autorizat. Probleme de-a lungul timpului : la 30k km, schimbate 3(sic!) injectoare, apoi pompa de apa, bielete ruliu, apoi si al 4-lea injector. Toate astea schimbate pe garantie dupa indelungi parlamentari, rugaminti si amenintari.

Sunat la Midocar Vitan ( cei care dupa indelungi parlamentrai au catadicsit sa recunoasca defectul si celui de-al 4-lea injector ), nici nu au vrut sa auda de vreo culanta, mi-au zis ca ma costa 3000 de lei ca masina e iesita din garantie.

Sunat la Brady (f ok la revizie ), ramane sa reapara eroarea si sa imi deschida dosar de culanta ( e valabil 5 ani se pare ) dar nu pot sa imi spuna care si cat va fi reducerea. 1800 lei piesa si cu tot cu manopera vreo 2600 ( pret fara reducere "culanta" ).

Alte idei? Sa incerc si la altii?

Multumesc!

Modificat de ingineru77
Apropo, unde se poate gasi minunatia la pretul de 1500-1600 lei?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

1500 ron pe original cumparata azi la 2.0 L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minutes ago, golf 6-2.0 103kw said:

1500 ron pe original cumparata azi la 2.0 L

Intrebarea era de unde :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

70k si asa repede a cazut? barem la mine acazut la 190 de mii...uh..vezi ca conteaza mult si ce stil de mers ai.sa nu mergi subturat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la 30k au cazut injectoarele, la 50 sau mai deveme pompa de apa, egr la 70k e chiar ok :))). Mizerie de masina...incepe sa ma atraga tot mai mult oferta toyota cu 6 ani garantie si 200k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: masina mea este  tot din 2011 si am facut cu ea 220k.

nu va  mai luati masinile sa le tineti bibelo :biggrin:

acum serios..conteaza mult si cum mergi cu masina,bine probleme sunt  in general la egr injectoare dar la km astia la care zici tu...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

in Brasov e 1500 ron Elit , la tess e 1550 , bosh 1640

Modificat de golf 6-2.0 103kw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/22/2016 at 4:50 PM, golf 6-2.0 103kw said:

in Brasov e 1500 ron Elit , la tess e 1550 , bosh 1640

La Tess imi dadeau supapa cu 1100 ron.

PS: Mi-am luat Valeo ce era si inainte

Modificat de FlorinVtin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

ce an e masina ta ? pana in 2010 inclusiv, egr e in fata motorului fara racitor, care e separat, de la 2011 le-au pus in spatele motorului pe amandoua si sunt 2in1 sa mai ia un ban in +

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!