Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Buna ziua!! am si eu probleme cu EGR la un golf 6 1.6tdi cr am ajuns la 100k km si acum a inceput sa faca figuri...pana la urma care este codul pentru cel modificat...03L131512CF sau 03L131512DQ?? si are o rezistenta mai mare sau peste cativa ani ma trezesc ca trebuie iar schimbat?? manopera pentru schimbat la ce pret se ridica?? si ce implica asta?? am citit undeva ca trebuie scos motorul?? sau trebuie doar turbina?? Va multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cf este sigur printre cele cu probleme. Despre dq nu am auzit încă să pice. Ce-i drept e și ultima versiune și e mai recentă. Încă așteptăm să ne lămurească comanr cu mai multe detalii. Nu știu cum e la golf dar sunt aproape sigur ca nu trebuie demontat nici motor nici turbină. Doar trebuie sculele potrivite și demontate tevile care duc/aduc ulei la turbo 

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr.ul la golf 6 este in spatele motorului.deci trebui o buna parte demontat. eu l.am schimbat  si am codul cu DQ la urma.

pret total cu  manopera pe mine ma costat 780 euro la reprezentanta la vw  in Italia unde sunt.

am garantie la el 2 ani dupa nu se stie daca mai pica.cert e ca au mai fost colegi care au schimbat si dupa un nr de km a cazut iar.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi în România s-au inventat elevatoarele. Da, bine, pe lângă ungere turbo mai trebuie desfăcut scutul dar ala e fleac :). Ai avut ocazia sa le pui unul lângă altul sa vezi dacă diferă?  În ce an ai făcut operațiunea? Al tău ce cod avea?  Nu ma înțelegeți greșit dar eu vreau sa știu dacă sunt diferențe concrete intre cele care pică și dq care ar fi ultima revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minute în urmă, lucianNT a scris:

La noi în România s-au inventat elevatoarele. Da, bine, pe lângă ungere turbo mai trebuie desfăcut scutul dar ala e fleac :). Ai avut ocazia sa le pui unul lângă altul sa vezi dacă diferă?  În ce an ai făcut operațiunea? Al tău ce cod avea?  Nu ma înțelegeți greșit dar eu vreau sa știu dacă sunt diferențe concrete intre cele care pică și dq care ar fi ultima revizie.

tu ai alt fel de egr.nu este ca al nostru.al nostru este cu tot cu  racitor.

al mea avea codul cu DQ la urma.octombrie 2014 am schimbat egr.ul

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dq din fabrică si totuși a murit?  Dubios... Cati km avea?  Am exact același egr pe care-l aveți și voi pe golf. Al meu passat e 1.6 tdi cod cayc. Acuma ma scuzați că-mi prind urechile printre voi dar pe aria passat e mai greu ca 1.6 tdi e mai rar pe Passat b6. Nu prea am cu cine schimba impresii acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ,nu ...ai inteles gresit! noul cod  este cu DQ...asta inca nu a cazut si sper sa nu cada!:rolleyes:

vad ca la profil scrie audi a4 si daia,modifica ;)

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat intr-un post mai vechi la pagina 24 a acestui topic un pdf in care se afla procedura de inlocuire EGR la 1.6 TDI CAYC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Problema la masina mea este urmatoarea: cateodata la pornire (la rece), motorul merge "balbait" cateva secunde si se opreste. Sunt zile cand pana sa porneasca normal, trebuie sa insist chiar si la a 10 cheie, si sunt zile cand porneste normal din prima. Asa se manifesta cand este EGR-ul defect? In mers nu am sesizat nicio problema. Nu am martori aprinsi in bord. La reprezentanta vw au spus ca maina nu are nicio problema raportata in calculator. Am fost la diagnoza si la reprezentanta skoda, am lasat masina la ei pentru a o porni dimineata,si a pornit fara probleme si la fel au spus si ei, ca nu apare nimic pe tester, am convenit cu ei sa o mai las inca o noapte pentru a mai verifica si astazi dimineata la pornire a pornit cu problemele descrise. In urma testarii de astazi ei au spus ca 90% trebuie inlocuit EGR-ul, care se pare ca este destul de scump, si mai da o eroare ceva de genul "tensiune prea mare". Ma intreba daca este defect de ce nu au gasit nimic in prima faza pe tester? Mentionez ca nu am martori aprinsi in bord.

