Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

treaba e ca EGR se duce si la masinile de afara . De ex am avut G6 de Fr cu egr schimbat la 163k km  iar acum cateva zile am luat un passat 1,6 cu egr schimbat la 82k km . Acum are 98k .Deci pica si la drumuri si la motorina mai buna . Si la multi si la putini km . Am avut in schimb si 1,6 tdi cu peste 200k km care mergea cu EGR original  . Cred ca conteaza cel mai mult cum a mers acea masina . Daca a mers 200k km extraurban , mai merge 200k , dar daca s-a mers doar in oras se duce si la 30k km .  Eu unul nu am vazut inca DQ care sa cada ... dar are abia 1 an jumate de cand e in productie (de prin 2014 parca) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Irirat said:

Eu sunt curios daca toate CR 1.6 / 105 CP sunt afectate de problema cu EGR-ul sau la un moment dat s-a rezolvat si stim clar daca dupa un anumit interval de productie nu mai sunt probleme.

După 2013 au înlocuit cay (motor ea 189) cu clh (motor generatie ea288) care, în ciuda faptului că are aceleași caracteristici e cu totul și cu totul alt motor. Injecție Bosch, egr e pus pe low pressure, intercoolerul e pus pe admisie si e răcit cu apa + multe multe alte diferențe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ok

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici vorba! In ETKA se specifica cu semnul exclamarii rosu ca 03L131512N nu mai trebuie folosit, asta din 2009!

Sunt 5 coduri de piese schimbate din 2009 pana la cel cu DQ.

In continuare 03L131512DQ este ultimul cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Golf VI 1.6 TDI CAYC, 195K - Km

Am si eu o mica problema ce a aparut dupa schimbarea EGR-ului efectuata acum aproximativ 4 luni (schimbare efectuata in reprezentanta cu update de soft iar piesele au fost originale - cod DQ in coada). In momentul in care pornesc masina si dau sa plec de pe loc, daca o accelerez normal, masina da in nas. Acest lucru se intampla doar cand motorul este rece, nu am nici o eroare sau martor aprins in bord. Credeti se poate rezolva cumva aceasta problema?

Mentionez ca acest fenomen a aparut dupa ce am schimbat EGR-ul.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si valorile injectoarelor, mai ales cand este rece motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se pare ca e pe duca EGR-ul?


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 B    HW: 03L 906 023 A
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 9971
           Software Coding: 00114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 003011 (VW36)
                      VCID: 254BEF4D24FA271
1 Fault Found:

7462 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [096] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 103870 km
                    Date: 2074.14.24
                    Time: 12:01:39

Modificat de VAG4Ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut o singura data acum 2 zile,le-am sters.. de atunci nimic.Asa fac toate?Eroarea nu ramane permanenta daca e cu probleme EGR-ul?

Am facut un log azi, e in parametrii?

Sunday,19,June,2016,07:04:33:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401


07:04:09
  58.4 %   EGR specified value 148
  9.126 %   High pressure EGR actuator; activation 161
  2.294 V   High press EGR actuator; actual unconditioned volt val 162
  3.997 V   EGR valve; offset open 172
  57.097 %   EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve; activation 180
  56.547 %   EGR solenoid valve; actual value 181
  0.795 V   EGR valve; offset closed 182
  84 °C   EGRCP_TEMP 243
  -6.997 %   EGR_control_deviation_lower_limit 343
  6.997 %   EGR_control_deviation_upper_limit 344
  -0.140 %   EGR_deviation 345

Modificat de VAG4Ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa apara mai devreme sau mai tarziu si trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

VAG4Ever  .......... mai mergi cu ea , la inceput apare mai rar , cand o sa iti tot apara la 2-3 zile , la gunoi cu egr-ul

la inceput se stinge la on/off contact si se mai aprinde dupa o perioada , apoi .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, de 2zile passatul 2010 1.6 cayc moare la turatii de peste 2mii-2500, trebuie condusa ca un batranel sofer. Se aprinde spirala in bord si imi apare engine faulty workshop.