Intrebarea mea este : este sau nu defect EGR-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este egr.ul.schimba mecanicul.ti.ai facut testul pe VCDS?? Pot fi injectoarele.mergi la alt mecanic

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@psr  Posibil probleme de alimentare, filtru motorina colmatat etc, sunt prea multe optiuni, mergi la cineva competent. Posteaza rezultatul diagnozei. Nu este EGR. Porneste "balbait", misfire? Cand a fost facuta ultima revizie? Ai folosit filtru de aer bosch sau after market? 100% trebuie inlocuit mecanicul care crede ca 90 % este EGR

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au facut tot felul de teste. Au spus ca injectoarele si pompa functioneaza la parametri normali. Si eu suspectez ceva pe partea de alimentare cu combustibil. O sa incerc si alt mecanic. O sa fac si eu o diagnoza cu  vcds al unui prieten si revin cu postarea rezultatelor. Nu am incredere in ce spun cei de la skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele tale apar cand motorina este rece, mai mult ca sigur ca se intampla in zilele mai reci. Cand ai schimbat ultima data filtrul de combustibil?  Cu ce motorina alimentezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia acum 1000 km cu filtre mahle. La schimbarea filtrului de motorina am avut ceva necazuri in sensul ca a pornit fff greu ( a tras aer). Revizia am facut-o la un prieten. Cei de la service au spus ca la modelul asta la schimbarea filtrului de motorina e obligatoriu sa se faca din tester test de ventilatie.

Asa este, problema apare in zilele mai reci. Motorina pun de la rompetrol (efix).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de inallta presiune.....se cam duce daca ai incercat sa pui contact fara sa faci umplerea filtrului din tester. E clar acum ce are . De ce nu ai inceput cu asta? 

Schimba filtrele cu cele orignale , roagate sa nu ai span in carcasa fitrului si fa asta la rezentanta ca la carte. 

Ps: CR e pretentios, nu se face revizia decat la prieteni care respecta procedura

succes

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta ....ca la carte nu o sa-ti faca nici o amorsare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 1.6 TDI se face amorsare cu vas sau vcds obligatoriu, sper ca nu exista mecanici la reprezentante care nu stiu acest lucru .Sunt uimit ca acest mesaj vine de la cineva cu reputatia ta. O zi buna .

procedura cu vcds

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se aplica si varianta''manuala''

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rayn ''manuala'' si risti pompa de inalte :)) si mai trebuie sa umbli si la pompa de motorina...vs cateva click-uri in vcds ...ce alegi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, bob7 said:

Pompa de inallta presiune.....se cam duce daca ai incercat sa pui contact fara sa faci umplerea filtrului din tester. E clar acum ce are . De ce nu ai inceput cu asta? 

Schimba filtrele cu cele orignale , roagate sa nu ai span in carcasa fitrului si fa asta la rezentanta ca la carte. 

Ps: CR e pretentios, nu se face revizia decat la prieteni care respecta procedura

succes

Eu am facut sambata schimbul de filtre, dar la schimbarea filtrului de motorina nu am facut umplerea filtrului din tester. Am pus filtru Bosch, iar vasul era plin de motorina, e valabila si pentru 2.0 TDI procedura asta? Pana acum n-a facut figuri masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e valabila la CR la modul general . de ex la citroen e o pompita din cauciuc care te ajuta sa umplii filtrul. A pornit la prima cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde era vasul plin de motorina ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era motorina in recipientul unde am pus filtrul de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde? Nu a scos-o sa-l curete pe fund ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a curs si pe furtunul de la intercooler ?:P noua nu ne trece nici dupa 25 de ani sindromul dacia care se repara in parcare in fata blocului duminica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!