Pana sa faca figura asta cu o zi inainte motorul la relanti mergea sacadat, se tura singur de la 760rpm la 800-850, daca porneam AC mergea perfect.

EGR-ul l-am schimbat in urma cu 1an dar as vrea sa stiu daca iar a crapat sau e un sensor.

 

Error Code: P0407

Fault Location:
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Potentiometer (G212) - Signal too Low/Short Circuit to Earth

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil firul de la partea electrică a egr întrerupt pe undeva. Părerea mea.... Știi cumva dacă s-a pus egr cu dq în coadă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o idee, egr-ul l-am cumparat in urma cu un an de la cel mai mare magazin din uk de piese auto (cea mai larga piata de desfacere), banuiesc ca nu-l aveau de ani buni pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

ar trebui sa mai fie in garantie daca e cumparat de 1 an , fugi cu el inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La garantie mai trebuie piesa ,factura ei si factura de la montaj 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu acopera nici o garantie, nu obisnuiesc sa pastrez facturi la nici o piesa, si da este seria DQ ce m-a tinut fix 11 luni si 8 zile (24k mile).

Astazi am vazut dupa ce am fost in service pt anulare dpf.

Urmatorul pas, anulare EGR...si anul viitor adio vw sa nu mai aud in veci.

Modificat de bau.bau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina de ai anulat dpf?cum am mai zis si o repet ca un diesel trebuie sa stii sa il conduci....sa inveti si sa ii faci regenerarile cand le cere...eu evit pe cat posibil drumurile scurte mai ales iarna...nu va mai luati diesel daca faceti putini km pe an...doar de dragul consumului pana la urma daca calculezi iesi dublu cu bani care ii bagati in piese.si nu vw ii de vina pt.pb tale....succes 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am zis mai sus 24mii mile adica 40k km pe an, deci nu se pune problema ca masina e statuta.

Mi-am luat masina asta exact ca pentru sofer mai greoi ca mine, si tot timpul am respectat viteza care mi-a ceruto in momentul respectiv,

Masina are 240k km, dar aici vorbim de egr care a tinut mai putin de 1an.

Si cam cine e vinovatul in cazul cu egrul meu, si mai ales cu restul problemelor des intalnite la vw, poate nici cu trucare noxelor nu sunt ei de vina? (injectoare, span...etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci cati km ai zis u pe an atunci clar ca iesi mai bine cu un diesel...al meu golf are 220mii si nu are schimbat egr, injectoare...etc.bat in lemn ca nu stii niciodata cand cade.cunosc un passat ca si al tau din 2012 cu 300mii facuti 80%in tara si cu motorina(normala) si nu a inlocuit absolut nimic la el...revizii toate la timpul lor...poate ii si de noroc cum nimeresti masina...nush ce sa zic...iar de calitatea vw eu sunt multumit.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, bau.bau said:

 

Mi-am luat masina asta exact ca pentru sofer mai greoi ca mine, si tot timpul am respectat viteza care mi-a ceruto in momentul respectiv,

 

Te referi la faptul ca schimbi vitezele dupa indicatiile din bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, blacka a scris:

Te referi la faptul ca schimbi vitezele dupa indicatiile din bord?

Daca se ia dupa indicatiile cand sa schimbe treapta de viteza ii clar...infundare direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, bau.bau said:

Nu acopera nici o garantie, nu obisnuiesc sa pastrez facturi la nici o piesa, si da este seria DQ ce m-a tinut fix 11 luni si 8 zile (24k mile).

Astazi am vazut dupa ce am fost in service pt anulare dpf.

Urmatorul pas, anulare EGR...si anul viitor adio vw sa nu mai aud in veci.

dupa anulare egr si dpf o sa urmeze "anulare turbina" fara elementele de mai sus pica fff repede.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da . e ok cum a zis bob7 . si dupa ce scoate si turbina in caz ca mai ramane ceva pe teava de esapament sau toba mare sau intermediara poate monta niste jante spitate dar pe spate ca sa le mai scuture la mers . modelul ar fi cam ce are amicu' pe fata .

photo-60401.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!